| |||||||||||||||||||
|
BLOG -vagy ahhoz hasonló |
|
RED ALERT 2: YURI'S REVENGE végigjátszás. ![]() Ha már végig játszottuk a RED ALERT 2-t, akkor itt az ideje, hogy elő vegyük a kiegészítő lemezt. A kiegészítő neve: RED ALERT 2: YURI'S REVENGE Egy CD-ből áll, melyen rajta vannak az AMERIKAI és az OROSZ küldetések is (7-7 pálya). Telepítés után ne felejtsétek meg felrakni a javítást is a játékhoz! AMERIKAI küldetések: ![]() 1. küldetés: Jól kezdődik, kapunk egy egész nagy bázist. Katonákat és tankokat gyárthatunk. Feladatunk, hogy megvédjük a bázist (középen az időgéppel), meg elfoglaljunk pár energia épületet. Ha ez sikerül, akkor utána megkapjuk Tányát, vele fel kel úsznunk a felül lévő szigetre, majd elpusztítani az ott lévő PSYCHIC DOMINATOR-t. 2. küldetés: Ezen a pályán első feladatunk, hogy elpusztítsuk a pályán lévő ellenséges GRINDER épületeket. Bázisunk erős támadásokat kap, így érdemes jól védeni. Ebben segítségünkre lesz a GUARDIAN GI katona és a GRAND CANNON lövésztorony. Figyeljünk arra, hogy YURI katonák is támadnak a pályán, így kutyákkal, ROCKETEER-ekkel, meg katonák épületbe küldésével védekezzünk ellenük. Építsük ki a bázist, védekezzünk, utána nyugis tempóban pusztítsuk az ellenfél épületeit/ egységeit. Találunk 1-2 elfoglalható épületet, ezeket használjuk ki (lesz amelyik a katonák, másik a járművek energiáját gyógyítja). Végül akár PRISM TANK-okkal, akár mással már könnyen elpusztítsuk a felül lévő bázisát a gépnek (én a bal felső sarokból támadtam be hozzá). 3. küldetés: Itt a feladatunk, hogy elpusztítsuk az ellenséges atom silót. Bázist nem építhetünk, csak embereket képezhetünk ki. Jobbra lesz egy elfoglalható járműgyártó, bal oldalt alul olajkút, ezen kívül energia épületek vannak még az ellenség védelmében, amiket elfoglalhatunk. Ha elegendő energiánk van, akkor használhatjuk a szuperfegyverünket. Közben a gép folyamatosan dobálja ránk az atombombát, amíg el nem pusztítjuk a SILO-t, vagy nem csökken az energiája a szükséges szint alá. Ezen a pályán érdemes kihasználni a SNIPER-eket, ezek a mesterlövészek messziről ki tudják lőni az ellenséges katonákat, főleg a YURI katonák esetén jön ez jól. E mellett jól jön pár IFV és GUARDIAN GI, meg néhány ENGINER az épületek foglalásához. Az ellenfél bázisának védelmét leépíthetjük a szuperfegyverrel, ez után bal szélen simán be lehet sétálni hozzá, ellenállás nélkül. 4. küldetés: Egyiptomban a sivatagban találjuk magunkat. Megkapjuk Tányát, tudunk bázist építeni és rögtön kapunk egy új egységet, a TANK DESTROYER-t. Építsük ki a bázist. Jobb alsó sarokban lesz majd egy pár olajkút, melyeket érdemes elfoglalni, mert pénzt termelnek, illetve a gép itt jár át, és ezt a részt bevédve a támadások nagy részét kivédhetjük. Ide küldjünk el mondjuk két ROCKETEER-t, ezek elintézik a két tankot, ezután a helikopterrel hozzuk ide Tányát meg néhány ENGINER-t, akikkel elfoglalhatjuk a részt. Az egyik olajtorony mellé építsünk barakkot és a "gyártott" emberekkel védhetjük a részt, érdemes lehet egyéb védelmi berendezéseket is építeni. Ezután ha már van pénz, akkor építsük meg a ROBOT CONTROL épületet, ez után gyárthatunk ROBOT TANK-ot. Ez lebeg, át megy a vizen is, és ami a jó, hogy a YURI katonák és pszicho tornyok nem tudják meghipnotizálni. Ezekkel át tudunk menni a bal felső sarokba az ellenfél szigetére, ahol lassal pusztíthatjuk. Itt lesz egy kis méretű bázis, amit érdemes lehet elfoglalni. Ha ez megvan akkor itt gyártani az egységeket, majd innen támadni a jobb szélen, középen lévő nagyobb bázist. Ha ezt szétlőttük akkor vége is a pályának. (Egy tucat ROBOT TANK csodákra képes.) 5. küldetés: Kezdéskor kapunk, egy egész nagy bázist. Építsük a bázist, termeljünk pénzt. Embereket be a civil házakba. Bal alsó sarokban lesz elfoglalható épület, meg jobbra középen egy járműjavító. A gép bázisát kell megsemmisíteni, amit elég jól véd. Viszont fent végig menve felülről-hátulról szinte gond nélkül be tudunk jutni hozzá és például PRISM TANK-okkal lerombolhatjuk az egészet. Az ellenfél is beszállásolja katonáit a civil házakba. Ezeket a házakat például ROCKETEER-ekkel érdemes támadni az elején, esetleg PRISM TANK-okkal ha már van. A gép bázisa fölött lesz egy kisebb bázisa, amit könnyen el tudunk foglalni és gyárthatunk OROSZ egységeket. 6. küldetés: A nagyhatalmak összeülnek egy megbeszélésre. Feladatunk, hogy megvédjük őket (az épületet) az ellenséges támadásoktól. A támadások később kezdődnek, van időnk kiépíteni a bázist. A folyó túloldalán van egy város, itt a házakba szállásoljuk el az embereinket. Szabadon ne hagyjuk őket, mert YURI katonák és MASTER MIND-ek is fognak támadni. Érdemes elfoglalni a kórházat, meg a jobb szélen lévő olajkutakat (rakjunk melléjük PILL-BOX-okat). A támadás végén jól jön majd egy kis légvédelem is. Érdemes ROBOT TANK-okat is gyártani és elszórni a hidak előtt. A támadást valahogy vészeljük át. Ezután a térkép felfelé nyúlik, meg kapunk pár egységet a vízen. Bal felső sarokban lesz sok szüretelni való ásvány, meg egy elfoglalható olajkút. Középtájon lesz egy járműjavító is. A pálya könnyű, ha a két Dreadnaught-ot felvisszük teljesen és onnan könnyen szétlőhetjük a gép bázisát. Figyelem, a vízen ellenséges egységek is lesznek, így vigyük a többi vízi egységet is, illetve érdemes a folyó partra és a hidakra tankokat helyezni, ezek is lövik a vízi egységeket. Ha szét lőttük a gép bázisát, a maradék részét már könnyű földi egységekkel megsemmisíteni. 7. küldetés: Utolsó küldetés. Kezdéskor pár ENGINER-ünkkel elfoglalunk egy OROSZ bázist. Építsük ki a bázist, termeljünk pénzt. Kis idő múlva egy másik szigetre teleportál a csapatunk. Itt is létesítsünk bázist, kezdjünk pénzt termelni, védekezzünk. Az USA bázis alatt a sarokban lesz két olajkút. Ezt foglaljuk el gyorsan, és védjük is meg valamennyire. Ha ezt nem tesszük, akkor a gép foglalja el és bázist is épít ide, na akkor már nem fogunk bírni vele. Közben a fenti OROSZ bázist is védjük. Érdemes 1-2 GRAND CANNON-t építeni, mellé PILL-BOX-okat, vagy hasonlót. Embereket nem nagyon érdemes gyártani, csak ha be tudjuk rakni őket épületekbe. Inkább tankokat gyártsunk, az USA bázisnál meg főként ROBOT TANK-okat. Az OROSZ bázistól jobbra lesz egy kis sziget, ahol lesz egy olajkút, plusz sok ásvány. Érdemes elfoglalni és szüretelő épületet felhúzni itt. Ha van rá módunk, akkor építsük meg a szuperfegyvereket, majd ezeket dobáljuk a YURI bázis PSYCHIC DOMINATOR és GENETIC MUTATOR épületeire, melyeket fel is fed a gép, nem takarja felhő. Ezeket nem is javítja a gép, így simán lerombolhatóak mondjuk 3 atombombával. Ha ez megvan, onnanól gyerekjáték a pálya (ha van pénzünk). OROSZ küldetések: ![]() 1. küldetés: Megjelenünk pár hajóval. Pusztítsuk el a parton lévő lövésztornyot, meg a vizen lévő egységeket. Ezután jön a partraszállás. Az egységekkel haladjunk lefelé. Itt találunk egy kórházat, amit a gép szerint érdemes elfoglalni. Érdemes is, mert a gyalogos katonák energiáját javítja. Ezután haladjunk jobbra, ahol lesz egy kisebb USA bázis, középen az időgéppel (TIME MACHINE). Jussunk be a bázisba és pusztítsuk el az időgép mellett lévő PILL BOX-okat (BORIS-al kijelölve a légierő kilövi gond nélkül). Ezután a miénk az időgép. Foglaljuk el a járműjavító épületét is. Ha ez megvan, akkor miénk a bázis. Következő feladat, hogy energia épületeket foglaljunk, melyek elszórtan találhatóak kisebb védelemmel. Ha lesz elég energia, akkor működésbe lép az időgép: vissza kerülünk a dinoszauruszok korába. Itt időzünk kicsit, majd vissza a jelenbe (múltba ha jól sejtem). Itt balra sétálva megtalálunk egy OROSZ bázist, amibe csak be kell sétálni. Ha ez megvan, akkor védjük meg, foglaljuk el az energia épületeket, termeljünk pénzt, gyártsunk egységeket. Ha a szigetet már uraljuk (jobb felső sarkából folyamatos a támadás), akkor építsünk kikötőt és gyártsunk csapatszállítót. Pakoljunk bele pár egységet (BORIS is mehet), és menjünk fel vele a felső kis szigetre, és ott pusztítsuk el a PSYCHIC DOMINATOR-t. 2. küldetés: Emlékeztek az alapjáték USA 10. küldetésére? Na, most ugyanazt kell végigjátszani, de most az OROSZ oldalon. Úgy kezdődik, hogy megjelenünk a fenti három kis bázis mellett. Ezeket a bázisokat el kell pusztítani (vagy elfoglalni, ENGINER-ek a csapatszállító FLAK TRACK-ban vannak). Ha ez megvan, akkor kapunk egy főépületet és kezdhetjük a bázis építést. Ásvány van bőven a pályán, lehet szüretelni a pénzt több autóval is. Építsük ki a bázist és védjük meg. Ha ez megvan, akkor jobb-alsó sarokban lesz egy elfoglalható szüretelő épület. Bal szélen közép tájon is lesz egy elfoglalható épület az ellenfél bázisához közel. Feladatunk, hogy elpusztítsuk a bal alsó sarokban lévő labort. Érdemes vagy V3 Launcher-eket, vagy Kirov Airship-eket (léghajót) bevetni, legyűrni a gép védelmét, ezután már könnyű dolgunk lesz. Figyeljünk a fának álcázható tankokra. 3. küldetés: Egy városban kezdünk, kapunk egy kis bázist, embereket képezhetünk ki, építkezni nem tudunk. Jobb szélen lesz egy szüretelő épület, amit érdemes elfoglalni. Ezután e fölött felfelé lesz majd két olajkút. Ezzel a pénz utánpótlás biztosítva van. A hídak túloldalán van az USA egy kis bázisa. Kicsi, de azért védik. Feladat a bázis felső részén lévő pszicho torony elpusztítása. A bázis felső vége felől erős védelem vár ránk. BORIS segítségével elintézhetjük a PILL BOX-okat, azután már könnyebb dolgunk lesz. A katonákat érdemes a civil épületekbe beszállásolni. Ha megvagyunk és magunkévá tettük ezt a bázist, utána megkapjuk TÁNYÁT és az utolsó feladatot: a képernyő jobb felső részén lévő YURI bázison lévő PSYCHIC DOMINATOR épületet pusztítsuk el. A gép aktívan támad minket. A védekezése is elég jó. BORIS segítségével intézzük el a GATTLING CANNON-okat. Ha nincs már BORIS, akkor megfelel erre jó pár GUARDIAN GI vagy IFV. Esetleg tank segítségével lyukat üthetünk a bázis falán és bal oldalról besétálhatunk. Lőjük az energia épületeit az ellenfélnek. Ha lecsökken az energiája, akkor nem fog működni a védelme. Egyébként hamar eljuthatunk a PSYCHIC DOMINATOR-hoz, amit elég jól bevéd a gép. 4. küldetés: Egy újszerű küldetés. Az oroszok főtisztje (PREMIER ROMANOV) egy kis kocsmában (RICK'S PALACE) mulat valahol a pálya jobb szélén. Feladatunk, hogy elmenjünk érte, és eljuttassuk a képernyő tetején lévő légierő támaszpontra. A probléma az, hogy a támaszpont pont az ellenség bázisának közepén van. A civil épületeket érdemes megszállni. Középen lesz egy híd, előtte egy tér körbe véve épületekkel. Feladat az lenne, hogy ezt a teret elfoglaljuk és uraljuk. Ha ez megvan, akkor a gép már csak a híd túloldaláról támad, amit könnyű kivédeni. Addig viszont ő is megszállja az épületeket, YURI katonákat küld ránk. Jobb alsó sarokban lesz egy olajkút, foglaljuk el. Bal szélen középen is lesz egy. Felette egy kis méretű ellenséges YURI bázis. Ezt foglaljuk el, miután a GATTLING CANNON-okat megsemmisítettük. Lesz még egy olajkút a bázis közelében. Ha ez megvan, akkor elkezdhetjük elfoglalni a középső területet. Romboljuk le a civil épületeket amikbe beszállásolja magát az ellenfél. Lőjük ki a középen lévő négy GATTLING CANNON-t. Próbáljunk az ott lévő BARAKK épségére vigyázni, ha sikerül elfoglalni akkor itt tudunk egységeket gyártani, kényelmesebb lesz a dolgunk. (Ha nem sikerül sincs gond.) Ha ez megvan és védjük a hidat, utána a gép már nem támad túlzottan. A híd túlpartjára átmehetünk és a part mentén végig szabad az út. A bázishoz azonban ne menjünk közel, mert GATTLING CANNON-ok és ami a rosszabb PSYCHIC TOWER-ek védik. Ezeket lerombolhatjuk V3 ROCKET LAUNCHER-ekkel. Ha ez megvan, már bemehetünk a bázisra és lehet pusztítani és foglalni. Innen már gyerekjáték az egész. Végül PREMIER ROMANOV-ot juttassuk el a repülőtérre, ahol jön majd érte egy helikopter. 5. küldetés: Kapunk egy csapatot a vízre. A gép megmutatja, hogy hol van a sziget, illetve hol lesz az elpusztítandó objektum. A hozzánk közelebbi parton szálljunk partra és létesítsünk bázist. A gép főként egy irányból támad, védekezzünk. Érdemes a pálya elején leküldeni egy csapatszállítóban egy ENGINER-t és egy tankot a lent lévő oljakúthoz. A tankkal lőjünk lyukat a kerítésen, ENGINER-el foglaljuk el. Ezután építsünk oda barakkot és "gyártsunk" még két ENGINER-t, mert van még két olajkút. Ha ez megvan, akkor szüretelő épültetet is rakjunk ide, van sok ásvány, végül az egy szem bejáratot védjük be. Következő lépés a fenti bázis mellett a dombon lévő bázis legyőzése (elfoglalása). A gépnek újfajta lövésztornyai vannak a pályán elszórva (kőszobornak álcázva). Ezeket legkönnyebb léghajóval elpusztítani, de helikopterrel, vagy V3 ROCKET-ekkel is eredményre juthatunk. Ha a mellettünk lévő bázist elfoglaljuk, akkor utána gyárthatunk VIRUS-okat, melyeket érdemes kihasználni. A gép szűk utakon vonulgat, a szomszédos sávba VIRUS-okat elszórva a gyalogosokat lazán lelődözzük. Egy dombon megint lesz egy ellenséges bázis, ezt is lazán elfoglalhatjuk, vigyázzunk a YURI katonákra. Ha ez megvan, akkor a dombról már lőhetjük a gép középső, nagy bázisának a szélét. A gép középső nagy bázisát kell már csak elpusztítani. Mellette lesz egy olajkút, mely elfoglalása után építsünk oda barakkot és járműgyártót, így nem kell messziről hozni az egységeket. V3 ROCKET-ekkel (kell vagy 8-10 darab) leszedhetjük a gép védelmi épületeit, ezután már gyerekjáték a bázis lerombolása. 6. küldetés: Helyszín a HOLD. Építhetünk egy bázist, gyárthatunk tankokat és egyféle (később két féle) katonát. Cél, hogy YURI laborját megsemmisítsük, de később úgyis ki kell nyírni minden YURI egységet. Pénzt nem termelhetünk, kapunk 70.000 dolcsit és ebből kell végigvinni a pályát. A bázishoz nem árt földi és légvédelmet kiépíteni. A lebegő katonákból jó van van sok, plusz földi tankok és FLAK TRACK-ok. Figyeljünk rá, hogy a lebegő katonákat légvédelem közelébe ne vigyük, mert hamar leszedik őket. Viszont "psziho" egységek (+légi egységek) ellen nagyon jól bevethetők. A gépnek középtájon van két kisebb bázisa, legfelül meg egy egész nagy. Hát.. menjünk sorba és (mivel foglalni nem tudunk) pusztítsuk sorba. A GATTLING CANNON-ok ellen legjobb APOCALYPSE tankokat bevetni. Vigyázzunk viszont, hogy PSYCHIC TOWER-ek közelébe ne engedjük őket, ezeket a lebegő katonákkal szedjük le (ugyanez vonatkozik a MASTER MIND-ekre). Hát.. ennyi a stratégia. Kell 5-6 APOCALYPSE, pár FLAK TRACK, meg pár asztronauta (lebegő katona), és ezekkel óvatosan, mindíg a megfelelő egységet előre küldve lerombolható a gép bázisa. Ha az alsó kettő megvan, utána már nem fog olyan erősen támadni a gép. A felső bázist bárhol megkezdhetjük, érdemes egyik szélen és aztán sorba menni. Jobb szélen van két MASTER MIND, meg két GATTLING CANNON, és itt gondban van az ember, hogy mit küldjön. Én azt csináltam, hogy a MASTER MIND-ekhez lassan közel vittem egy FLAK TRACK-ot, bizonyos távolság után a MASTER MIND a FLAK után ered. Ekkor húzzuk el a csíkot lefelé, és ha követ a MASTER MIND akkor vezessük pár lebegő katonához, akik lelövik azt. Ugyanezt a másikra is meg tudjuk tenni, végül marad a két GATTLING CANNON, amit a megszokott módon APOCALYPSE tankokkal tudunk elpusztítani. 7. küldetés: Utolsó küldetés. A pályán alul-középen létesíthetünk bázist. Az ellenségnek felül van három bázisa, egy USA, egy YURI és egy OROSZ. Támadnak is minket rendesen, küzdeni kell a túlélésért. A két szélső bázison van egy-egy "pszicho" épület. A trükk az, hogy ha azt az épületet elpusztítjuk, akkor megkapjuk a bázist minden egységgel, védelmi berendezésekkel együtt. Építsük meg az IRON CURTAIN-t, gyártsunk pár APOCALYPSE tankot, ezeket vigyük az ellenfél bázisának közelébe, nyomjuk rá juk az IRON CURTAIN-t és küldjük rá a pcszicho épületre. Míg oda érnek kitart a védelem, és annyi eneriájuk még lesz (3-4 tank kell azért), hogy lerombolják azt. Ezután már könnyebb dolgunk lesz. Szerezzük meg még a másik bázist, így már csak a középső YURI bázis van a gép kezén. A küldetés teljesítéséhez elég a kis különálló szigeten lévő épületet elfoglalni, de ha ügyesek vagyunk akkor lenyomhatjuk az egész bázist (utoljára hagyva a különálló épületet). Nehezítés, hogy a gép újra építi a lerombolt épületeit, ezért érdemes lenyomni a főépületét. Ha tovább játszanátok, ne felejtsétek a SKIRMISH játék módot, melyben szinte tetszőleges partit állíthatunk össze (szervezhetünk csapatokat, játszhatunk véletlenszerűen generált helyszíneken). Kellemes játékot mindenkinek! 2012.augusztus 30. Vissza a főoldalra |