Hírek | Képek | Letöltések | Leírások
(2007. 10. 04.) Fallout 3 perkkészítés
"A Fallout 10. évfordulójára emlékezve a hivatalos
Fallout 3 honlapon perk készítő versenyt hírdettek a Bethesda munkatársai. A
házi gyártmány perknek nevet és leírást kell adni, és akár egyéni képet is fel
lehet tölteni hozzá.
A pályaműveket október 31-ig lehet "feladni". A nyertes perkje bekerül a Fallout
3 játékba, és választhat egy PC-s vagy egy konzolos nyereménycsomag közül."
(2007. 07. 13.) Fallout 3 he'csát
Három új kép került ki az E3-on. Láthatjuk, hogy hogyan robban szét egy mután feje. Megjegyzem, meglepően hasonlít a Tacticsban látható mutánsokhoz. Mostmár biztos, hogy a Vault a 101-es számot viseli.
F3-ban Tacticban
Kwish lefordított néhány interjút. Elérhetitek az alábbi linkeken:
(2007. 06. 17.) F3 infóáradat
Az utóbbi napokban rengeteg új hír látott napvilágot és elég sok netes lap le is közölte. Íme néhány nézőpont (a teljesség igénye nélkül):
Van Buren tech demo
(2007. 05. 02.)
Kikerült a netre a Van Buren kipróbálható alpha verziója! Ajánlom mindenkinek.
Fallout a Bethesdánál
(2007. 04. 13.)
A Bethesda Softworks megvásárolta az összes
Fallout jogot az Interplay-től.
Eddig az Interplay adta mintegy bérbe a jogot a Bethesdának, hogy elkészíthessék
a Fallout 3-at és az esetleges folytatásokat, míg ő maga a Fallout MMO (Massive
Multiplayer Online) játék elkészítését tervezte. Most fordult a kocka, mivel a
Bethesda összesen 5,75 millió Dollárért a Fallout márkanév kizárólagos
tulajdonosa lett, és most ő licenceli a jogot az Interplay-nek, hogy
elkészíthesse az MMO-t.
A megállapodás szerint az Interplay-nek 24 hónapon belül teljes mellszélességgel
bele kell vetnie magát az MMO fejlesztésébe, különben elveszíti a jogokat.
További feltételek, hogy a játékot a fejlesztés elkezdésétől számított 4 éven
belül fel is kell lőniük a netre, és el kell érniük a 10000 fős játékos tábort.
A Bethesda az MMO teljes bevételének 12 százalékát fogja zsebre tenni, ha
beindul a játék.
Az Interplay részvényeinek európai eladásával reméli összeszedni a Fallout MMO
elkészítéséhez és kiadásához szükséges 75 millió Dollárt.
Eredeti cikk
itt.
Fallout 3 csonkítás
(2007. 03. 28.)
A PC Guru írt egy kis összefoglalót Pete Hinesel készült interjúról.
- Pete Hines nyilatkozatot tett a sajtónak, melyből kiderül, hogy itt-ott igencsak belenyúlnak majd a játékmenetbe, jó mélyre!
- A jelenlegi anyag szerint a régi falloutos kezelőfelület a képernyő aljáról totál eltűnik majd, valamint jó pár unalmasnak ítélt dolog fog felszívódni.
- Az Oblivion mintájára építik a játékot, nemhiába a motor is az említett játék felturbózott változata
- Nagyobb hangsúly lesz az akción mint eddig
Fallout MMO 75 millióból
(2006. 12. 13.)
Az Interplay tényleg komolyan gondolja, hogy elkészíti a Fallout MMO játékot. Legalábbis ez derül ki az Értékpapír és Árfolyam Bizottságnak benyújtott legújabb Interplay prezentációból. A Bethesda szép lassan készíti a Fallout 3-at, az MMO változat jogait azonban mindvégig megőrízte az anyacég, így ha a Bethesda által készített folytatás sikeres lesz, máris egy szép nagy kövér ingyenreklámmal gazdagodtak, ami kétségtelenül jót fog tenni a 2010-re datált Fallout MMO-nak. No de ne rohanjunk ennyire előre, lássuk az Interplay elgondolásait a projektről.
Megvan a Fallout 3 helyszín
(2006. 10. 20.)
A PC Gamer legújabb számában Desslock regél a Bethesdanál tett látogatásáról. A játékból ugyan semit sem látott, viszont több tucat koncepciótervre gülleszthette a szemeit. A dizájnokból sikerült kihámoznia, hogy a dél-kalifornia térség helyett minden vonatkozásában nyomasztóbb, lepusztult keleti parton fog játszódni a folytatás. A PIPboy ikon is visszaköszön az eszközt gyártó cég logójaként.
A cikkben ezt követően öt pontot ajánlanak a Bethesda figyelmébe, melyet jobb ha szem előtt tartanak, különben a rajongók megelőző taktikai nukleáris atomcsapást fognak a cég székháza ellen indítani. A HW pontjai:
Dogmeat karatekutyának vissza kell térnie
A harcrendszernek hoznia kell az elődök erőszakosságát, a kritikus sebzéssel járó animációkat, a dögös fegyverhangokat.
Fegyverek, lőszertípusok és fegyverek minden mennyiségben.
Zsebmetszés és zártörés minden formában kivitelezhető legyen.
Karaktergenerálás, ahogy megszoktuk
Nem lineáris játékmenet, dialógusok minden mennyiségben
RANDOM ENCOUNTERS!
Ahogy a cikkben is írják, el kell felejteni az Oblivion szinthez igazított szörnyeit. Rossz területre tévedve szedjék másodpercek alatt darabokra a tapasztalatlan játékost.
(2006. 09. 18.) F3 - interjú Todd Howard-al
Az Escape Radio készített egy kétrészes interjút Todd Howard-dal, a Fallout 3 Beth-es producerével, a második részben szó esik a Fallout 3-ról is. Az NMA kijegyzetelte a dolgot. A fordítást Kwish készítette.
Host: Mivel te említetted először, nem lesz
rossz érzésem, ha megkérdezem, de... mit tudsz mondani nekünk a Fallout 3-ról?
Todd: Uh... jelenleg... teljes gőzzel haladunk előre és... um... így...
lenne valami, igen, még határozottan nem állunk úgy, hogy beszéljünk róla... um...
abban az értelemban, hogy még mindig... próbálgatjuk a dolgokat... de ez, ez...
nagyon jól halad... nagyok sok... jó cucc... nos, legalábbis mi úgy gondoljuk,
hogy jó dolgok... mi... ez még változhat, mielőtt... bejelentjük... mielőtt
igazán bejelentjük a játékot és bemutatjuk, így...
Host: Azt mondtad... azt mondtad a Gamespotnak cirka két évvel ezelőtt, hogy
épp a dolgok összekutyulásának fázisában vagytok... Hogyan... hogyan jellemeznéd
most a dolgot, szerinted most milyen fázisában van a projekt?
Todd: Um… különböző dolgokat kutyulunk össze... heh...
Host: (nevetés) Csodálatos.
Todd: Um… igen, nekünk nagyon hosszú... amit mi... amit mi úgy
definiálunk, hogy gyártást megelőző folyamat... Tu'od, nekünk az nagyon, nagyon
hosszú... Ennek a befejezésekor nekünk lesz... valamink, amivel játszhattok...
ez... ez az, ami a játék... ez a játék egy kis(?) része... és, uh... függetlenül
attül, hogy ez jó, vagy rossz, nekünk ez eltart egy kis ideig.
(2006. 04. 29) Még mindig nem lesz kint a Fallout3 az E3-on
Több játék mellett a Fallout3 sem lesz kint az idei E3-on.
(2006. 02. 24) Nem lesz Fallout 3 az E3-on
Amikor a Herve Cain vezette Interplaynek egyedül az orra látszott ki az adósság alól, úgy döntöttek, hogy megválnak nagyobb játékaiktól, köztük a Fallout sorozattól. Az első és második rész közel fél-fél millió eladott példánnyal büszkélkedhetett, ami tisztesnek mondható egy alig reklámozott játék esetében, a jelentős, állandó fantáziálásokba bocsátkozó rajongói táborról nem is beszélve.
Az Elder Scrolls sorozatról ismeretes Bethesda Softworks vásárolta meg a jogokat még 2004 júliusában, s a 2005-ös E3-on egy Fallout 3 poszterrel csiklandozta a téma szerelmeseit. Titkon reménykedtünk, hogy az idei kiállításon már láthatunk valamit a Fallout 3-ból, ám Pete Hines megerősítette a Gamespotnak, hogy a posztapokaliptikus szerepjáték meghatározatlan időre még a menhelyen marad. Hines nem szolgált pontos megjelenéssel, csupán annyit tett hozzá, hogy az Oblivionhoz hasonlóan akkor fognak beszélni a játékról, ha tudnak is mutatni a sok szöveg mellé valamit.
(2006. 02. 14.) A CVG meginterjúvolta Pete Hinest
Az interjú az Oblivionról szólt, de egy kérdést azért elejtettek Fallout 3 kapcsán.
CVG:
És végezetül, hogyan haladtok a Fallout 3-mal?
Pete Hines: Most már nagyon sokan dolgoznak a játékon, s amit eddig
láttam az igazán jónak tűnik s nagyon izgatott voltam miatta - nagy rajongó
vagyok. Úgy közelítjük meg a Fallout 3-at, mintha mi készítettük volna az első
és a második játékot is épp úgy fejlesztjük, mint ahogy az Obliviont is
fejlesztettük. A Fallout 3 a mi gyerekünk, hűek akarunk maradni ahhoz, ami a
játék valójában, s egy olyan játékot akarunk leszállítani, amire az összes
rajongó úgy gondol majd, hogy megérte a dolog. Próbáljuk továbbvinni a
sorozatot, felfrissíteni és szuperebbé varázsolni, miközben hűek maradunk a
gyökereihez. Ha készen állunk, tudni fognak róla az emberek, a remélhetőleg az
embereknek tetszeni fog majd néhány ötletünk, és néhány olyan dolog, amit
elterveztünk.
(2006.02.02) Fallout 3 - Fejlesztői álláshirdetés
A Bethesda elkezdett hirdetni egy fejlesztői állást. Nagy valószínűséggel a FO3 küldetés-tervezéséhez passzol leginkább. Szóval, úgy tűnik, kicsit már komolyabban foglalkoznak a FO3-mal.
Nem lesz kint a Fallout 3 :(
Dátum: 2005. May 18. Wednesday, 15:56
Nagy lelkesen bejeleztük, hogy lehetséges, kinn lesz az E3-on a Fallout 3. Nos, az RPG Codex fórumán beírta egy Bethesda fejlesztő, hogy nem lesz a játék kinn az E3-on, csak valami posztert kaptak lencsevégre az IGN fotósai. Gyakorlatilag csak annyit akart közölni vele a Beth, hogy azért foglalkoznak a programmal... "It's a teaser poster. We aren't showing anything publicly; just confirming that it's in production."
Forrás: RPGvault
Szólj hozzá a fórumba!
Fallout 3 az E3-on
Dátum: 2005. May 17. Tuesday, 20:54
A PC IGN szerint az idei E3-on bemutatásra kerül a Fallout 3!!! Az IGN oldalán jelent meg egy kép, melyet szuperkémjeik készítettek a los angelesi show egyelőre kihalt helyszínén.