Párduc-ÉKT

Egy hely, ahová mindig visszatérhettek...
Pontos idő: 2025.07.20. 22:28

Időzóna: UTC




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 686 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2012.04.06. 10:20 
Offline
Papírhajlító
Avatar

Csatlakozott: 2011.08.25. 15:31
Hozzászólások: 7504
Tartózkodási hely: fórum
A minya valami illatokat érez azért mozog a nozija :lol:

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2012.04.07. 06:48 
Offline
Mesemondó
Avatar

Csatlakozott: 2011.08.25. 11:07
Hozzászólások: 5563
Kép

Kép

BÉKÉT ,NYUGALMAT KIVÁNOK MINDENKINEK AZ ÜNNEPEKRE !!!

Nagyon sok szeretetet,feltöltődést :hug: :hug: :hug:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2012.04.07. 13:32 
Offline
FórumDémon
Avatar

Csatlakozott: 2011.08.25. 10:10
Hozzászólások: 3628
Tartózkodási hely: In the Fire
Jhajj emberek. :)

Ma - igaz Széth nem kedvezett nekünk a bőséges esővel, de - megtartottuk immáron a 3. húsvéti motorosfelvonulásunkat.

A helyszínen az igazi érdekességek számomra az OldTimer autók, a rendőrmotorok, és a mentőmotor tetszett a legjobban. A mentőmotort üzemeltető Mentőmotor alapítványt támogattam is, és kaptam egy naptárat. (félmeztelen csajokkal a képeken, motorok társaságában) Megnézhettük a büntetés-végrehajtás rabszálíltóit (érdekes, de sokban mások mint a mieink) szirénázhattam velük egy sort (szerintem sose növök fel), felülhettem a rendőrmotorra, miután a bemutatójukat irányító századosról kiderült, hogy tulajdonképpen egy helyen dolgozunk, de másik épületben. :D Kedden viszem neki a képeket. :) Aztán beálltunk az Audi TT rendőrautó mögé a családi kocsival, én meg lógtam kifele a csomagtartóból fotózás céljából. Ám a végére a csúnyán elázott motoros sereg szétszéledt, nem is kicsit... 14 km-es "kör" volt a felvonulás. :)

Én pedig 3. alkalommal lehettem immáron hivatalosan is a rendezvény fotósa. :) :nepszeru: :pray:

Nagy élmény volt. Én jövőre ott leszek.

_________________
Kép
الآلهة المصرية A hobbim az életem. | "Crossing bridges in the sky, On a journey to renew my life!" [DT]


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2012.04.07. 13:50 
Offline
Mesemondó
Avatar

Csatlakozott: 2011.08.25. 11:07
Hozzászólások: 5563
Idézet:
A mentőmotort üzemeltető Mentőmotor alapítványt támogattam is, és kaptam egy naptárat. (félmeztelen csajokkal a képeken, motorok társaságában)


:lol:

Idézet:
szirénázhattam velük egy sort (szerintem sose növök fel), felülhettem a rendőrmotorra, miután a bemutatójukat irányító századosról kiderült, hogy tulajdonképpen egy helyen dolgozunk, de másik épületben. Kedden viszem neki a képeket.


Olyan jól sikerült képeket,hogy szerdán már át is helyeztet a százados maga mellé :hug: :hug: :hug:


Idézet:
Én pedig 3. alkalommal lehettem immáron hivatalosan is a rendezvény fotósa.

Nagy élmény volt. Én jövőre ott leszek.


Úgy legyen Tomi,sok sikert :hug: :hug: :hug:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2012.04.07. 13:57 
Offline
Főrémrímész

Csatlakozott: 2011.08.29. 18:18
Hozzászólások: 6256
Tomi Lassan szárnyakat bont a fotós karriered!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2012.04.07. 18:45 
Offline
FórumDémon
Avatar

Csatlakozott: 2011.08.25. 10:10
Hozzászólások: 3628
Tartózkodási hely: In the Fire
dmarcsi55 írta:
Olyan jól sikerült képeket,hogy szerdán már át is helyeztet a százados maga mellé :hug: :hug: :hug:

Úgy legyen Tomi,sok sikert :hug: :hug: :hug:


Én erre azt mondom Neked, hogy inkább ne helyeztessen át maga mellé, mert minden negatív oldala ellenére szeretem a jelenlegi munkámat. :) Inkább maradjunk jó baráti viszonyban, az többet ér. :)

Köszönöm Marcsi!! :pray: :hug:

_________________
Kép
الآلهة المصرية A hobbim az életem. | "Crossing bridges in the sky, On a journey to renew my life!" [DT]


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2012.04.07. 18:52 
Offline
Avatar

Csatlakozott: 2011.08.25. 11:57
Hozzászólások: 1765
Tartózkodási hely: Budapest
drága kicsi fiam :hug: :hug: örülök a sikerednek nagyon :hug: :hug: :hug: ez olyan élmény,amit nem vehet el tőled senki és semmi :hug: :hug: :hug: :hug: további sok sikert kívánok neked :pray: :pray: :pray: :hug: :hug: :hug:
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2012.04.07. 19:05 
Offline
FórumDémon
Avatar

Csatlakozott: 2011.08.25. 10:10
Hozzászólások: 3628
Tartózkodási hely: In the Fire
Minya, ne rohanj, holnap megyek Budapestre.... :o :hehe: (de most komolyan)

_________________
Kép
الآلهة المصرية A hobbim az életem. | "Crossing bridges in the sky, On a journey to renew my life!" [DT]


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2012.04.08. 18:52 
Offline
FórumDémon
Avatar

Csatlakozott: 2011.08.25. 10:10
Hozzászólások: 3628
Tartózkodási hely: In the Fire
Na szóval kéremszépen...

Mozdonykámról van szó... Aki nem műszaki beállítottságú, ugorhat a videó linkjéhez. :)

Szóval ma ismét Budapesten voltam. 9 óra után megérkeztem, bekötöttem a gép áramkörébe az akkumulátorokat, bekötöttem a szükségvilágítást is, majd megvártam jó barátomat, egyben szerelőtársamat, a Zolit. 10 órára összeállt a rendszer, és a Zoli beüzemelte a mozdonyt. Nem kell nagy dolgokra gondolni, "csak" egy kis rész lett áram alá helyezve. Ekkor szívszorítóan hangos és és erőlködő, hintázó hangmagasságú berregés jött a géptérből. Mondta a Zoli, hogy ez nem az M63, hanem az M41 típus akkutöltője (kompatibilisek), de itt ingadozik az akkumulátorok felé menő töltőfeszültség. Nosza, mérjünk, multiműszerrel tapogatóztam a gyári dokumentumok alapján, felírtuk a mért értékeket. Na, akkor kapjuk ki az akkutöltő egységet, rakjuk bele a gép eredeti áramkörét. (mindkettő doboz laza 40 kiló darabonként) Kicseréltük, bekötöttük, töltőfeszültség irreálisan magas, azt mesélte a Zoli, hogy amikor először megkapták az akkumulátorok az üzemszerű 89V egyenfeszültség helyett a 114V egyenfeszültséget, sorban durrantak el a géptérben a világítást biztosító izzók... Szóval világítási áramkört lekapcsoltuk, az akkumulátorok kímélése érdekében a töltést ki/be kapcsolgatva mértünk, és tekergettük a 4 szabályozó potmétert. Mivel semmi sem változott, megmértük a trafót, és arra jutottam, hogy fordítva van bekötve. Kapocslécen megcseréltük a bekötését. A töltő kimeneti feszültsége még mindig irreálisan magas volt. A szabályzókat csavarhattuk bármerre, a tranzisztorok ki voltak mászva a munkapontjukból, odalettek a referencia-feszültségek... Jó, akkor trafó drótjai visszarendez, M41 töltő szekrénybe rak... Közben megebédeltem, és folyamatosan ötleteltem. Pár ötletet ki is próbáltunk. Egyik sem vezetett eredményre. Az M41 akkutöltő bemeneti pontjára beraktuk az M63 töltőből a nagyteljeesítményű kondenzátort, de úgyse javult meg az ingadozás, közben a nap erőst megindult Nyugat felé... Már majdnem feladtuk, amikor némi kiabálás és fül segítségével sikerült a 4 potmétert a bűvös pozícióba állítanunk.

Az eredmény: 130A-es töltőáram, 89V töltőfeszültség. Fogyasztó bekapcsolása esetén tranziens miatt csökken, de visszaszabályoz a töltő rendesen. :pray: :nepszeru:

Készült videó is, a videón a bekapcsolt jelzések próbaüzeme látható. :) Az, hogy világít a tűzjelző, nem jelenti azt, hogy tűz is van. :) A mezőgyengítés I-II-re ugyanez igaz.

M63 villamos rendszerpróba 001.

A videóban az látható, amint a mozdony másik vezetőállásáról kapcsolgatva van az üzemmódkapcsoló reteszkulcs, illetve a jelzőlámpa-próbakapcsoló.

A háttérben hallható erős zúgást az akkumulátor-töltő simító-fojtótekercse adja. A videóban hallható csettegések a vezetőállás mögötti relé- és kontaktorszekrényekből jönnek.

Szóval öröm van, és boldogság, bár van egy földzárlat, miután azt lokalizáltuk és megszüntettük, utána jöhet a segédüzemi egyenirányító visszaépítése és bekötése, üzembe helyezése. Ha az megvan, akkor indítható lesz több, magas feszültségű fogyasztó is. (pl. szellőzőmotorok, légkompresszorok, gázolajszivattyú)

Seth 8-)

_________________
Kép
الآلهة المصرية A hobbim az életem. | "Crossing bridges in the sky, On a journey to renew my life!" [DT]


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2012.04.09. 04:53 
Offline
Főrémrímész

Csatlakozott: 2011.08.29. 18:18
Hozzászólások: 6256
Örülök a mozdony minden szusszanásának, életjelének. Mindig közelebb a feltámadás!
Hajrá tovább!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 686 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69  Következő

Időzóna: UTC


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség