Párduc-ÉKT

Egy hely, ahová mindig visszatérhettek...
Pontos idő: 2025.07.21. 15:09

Időzóna: UTC




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 505 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 51  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Beszámolók - Mindenkitől
HozzászólásElküldve: 2011.10.17. 20:33 
Offline
Avatar

Csatlakozott: 2011.08.25. 11:57
Hozzászólások: 1765
Tartózkodási hely: Budapest
A keletiben leszállás, majd buszjegy és újság vétel (csak a benne lévő anaglif 3D szemüveg miatt), majd irány a 30/30A megállóhelye. Akkor gördült be egy Ikarus280-as, 30A viszonylattal. Felszálltam, és mint mindig: a Rokolya utcáig mentem. Agyamban itt-ott felvillantak egy fórumtali képei - mint mindig, ha a Vasúttörténeti Parkba megyek...


hát Seth sűrűn gondolok rád ám,mert elég közel lakom hozzá,na persze a talira még többet :hug: :hug: :hug: :hug:
mi az a lóbalzsam :fejetv: :?:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Beszámolók - Mindenkitől
HozzászólásElküldve: 2011.10.18. 12:14 
Offline
FórumDémon
Avatar

Csatlakozott: 2011.08.25. 10:10
Hozzászólások: 3628
Tartózkodási hely: In the Fire
minya54 írta:
mi az a lóbalzsam :fejetv: :?: [/b]


A lóbalzsam kérlek egy kenőcs, amit a eredetileg a versenylovak izom és ízületi fájdalmaira fejlesztettek ki. Ám a melósok, akik ezt a lovakra kenték, rájöttek, hogy nekik is használ, így készítettek egy olyan receptet, ami emberekre is rákenhető. És nagyon hatásos, létezik belőle hűsítő, illetve chilis melegítő is. :)

Holnap is megyek Pestre, fejet szellőztetni, egyik régi szerelmemmel, mert ő majdnem öngyilkos lett... :roll: Kimegyek vele a Gellért hegyre, vagy a Normafához, vagy mindkettő... :fejetv:

_________________
Kép
الآلهة المصرية A hobbim az életem. | "Crossing bridges in the sky, On a journey to renew my life!" [DT]


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Beszámolók - Mindenkitől
HozzászólásElküldve: 2011.10.18. 12:15 
Offline
Könyvtáros
Avatar

Csatlakozott: 2011.08.25. 19:18
Hozzászólások: 906
A lóbalzsam egy zseniális kámforos krém, ha valakinek fáj valamije (reumatikus, idegi vagy egyéb, hasonló fájdalom), csodákat tehet vele.

Olvasom Minyácska, hogy lezúztad az oldalasod. Lehet, hogy arra se lenne rossz, persze beledörzsölni biztos nem tudod. Jobbulást! És vigyázz magadra!!

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Beszámolók - Mindenkitől
HozzászólásElküldve: 2011.10.18. 12:15 
Offline
Könyvtáros
Avatar

Csatlakozott: 2011.08.25. 19:18
Hozzászólások: 906
No, most már biztos meeeeegtudja Minya, mi az a lóbalzsam! :lol: :lol: :lol:

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Beszámolók - Mindenkitől
HozzászólásElküldve: 2011.10.18. 13:39 
Offline
Mesemondó
Avatar

Csatlakozott: 2011.08.25. 11:07
Hozzászólások: 5563
Idézet:
A lóbalzsam kérlek egy kenőcs, amit a eredetileg a versenylovak izom és ízületi fájdalmaira fejlesztettek ki. Ám a melósok, akik ezt a lovakra kenték, rájöttek, hogy nekik is használ, így készítettek egy olyan receptet, ami emberekre is rákenhető. És nagyon hatásos, létezik belőle hűsítő, illetve chilis melegítő is.


Gyakran használom én is ,kiváló kenőcs !!
Orvos nem ír fel ilyen jót :P
Talán nem is kenőcs ,inkább gélszerű,teljesen felszívódik.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Beszámolók - Mindenkitől
HozzászólásElküldve: 2011.10.21. 09:44 
Offline
Főrémrímész

Csatlakozott: 2011.08.29. 18:18
Hozzászólások: 6256
18.-án Üzemlátogatás címén a Paksi atomerőműben jártam.
11:30 ra volt időpontunk. A bemutató teremben elmondták a történetét, jelentőségét, biztonságosságát.
Kifaggattuk az előadót Csernobilről és a Fukusimai balesetről.
Itt még lehetett fényképezni. Utánna leadtuk a telefonokat, fényképezőgépeket, fegyvereket, robbanószereket.
Bementünk az üzembe 2,5 órás séta. Vezérlő terem megtekintése ablakon keresztül. Turbinák és generátorok közvetlen közelről. Megtapogatva, meleg és zaj. Sisakot és hallásvédő tampont kaptunk. Utána a reaktort néztük meg szintén üvegfalon keresztül.
A méretek döbbenetesek pl. a gépcsarnok 510m hosszú. A reaktor épülete 33m magas és 6,5 m mély a föld alatt.
Ebéd az étkezdében és irány haza. Másnak én jöttem éjszakai műszakba.
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Beszámolók - Mindenkitől
HozzászólásElküldve: 2011.10.21. 12:43 
Offline
FórumDémon
Avatar

Csatlakozott: 2011.08.25. 10:10
Hozzászólások: 3628
Tartózkodási hely: In the Fire
Misi írta:
Itt még lehetett fényképezni. Utánna leadtuk a telefonokat, fényképezőgépeket, fegyvereket, robbanószereket.


Mi minden volt nálatok... :suprize: Érdeklődenék a fegyverek és a robbanószerek típusa felől... :D :fejetv: :lol: :mrgreen:

_________________
Kép
الآلهة المصرية A hobbim az életem. | "Crossing bridges in the sky, On a journey to renew my life!" [DT]


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Beszámolók - Mindenkitől
HozzászólásElküldve: 2011.10.21. 13:05 
Offline
Főrémrímész

Csatlakozott: 2011.08.29. 18:18
Hozzászólások: 6256
A kísérőnket nem érdekelte a típus csak azt mondta ezeket rakjuk be a szekrénybe. Két fekete ruhás portás kísérgetett bennünket, az idegenvezető előtt egy és a sor végén egy.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Beszámolók - Mindenkitől
HozzászólásElküldve: 2011.10.21. 13:25 
Offline
FórumDémon
Avatar

Csatlakozott: 2011.08.25. 10:10
Hozzászólások: 3628
Tartózkodási hely: In the Fire
2011-10-19

Az élet-mentő találkozás...

Az úgy volt, hogy hétfőn egy telefonbeszélgetéssel magasról szartam arra, kinek mi a programja, szerdán én akkor is Budapestre megyek, ha a fene fenét eszik is.
Hosszú utazásom szerda reggel kezdődött. Hajnali ötkor keltem, majd a reggeli/felöltözés után irány a buszmegálló, a Csanakról érkező 05:46-kor induló 22-es busszal mentem a vasútállomásra. A busz félig volt csak tömve, még éppen volt egy ülőhely a csukló előtt. A Révai utcában szálltam le, és elindultam a vasútállomás felé, kényelmes tempóban. 06:10 körül már a vonatom körül sündörögtem, és a gondolataim viharossá kezdtek válni. 4 kocsi, egyik se fülkés, mindegyik termes. Mozdony sehol, kocsikban világítás még akkumulátorról sem ment (sötét volt még!), ahogy a fűtés sem megy akkumulátorról, mert annak a mozdonyból érkező 1500V 50Hz váltakozó feszültségre van szüksége. De mint mondottam volt, mozdony sehol! Körülöttem kocsivizsgálók és féklakatosok sora aggódva kérdezgette rádión a toronytól, hogy hol van a gyors mozdonya - de még mindig csak a győri rendező pályaudvar túlfelén járt le a tehervonatáról. Mit ne mondjak, az a pont ide az állomásig laza 3 km... Az egyik kocsivizsgáló felment az első kocsiba, és csiholt bele villanyt, az akkuláda, és az inverter felől megszólalt egy jellegzetes zümmögés - lévén, hogy a kocsi világítása már modernizált, fénycsöves. A kocsivizsgáló leszállás után közölte a kollégáival hogy "b*szott hideg van odafönt", mondom nagyon jó, ezért fizettem 2500 Ft-ot... Szavaimat részéről kis gonosz nézéssel jutalmazta, de én olyan sötéten néztem rá, hogy egy pillanatra az arcán láttam a döbbenetet, és a pánikot, hogy mi lesz, ha ez az utas megszólal... Aztán jól kiosztottam, és eltakarodott valahová. Majd megérkezett a mozdony a kocsikra, méltóságteljesen gördült rá az új MÁV TRAXX mozdony, pályaszám szerint a 014-es. Az még hagyján, hogy én éjjel megálmodtam, hogy ez a gép fog húzni minket... Vacogva felszálltam az első kocsiba, és leültem az első útba eső jéghideg ülésre, és tovább folytattam a fázást. Majd bedörrentették a fűtést is. Tudni kell, hogy ez a vasúti kocsi igen jól fűt, ha az be van kapcsolva. Komáromig tartott a jó idő a kocsiban, utána elkezdett kihűlni. Apropó Komárom, a Győrben velem szemben leülő utasról pl. megmondtam magamban, hogy Komáromig utazik, pedig a jegyét nem is láttam... És tényleg! Na mindegy. Szóval Komáromból robogtunk kifele, és kezdtem fázni. Budaörsön már valósággal vacogtam, a 120-140 km/h-val közlekedő vonat kocsijain az illesztési hibáknál mindenhonnét fütyült be a csípős hideg menetszél. Az út során többször is odamentem a kapcsolószekrényhez, kinyitottam a szakaszkulcsommal, és visszakapcsoltam a fűtést. A fűtési feszültség meglétét jelző izzó világított, de a fűtési kapcsoló által kiadott parancsra nem reagált a "Fűtés bekapcsolva" feliratú jelzőizzó. Mérgemben a kis automaták felé néztem, a fűtési megszakító nem volt leverve... Tehetetlen dühömet levezetni sem volt hol, így igaz, hogy pontosan,d e annál inkább átfagyva érkeztem a Keleti pályaudvarra, majd irány a főlépcső, ahová a tali meg volt beszélve a lánnyal. Nem volt egyszerű menet futásból ölelésbe lassítani, főleg a felmálházott mivoltom miatt, ugyanis volt nálam fotóstáska, hátizsák, és állvány is. A köszönés után a metró felé vettük az irányt, ahol én megvettem a napijegyemet, majd irány a Moszkva tér. A metrózás után kis forgolódás, majd fel a lépcsőn (a bódék mellett), a buszmegállókhoz. Ott kivártuk, amíg egy telitömött 16-os busz elmegy, majd felszálltunk a másikra, és két megállót utaztunk. Hadd térjek ki a járműre. Ikarus 405, bárki utána keres google-val, kidobja, hogy a busz mindössze 7,3m hosszú, szűk, és alacsony. Én rendes ember lévén, előtte nap utána is néztem a járgánynak. Nos kérem, a busz alulmúlta az összes várakozásomat. Azt tudtam, hogy kicsi. Nade ennyire!! A helyszűke kriminális!! Főleg nekem... Az apró kerekeivel kész élvezet végigcsettegni a vár macskaköves utcáin. De nem baj, láttuk a Hadtörténeti múzeumot, (kvíülről) majd megnéztük a kilátást az Anjou bástyáról. Utána a templomromot, majd visszaszállás a buszra, mentünk egy megállót. Szentháromság tér, Mátyás templom, Halászbástya, szobor. A halászbástyáról csináltam pár panorámát. Láttunk egy vén kínai bácsit, kimért, öreges, 40 éves öltözékben. Illett a képbe a lila Nike cipője.... :lol: Majd továbbmentünk, a következő megállónál tovább gyalogoltunk, el a sziklakórházig, illetve a labirintusig. Utóbbi technikai okok miatt határozatlan időre zárva, az előbbinek meg horrorisztikus árú belépője volt, így egyikbe se mentünk be. Visszamentünk a megállóba, és elmentünk a 16-os busszal a gyorsliftig, ami nekem csalódás, azt hittem, hogy valami extra dolog. Visszamentünk ismét a megállóba, majd a Clark Ádám téren szálltunk le legközelebb. Ott kicsit fotóztam az alagutat, majd a Lánchíd oroszlánjait is. Utána visszaszálltunk a 16-osra, és irány a Deák tér. Ott beültünk a kecskekacsába (mekkdonálc), majd ettünk valami hizlalót és egészségtelent. Szegény lány annyira nem evett az elmúlt egy hétben, hogy a kajája másik felét nem tudtam belediktálni, nekem kellett megenni. Utána irány metróval (MILLFAV) a Mexikói út. Fotó, majd irány vissza az Operához, ahol elkészültek a Szfinxes fotók. Utána a metróval tovább mentünk a nem tudom hová, majd onnét gyalog átkeltük az Erzsébet hídon gyalogosan. Közben a lány is egyre gyakrabban ismételgette a "Lecseréltek! Érted?! Mint egy koszos zoknit!" mondatát, én próbáltam vigasztalni, sajnos úgy tűnt, mindhiába. Pedig ahová most megyünk, ott nem lett volna jó ilyen lelki állapotban felmenni, így nem a Citadelát céloztam meg, hanem pont az Erzsébet hídnál lévő szobort, lényegesebben alacsonyabban. A szobor lábánál azonban kimentünk a kerítésen túlra, és a meredek sziklafalról csodáltuk a várost, és talán el is hittük, hogy mindkettőnk egy-egy madár, akik most szabadon szárnyalnak. Ám mielőtt leestünk volna, inkább visszamásztunk, így is eltöltöttünk jó fél órát ott. Lefelé az út már könnyű volt. Akkor elindultunk gyalogosan a Clark Ádám tér felé, de a Lány javaslatára inkább igénybe vettük egy megállónyi útra a 41-es villamost. A téren aztán közöltem a Lánnyal, hogy most megyünk egyet a siklón. A Gellért nevű kocsiba szálltunk, legelőre, a legjobb helyre. Én fizettem a jegyet, de majdnem szívgörcsöt kaptam, amikor megláttam a kijelzőn az 1680 Ft végösszeget. Ám a kifizetéskor már csak az lebegett a szemem előtt, hogy ez nem hiába kidobott pénz. Ha ez már hozzájárul a lány jó közérzetéhez azzal, hogy még soha nem utazott siklóval, és velem utazik vele először, már megérte. Mikor felértünk, betértünk a nemzeti galériához, fotóztunk, és gyalogosan elindultunk lefelé. Majd lent megnéztük a képeket, és irány a 16-os busszal a Deák Tér. Ott a metróaluljáróban váltak el az útjaink. Elköszöntünk egymástól, megköszöntük egymásnak ezt a csodálatos napot. Ő a hármas, én a kettes metró felé vettem az irányt. A metró azonnal megérkezett, és én a Keletiig mentem. Ott végigálltam a sort a jegypénztáraknál, váltottam egy pótjegyet 400Ft-ért a 17:10-kor induló RailJET vonatra, majd ugyanúgy, mint hat nappal ezelőtt, felszálltam a 9. vágányon már bent álló szerelvény utolsó kocsijába. A hazaindulásig volt még 3/4 óra, így ettem két szelet pizzát, majd irány a vonat, majd pedig haza... Tatabányán éppenhogycsak felocsúdtam álmomból - röviden malackára gondoltam - majd folytattam Győrig a szendergést. Ott leszálltam a vonatról, és pont elment előttem a 22-es busz, így várnom kellett a 22A-ra, ami negyed órával később indult. Amikor a busz is begördült, felszálltam rá, majd 7-re hazaértem...

Képek hamarosan. :)

_________________
Kép
الآلهة المصرية A hobbim az életem. | "Crossing bridges in the sky, On a journey to renew my life!" [DT]


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Beszámolók - Mindenkitől
HozzászólásElküldve: 2011.10.21. 13:36 
Offline
Főrémrímész

Csatlakozott: 2011.08.29. 18:18
Hozzászólások: 6256
Minden tiszteletem a tiétek! Ennyi rohanás közben még beszélgetni és nézelődni is volt időtök. Tartalmas nap volt az biztos.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 505 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 51  Következő

Időzóna: UTC


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség