Játékmódok

 

Capture The Flag: [Zászló szerzés]

Mindkettő csapatnak van 1-1 zászlója. A cél, hogy megszerezzük az ellenfél zászlóját, és visszavigyük a saját zászlónkhoz. Ha lelőnek miközben magunknál volt a zászló, le kell tenni a földre, és onnan majd más viheti tovább. Ha a saját zászlónkhoz elért a másik zászló szóval a 2 zászló 1 helyen van akkor kapunk 1 pontot. Ez a játék mehet időre, és "respawn"ra is(attól függően hányan játszanak). Azaz ha kilőttek vissza kell menned az indulási pontra és egy kis időn belül újra elindulhatsz.

Team Deathmath: [Élet vagy halál]

Ez egy igen egyszerű játék. Akkor nyer az egyik csapat ha kilőtte az összes ellenfelet. Ebben a játékfajtában nincs respawn idő.

Rescue The Hostage(s): [Túsz(ok) megmentése]

1 vagy több túsz kiszabadítása egy adott helyről. Ebben a játékban lehet respawn idő, függően a játékosok számától.

Objective: [Feladat teljesítése]

Itt a cél, egy adott feladat teljesítése határidőn belül. 2 csapat van, egy támadó és egy védő. Lehet a cél egy támaszpont (vagy bármi más) megvédése. Itt úgyszintén lehet respawn idő.

Szektoros: [szektor megvédése, támadása]

2 csapat van, 1 támadó, és 1 védő. A támadóknak mindig ki van jelölve egy visszaálló pont. Ha eltaláltak egy támadót vissza kell mennie a visszaálló ponthoz és újra mehet játszani. Ha egy védőt találtak el, akkor neki a következő szektorhoz kell mennie. A védők feladata, egy ideig megtartani az adott szektort pl 10 min. Ha sikerül megtartani akkor a védők kapnak 1 pontot. Ettől függetlenül tarthat a játék 60percig is, attól függően hány játékos vesz részt. Ha az összes védőt kilőtték, és a következő szektornál vannak, akkor a támadók kapnak 1 pontot.