Üdvözöl a(z) Orbiter - Ûrrepülés Szimulátor!

     Modulok
· Főoldal
· Ajánlj minket!
· AvantGo
· GYIK
· Hírek archívuma
· Hírküldés
· Keresés
· Letöltések
· Rovatok
· Szavazások
· Személyes adatok
· Toplisták

     Látogatók
Jelenleg 1 vendég és 0 regisztrált tag olvas minket.

Névtelen látogató vagy. Ingyenesen regisztrálhatsz itt!

     Keresés



     Nyelv
Kezelőfelület nyelve:


 Orbiter leírások: Az első repülések I.

KezdetekA repülési leckék ezennel megkezdődnek!
Három szakaszban tanulunk meg repülni. Az első lecke arról szól, hogyan kell felszállni és kijutni az űrbe. Ott jól szétnézünk és egy azon lendülettel le is szállunk!
A következő lecke már kicsit komolyabb lesz, megtanulunk orbitális pályára állni! Ha ez is megy, jöhet a harmadik lecke.
A harmadik lecke arról fog szólni, hogyan szálljunk fel, álljunk orbitális pályára, végül pedig dokkoljunk a Nemzetközi Űrállomáson.



Első lecke!
Azt hiszem, nem szaporítom feleslegesen a szót, azonnal elkezdünk repülni.
Ugyan eddig arról beszéltünk, hogy a DG and DG-S forgatókönyvből indulunk ki, de most mégis az egyszerűbb megoldást választjuk. Ugyancsak a Deltaglider mappából válsztunk de most a DG-S ready for takeoff forgatókönyvet. Egy dupla katt és indul is a betöltés!

Ha minden jól megy, akkor hallod ahogy süvít a floridai szél, egy kifutópályát látsz, az elején pedig ott parkol a gépünk. Nyomj egy F1-et, s ezzel máris a pilóta fülkében ülsz. Amit látsz, az a virtuális pilótafülke. Nem mindegyik járgányban van, ebben éppen van. Ha lenyomod a jobb egér gombját és mozgatod az egeret, akkor szétnézhetsz a gépedben. Baloldalon hátul egy csini asztonauta hölgy ücsörög, a jobb oldalon pedig a kis szemüveges (tornából felmentve) és mögötte a macsó afroamerikai. Fő az egyenjogúság!

Ha lefelé nézel, akkor látod a "saját" lábaidat, a botkormányt, és persze a műszerfalat. Ugye ismerős! Ha majd elég gyakorlatod lesz, használhatod ezt a nézetet, de most jobb, ha kétszer megnyomod az F8-at. Most azt a nézetet láthatod, amit a műszerfalak leírásánál is láthattál. Azért ezt használjuk, mert így nem kell bajlódni a műszerekre nézéssel, babrálni az egérrel, meg minden. Megy a gép, ott vannak a műszerek, jól olvashatóak, egyszerű. Nem?

A legfontosabb billentyűzet kombinációk, a repülés idejére :
  • F1 - válthatsz a belső és a küldő nézetek között. Ha külső nézetben vagy, akkor a jobb egér gombbal, vagy a Ctrl-nyilakkal tudod forgatni a képet kedved szerint!
  • A numerikus billentyű pad a hajtóművek vezérlő padja. A fölfelé lefelé nyilakkal tudod a gép bólintását irányítani, a jobbra és balra nyilakkal lehet a gépet oldal irányban billenteni, tulajdonképpen ezzel tudsz kanyarodni a levegőben. A 0 és a tizedes vessző gombbal az emelő (hover) hajtóművet tudod fokozatmentesen vezérelni. A "+" és a "-" billentyűkkel tudod a főhajtóművet a lenyomás idejére üzemeltetni. Ha azt szeretnéd, hogy folyamatosan menjenek a főhajtóművek, akkor a Ctrl-el együtt nyomd le. Ha előbb a Ctrl-t nyomod le és utána a "+" billentyűt, akkor fokozatmentesen adsz gázt, ha pedig előbb a "+"-t nyomod le előbb és utána a Ctrl-t, akkor 100%-on megy azonnal a főhajtómű.
  • A "*" billentyűvel állíthatod le a főhajtóművet, vagy a fékező hajtóművet, ha az állandóan megy. (Kill engines)
  • A"/" gombbal tudod a segédhajtóműveket átkapcsolni lineárisból rotációsba, ahogy arról már korábban esett szó a műszereknél. Amikor a légkört elhagyod, az aerodinamikai lapok már nem képesek irányítani a gépet. Ez olyan 60-80km-es magasságban van. Ekkor a Ctrl-/ kombinációval tudod átkapcsolni az irányítást a kormánylapokról a segédhajtóművekre. Amikor pedig majd visszatérsz, az Alt-/ kombinációval tudsz visszakapcsolni.
  • Numpad 5-ös. Ez majd a légkörön túl lesz fontos. A gép bármilyen tengelye körüli forgást szünteti meg. Ez igen hasznos, ugyanis, ha egyszer valamelyik segédhajtóművel a gépet bólintod, vagy billented, csakis ezzel tudod rendesen megállítani a gép forgását. (killrot)
  • "G" billentyű. Ezzel tudod a futóműveket behúzni, kiengedni. Jól jöhet...
Ezek a legfontosabbak. Nos, indulás!

A legegyszerűbb, ha lenyomod a numpad "+"-t és utána hozzányomod a Ctrl-t is. A főhajtóművek azonnal 100%-on fognak menni, a gép pedig szépen lassan meglódul előre. Ezzel el is indultunk az első kalandunk felé. Hogy könnyebb legyen a felszállás, az emelő hajtóműveket is érdemes begyújtani, a numpad "0" gombbal fokozatosan 100%-ra emeljük a teljesítnényét.

A műszerek fölött láthatod, a HUD-ot, azaz a Head-Up-Display-t. Ez ugyanaz, mint a vadászgépekben a szélvédőre vetített repülési adatok. A műszerek részben beszéltünk róla.
Fönt bal oldalon a HUD mellett a sebességet látod m/s-ban, "V"-vel kezdődik és szépen be van keretezve... Ugyancsak fönt, de jobb oldalon a magasság van, ez méterben van, legfölül a képernyő tetején pedig az irányszög látható fok-ban. (HUD)

A gép gurul a kifutón, az összes hajtómű 100%-on. Ha nem csinálsz semmit, akkor a kifutópálya vége előtt szépen felemelkedik a gép. Szép lassan elkezd emelkedni. Közben húzd be a futóműveket (G) és feltolhatod a ScramJet karjait is némi plusz tolóerőért. Az orrát húzza fel és egre jobban felhúzza. Hagyd, hogy kb. 30 fokig emelje az orrát, ekkor vedd vissza az ememlő hajtómű teljesítményét annyira, hogy ne emelje tovább az orrát. Ekkor kezdj el fordulni jobbra. A "6"-ossal döntsd be a gépet óvatosan. Ettől lassan elkezd kanyarodni. Ha csak kb. 45 fokban döntöd be a gépet, akkor a lefelé nyíllal hatékonyabbá teheted a kanyarodást és körben a gép sem fog olyan nagyon süllyedni.
Ha mégis sülyedsz, ne törődj vele, majd behozzuk. Figyeld az irányszöget és amikor majdnem 90 fokon áll, akkor kezd el vízszintesre állítani a gépet.

Ha az irányba állás nem sikerül elsőre, ne keseredj el, nem könnyű. De ezt tudtad előre, különben nem indítottad el a programot. Nem baj, ha nem pont 90 fok, de azért gyakorolj, hogy legközelebb pontos légy. Ez majd fontos lesz, ha megyünk az ISS-hez. Ha nem vagy elég precíz, sosem találkozol az űrállomással.
De most nem kell precíznek lenni. kb 90 fok és kész! Hogy miért?

Azért kell 90 fokba állítani az irányszöget, mert az éppen kelet felé esik. Kelet felé pedig azért kell felszállnunk, mert a Föld nyugatról keletre forog, vagyis ad némi plusz sebességet, mint amikor a parittyával megpörgetik a követ és az kirepül. Itt is pontosan ez történik. Egyszóval kevesebb üzemanyaggal tudunk pályára állni. Ez sokat számít!

Nos, a gép irányban. Újra ráadhatod a full teljesítményt az emelő hajtóművekre, így a gép megint emelkedni kezd. Most a cél a 40 fokos emelkedés. Próbáld meg elérni, de ha nem sikerül az sem gáz, elég, ha megközelíted. Meredekebb szögben ne emelkedj! Amikor olyan 25-30 km magasságba emelkedsz, akkor már elég nehéz irányítani a masinát, ezért nyomd meg a Ctrl-t és hozzá a "/"-t. Ezzel átkapcsoltál segédhajtóműves kormányzásra. Sokkal engedelmesebb lett a kis dög! Ugye?

Közben ne lazsálj, van mit csinálni. Nyomd meg a bal oldali Shift-et és az "O" betű! Tehát nem a nullát, hanem az Ó betűt, csak a rövidet, ne a hosszút... A bal oldali képernyő a műszerfalon átkapcsol orbitális manőver jelzésére. Most nyomd meg ugyancsaka a jobb Shift-et és a "D"-t. Ezzel a magasság mérést átváltottad tengerszint felettire. Alaphelyzeetben ugyanis a gravitációs központtól méri, ami ugyebár a Föld középpontja. Mivel ezzel nehéz számolni, jobb így nekünk tengeszint feletti magasságokkal bíbelődni. Végül nyomj egy jobb Shift-et és egy "P"-t. Mindjárt elmodnom ez mire jó.

A jobb oldali képernyőn egy számoszlopot látsz. Fölülről a harmadik és a negyedik a fontos számunkra. A harmadik felülről most éppen negatív számokat mutat, de ez nem baj. A negyedik pedig egy számértéket, ami növekszik szépen. A harmadik érték elé az van írva, hogy PeA, a negyedik elé pedig ApA. Ez utóbbi kicsit több, mint a magasságunk, de rögtön alatta az Alt-nál látod a magasságodat.

A PeA az a Periapsis Altitude, vagyis a periaptikus magasság, az ApA pedig a Apoapsis Altutide, azaz az apoaptikus magasság. Hogy ez pontosan mit jelent, a következő repülés alkalmával elmagyarázom részletesen. Legyen elég most annyi, hogy az orbitális pályára álláshoz ezek nagyon fontos adatok lesznek. Az ApA lesz az a legnagyobb magasság, amit a pillanatnyi sebességgel és iránnyal elég a gép.
Ha a PeA pozitív értékeket kezd el felvenni, akkor ugyelj rá, hogy 50k alatt maradjon. Ez a legalacsonyabb magasság, amit a gép keringés során elér. Ha ez nagyobb, mint 100k, akkor Föld körüli pályán álsz, de ez még nem az igazi, majd a következő leckében meglátod.

Nos, ha a PeD pozitív értéket vesz fel, akkor a numpad "*"-al lelőheted a hajtóműveket. A hover-t neked kell leállítani kézzel. A ScramJet-et is.

Amikor a magasság 100K (100km) fölé emelkedik, akkor már a világűrben vagy! Ha leállítottad a hajtóműveket, akkor kicsit lazíthatsz! De csak addik, amíg a magasságod növekszik, ha pedig már csökken, akkor 100km-es magasságig nézelődhetsz, de 100km-nél kezdődik a meló. A visszatérés.

Nézelődés. Ha most megnyomod az F1-et, akkor kívülről látod magad. Ha túl távol vagy a "kamerától" (kicsi a gép) akkor a PageUp - PageDown gombokkal tudsz közelíteni, távolítani. A Ctrl-nyilakkal pedig körbe nézegetheted a gépet. A háttérben a Föld gyönyörű! Ha esetleg megnyomod az F9-et, akkor átkapcsolsz "planetárium" módba, ugyanis az égbolton látni fogod a csillagképeket. F9-el tudod kikapcsolni.

Visszatérés. Most nem fogunk reptérhez navigálni, csak visszatérünk a légkörbe, ott pedig mindenki kedvére oda repülhet, ahová akar. A visszatérés utáni eseményeket nem fogom taglalni, később beszélünk majd róla. Mivel ez egy űrrepülés szimulátor, a légköri navigálást nem tanulmányoztam eléggé, de bepótolom és beszélünk majd a reptérre való leszállásról is!

Tehát, ereszkedünk. A magasság csökken, lassan 100km alá esik. Itt az idő a cselekvésre. A legfontosabb, hogy minden hajtómű ki legyen kapcsolva. A gép, a Föld felszinéhez képest vízszintesen kell, hogy álljon, és menetirányba kell haladnunk. A gép orrát emeld fel úgy, hogy 40 fokos szögben álljon. Ha elkezdi a gép lefelé dobni az orrát, akkor a segédhajtóművel emeld vissza. Ha a Ctrl-al együt nyomod le a segédhajtómű gombjait, akkor a segédhajtóművek csak 10%-on üzemelnek, ezzel elég precízen tudod navigálni a gépedet!

Ha már olyan 80km magasságban vagy, akkor érdemes megnyomni a numpad 5-öst, ami ugye a forgató erőket semlegesíti, de most itt is jól jön. Ha már nem tudja tartani a 40 fokos szöget, akkor neked kell kézzel. Kb. 30km-es magasságban már eléggé benne vagy a sűrű légkörben és a sebességed is lecsökkent eléggé ahhoz, hogy ne kerülj vissza a Világűrbe.
Amikor visszatérsz a légkörbe, figyeld a magasságot. Ha hirtelen lelassul az ereszkedés mértéke, akkor engedd lejjebb az orrát, különben visszapattansz a világűrbe és a következő visszatérés keményebb lesz. Most nem érdekes, hogy elégünk-e a légkörben, vagy sem, mert ezek a hajók nem figyelik ezeket az értékeket (talán a 2006-os verzióban majd fogja), de lesz olyan hajónk, amelyik érzékeny az ilyesmire (DGIII).

Egy a fontos, hogyha visszatérsz a légkörbe nagyjából 40 fokban emeld a gép orrát. Persze odafigyelssel, mert visszapattanni nem szabad az űrbe. Szóval érzéssel!

Ha a gép 10km magasságban van, akkor nyugodtan átkapcsolhatsz Alt-/-el a kormánylapokra, így a légkörben már azok irányítanak. Persze nagyobb magasságban is lehet, 40km-es magasságtól már hatásosan irányítanak.

Ha le akarod tenni a gépet a felszinre, akkor vidd le 1000 méter alá, figyelj, hogy a sebesség ne essen 260-250 alá, mert akkor átesik és leesik a masina. Esetleg egy kis tolóerőt is adhatsz, ha még nem fogyott el az üzemanyagod. 500 méter alatt engedd ki a futóművet és óvatosan tedd le a gépet a talajra. Nincs ütközés figyelés, tehát ha odacsapod a gépet, nem törik össze, de azért ne tedd!!!

Ha a térkép szerint (jobb oldali számítógép képernyő) azt látod, hogy a zöld hullám vonalon a kereszt tenger fölött van, akkor se aggódj, nincs "igazi" tenger a Föld modelljén, sem hegyek, és egyéb geológiai objektumok. Tehát bárhol landolhatsz.

Remélem sikerült a repülésed, ha esetleg mégsem, akkor nyugodtan írj az orbiter@atw.hu címre, megpróbálok segíteni!

Jó repülést!



 
     Belépés
Felhasználónév

Jelszó

Még nem vagy tag? Regisztrálj, ingyenes!

     Kapcsolódó linkek
· Több hír: Kezdetek
· Több hír: admin


Legolvasottabb hír ebben a rovatban:
Kezdetek:

Az első repülések I.


     Hír értékelése
Értékelés: 5
Szavazat: 6


Értékeld ezt a hírt:

Kiváló
Nagyon jó
Jó
Átlagos
Rossz


     Parancsok

 Nyomtatható változat Nyomtatható változat


Kapcsolódó rovatok

Kezdetek

"Bejelentkezés" | Belépés/Regisztráció | 14 hozzászólás | Keresés
A hozzászólások tartalmáért felelősséget nem vállalunk.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj!

Re: Az első repülések I. (Értékelés: 1)
Szerző: Sovanak Dátum: 2008. February 11. Monday, 18:27
(Profil | Üzenet küldése)
Már nagyon elegem van, hogy sosem lehet tartani a gépet 40 fokon, mert mindig levágja az orrát 66k magasság körül... miért van ez?



Re: Az első repülések I. (Értékelés: 1)
Szerző: apollo11 Dátum: 2008. August 21. Thursday, 17:32
(Profil | Üzenet küldése)
Heló, velem is ugyanez a probléma van 66 nál már lehetetlen megtartani a gépet a Delta Glider 4 mindig elég:(



Re: Az első repülések I. (Értékelés: 1)
Szerző: rolandi350 Dátum: 2009. July 06. Monday, 23:33
(Profil | Üzenet küldése)
Én szeretném felvenni egy orbiteressel a kapcsolatot !
Ha valaki olvassa amit írok és ért ezekhez kérem írjon egy mailt ide: rolandi350@gmail.com
Majd ott adok MSN-t és mehet a tudás transzfer :D



Re: Az első repülések I. (Értékelés: 1)
Szerző: marci Dátum: 2010. June 20. Sunday, 09:00
(Profil | Üzenet küldése)
hello

olyan problémám lenne, h meg van az emelkedés meg minden, de amikor a "monitor" kellene átállítanom (shift+o és a shift+d-vel) nem vált át semmit se csinál. mit csináljak??? help



Re: Az első repülések I. (Értékelés: 1)
Szerző: Gigantoherceg Dátum: 2010. September 01. Wednesday, 23:22
(Profil | Üzenet küldése)
Sziasztok!

A visszatéréssel lenne egy kis gondom. Az rendben, hogy kikapcsolt hajtóművek, 40 fokban emelt orr, de mekkora legyen az ereszkedési sebesség és -szög? Kb. 523-szor próbálkoztam, de mindíg visszapattanok a légkörről.



scott (Értékelés: 1)
Szerző: mhhi Dátum: 2011. November 30. Wednesday, 09:57
(Profil | Üzenet küldése)
is waterproof as much as an extraordinary 660 ft (that is 200 meters). panerai luminor marina automatic [www.waswatches.net] The band is produced of resilient, polished stainless metal, and features a strong deployment buckle clasp. The dial by itself is secured by a higher finish, sapphire coated replica watch [www.waswatches.net"] , scrape resistant covering (lesser high quality watches use a low-cost mineral coating). design watches [www.waswatches.net] Correct time is assured using the precision Swiss motion mechanism. Additionally, this view basically requirements no battery it instantly powers alone using the actions of one's arm. This really is an excellent view to put on no matter whether you are operating out in the fitness center gold chains jewellery [www.waswatches.net] watches sell [www.waswatches.net] , heading off towards the turning out to be additional well-liked. rolex yachtmaster 2 [www.waswatches.net] So now you are able to make all types of marriage ceremony attire brief attire or tea, coloured marriage ceremony attire as well as white fake gucci watches [www.waswatches.net]



Jasmine (Értékelés: 1)
Szerző: mhhi Dátum: 2012. January 06. Friday, 13:33
(Profil | Üzenet küldése)
, bridesmaid not get set up ah! Bridesmaid problem is set up place by itself inside a secondary place, but additionally neat, replica technomarine watches [www.se*****ches.net] inside the minds in the secondary and stunning girls are contradictory. Species can in fact alter the angle towards the bride'sA wholesale wedding ceremony attire on behalf of her grand daily life in to the subsequent stage fake watches for sale [www.donewatches.net"] , far more mature fake watch panerai [www.donewatches.net] , along with the maid of honor must be the relative youth that mirror the hopes and expectations, the 2 individuals aren't exactly the same design. Bridesmaid loaded 3 alternatives to think about: the marriage ceremony watchessell.com scam [www.donewatches.net] , the bride and himself. breitling watch [www.wawatches.com] What exactly is the dimensions in the marriage ceremony, girard perregaux [www.se*****ches.net] what concept is most significant. Around the option of the tiny Western fashion marriage ceremony gown police fast lane gents stainless steel chronograph bracelet watch [www.wawatches.com] , Chinese marriage ceremony gown plus the



Avila (Értékelés: 1)
Szerző: andre5w Dátum: 2012. November 02. Friday, 10:17
(Profil | Üzenet küldése)
ugg moccaslins [www.benoulet.com"] ugg moccaslins about the Reds turned down a deal that will have brought a weaker reliever towards the Phillies earlier this week uggs for men [www.benoulet.com"] uggs for men . Hunter Pence Traded to GiantsThe Phillies traded Hunter Pence towards the for AA catching prospect, outfielder mayfaire ugg boots on sale [www.benoulet.com] mayfaire ugg boots on sale , and single-A reliever 66 250lbs? and a minimum of 1 other player could also be integrated. Tommy Joseph, the headline player from the deal, was the Giants" second-round choose (55th general) within the 2009 Draft kids ugg boots [www.benoulet.com] kids ugg boots . Joseph is hitting. 260 with eight homers and 38 RBIs in 80 games in AA this year. Nate Schierholtz is really a 28-year-old left-handed outfielder having a profession short ugg boots sale [www.benoulet.com] short ugg boots sale . 270 batting typical in six large league seasons. ? This season, Schierholtz is hitting ugg classic short boots [www.benoulet.com] ugg classic short boots . 257 with five homers and 17 RBIs in 77 games. Seth Rosin is really a 6"6"right-handed closer having a four. 31 ERA in single-A this



Carey (Értékelés: 1)
Szerző: andre5w Dátum: 2012. November 09. Friday, 02:50
(Profil | Üzenet küldése)
Australia brand name is created of pure wool rackets. fake watches [www.watchescan.com"] fake watches UGG for its thick, delicate, comfortable European and American stars of all time. replica baume mercier watches [www.watchescan.com] replica baume mercier watches UGG you may get pleasure from a brilliant at ease warmth in wintertime. Moreover to men and women, replica omega watches [www.watchescan.com] replica omega watches ferrari replica [www.watchescan.com] ferrari replica UGG boots, concord fake watches [www.watchescan.com] concord fake watches sandals and footwear for youngsters. UGG bag collection this calendar year in Australia has proudly introduced the sheep inside the Senior Entire world. Ugg boots for that 1st time I found snow around the Ugg Silly people today will not be as chilly cartoon, that is these kinds of a ship, take a look at how European and American movie stars Ugg Boots Avenue complete board fairly and well-liked Europe plus the Usa of Earth, Ugg sustained winds inside the common Madden, Japan jaeger lecoultre fake watches [www.watchescan.com] jaeger lecoultre fake watches , Taiwan, Ugg has a lot of supporters. Ugg Australia boots back again above heritage



Warner (Értékelés: 1)
Szerző: andre5w Dátum: 2012. December 22. Saturday, 04:06
(Profil | Üzenet küldése)
purported to. I’m heading to test and retain in your mind it is okay to mess up, it is not going to need to be best. Now, I want your assist picking which cloth to generate the bag from jaquet droz replica watches [www.lef*****ches.com] jaquet droz replica watches . Every one of the cloth pictured previously mentioned is rather a lot the identical medium body weight other than for your blossoms cloth which can be mild bodyweight shirting (but so rather!) plus the silver denim around the bottom proper. And for that do*****ent fake watches for sale [www.lef*****ches.com"] fake watches for sale ferrari replica [www.lef*****ches.com] ferrari replica , we now have no strategy why we"ve got a lot of metallic silver denim. Ouch. rolex replica usa [www.lef*****ches.com] rolex replica usa how quite regognizeable . For my very first job I acquired 1 of my trousers movado replica watches [www.lef*****ches.com] movado replica watches , layed it out and drew it on sample paper. enicar replica watches [www.lef*****ches.com] enicar replica watches It absolutely was an incredibly saggy pair of ribbed trousers. I pinned it to the thick, blue ribbed material, additional seam allowance (very first blunder). Just the waistband didn t healthy



Re: DayZ Origins Sever level guide with picks :D (Értékelés: 1)
Szerző: qinger Dátum: 2013. October 30. Wednesday, 07:04
(Profil | Üzenet küldése)
Fleetwood Mac Coach Factory Outlet [www.coachoutletstoresset.net] co-founder John McVie has been Coach Factory Outlet [www.coachoutletstoresset.net]diagnosed with cancer, Coach Outlet [www.coachoutletonlinebsa.com]forcing the group to cancel upcoming Coach Online Outlet [www.coachoutletonlineusac.net] shows on its world tour.The band just completed the European Coach Factory Outlet [www.coachoutletstoresset.net]leg of the tour and had been Coach Outlet Store [www.coachfactoryoutletase.com] scheduled to perform 14 shows in Australia Coach Outlet Store [www.coachfactoryoutletase.com] and New Zealand in November and December. Coach Outlet Online [www.coachfactoryoutletcoti.com]An announcement on the band's Facebook page did not disclose Coach Factory Outlet [www.coachoutletstoresset.net]details about McVie's cancer, Coach Factory Store [www.coachoutletain.com]only saying that the 67-year-old is "now scheduled to be in treatment Coach Factory Online [www.coachoutletstoreian.com] for cancer during that period of time."'Rumours' still the perfect Coach Factory Outlet [www.coachoutletstoresset.net]album after 35 years"We are sorry Coach Factory Outlet [www.coachoutletstoresset.net]to not be able to play these Australian and New Zealand dates," Coach Outlet Store Online [www.coachoutletstoreona.com]the announcement said. "We hope our Australian Coach Bags Outlet [www.coachoutletonlineeao.com]and New Zealand fans as well as Fleetwood Mac fans everywhere will join us in wishing John and his family Coach Outlet Store [www.coachfactoryoutletase.com]all the best."Original members of the group Coach Outlet [www.coachoutletonlinebsa.com] -- including Lindsey Buckingham, Michael Kors Handbags Outlet [www.mmichaelkorsoutletpl.net]Mick Fleetwood, John McVie and Stevie Nicks -- returned to touring last April after Michael Kors Outlet Store Online [www.michaelkorsoutletstoreptf.com] a three-year break from the road.They toured the United States first, Michael Kors Bags Outlet [www.michaelkorsoutletpft.com]then traveled to Europe. Michael Kors Outlet Online [www.michaelkorsoutletacs.net]Their classic 1977 "Rumours" album was rereleased earlier Michael Kors Outlet Store [www.michaelkorsffactoryoutlett.com]this year with unreleased studio and live tracks.John McVie and Mick Chanel Handbags [www.chaneloutletmobia.net]Fleetwood started the group in 1967. Chanel Outlet Store [www.ukchanelpusesonlines.com] Fleetwood Mac's 35 Chanel Bags [www.chanelpursesukoutlets.net] years of 'Rumours'



Re: DayZ Origins Sever level guide with picks :D (Értékelés: 1)
Szerző: qinger Dátum: 2013. October 30. Wednesday, 07:21
(Profil | Üzenet küldése)
Fleetwood Mac Coach Factory Outlet [www.coachoutletstoresset.net] co-founder John McVie has been Coach Factory Outlet [www.coachoutletstoresset.net]diagnosed with cancer, Coach Outlet [www.coachoutletonlinebsa.com]forcing the group to cancel upcoming Coach Online Outlet [www.coachoutletonlineusac.net] shows on its world tour.The band just completed the European Coach Factory Outlet [www.coachoutletstoresset.net]leg of the tour and had been Coach Outlet Store [www.coachfactoryoutletase.com] scheduled to perform 14 shows in Australia Coach Outlet Store [www.coachfactoryoutletase.com] and New Zealand in November and December. Coach Outlet Online [www.coachfactoryoutletcoti.com]An announcement on the band's Facebook page did not disclose Coach Factory Outlet [www.coachoutletstoresset.net]details about McVie's cancer, Coach Factory Store [www.coachoutletain.com]only saying that the 67-year-old is "now scheduled to be in treatment Coach Factory Online [www.coachoutletstoreian.com] for cancer during that period of time."'Rumours' still the perfect Coach Factory Outlet [www.coachoutletstoresset.net]album after 35 years"We are sorry Coach Factory Outlet [www.coachoutletstoresset.net]to not be able to play these Australian and New Zealand dates," Coach Outlet Store Online [www.coachoutletstoreona.com]the announcement said. "We hope our Australian Coach Bags Outlet [www.coachoutletonlineeao.com]and New Zealand fans as well as Fleetwood Mac fans everywhere will join us in wishing John and his family Coach Outlet Store [www.coachfactoryoutletase.com]all the best."Original members of the group Coach Outlet [www.coachoutletonlinebsa.com] -- including Lindsey Buckingham, Michael Kors Handbags Outlet [www.mmichaelkorsoutletpl.net]Mick Fleetwood, John McVie and Stevie Nicks -- returned to touring last April after Michael Kors Outlet Store Online [www.michaelkorsoutletstoreptf.com] a three-year break from the road.They toured the United States first, Michael Kors Bags Outlet [www.michaelkorsoutletpft.com]then traveled to Europe. Michael Kors Outlet Online [www.michaelkorsoutletacs.net]Their classic 1977 "Rumours" album was rereleased earlier Michael Kors Outlet Store [www.michaelkorsffactoryoutlett.com]this year with unreleased studio and live tracks.John McVie and Mick Chanel Handbags [www.chaneloutletmobia.net]Fleetwood started the group in 1967. Chanel Outlet Store [www.ukchanelpusesonlines.com] Fleetwood Mac's 35 Chanel Bags [www.chanelpursesukoutlets.net] years of 'Rumours'






Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzõik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006 Antal János

Az Orbiter, Martin Schweiger (c) 2000-2005 által írott és karbantartott ingyenes szoftver! Minden jog a fejlesztõ tulajdona!

PHP-Nuke © 2005 Francisco Burzi. A PHP-Nuke terméktámogatás nélküli szabad szoftver, amelyre a GPL licensz érvényes.
Oldalkészítés: 0.91 másodperc