Armageddon: Tûzesõt zúdít a csatamezõre, minden egységet károsítva.
Berserk: Véletlenszerûen szomszédos egységet támad meg. Akár sajátot is.
Blind: Megvakított egység nem bír mozdulni, és támadás esetén az ellentámadás csak 50%-os hatékonyságú. A vakság támadás, jótékony varázslat után szûnik meg - meg magától is, egy idõ után.
Bloodlust: A vérszomj megnöveli a választott egység támadóerejét.
Curse: Az ellenséges egység minimális kárt tud csak okozni.
Disrupting Ray: Csökkenti a választott egység védelmi erejét. Egy ellenség több alkalommal is megcélozható vele.
Fire Ball: A választott egység tûzkárt szenved + minden környezõ egység is.
Fire Shield: Nem ad védelmet, viszont bármely egység, mely támad, a fire shield miatt ugyanannyit károsodik, mint amennyi kárt õ okozott.
Firewall: Kis tüzet csinál az idézéshez közel. Minden áthaladó egység károsodik.
Frenzy: Harci dühöt okoz. A választott egység kétszer támad, és a védekezéssel nem nagyon törõdik.
Inferno: Óriási tûzcsóvát lövell ki az ellenfélre. Érdemes nem közel állni hozzá, amikor becsapódik :)
Land Mine: 4 véletlen helyen csapdát állít, ahol minden áthaladó egység károsodik. Felfedezés után látható csak az ellenségnek.
Magic Arrow: Mágikus nyilat lõ ki.
Misfortune: Csökkenti adott egység szerencséjét.
Protection From Fire: Adott egységet védi a tûzvarázslatoktól.
Sacrifice: Megsemmisít egy saját egységet, hogy egy már elpusztultat feltámasszon. A feltámasztottak száma függ a varázserõtõl és az elpusztított egység HP pontjaitól.
Slayer: Sárkányok, Hidrák és Behemótok elleni kárt növeli.
Summon Fire Elemental: Tûzlényt idézel meg. Másfajta lény már nem idézhetõ.
Visions: Infót ad ellenfél hõsérõl, városáról, seregérõl.