Hírek | Képek | Letöltések | Leírások


(2007. 10. 04.) Fallout 3 perkkészítés

 

"A Fallout 10. évfordulójára emlékezve a hivatalos Fallout 3 honlapon perk készítő versenyt hírdettek a Bethesda munkatársai. A házi gyártmány perknek nevet és leírást kell adni, és akár egyéni képet is fel lehet tölteni hozzá.
A pályaműveket október 31-ig lehet "feladni". A nyertes perkje bekerül a Fallout 3 játékba, és választhat egy PC-s vagy egy konzolos nyereménycsomag közül."

 

Verseny lapja >

Forrás


 

(2007. 07. 13.) Fallout 3 he'csát

 

Három új kép került ki az E3-on. Láthatjuk, hogy hogyan robban szét egy mután feje. Megjegyzem, meglepően hasonlít a Tacticsban látható mutánsokhoz. Mostmár biztos, hogy a Vault a 101-es számot viseli.

 

 

  > 

     F3-ban             Tacticban

 

Kwish lefordított néhány interjút. Elérhetitek az alábbi linkeken:

Critical Hits

EuroGamer

NMA

E3 prezentáció

 


 

(2007. 06. 17.) F3 infóáradat

 

Az utóbbi napokban rengeteg új hír látott napvilágot és elég sok netes lap le is közölte. Íme néhány nézőpont (a teljesség igénye nélkül):

RPGvault

PCGuru

GameStar

Hardwired

 


 

Van Buren tech demo

(2007. 05. 02.)

 

Kikerült a netre a Van Buren kipróbálható alpha verziója! Ajánlom mindenkinek.

 

FileFront

FilePlanet

 


 

Fallout a Bethesdánál

(2007. 04. 13.)

 

A Bethesda Softworks megvásárolta az összes Fallout jogot az Interplay-től.
Eddig az Interplay adta mintegy bérbe a jogot a Bethesdának, hogy elkészíthessék a Fallout 3-at és az esetleges folytatásokat, míg ő maga a Fallout MMO (Massive Multiplayer Online) játék elkészítését tervezte. Most fordult a kocka, mivel a Bethesda összesen 5,75 millió Dollárért a Fallout márkanév kizárólagos tulajdonosa lett, és most ő licenceli a jogot az Interplay-nek, hogy elkészíthesse az MMO-t.
A megállapodás szerint az Interplay-nek 24 hónapon belül teljes mellszélességgel bele kell vetnie magát az MMO fejlesztésébe, különben elveszíti a jogokat. További feltételek, hogy a játékot a fejlesztés elkezdésétől számított 4 éven belül fel is kell lőniük a netre, és el kell érniük a 10000 fős játékos tábort.
A Bethesda az MMO teljes bevételének 12 százalékát fogja zsebre tenni, ha beindul a játék.
Az Interplay részvényeinek európai eladásával reméli összeszedni a Fallout MMO elkészítéséhez és kiadásához szükséges 75 millió Dollárt.
Eredeti cikk
itt.

Forrás


 

Fallout 3 csonkítás

(2007. 03. 28.)

 

A PC Guru írt egy kis összefoglalót Pete Hinesel készült interjúról.

- Pete Hines nyilatkozatot tett a sajtónak, melyből kiderül, hogy itt-ott igencsak belenyúlnak majd a játékmenetbe, jó mélyre!

- A jelenlegi anyag szerint a régi falloutos kezelőfelület a képernyő aljáról totál eltűnik majd, valamint jó pár unalmasnak ítélt dolog fog felszívódni.

- Az Oblivion mintájára építik a játékot, nemhiába a motor is az említett játék felturbózott változata

- Nagyobb hangsúly lesz az akción mint eddig

 

Forrás


 

Fallout MMO 75 millióból

(2006. 12. 13.)

 

Az Interplay tényleg komolyan gondolja, hogy elkészíti a Fallout MMO játékot. Legalábbis ez derül ki az Értékpapír és Árfolyam Bizottságnak benyújtott legújabb Interplay prezentációból. A Bethesda szép lassan készíti a Fallout 3-at, az MMO változat jogait azonban mindvégig megőrízte az anyacég, így ha a Bethesda által készített folytatás sikeres lesz, máris egy szép nagy kövér ingyenreklámmal gazdagodtak, ami kétségtelenül jót fog tenni a 2010-re datált Fallout MMO-nak. No de ne rohanjunk ennyire előre, lássuk az Interplay elgondolásait a projektről.

Tovább>>

 


 

Megvan a Fallout 3 helyszín

(2006. 10. 20.)

 

A PC Gamer legújabb számában Desslock regél a Bethesdanál tett látogatásáról. A játékból ugyan semit sem látott, viszont több tucat koncepciótervre gülleszthette a szemeit. A dizájnokból sikerült kihámoznia, hogy a dél-kalifornia térség helyett minden vonatkozásában nyomasztóbb, lepusztult keleti parton fog játszódni a folytatás. A PIPboy ikon is visszaköszön az eszközt gyártó cég logójaként.

A cikkben ezt követően öt pontot ajánlanak a Bethesda figyelmébe, melyet jobb ha szem előtt tartanak, különben a rajongók megelőző taktikai nukleáris atomcsapást fognak a cég székháza ellen indítani. A HW pontjai:

  1. Dogmeat karatekutyának vissza kell térnie

  2. A harcrendszernek hoznia kell az elődök erőszakosságát, a kritikus sebzéssel járó animációkat, a dögös fegyverhangokat.

  3. Fegyverek, lőszertípusok és fegyverek minden mennyiségben.

  4. Zsebmetszés és zártörés minden formában kivitelezhető legyen.

  5. Karaktergenerálás, ahogy megszoktuk

  6. Nem lineáris játékmenet, dialógusok minden mennyiségben

  7. RANDOM ENCOUNTERS!

  8. Ahogy a cikkben is írják, el kell felejteni az Oblivion szinthez igazított szörnyeit. Rossz területre tévedve szedjék másodpercek alatt darabokra a tapasztalatlan játékost.

Forrás


 

(2006. 09. 18.) F3 - interjú Todd Howard-al

 

Az Escape Radio készített egy kétrészes interjút Todd Howard-dal, a Fallout 3 Beth-es producerével, a második részben szó esik a Fallout 3-ról is. Az NMA kijegyzetelte a dolgot. A fordítást Kwish készítette.

 

Host: Mivel te említetted először, nem lesz rossz érzésem, ha megkérdezem, de... mit tudsz mondani nekünk a Fallout 3-ról?
Todd: Uh... jelenleg... teljes gőzzel haladunk előre és... um... így... lenne valami, igen, még határozottan nem állunk úgy, hogy beszéljünk róla... um... abban az értelemban, hogy még mindig... próbálgatjuk a dolgokat... de ez, ez... nagyon jól halad... nagyok sok... jó cucc... nos, legalábbis mi úgy gondoljuk, hogy jó dolgok... mi... ez még változhat, mielőtt... bejelentjük... mielőtt igazán bejelentjük a játékot és bemutatjuk, így...

Host: Azt mondtad... azt mondtad a Gamespotnak cirka két évvel ezelőtt, hogy épp a dolgok összekutyulásának fázisában vagytok... Hogyan... hogyan jellemeznéd most a dolgot, szerinted most milyen fázisában van a projekt?
Todd: Um… különböző dolgokat kutyulunk össze... heh...

Host: (nevetés) Csodálatos.
Todd: Um… igen, nekünk nagyon hosszú... amit mi... amit mi úgy definiálunk, hogy gyártást megelőző folyamat... Tu'od, nekünk az nagyon, nagyon hosszú... Ennek a befejezésekor nekünk lesz... valamink, amivel játszhattok... ez... ez az, ami a játék... ez a játék egy kis(?) része... és, uh... függetlenül attül, hogy ez jó, vagy rossz, nekünk ez eltart egy kis ideig.

 

Forrás

 


 

(2006. 04. 29) Még mindig nem lesz kint a Fallout3 az E3-on

 

Több játék mellett a Fallout3 sem lesz kint az idei E3-on.

Forrás

 


 

(2006. 02. 24) Nem lesz Fallout 3 az E3-on

 

Amikor a Herve Cain vezette Interplaynek egyedül az orra látszott ki az adósság alól, úgy döntöttek, hogy megválnak nagyobb játékaiktól, köztük a Fallout sorozattól. Az első és második rész közel fél-fél millió eladott példánnyal büszkélkedhetett, ami tisztesnek mondható egy alig reklámozott játék esetében, a jelentős, állandó fantáziálásokba bocsátkozó rajongói táborról nem is beszélve.

 

Az Elder Scrolls sorozatról ismeretes Bethesda Softworks vásárolta meg a jogokat még 2004 júliusában, s a 2005-ös E3-on egy Fallout 3 poszterrel csiklandozta a téma szerelmeseit. Titkon reménykedtünk, hogy az idei kiállításon már láthatunk valamit a Fallout 3-ból, ám Pete Hines megerősítette a Gamespotnak, hogy a posztapokaliptikus szerepjáték meghatározatlan időre még a menhelyen marad. Hines nem szolgált pontos megjelenéssel, csupán annyit tett hozzá, hogy az Oblivionhoz hasonlóan akkor fognak beszélni a játékról, ha tudnak is mutatni a sok szöveg mellé valamit.

Forrás

 


 

(2006. 02. 14.) A CVG meginterjúvolta Pete Hinest

 

Az interjú az Oblivionról szólt, de egy kérdést azért elejtettek Fallout 3 kapcsán.

 

CVG: És végezetül, hogyan haladtok a Fallout 3-mal?
Pete Hines: Most már nagyon sokan dolgoznak a játékon, s amit eddig láttam az igazán jónak tűnik s nagyon izgatott voltam miatta - nagy rajongó vagyok. Úgy közelítjük meg a Fallout 3-at, mintha mi készítettük volna az első és a második játékot is épp úgy fejlesztjük, mint ahogy az Obliviont is fejlesztettük. A Fallout 3 a mi gyerekünk, hűek akarunk maradni ahhoz, ami a játék valójában, s egy olyan játékot akarunk leszállítani, amire az összes rajongó úgy gondol majd, hogy megérte a dolog. Próbáljuk továbbvinni a sorozatot, felfrissíteni és szuperebbé varázsolni, miközben hűek maradunk a gyökereihez. Ha készen állunk, tudni fognak róla az emberek, a remélhetőleg az embereknek tetszeni fog majd néhány ötletünk, és néhány olyan dolog, amit elterveztünk.

 

Magyar forrás

Angol forrás

 


 

(2006.02.02) Fallout 3 - Fejlesztői álláshirdetés

 

A Bethesda elkezdett hirdetni egy fejlesztői állást. Nagy valószínűséggel a FO3 küldetés-tervezéséhez passzol leginkább. Szóval, úgy tűnik, kicsit már komolyabban foglalkoznak a FO3-mal.

Forrás

 


 

Nem lesz kint a Fallout 3 :(

Dátum: 2005. May 18. Wednesday, 15:56

 

Nagy lelkesen bejeleztük, hogy lehetséges, kinn lesz az E3-on a Fallout 3. Nos, az RPG Codex fórumán beírta egy Bethesda fejlesztő, hogy nem lesz a játék kinn az E3-on, csak valami posztert kaptak lencsevégre az IGN fotósai. Gyakorlatilag csak annyit akart közölni vele a Beth, hogy azért foglalkoznak a programmal... "It's a teaser poster. We aren't showing anything publicly; just confirming that it's in production."

 

Forrás: RPGvault

Szólj hozzá a fórumba!

 


 

Fallout 3 az E3-on

Dátum: 2005. May 17. Tuesday, 20:54

 

A PC IGN szerint az idei E3-on bemutatásra kerül a Fallout 3!!! Az IGN oldalán jelent meg egy kép, melyet szuperkémjeik készítettek a los angelesi show egyelőre kihalt helyszínén.