Üdvözöl a(z) Orbiter - Ûrrepülés Szimulátor!

     Modulok
· Főoldal
· Ajánlj minket!
· AvantGo
· GYIK
· Hírek archívuma
· Hírküldés
· Keresés
· Letöltések
· Rovatok
· Szavazások
· Személyes adatok
· Toplisták

     Látogatók
Jelenleg 1 vendég és 0 regisztrált tag olvas minket.

Névtelen látogató vagy. Ingyenesen regisztrálhatsz itt!

     Keresés



     Nyelv
Kezelőfelület nyelve:


 Orbiter leírások: A DGIII rejtelmei

Hogyan utazzunk a HoldraEbben a részben a DGIII belső értékeit tárjuk fel. Megismerkedünk a műszerekkel és néhány érdekes dologra is fény derül...

Ebben a részben megismerkedhetünk azzal az űreszközzel, amivel a Holdra fogunk utazni! Ez pedig a DeltaGlider nagytesója, a DeltaGlider III lesz! Mivel ez sokkal bonyolultabb jármű, ezért most alaposan megismerkedünk vele, és felkészülünk a Hold utazásra.

Legelőször is, nem árt, ha letöltöd magát a DGIII setup-ot. A letöltéek között megtalálod!

Semmi más dolgod nincs, mint elindítani a futtatható programot. Ha már az Orbiter felraktad és hang is van hozzá, ez nem lehet kihívás.
A következő lépés a konfigurálás. A konfig képernyőn találsz olyat, hogy Fuel Reserve. Itt azt állíthatod be, hogy mennyi üzemanyag legyen a gépedben! Az alap az az ISS-ig elegendő, de a Huge kiépítésben akár a Jupiterig is elrepülhetsz.
A másik fontos beállítás a O2 & N2 Reserve, ez a belélegezhető gázok mennyiségét jelenti, ezt nem árt hozzáigazítani a hajtóanyag mennyiségéhez.
A harmadik igen fontos dolog, a hajtóművek teljesítményére utal, ha a legerősebbet választod (Mark V), akkor sok meglepetés nem érhet, bár ennek a fogyasztása is nagyobb. Szóval gondold meg!
Érdekes lehet még a Choose a skin, ahol a géped festését állíthatod be.
A többi inkább csak érdekesség, állítsd be kedved szerint. A végén ne feletsd el megnyomni a Save & exit-et.

Ha az Orbiter elindítod, látni fogod, hogy van egy új mappa a forgatókönyvek között, ahol három almappát találsz. Earth Scenary, Mars Scenary és Misson Scenary nevűeket. Itt már küldetések is lesznek...
Kezdjük azzal, hogy megnyitod az Earth Scenary-t és ott azt választod, hogy Landed KCS departure to ISS.
Ezzel rögtön a DGIII pilótafülkéjében találod magad! Előtted a kifutó.

Viszont még ne szállj fel, előbb nézzük át a műszereket, mert nem egyszerű a dolog.
Az alap műszerfalat látod magad előtt. Kezdjük balról jobbra.
Legfelül látod a vészjelző lámpákat. Amikor azok közül valamelyik világít, akkor baj van. Vagy meg tudod oldani, vagy végzetes a probléma.
Ha például földhöz csapod a gépet, akkor a kerekek sajnos képesek kitörni. Ez nem megoldaható probléma. De amikor visszatérésnél emelkedik a hőmérséklet, akkor a megfelelő behatolási szög beállításával újra lehűlik a kabin. El is alszik a lámpa. Van mellette egy test gombocska, amivel leellenőrizhetjük, hogy a lámpák működnek-e.

Alatta nyolc gombot látsz, melyből hat ismerős a DeltaGlider-ből. A másik kettő nem megnyomható gomb, az egyik az automatikus pályára álláshoz való (Ascent), a másik pedig a visszatéréskor használt program működésére való (Reentry). Ezek fölött egy zöld lámpa van, amely akkor villog, amikor a fedélzeti számítógép irányítja a gépet.

A nyolcas gombcsoport mellett egy tekerő kapcsoló van, amely a gép aerodinamikai kormánylapjairól segédhajtóműre kapcsol. Ha ATM AUTO állásban hagyod, akkor automatikusan átkapcsol, amikor kell!
Mindezek alatt a bal oldali MFD helyezkedik el. Rögtön a bal MFD mellett a jobb oldal felé haladva felül látod a fedélzeti számítógép képernyőjét, amely képes a gép irányítására. Erről még külön beszélünk! Mellette jobbra az üzemanyag rendszer kijelzője (FUEL DISPLAY), alatta pedig a hajtóművek állapotát láthatod (ENGINE DISPLAY).

A fedélzeti számítógép alatt a hajtóművek sugárirányítását láthatod (MAIN ENGINE GIMBAL), ezt ne bántsd, úgy jó, ahogy van. Ezek mellett jobbra a főhajtóműkar és az emelő hajtóművek karja látható.

Közveltlenül a jobb oldali MFD előtt van egy aprócska műszer, a hajtómű trimmelésére.

A jobb oldali MFD fölött bal oldalon egy forgatható kapcsolót látsz, amivel egy üveglapra kiírt információk csoportját változtathatod, vagy akár ki is kapcsolhatod. a kapcsoló mellett pedig a rendszer üzeneteit láthatod, amelyet a robotpilóta vezérel!

Most nyomj egy Ctrl-felfelé nyilat és meglátod a fölső konzolt.
Bal oldalon három gomb. Ezek csak azért vannak, hogy úgy érezd, tényleg igazi gépet vezetsz! Az első az öv becsatolására figyelmeztető jelzést kapcsolja be, a mellette lévő csak a repülőkről jól ismert hangot hallathatod vele, a STROBE felirattal pedig a gép külső villogó fényeit kapcsolhatod be.

Az AIRLOCK felirat alatt az orrban lévő légzsilipet vezérelheted, a bal oldali első kapcsolóval az orrot nyithatod ki, a mellette lévő gombbal a külső ajtót, a másik mellette lévővel a belső ajtót, a jobb szélsővel pedig a zsilipkamra levegőellátását vezérelheted. A két zsilipajtó gombja alatt egy zöld lámpa jelzi, ha az ajtó zárva vannak. A négy gomb alatt pedig a zsilipkamra nyomását mutatja a lámpasor.

A GEAR felirat alatt a kerek állapotát, illetve azok vezérléséhez szükséges két gombot találod. A bal gombbal kikapcsolhatod a kerekek mozgatásához szükséges hidraulikus nyomást, így spórolhatsz az energiával. A jobb oldali pedig behúzza, vagy kiengedi a kerekeket. Középen a segédhajtóművek visszajelzőit láthatod! Alatta a felszállástól eltelt időt.

Jobb oldalon az APU/EPU START POWER alatti gombok a gép külső energia ellátását irányítja. Az EPU gombbal az űrállomáson, vagy az űrkikötőben lévő energiaforrásra csatlakozhatsz. Így feltölthetek az akksikat és a külső forrás használatával energiát takaríthatsz meg. A BATT gombbal az akksiról kaphat tápot a gép! A jobb oldali piros gomb pedig a vésztartalékot kapcsolja be.
Alatta az APU UNIT alatt az energiákat termelő generátorok vannak. Az APU ON kapcsoló mellett két oldalon a generátorokat indító gombok vannak. Alattuk a feszülséget olvashatjuk le, illetve ott egy tekerő kapcsoló, amellyel azt választhatod ki, hogy honnal kapjon áramot az egész gép.

Jobb oldalon a SYSTEM POWER alatt adhatsz áramot a különféle egységeknek. A fölső sorban balról jobbra : HUS, MFD-k, rádió, zsilipkamra. Az alsó sorban pedig : hajtóművek, életfenntartó egység, robotpilóta, és a főkapcsoló.  Mindezek mellett pedig azt látod, mekkora áramot vesznek fel az egységek összesen.

Amikor a gép úgynevezett safe-mode-ban van, akkor minden ki van kapcsolva. A gépet úgy lehet életre lehelni, hogyha kap valamilyen külső energiaforrást. Ha űrállomáson vagy, vagy esetleg valamelyik űrkikötőben táborozol, akkor az EPU, azaz a külső energiaforrás erre való. Ha valahol máshol vagy, akkor jöhet az akksi. Előfordulhat azonban, hogy a lemerült, ilyenkor a piros gombbal bekapcsolhatod az üzemanyag cellákat. Ha ez megvan, akkor az APU gombbal elindíthatod az energia ellátást. Ha elindult, akkor a generátorok bekapcsolásával önálló energia termelést is elindíthatod, és így már a nyolc kapcsoló is értelmet nyer!

Az alsó konzolon lévő kapcsolók jönnek. Ctrl-lefelé nyíl kétszer és már ott is vagyunk.
A FUEL & ENGINE SYSTEMS alatt kapcsolók és tekerő gombok vannak! A felső három kapcsoló a külső forrásból történő tankolást segíti elő, a FUEL HATCH a tanksapka gombja, az INPUT VALVE gombok pedig a szelepeket nyitja ki, amelyen beáramlik a tartályokba. A felső tekerő kapcsoló azt mondja meg, hogy a főhajtómű tartályaiba menjen az üzemanyag, vagy a segédhajtóművek tartályába. Az alatta lévő tekerő kapcsoló pedig azt teszi lehetővé, hogy a két tartály között átszivattyúzzuk a kakaót!
A FUEL DUMP gombok a tartályokat ürítik ki a szabadba, a tobbi kapcsoló pedig azokat a szelepeket vezérlik, amelyek a hajtóművekbe engedik a hajtóanyagot az emelő (hover), a segéd (rcs) és a főhajtóműhöz.
Két érdekes gomb van, az egyik az AUTO AIR INTAKE, ami az automatikus levegő beömlő nyílásokat vezérli.
A TURBO PUMP pedig 100%-os hajtómű teljesítményre még rá rak pár plusz lóerőt!

Középen a szokásos dolgok, a SYSTEM MESSAGE, az robotpilóta képernyője és a visszajelző zöld lámpája.
Van ott még egy CHECK-LIST DISPLAY, ahol a különféle ellenőrző listákat találod!

Mindezek alatt a számítógép billentyűzete található. Van benne kalkulátor is, ha esetleg szükség lenne rá!

A billentyűzet alatt is sok érdekesség van. Bal oldalon a LONG RANGE ANTENNA alatt a nagytávolságú antennát tudod kezelni. A bal oldali kapcsoló DEP állásba billentve a gép hátán kinyílik egy ajtó és kibújik a kis parabola antenna. STW állapotba billentve pedig vissza. Ez időigényes művelet, ezért a kapcsoló mellett kis lámpácskák jelzik, hogy éppen mi történik.
Az ANT.MODE alatti négy kis nyomógomb a kibocsátott antenna működésére van hatással. Az OFF-ot gondolom nem kell megmagyarázni. A MON állás, egy passzív állás, csak monitorozásra, figyelésre való. A TRK a követő üzemmód, amikor a kiszemelt célt megkeresi, rááll és folyamatosan követi. A point üzemmódban pedig megkeresi a célt és annyi. Nem követi!

Alatta még két kapcsoló, ami az antenna mozgási sebességét hivatott állítani, a SLOW a lassú, a FAST a gyors. A SELECT TARGET alatt választhatod ki, hogy mi a cél! Bármi lehet! Bármi olyasmi, ami az űrben égitestként, űrjárműként, vagy légibázisként. Ha kiválaszottad, akkor a SET gombbal érvényesítheted, és a SIGNAL STRENGTH mezőben a jel erősségét is láthatod.

Hogy ez mire jó? Sokmindenre! Például sokkal könnyebben megtalálhatsz bármit az űrben, legyen az egy űrállomás, vagy egy másik űrhajó, bármilyen égitest. Egyetlen dologra kell vigyázni, az antennát húzd be, ha a légkörben repülsz! Sajnos azt nem viseli jól. Ha visszatéréskor kint marad, akkor használhatalanná válik és még a hajó biztonságos visszatérését is veszélyezteti!

Középen két kis képernyő, a bal egy műhorizont, ugyanis ha ezt  műszerfalat nézed, akkor nem látsz ki a gépből, ezért fogalmad sincs, hogy jó irányba mész-e, vagy éppen esik le a masina a tengerbe. A bal kis képernyő pedig a hajó sebesség, irány, magasság adatait tartalmazza, ugyanezért!

Emellett pedig a COCKPIT vezérlése található. A CANOPY gombbal a kabit tetőt nyithatod ki, mint egy vadászgép kabin tetejét. Ha a jobb oldalon lévő hosszú függőleges kék lámba világít, akkor minden gond nélkül megteheted. Ha nem világít, akkor nem engedi kinyitni a kabin tetőt, mert esetleg kihermetizálod az űrhajót! Ezt természetesen felül bírálhatod a mellette lévő piros gombbal. Így akár az űrben is kinyithatod a kabin tetőt, de vigyázz, mert akkor meghalsz és nem lesz aki irányítsa az űrhajót.

Amit jobb oldalon látsz, az nem más, mint az létfentartó rendszer konzolja.
Legfelül bal oldalon van egy tekerő kapcsoló, mellyel a külső forrásokat irányíthatod az A, vagy a B tartályokba. Fölötte a szelepek vannak, melyeket ha kinyitod, akkor tudod a tartályokat tölteni. Egyúttal a nyomást is láthatod. Az egyik kapcsoló a külső forrást nyitja (pl. reptéren), a másik pedig a dokkoló nyílás kapcsolóját. Mellette az oxigén és a nitrogén tartályokat látod, melyekből kettő van, A-val és B-vel jelölve. Mindegyik tartály alatt pedig egy-egy kapcsoló, melyeknek az állásai AUTO, OFF, LOCKED. Hagyd AUTO állásban az összeset.

Baloldalon lejjebb van 8 kapcsoló, melyek az éles és a tartalék levegő újrahasznosító szerkezet gombjai. (CABIN AIR RECYCLING). Balról jobbra a ventilátor, a szűrő, a légkondi és a párásító rendszer gombjai vannak. Jobbra mellette pedig a nyomást, az oxigén szintet, valamint a és a hőmérsékletet tudod beállítani. Lo-val lejjebb, HI-vel feljebb megy, a SET állásban pedig tartja az értékeket. Rögtön alatta az egész rendszer képer nyője látszik, amelyről leolvasható az utasok biomed szenzorainak értékei.

Az EXT RADIATOR gombbal a gép hőháztartását fentartó radiátort lehet kibocsátani, amellyel fűteni és hűteni is lehet a gépet, pontosabban ebben segít.

A CREW EVA résznél a legénység tagjai választhatók ki, majd a PERFORM EVA gombbal lehet az utast EVA-ra bocsátani, azaz űrséta. (EVA - Extra Vehicular Acticity = járműn kívüli aktivitás).
Ha már egyszer valaki kint van, akkor a Ctrl-F3-mal megnézheted a jelenlegi forgatókönyben lévő járműveket, ott fogod látni az űrhajóst is, aki elhagyta a gépet. Ha rákattintasz, nyomsz egy OK gombot, akkor máris az ő bőrében lehetsz. Hasonlóan lehet vele az űrben lavírozni, mint az űrhajókkal, van ott is HUD, létfentartó rendszer, stb. F1-el válthatsz a külső és a belső nézetek között. Vissza pedig úgy kerülhetsz a gépedba, ha a zsiliphez elég közel mész és a D gombot megnyomod.
Természetesn mondanom sem kell, hogy csak akkor fog működni minden jól, ha zsilip is megfelelően van kezelve. Egyébként minden üzenetet a fedélzeti számítógép képernyőjén látni fogsz.

Végül már csak egy gomb maradt legalul. Ez arra való, hogy a DGIII konfigurátor progiban beállított dolgokat betöltsd. Viszont csak akkor fogja betölteni a konfigot a DGIII, ha éppen valamelyik reptéren ácsorogsz, vagy valamelyik űrállomáson dokkolsz és a zsilip ajtók nyitva vannak. Másképp nem megy.

A következő leírásban kicsit foglalkozunk a robot pilótával, megtanuljuk kezelni, új programokat írni rá, de foglalkozunk a long range antenna kezelésével, illetve az űrsétát is megnézzük, hogyan működik.

Ezután, az új ismeretek birtokában elmegyünk a Holdra!




 
     Belépés
Felhasználónév

Jelszó

Még nem vagy tag? Regisztrálj, ingyenes!

     Kapcsolódó linkek
· Több hír: Hogyan utazzunk a Holdra
· Több hír: admin


Legolvasottabb hír ebben a rovatban:
Hogyan utazzunk a Holdra:

A DGIII rejtelmei


     Hír értékelése
Értékelés: 5
Szavazat: 1


Értékeld ezt a hírt:

Kiváló
Nagyon jó
Jó
Átlagos
Rossz


     Parancsok

 Nyomtatható változat Nyomtatható változat


Kapcsolódó rovatok

Hogyan utazzunk a HoldraKezdetek

"Bejelentkezés" | Belépés/Regisztráció | 9 hozzászólás | Keresés
A hozzászólások tartalmáért felelősséget nem vállalunk.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj!

Re: A DGIII rejtelmei (Értékelés: 1)
Szerző: Trucker22 Dátum: 2006. March 03. Friday, 17:28
(Profil | Üzenet küldése)
Első olvasatra nagyon jó. Köszi! Remélem, hamarosan repülheteünk a Holdra is !



Re: A DGIII rejtelmei (Értékelés: 1)
Szerző: rolandi350 Dátum: 2009. July 06. Monday, 21:14
(Profil | Üzenet küldése)
Honnan tölthetem le ezt a delta glider 3-as kiegészítőt?
Mert az itt megadott linkek már nem érvényesek.
Valaki adjon már egy linket.
2005-ös verzió kellene ami pontosan az amire itt le vannak írva a dolgok.
Tehát az orbiter 050216-os verzióhoz jó.
Előre is kösz



Elijah (Értékelés: 1)
Szerző: mhhi Dátum: 2011. November 30. Wednesday, 09:56
(Profil | Üzenet küldése)
cheap fake watches [www.waswatches.net"] out that a number of the most stylish merchants for wedding ceremony attire in Atlanta may have the title Anya Bridal. Acquiring the right gown in an enormous city may possibly properly appear difficult replica tag heuer watches [www.waswatches.net] fake rolex watches for sale [www.waswatches.net] . All of tops. The women's jacket beneath from My Kind is definitely an illustration of how theA ruffle neckline worn within the early 1550 nonetheless influencesA the stylish assortment of women's too as measurement clothing nevertheless supplied currently. All about the 1550the women's design moved towardsA attire getting wider shoulders this appear was achieved having a square wide quite very low neckline with padded loopsA adorned in jewellery rolex diamond [www.waswatches.net] designer watches [www.waswatches.net] , the loopsA heading fromA entrance toA again sitting beneath the shoulders. Chemise marina militare [www.waswatches.net] cheap rolex watches [www.waswatches.net]



leonard (Értékelés: 1)
Szerző: mhhi Dátum: 2012. January 06. Friday, 13:32
(Profil | Üzenet küldése)
central rotor is formed like a dive mask luminor panerai [www.se*****ches.net] replica armani watches [www.bowatches.net] , black rolex [www.se*****ches.net] a detail which is exclusive to this unique version. The Blancpain Fifty Fathoms Ocean Blue timepiece is drinking water resistant to 300 meters. A white gold tang buckle is fitted towards the canvas strap. man watches [www.se*****ches.net] rolex replicas [www.cen*****ches.com] Among the world's most influential dive timepieces may have a interesting displaying in Geneva this month, as Blancpain retains a exclusive exhibition for its renowned Fifty Fathoms view at La Cite du Temps. Very first introduced at Basel in 1953 replica cartier tank box [www.se*****ches.net] big dial watches [www.wawatches.com] , the initial Blancpain Fifty Fathoms view arrived about consequently of expert and military requests for arduous underwater utilization; championed by several notable divers more than the several years, which includes Jacques Cousteau who wore 1 in the course of the filming of Globe of Silence , the Fifty Fathoms view has created



timberland boots (Értékelés: 1)
Szerző: timberland Dátum: 2012. July 24. Tuesday, 05:36
(Profil | Üzenet küldése)
The Famous timberland boots [www.timberlandshoeoutlet.co.uk] People Players was founded on June 1, 1974 by Duncan Iacobelli Diane Dupuy of Hamilton. At inception, the company consisted of Dupuy and an assistant, eleven performers, and Dupuy's mother Mary Thornton; Thornton designed and built the costumes and props. The timberland mens boots [www.timberlandshoeoutlet.co.uk] company's original piece was Aruba Liberace, in which a life-size character of Liberace plays the piano. It is still the company's signature performance. Liberace attended a showing of Aruba Liberace, and was so impressed he invited Famous mens timberland boots [www.timberlandshoeoutlet.co.uk] People Players to perform with him in Las Vegas. The company debuted in Las Vegas in October 1975; over the subsequent ten years, the company performed with Liberace both in Las Vegas and internationally. A 1984 CBS television movie was made about Dupuy's early work and meeting Liberace called Special People. The CBC produced and aired Carnival of the cheap timberland boots [www.timberlandshoeoutlet.co.uk] Animals as a result of the increasing popularity of Famous People Players. In 1982, Famous People Players was invited to perform in the People's Republic of China. In 1994, the company opened the Dine and Dream Theatre; Paul Newman funded the restaurant's discount timberland boots [www.timberlandshoeoutlet.co.uk] development from some of the proceeds of Newman's Own products and Phil Collins funded the theatre's sound system. http://www.timberlandshoeoutlets.co.uk/ [www.timberlandshoeoutlet.co.uk]



Boyd (Értékelés: 1)
Szerző: andre5w Dátum: 2012. November 02. Friday, 09:49
(Profil | Üzenet küldése)
a ideal day to speak about snow. What much better day to keep in mind 1 from the much more distinctive series in Mariners background? ugg boot [www.benoulet.com"] ugg boot I am speaking concerning the early-season showdown in between the Mariners and Indians in 2007. ugg zappos [www.benoulet.com] ugg zappos From Thursday, April five via Sunday, April eight, the Mariners had been scheduled to play a 4-game series against the Indians in Cleveland ugg coupon code [www.benoulet.com"] ugg coupon code . The whole series in Cleveland was snowed out, and neither team"s season could be exactly the same ugg macys [www.benoulet.com] ugg macys . Because it turns out, rescheduling a whole four-game series is really a nightmare in contemporary Significant League Baseball. Game 1 was produced up on Might 21, about a month along with a half following the series was supposed to occur. The Mariners lost 5-2. Cha Seung Baek took the loss, whilst Tom Mastny got the win in relief for Cleveland. The Mariners



Nigel (Értékelés: 1)
Szerző: andre5w Dátum: 2012. November 09. Friday, 02:38
(Profil | Üzenet küldése)
however the consequence is unquestionably straight hair. Warmth cure is usually a substantially lengthier strategy to once and for all straighten hair. Endurance is very important since it will require 6 months for that end result to get attained. The technological innovation distinguishes among differing types of hair straighteners rolex fake [www.watchescan.com] rolex fake . And for that reason the cost differs from low cost to far more costly replica tag heuer watches [www.watchescan.com] replica tag heuer watches . Mentor clearance outlet shower fomentation leading of hat Some gals in order to conserve plenty of time low-cost, in numerous conditions Mentor newborn luggage outlet retail store are operating with all the exact same tote, and sometimes for and acquire into character never ever match fake chronoswiss watches [www.watchescan.com] fake chronoswiss watches , appearance probably not harmonious. Experienced much better be to acquire a handful of bag, wyler watches fake [www.watchescan.com] wyler watches fake respectively Mentor



Coffey (Értékelés: 1)
Szerző: andre5w Dátum: 2012. December 22. Saturday, 03:55
(Profil | Üzenet küldése)
of paper swiss hublot replica [www.lef*****ches.com] swiss hublot replica . replica technomarine [www.lef*****ches.com] replica technomarine Paper beads in many cases are joined with little ones, however it is often a lot more innovative dependent on the varieties of paper you select. Consider handmade paper orfancy wrapping paper. That is a good way to recycle! You could find guidance and diagrams for Paper Beads Necklace by Jane Krecicin. replica rolex paypal [www.lef*****ches.com] replica rolex paypal four. Increase paper being an embellishment. replica concord watches [www.lef*****ches.com] replica concord watches Designer Candie Cooper extra a paper picture of the fowl to your bought pendant in her Migration necklace within the. welder replica watches [www.lef*****ches.com] welder replica watches There s also a ribbon bead projectfrom the newest guide on this concern which may present you with tips about paper bead versions. five. Use paper as being a history for your layered appeal for pendant how Melinda Barta does in. Scrapbook paper performs nicely, replica tag heuer watches [www.lef*****ches.com] replica tag heuer watches but don t restrict on your own to that replicawatches [www.lef*****ches.com"] replicawatches . Other prospects includeplaying cards, postage stamps,



Re: DayZ Origins Sever level guide with picks :D (Értékelés: 1)
Szerző: qinger Dátum: 2013. October 30. Wednesday, 07:07
(Profil | Üzenet küldése)
Fleetwood Mac Coach Factory Outlet [www.coachoutletstoresset.net] co-founder John McVie has been Coach Factory Outlet [www.coachoutletstoresset.net]diagnosed with cancer, Coach Outlet [www.coachoutletonlinebsa.com]forcing the group to cancel upcoming Coach Online Outlet [www.coachoutletonlineusac.net] shows on its world tour.The band just completed the European Coach Factory Outlet [www.coachoutletstoresset.net]leg of the tour and had been Coach Outlet Store [www.coachfactoryoutletase.com] scheduled to perform 14 shows in Australia Coach Outlet Store [www.coachfactoryoutletase.com] and New Zealand in November and December. Coach Outlet Online [www.coachfactoryoutletcoti.com]An announcement on the band's Facebook page did not disclose Coach Factory Outlet [www.coachoutletstoresset.net]details about McVie's cancer, Coach Factory Store [www.coachoutletain.com]only saying that the 67-year-old is "now scheduled to be in treatment Coach Factory Online [www.coachoutletstoreian.com] for cancer during that period of time."'Rumours' still the perfect Coach Factory Outlet [www.coachoutletstoresset.net]album after 35 years"We are sorry Coach Factory Outlet [www.coachoutletstoresset.net]to not be able to play these Australian and New Zealand dates," Coach Outlet Store Online [www.coachoutletstoreona.com]the announcement said. "We hope our Australian Coach Bags Outlet [www.coachoutletonlineeao.com]and New Zealand fans as well as Fleetwood Mac fans everywhere will join us in wishing John and his family Coach Outlet Store [www.coachfactoryoutletase.com]all the best."Original members of the group Coach Outlet [www.coachoutletonlinebsa.com] -- including Lindsey Buckingham, Michael Kors Handbags Outlet [www.mmichaelkorsoutletpl.net]Mick Fleetwood, John McVie and Stevie Nicks -- returned to touring last April after Michael Kors Outlet Store Online [www.michaelkorsoutletstoreptf.com] a three-year break from the road.They toured the United States first, Michael Kors Bags Outlet [www.michaelkorsoutletpft.com]then traveled to Europe. Michael Kors Outlet Online [www.michaelkorsoutletacs.net]Their classic 1977 "Rumours" album was rereleased earlier Michael Kors Outlet Store [www.michaelkorsffactoryoutlett.com]this year with unreleased studio and live tracks.John McVie and Mick Chanel Handbags [www.chaneloutletmobia.net]Fleetwood started the group in 1967. Chanel Outlet Store [www.ukchanelpusesonlines.com] Fleetwood Mac's 35 Chanel Bags [www.chanelpursesukoutlets.net] years of 'Rumours'






Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzõik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006 Antal János

Az Orbiter, Martin Schweiger (c) 2000-2005 által írott és karbantartott ingyenes szoftver! Minden jog a fejlesztõ tulajdona!

PHP-Nuke © 2005 Francisco Burzi. A PHP-Nuke terméktámogatás nélküli szabad szoftver, amelyre a GPL licensz érvényes.
Oldalkészítés: 0.51 másodperc