Üdvözöl a(z) Orbiter - Ûrrepülés Szimulátor!

     Modulok
· Főoldal
· Ajánlj minket!
· AvantGo
· GYIK
· Hírek archívuma
· Hírküldés
· Keresés
· Letöltések
· Rovatok
· Szavazások
· Személyes adatok
· Toplisták

     Látogatók
Jelenleg 1 vendég és 0 regisztrált tag olvas minket.

Névtelen látogató vagy. Ingyenesen regisztrálhatsz itt!

     Keresés



     Nyelv
Kezelőfelület nyelve:


 Orbiter leírások: Az első repülések II.

KezdetekAz első részben egy űrugrást hajtottál végre. Ebben a részben megtanulhatsz Föld körüli pályára állni. Persze csak az alapok...


Orbitális pályára állni nem sokkal bonyolultabb, mint kijutni a világűrbe, csak egy kicsit tovább tart és precízebben kell végrehajtani.

Ha gyakoroltad az űrbe való kijutást, akkor talán ez nem fog különösebb nehézséget okozni. Az irányszög pontos betartása és a jó emelkedési szög megoldja a legtöbb problémát.

Talán kicsit túl technokrata dolog lesz, amit leírok, de az biztos, hogy mindenképpen működik, sokszor használom én is ezt a pályára állási módszert. A műszereket kell sajnos figyelni és elég precíz hajó irányítást igényel az orbitális pályára állás, de ha az ember eleget gyakorolja, akkor nem nehéz. Bármikor végre lehet hajtani és gyakorlatilag eseménymetesen megy a dolog.

Kezdetnek javaslom, hogy olvasd el a felszállásról szóló cikket, hogy néhány dolgot megérts, mielőtt neki kezdesz.

Van itt megint pár dolog, amit tisztáznunk kell, mielőtt belecsapunk a lecsóba. Az első, hogy tudnod kell kezelni a fedélzeti számítógép képernyőit. Ismerni kell az orbitális pályára álláshoz szükséges műszereket és persze a fizikáját.

No és persze nem utolsó sorban nem árt eldönteni, milyen magas orbitális pályára szeretnénk feljutni. Persze ha már valahogyan fent vagyunk, utána is lehet magasságot módosítani, de az több üzemanyagot emészt fel, mintha azonnal a megfelelő magasságba navigálunk.

Az első és legfontosabb, hogy kapcsoljuk át az egyik fedélzeti számítógép képernyőjét Orbit MFD-re.

Az orbitális (azaz valamilyen égitest körüli) pályának négy fontos pontja van. Érdekes tudni, hogy az űrhajózásban nincs kör alakú pálya, mint ahogyan gömb alakú bolygó sincs. Éppen ezért minden esetben elliptikus pályáról beszélünk.

Az elliptikus pályának két fontos pontja egymással szemben helyezkedik el. Az egyiket Periapsis-nek, azaz periaptikus pontnak, a másikat pedig Apoapsis-nak, azaz apoaptikus pontnak nevezzük. A Periapsis a keringési pálya legalacsonyabb pontja, azaz itt vagyunk a legközelebb az adott égitesthez. Az Apoapsis pedig a legtávolabbi pontja a pályának, tehát itt vagyunk a legtávolabb. Belátható, miért is vannak egymással szemben…

Egyébként jó tudni, hogy az Apoapsis pontnál a legkisebb az űrhajó sebessége, a Periapsisnál pedig a legnagyobb. Ez egyben azt is jelenti, hogy minél magasabb orbitális pályán keringesz, annál kisebb sebesség kell a pályán maradáshoz (természetesen az égitesthez képest). Ha kb. 36000km magasságú pályára állsz, akkor nulla sebesség kell a pályán maradáshoz, úgy is hívják ezt a pályát, hogy geoszinkron, vagy geostacionárius pálya. Ekkor a keringési sebesség éppen az égitest forgási sebességével egynelő, ezért az égitestnek mindig ugyanazon pontját fogod látni. (ilyen pályára állítják a tévé műsorszóró műholdakat is)

A másik két fontos pontja az orbitális pályának a Descending Node, illetve az Ascending Node, vagyis az ereszkedési, illetve az emelkedési pontjai a pályának. Ezek nem feltétlenül vannak egymással szemben, de mindenesetre nem egy pontba esnek. Illetve van amikor majdnem, de ez a felszállás és a visszatérés közben lehetséges. Ezek majd az orbitális pálya módosításakor lesznek fontosak. Erre most, itt nem térünk ki.

Az Orbit MFD-n, ha Shift-O-val átkapcsolsz, akkor azt látod, hogy ott egy ábra és egy számoszlop van, a számoszlop baloldalon szép zöld színben tündököl. Nézzük az ábrát először.

Ha a kifutón állsz, nem sok értelmeset mutat. De ha fent vagy az űrben, elhagytad a légkört, akkor valami ilyesmit látsz : OrbitMFD

A szürke kör azt az égitestet szimbolizálja, amely körül kering az űrhajó. A zöld kör pedig az űrhajó keringési pályáját mutatja. Ha ennek minden elem a szürke körön kívül van, akkor valamilyen orbitális pályán kering a gép. Ha érinti a szürke kört, akkor ott elég nagy a valószínűsége, hogy beléb a légkörbe, ha egyáltalán van. Ha pedig a körön belül van, akkor vagy felszállsz éppen (ekkor egy ronda ellipszis teljesen a szürke körön belül van), vagy pedig rövidesen hullócsillagként beleállsz a talajba...

A zöld körön jeleket látsz. A legfeltűnőbb talán egy sugár irányú zöld vonal, ez mutatja az űrhajó pillanatnyi helyzetét a keringési pályán. Van egy szaggatott vonal is, amely a pálya két pontját köti össze, ezek az Ascending Node és a Descending Node pontok. (ezek azok, amiket most nem tárgyalunk…).

Van viszont egy aprócska kis köröcske, vele szemben pedig egy ugyanolyan méretű pont (ugyanaz a köröcske, csak kitöltve…). Az előbbi az Apoapsis, az utóbbi pedig a Periapsis pontja a pályádnak.

A bal oldalon lévő zöld számoszlop - ahol a OSC.EL. felirat díszeleg -, mutatja a Te géped repülési paramétereit. (OrbitMFD)

A fontos adatok a következőek :
- PeR - ez a Periapsis magasság, a gravitációs központtól mérve (tehát nem a felszíntől mérve!!!)
- ApR - ez az Apoapsis magasság, szintén a gravitációs központtól mérve.
- Rad - ez a pillanatnyi magasság a gravitációs központtól mérve.
- Ecc - Excentritás. Ez a szám 1 és 0 között változik aszerint, mennyire "tojás" a pályagörbe. Ha nagyon, akkor inkább az 1 felé közelít, ha minél kör formájúbb, akkor egyre inkább a 0 felé közelít az értéke.
- T - ez a pálya keringési ideje másodpercben. Azért másodpercben, hogy ne tudd hány óra és hány perc…
- PeT - ez a Periapsis eléréséig hátralévő idő másodpercben
- ApT - ez pedig az Apoapsis elérésig hátralévő időt mutatja másodpercben
- Vel - ez a pillanatnyi sebesség m/s-ban.
- Inc - Inklináció, a pálya síkja mennyire tér el az egyenlítő síkjától, fokban van

A többi érték nem olyan nagyon fontos most, inkább csak tájékoztató jellegűek…
A baj csak az, hogy a lényeges adatok az égitest gravitációs központjától számítódnak, ami eléggé nehezen átlátható. Éppen ezért, ha megnyomod a Shift-D-t, akkor moderáltabb értékeket találsz ott, igaz, a kisérő feliratok is :

- PeA - ez a Periapsis magasság a felszíntől mérve
- ApA - ez az Apoapsis magasság a felszíntől mérve
- Alt - ez a pillanatnyi magasság szintén a felszíntől mérve.

Felszállás. Ugyanúgy, mint az az első leckében, amikor kijutottunk az űrbe, de most próbáld meg a 90 fokos irányt jól beállítani és tartani. Ha már 40 fokos szögben emelkedsz, akkor kicsit nehezebb irányt változtatni, és ráadásul minél gyorsabban repülsz, annál nehezebb. Különösen, ha már nagy magasságban vagy és a légkör ritkul, gyakorlatilag lehetetlen gyorsan irányt változtatni (persze ez így ebben a formában nem igaz, hiszen orbitális pályán is lehet "kanyarodni" csak másképp. Erről később...)

Felszállás közben erősen figyeld az ApA értékét. A PeA értéke sokáig teljesen fals, negatív értékeket mutat. Amíg az ApA el nem éri a tervezett orbitális magasságot, addig nyugodtan emelkedhetsz meredek szögben, akár 60-70 fokos szögben is! De ezt inkább nagyobb magasságban érdemes előadni, amikor a légkör fékező hatása már nem olyan jelentős. Sűrű légkörben 40 fokban érdemes emelkedni, így a sebesség nem zuhan vissza.

Felszállás közben a géped közeledik az Apoaspis-hoz, ezért az ApT érték is csökken. A zöld ellipszis is egyre hosszabb, sőt, hamarosan el is éri a szürke kör külső peremét.

Amikor az ApA érték közeledik a tervezett orbitális magassághoz, akkor az emelkedési szöget visszaveheted. Figyeld az ApT értékét, ha már csak 20 mp van hátra az ApA értékhez, akkor majdnem elérted a maximális magasságot. Ha ez még mindig nem az az érték, amire vágysz, akkor élesen felemeled a gép orrát - akár 90 fokban - és máris tovább hízik a pályádat mutató zöld ellipszis és az ApT is növekedésnek indul.

Minél közelebb vagy az ApA ponthoz, annál könnyebb kialakítani a jó pályagörbét. Az ApA előtt élesen felemelve az orrát a gépnek, növelni tudod az ApA magasságot, lefelé tolva a gép orrát pedig csökkenteni. Ezzel párhuzamosan persze az ApT is nő, illetve csökken.

A PeA magasságot pedig úgy tudod növelni, ha a gép minél inkább vízszintesen repül. Amikor egy bekarikázott keresztet látsz magad előtt, akkor az mutatja a gép haladási irányát. Ha látsz keresztet, de nincs bekarikázva, akkor az gáz, mert akkor a haladási iránnyal ellentétes irányt látod. Az pedig nem jó…

Ha már túl vagy az ApA ponton, akkor elég nehezen, de még vissza tudod varázsolni a masinát, de az ApA után már inkább a gravitáció az úr, tehát vigyázz, hogy mindig előtte maradj! Ebben segítséged az ApT érték és a két magasság, az ApA és a PeA.

Amikor a PeA érték pozitív lesz és közelít az ApA értékéhez (vigyázz, mert öles léptekkel halad a végén, könnyen elliptikus lehet a pályád), akkor vissza lehet venni a hajtómű teljesítményt és figyelni az Ecc értékét is! De elég, ha arra figyelsz, hogy a PeA nagyjából akkora legyen, mint az ApA.

Ha ez sikerült, akkor egy zöld kört fogsz látni a szürke kör körül. Orbitális pályán állsz! A *-gal leállíthatod a hajtóműveket és készen vagyunk.

A visszatérés kicsit rázósabb, mert sokkal könnyebb lepattanni a légkörről. A visszatérés (reentry) előtt egy fékező manővert kell megejteni, hogy a pálya PeA értéke a nullához minél közelebb essen. Ezt a fékező manővert deorbit burn-nek hívják, vagy röviden deorbitnak.

A dolog rám egyszerű. Egyszerűen megfordítod az űrhajót és amikor a sima keresztet látod 0 fokos szögben, akkor begyujtod a hajtóműveket. Figyeled a PeA értéket, és amikor az elég jól megközelítette a nullát, esetleg még negatívba ment át, akkor leállítod.

Fordulj vissza menetirányba úgy, hogy a gép alatt legyen az égitest (mondjuk a Föld). Ne aggódj, van rá időd, mert még viszonylag magasan vagy.

Amikor a 100 km-es magasságot eléred, akkor jöhet a 40 fokos orr emelés és várjuk a reentry-t. Na, itt figyelned kell erősen, mert ha a légkörbe úgy hatolsz be, hogy túlságosan felhúzod a gép orrát, akkor hirtelen megint az űrben találod magad. Szóval csak óvatosan. A többit már olvastad az előző leckében... Ugye? :)))




 
     Belépés
Felhasználónév

Jelszó

Még nem vagy tag? Regisztrálj, ingyenes!

     Kapcsolódó linkek
· Több hír: Kezdetek
· Több hír: admin


Legolvasottabb hír ebben a rovatban:
Kezdetek:

Az első repülések I.


     Hír értékelése
Értékelés: 5
Szavazat: 5


Értékeld ezt a hírt:

Kiváló
Nagyon jó
Jó
Átlagos
Rossz


     Parancsok

 Nyomtatható változat Nyomtatható változat


Kapcsolódó rovatok

Kezdetek

"Bejelentkezés" | Belépés/Regisztráció | 13 hozzászólás | Keresés
A hozzászólások tartalmáért felelősséget nem vállalunk.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj!

Re: Az első repülések II. (Értékelés: 1)
Szerző: Sanyix Dátum: 2006. February 15. Wednesday, 16:10
(Profil | Üzenet küldése)
Egy kis kiegészítés: Lehet hogy az orbit mfd-ben nem lesz ApA, és PeA érték, hanem helyette ApR, és PeR. Az ApA és PeA a föld felszínétől van számítva, az ApR(apoapsis radius) és PeR (periapsis radius) a föld középpontjától van számítva. A két küzemmód között a DST (shift-D) gomb megnyomásával válthatunk. És szintén az orbit mfd-ben, nem mindegy, hogy milyen nézetre van állítva a pályarajz, lehet ECL (asszem az ekliptika síkjában mutatja a pályát), és SHP (az űrhajódhoz képest) módban. Az SHP-t érdemes használni, az mutatja a tényleges pályarajzot minden keringési síkban, és a PRJ gombbal (shift-P)-vel lehet váltani a kettő között.



Re: Az első repülések II. (Értékelés: 1)
Szerző: Sanyix Dátum: 2006. April 15. Saturday, 23:11
(Profil | Üzenet küldése)
Na kitapasztaltam, hogy a légkörbe lépéskor, az orr emelésekor, olyan -280 m/s függőleges sebességel érdemes esni a légkörbe, mert ilyenkor max 2100 fokra melegedett orrésszel, és a 40 fokos emeléssel, szinte beavatkozás nélkül simán lelassul, túlmelegedés, lepattanás nélkül.



Re: Az első repülések II. (Értékelés: 1)
Szerző: buke Dátum: 2007. January 30. Tuesday, 15:39
(Profil | Üzenet küldése)
Sziasztok! Próbálom a pályára állást 1-2 napja , de bizonyos pontokon túl már csak rosszabbodik a helyzet. PL.: amikor várnám , hogy a PeA + legyen közben már az aktuális magasságom esik a PeA felé haladva, tehát már túl nagy az ApA és az Alt.-om közti érték,hogy javítani tudjak. A tervezett magasság 350 km volt.
Valamit nem a megfelelő időben csinálok?( a leírásban foglaltakat betartom.)
köszönöm előre is a segítséget! Amúgy jók ezek a leírások!



Re: Az első repülések II. (Értékelés: 1)
Szerző: rolandi350 Dátum: 2009. July 06. Monday, 23:34
(Profil | Üzenet küldése)
Én szeretném felvenni egy orbiteressel a kapcsolatot !
Ha valaki olvassa amit írok és ért ezekhez kérem írjon egy mailt ide: rolandi350@gmail.com
Majd ott adok MSN-t és mehet a tudás transzfer :D



Re: Az első repülések II. (Értékelés: 1)
Szerző: Gigantoherceg Dátum: 2010. September 02. Thursday, 22:24
(Profil | Üzenet küldése)
Elsőre sikerült orbitális pályára állni a leírás segítségével!
A két szépséghiba:
   nem 350 km magasan, hanem 510 km
   az üzemanyagnak csak ~10%-a maradt meg
de SIKERÜLT!!! :D:D:D

Köszi a leírást!



Dalton (Értékelés: 1)
Szerző: mhhi Dátum: 2012. January 06. Friday, 13:32
(Profil | Üzenet küldése)
replecia watches [www.donewatches.net] replica rolex watches for sale [www.wawatches.com] About Us Get in touch with Us Household wedding ceremony attire bridesmaid attire junior bridesmaid attire flower lady attire mom in the bride attire celebration attire promenade attire night attire traditional attire *****tail attire celeb attire new formal attire homecoming attire small black attire 1st communion attire Classes marriage ceremony attire a line marriage ceremony attire ball gown marriage ceremony attire superstar marriage ceremony attire designer marriage ceremony attire empire wedding ceremony attire small white marriage ceremony attire maternity marriage ceremony attire mermaid/trumpet wedding ceremony attire as well as dimension wedding ceremony attire princess marriage ceremony attire sheath/column wedding ceremony attire wedding ceremony attire united kingdom marriage ceremony watchessell2009 [www.donewatches.net] replica ebel [www.cen*****ches.com] panerai watches fake [www.wawatches.com] chronoswiss timemaster [www.wawatches.com] women's watch



timberland boots (Értékelés: 1)
Szerző: timberland Dátum: 2012. July 24. Tuesday, 05:36
(Profil | Üzenet küldése)
The Famous timberland boots [www.timberlandshoeoutlet.co.uk] People Players was founded on June 1, 1974 by Duncan Iacobelli Diane Dupuy of Hamilton. At inception, the company consisted of Dupuy and an assistant, eleven performers, and Dupuy's mother Mary Thornton; Thornton designed and built the costumes and props. The timberland mens boots [www.timberlandshoeoutlet.co.uk] company's original piece was Aruba Liberace, in which a life-size character of Liberace plays the piano. It is still the company's signature performance. Liberace attended a showing of Aruba Liberace, and was so impressed he invited Famous mens timberland boots [www.timberlandshoeoutlet.co.uk] People Players to perform with him in Las Vegas. The company debuted in Las Vegas in October 1975; over the subsequent ten years, the company performed with Liberace both in Las Vegas and internationally. A 1984 CBS television movie was made about Dupuy's early work and meeting Liberace called Special People. The CBC produced and aired Carnival of the cheap timberland boots [www.timberlandshoeoutlet.co.uk] Animals as a result of the increasing popularity of Famous People Players. In 1982, Famous People Players was invited to perform in the People's Republic of China. In 1994, the company opened the Dine and Dream Theatre; Paul Newman funded the restaurant's discount timberland boots [www.timberlandshoeoutlet.co.uk] development from some of the proceeds of Newman's Own products and Phil Collins funded the theatre's sound system. http://www.timberlandshoeoutlets.co.uk/ [www.timberlandshoeoutlet.co.uk]



Kermit (Értékelés: 1)
Szerző: andre5w Dátum: 2012. November 02. Friday, 09:59
(Profil | Üzenet küldése)
Louis Cardinals, a leadoff drive off Julio Teheran within the sixth inning throughout Monday"s 4-3 win more than the Atlanta Braves. Beltran, who signed a totally free agent following splitting final year in between the New York Mets and San Francisco Giants, also had a single winter ugg boots [www.benoulet.com] winter ugg boots . Matt Carpenter hit a two-run homer within the fourth against Randall Delgado. Cardinals starter Lance Lynn pitched 4 ideal innings, then permitted 1 run, two hits, a walk along with a sacrifice fly within the fifth cheap ugg boots [www.benoulet.com"] cheap ugg boots . PHILLIES four, TIGERS 3 CLEARWATER, Fla. (AP) -Detroit third baseman Miguel Cabrera left a loss to Philadelphia having a bloody face following a difficult grounder from Hunter Pence hit him close to the correct eye. ugg boots clearance [www.benoulet.com"] ugg boots clearance Cabrera was taken to a hospital to obtain stitches and get precautionary X-rays. Jimmy Rollins hit a go-ahead sacrifice



Christensen (Értékelés: 1)
Szerző: andre5w Dátum: 2012. December 22. Saturday, 03:49
(Profil | Üzenet küldése)
den letzten Umfragen gefunden - Mehr als die H? tag replica watch [www.lef*****ches.com] tag replica watch lfte des j?hrlichen Haushalts USAID in Russland fĂźr Demokratie und zivilgesellschaftliche Projekte gewesen imitation bulgari [www.lef*****ches.com] imitation bulgari , w?hrend ein gro?er Teil ging in Gesundheitsprojekte. Die United states haben versagt Einmischung in Russland Wahlen. Die Zahl der bedrohten Tiere ist leicht gesunken. replica tag heuer watches for sale [www.lef*****ches.com] replica tag heuer watches for sale Ein Hoffnungsschimmer doch die Rote Liste erhebt keinen Anspruch auf Vollst cheap rolex knockoff [www.lef*****ches.com] cheap rolex knockoff ?ndigkeit. Foto: pa In den 1970er-Jahren galt die arabische Oryx-Antilope als ausgerottet. Heue gibt es wieder Ăźber one thousand TiereDas mutma tag heuer replica [www.lef*****ches.com] tag heuer replica ?liche Vorbild fĂźr die Legende des Einhorns, die Antilopenart Arabische Oryx, ist dank Zuchtprogrammen und Auswilderungen zurĂźck in der Wildnis ferrari replica watches [www.lef*****ches.com] ferrari replica watches . watches replica [www.lef*****ches.com"] watches replica Rund one. 000 Tiere lebten in den WĂźsten von Saudi-Arabien, Israel, Jordanien und der Vereinigten Arabischen Emirate, erkl?rte die Internationale



Re: DayZ Origins Sever level guide with picks :D (Értékelés: 1)
Szerző: qinger Dátum: 2013. October 30. Wednesday, 07:21
(Profil | Üzenet küldése)
Fleetwood Mac Coach Factory Outlet [www.coachoutletstoresset.net] co-founder John McVie has been Coach Factory Outlet [www.coachoutletstoresset.net]diagnosed with cancer, Coach Outlet [www.coachoutletonlinebsa.com]forcing the group to cancel upcoming Coach Online Outlet [www.coachoutletonlineusac.net] shows on its world tour.The band just completed the European Coach Factory Outlet [www.coachoutletstoresset.net]leg of the tour and had been Coach Outlet Store [www.coachfactoryoutletase.com] scheduled to perform 14 shows in Australia Coach Outlet Store [www.coachfactoryoutletase.com] and New Zealand in November and December. Coach Outlet Online [www.coachfactoryoutletcoti.com]An announcement on the band's Facebook page did not disclose Coach Factory Outlet [www.coachoutletstoresset.net]details about McVie's cancer, Coach Factory Store [www.coachoutletain.com]only saying that the 67-year-old is "now scheduled to be in treatment Coach Factory Online [www.coachoutletstoreian.com] for cancer during that period of time."'Rumours' still the perfect Coach Factory Outlet [www.coachoutletstoresset.net]album after 35 years"We are sorry Coach Factory Outlet [www.coachoutletstoresset.net]to not be able to play these Australian and New Zealand dates," Coach Outlet Store Online [www.coachoutletstoreona.com]the announcement said. "We hope our Australian Coach Bags Outlet [www.coachoutletonlineeao.com]and New Zealand fans as well as Fleetwood Mac fans everywhere will join us in wishing John and his family Coach Outlet Store [www.coachfactoryoutletase.com]all the best."Original members of the group Coach Outlet [www.coachoutletonlinebsa.com] -- including Lindsey Buckingham, Michael Kors Handbags Outlet [www.mmichaelkorsoutletpl.net]Mick Fleetwood, John McVie and Stevie Nicks -- returned to touring last April after Michael Kors Outlet Store Online [www.michaelkorsoutletstoreptf.com] a three-year break from the road.They toured the United States first, Michael Kors Bags Outlet [www.michaelkorsoutletpft.com]then traveled to Europe. Michael Kors Outlet Online [www.michaelkorsoutletacs.net]Their classic 1977 "Rumours" album was rereleased earlier Michael Kors Outlet Store [www.michaelkorsffactoryoutlett.com]this year with unreleased studio and live tracks.John McVie and Mick Chanel Handbags [www.chaneloutletmobia.net]Fleetwood started the group in 1967. Chanel Outlet Store [www.ukchanelpusesonlines.com] Fleetwood Mac's 35 Chanel Bags [www.chanelpursesukoutlets.net] years of 'Rumours'



Re: DayZ Origins Sever level guide with picks :D (Értékelés: 1)
Szerző: qinger Dátum: 2013. October 30. Wednesday, 07:21
(Profil | Üzenet küldése)
Fleetwood Mac Coach Factory Outlet [www.coachoutletstoresset.net] co-founder John McVie has been Coach Factory Outlet [www.coachoutletstoresset.net]diagnosed with cancer, Coach Outlet [www.coachoutletonlinebsa.com]forcing the group to cancel upcoming Coach Online Outlet [www.coachoutletonlineusac.net] shows on its world tour.The band just completed the European Coach Factory Outlet [www.coachoutletstoresset.net]leg of the tour and had been Coach Outlet Store [www.coachfactoryoutletase.com] scheduled to perform 14 shows in Australia Coach Outlet Store [www.coachfactoryoutletase.com] and New Zealand in November and December. Coach Outlet Online [www.coachfactoryoutletcoti.com]An announcement on the band's Facebook page did not disclose Coach Factory Outlet [www.coachoutletstoresset.net]details about McVie's cancer, Coach Factory Store [www.coachoutletain.com]only saying that the 67-year-old is "now scheduled to be in treatment Coach Factory Online [www.coachoutletstoreian.com] for cancer during that period of time."'Rumours' still the perfect Coach Factory Outlet [www.coachoutletstoresset.net]album after 35 years"We are sorry Coach Factory Outlet [www.coachoutletstoresset.net]to not be able to play these Australian and New Zealand dates," Coach Outlet Store Online [www.coachoutletstoreona.com]the announcement said. "We hope our Australian Coach Bags Outlet [www.coachoutletonlineeao.com]and New Zealand fans as well as Fleetwood Mac fans everywhere will join us in wishing John and his family Coach Outlet Store [www.coachfactoryoutletase.com]all the best."Original members of the group Coach Outlet [www.coachoutletonlinebsa.com] -- including Lindsey Buckingham, Michael Kors Handbags Outlet [www.mmichaelkorsoutletpl.net]Mick Fleetwood, John McVie and Stevie Nicks -- returned to touring last April after Michael Kors Outlet Store Online [www.michaelkorsoutletstoreptf.com] a three-year break from the road.They toured the United States first, Michael Kors Bags Outlet [www.michaelkorsoutletpft.com]then traveled to Europe. Michael Kors Outlet Online [www.michaelkorsoutletacs.net]Their classic 1977 "Rumours" album was rereleased earlier Michael Kors Outlet Store [www.michaelkorsffactoryoutlett.com]this year with unreleased studio and live tracks.John McVie and Mick Chanel Handbags [www.chaneloutletmobia.net]Fleetwood started the group in 1967. Chanel Outlet Store [www.ukchanelpusesonlines.com] Fleetwood Mac's 35 Chanel Bags [www.chanelpursesukoutlets.net] years of 'Rumours'






Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzõik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006 Antal János

Az Orbiter, Martin Schweiger (c) 2000-2005 által írott és karbantartott ingyenes szoftver! Minden jog a fejlesztõ tulajdona!

PHP-Nuke © 2005 Francisco Burzi. A PHP-Nuke terméktámogatás nélküli szabad szoftver, amelyre a GPL licensz érvényes.
Oldalkészítés: 0.56 másodperc