Hírek | Képek |
Letöltések | Leírások
Stalker megérkezett!
(2007. 03. 24.)
A napokban végre megjelent hazánkban is az egyik legjobban várt játék a világon. Azt hiszem, hogy nem kell bemutatni. A játék durván 10 ezer forintért megvásárolható. Ajándékképp magyar nyelvű kézikönyvet is kapunk. Siessetek a boltokba, nehogy elfogyjon. :)
Két kép kedvcsinálóként:
Bizonyos hírek szerint nem fut Vista operációs rendszeren. A hiba orvoslása végett hamarosan megjelenik majd egy patch.
Nem oly rég megjelent egy orosz nyelvű multi béta, amihez itt letölthettek egy angol nyelvi fájlcsomagot.
Friss:
Készül a teljes játékhoz a magyarítás.
Részletekért látogass el a fordítók
honlapjára.
Friss2:
Ahogy ígérték, el is készült az első javítás. A patch néhány multi hibát javít ki és dolgoztak a Vista kompatibilitáson is. Telepítés után a régi mentések sajnos elvesznek, így jól gondoljátok meg, hogy felteszitek-e. További infó itt.
Stalker - Újabb hivatalos multi béta
(2007. 03. 18.)
A
GSC Game World
FTP linkjén elérhető, orosz nyelvű multiplayer demóban a nemrég
lezajlott bétatesztek pályái kaptak helyet, valamint három játékmód: Deathmatch,
Team Deathmatch és Artefact Hunt. A demót csak LAN meccsekben lehet működésre
bírni.
Valószínűleg ez lesz a legutoljára kikerült béta változat, ugyanis hamarosan jön a teljes játék!
STALKER GOLD
(2007. 03. 04.)
A napokban felreppent a hír, hogy elkészült a Stalker. Közel 6 évi fejlesztés, csúsztatás és névváltás után már a futószalagokon van. Izgatottan várjuk a megjelenést.
Megjelenési dátum: http://stalker-game.cwi.hu/
Kedvcsinálónak feltöltöttem a januárban és februárban kiadott képeket csomagolt formában. Jó sok van belőlük.
STALKER gépigény, multi, kutyák
(2006. 12. 13.)
A jövő márciusra beharangozott STALKER: Shadow of
Chernobyl gépkövetelménye a Crysisnál sokkal alacsonyabb lesz: 2 GHz CPU és 1 GB
RAM, GeForce 6800. Nagymértékben az ügyességünktől függ a túlélésünk, tehát
nincsenek a harcokat segítő szerepjáték plusszok. Counter Strike profik emiatt a
tőlük látott hatékonysággal hentelhetik halomra a szörnyeket és egyéb
ellenfeleket, míg a kezdő FPS játékosoknak bele kell majd tanulniuk a Sztalker
életbe.
Multiplayerből három típus van: team deathmatch, deathmatch, és artifact
collecting. Pályakészítőt tervezik kiadni, hogy saját pályáinkon mészárolhassuk
egymást. A fegyverek és páncélzat multiban is módosíthatóak. A GamePro
legénysége még két spoilert is szerzett az interjúalanytól: Fantomkutyát képesek
kivetíteni magukból a mutáns kutyulik, így gyakran nem tudjuk majd, igazi
monszterre lövünk-e. A nagy tengeri szörnyek is képviseltetik magukat a
Stalkerben.
Stalker - fontos hírek
(2006. 10. 31.)
Ott volt a GSC-s Anton Bolshakov aki a rajongói kérdésekre válaszolt:
"A pályán a kezdetekben mind ott vannak a sztori és a cselekmények. Mikor ezeket megtalálod egy hely tisztává válik és megjelennek a sztoriban szereplő karakterek. Ahogy terveztük a szimulálás minden egyes karater esetében más. Legyen az S.T.A.L.K.E.R. vagy szörny. Hasonlóképpen a stalkerek egyszerű küldetéseket találnak, artifactokra lelnek és megtámadnak más stalkerokat. A szimulációval irányíthatjuk a játék minden történését. Mikor elvégzel egy feladatot és megtisztítod a helyet a sztoriban leírtaktól, ez a hely is része lesz a szimlulációnak. Más stalkerok és szörnyek mennek a te területeikre. Mikor visszaméssz arra a pályára külömböző dolgokat filyelhetsz meg. Példáúl, az első pályán van egy gyártelep, és ot vannak útonállók. A gyártelepen kersztül segítened kell a dealernek, hogy kikerülje az útonállókat. Tehát mikor kikerülted az útonállókat és vissza mész arra a helyre, az sokban külömbözhet - egy szürny falka, egy normális stalker, vagy egy őrült orvlövész. Érdekes nézni mikor egy stalker táborhelyet megtámad egy másik és ez nincs scriptelve."
Vasárnap Anton Bolsahokv állást foglalt a project jövőbeli terveiről. A megjelenési idő márciusra pontosult. Reméljük nem fog késni.
Megérkezett a várva várt DEMO...helyett egy videó a demóból. :P itt
Új DX9 képeket megtekintheted a Stalkerfansite-on:
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Razor és Widra elkészítettek egy oldalt a Metro2033-ról. Az oldal folyamatosan frissül és újul. Ha gondoljátok nézzétek meg.
(2006. 06. 24.) Stalker - infómorzsák
A FiringSquad hörcsöghízlaló kommandósai interjút készítettek Oleg V. Yavorsky ügyeletes Sztalkerrel. Számos kérdésükre már régebben vagy a közelmúltban megkaptuk a választ. Oleg küldetésekről ejtett megjegyzései moderáltan érdekesek voltak: játék a kötelező fő sztori követéséből áll, tetszés szerinti mellékküldetéseket teljesíthetünk és saját orrunk után átszaglászhatjuk a Zónát fincsi artifaktok reményében. Lesznek véletlengenerált küldetések is. Tovább...
Stalker pletykák tisztázása
(2006. 05. 24.)
Vlk utána járt, hogy a pletykák igazak-e.
A Raidant A.I. benne marad
a játékban, szóval a játék még mindig open-ended marad. (idemész-odamész... kb
ezt jelentheti)
Annyi, hogy raknak bele egy csomó scriptet. Egyébként Oblivionban is hasonló a
helyzet. A változások sokban hasonlítanak az Oblivionhoz. Ott is azt ígérték,
nem lesznek scriptek, de azért akadnak. A lényeg, hogy Radiant AI is marad.
(egyébként Fallout 1-2-tactics csak scriptekre épült, szóval annyira nem rossz
dolog az) De mondom, azt mondták az interjúban, hogy a Radiant AI-t nem
piszkálták.
A PDA-kat meg én inkább a Fallout Pip-boyhoz hasonlítanám az se rossz.
"elsőként kivették az rpg elemeket" ezt is pontosítom:
"Kivettünk néhány mutánstípust, kivettük az evést-alvást - tehát a kisebb
RPG-elemeket. Lerövidítettem a párbeszéd-lehetőségeket, és a 'párbeszéd-fákat' -
sok fölösleges cucc volt köztük."
Szóval néhány mutánst kivett. De gondolom nem azokat, amiket már bemutattak.
hisz pl azok a manipulátor-lények is bennmaradtak, akkor az egyszerűbbek mér ne?
Evés-alvás: Oblivionba is beígérték, aztán még sincs. De annyira nem zavaró.
Később az evés úgyis csak teher, hiszen simán meg tudnánk fizetni a kaját, vagy
tudnánk szerezni kaját. Az alvást is sok ember totál hanyagolni szeretné (Oblivion
fórumokból ezt szűröm le). De tényleg nem ezen múlik a feeling. Falloutban is
csak "wait" volt.
A párbeszédek mondjuk fontosak lehetnek, de Oblivionban ugyanígy kevesebb van
belőlük, mint Morrowindben, és mégse olyan nagy gáz. Az RPG feeling megmaradt.
A járművekre meg ezt
mondta: "talán kiveszem őket - még nem döntöttem el."
Hát a kocsik... azok tényleg gázosak lennének. De remélem megoldják a
problémáikat velük kapcsolatban...
Szóval most jön az a rész, ahol a kezdeti rózsaszín álmok kezdenek
realizálódni... Meg ahol a pénz is belepofátlanodik a játékba és kicsit
átalakítják.
E3 - STALKER infók
(2006. 05. 12.)
Többek között megjelentek a várva várt DX9-es képek. Hírek terjengtek arról is, hogy a THQ az E3-ra kivisz egy Single demót, amit majd az újságírók ki is próbálhatnak.
THQ egy producert küldött Ukrajnába, hogy
felügyelje a játékfejlesztését és ezt követően a megjelenés valószínűsíthető,
hogy 2007 eleje lesz.
"A játék nagyon szépen néz ki és rengeteg az egyedi elem benne. Habár annyira
nem nyűgözött le minket, mint ahogyan azt vártuk."
Itt vannak a gyönyörű DX9-es képek:
20 éve történt!
(2006. 04. 26.)
Remélem mindenki tudja, hogy ma 20 éve történt a szörnyűséges Chernobyli katasztrófa. 1986. április 26-án hajnalban felrobbant a csernobili atomreaktor négyes blokkja. Közvetlenül a robbanásban egy ember halt meg, két hónapon belül pedig 29-en vesztették életüket sugárfertőzésben a mentésben résztvevők közül. Sajnos rengeteg ember szenved még ma is a sugárzás ártalmas hatásaitól. A baleset következményeitől elhunyt emberek számáról nagy a vita. Egyesek szerint több százezren betegedtek meg halálosan. Megemlékezések zajlanak egész nap Európában és a világ legtöbb országában. Tegyünk mi is így!
Íme néhány link az eseményekről:
Tragikus évforduló Csernobilban
Gorbacsov: Csernobillal kezdődött az összeomlás
Szétverték a Csernobil kapcsán tüntetőket Moszkvában
Nem engedélyezték a Csernobilra emlékező menetet Minszk szívében
A megemlékezés a Csernobili tragédiáról....
(2006.04.20.)
W.i.d.r.a. összegyűjtött pár érdekes linket. A katasztrófa évfordulójára (Április 18) az Ukrán televízió figyelme a STALKER felé fordult, mivel a játékfejlesztők kiadtak egy anyagot, amelyet a játék korábbi trailereiből válogatták össze és eddig a nagyközönség előtt még nem volt látható. Valamint egy igazi stalkerrel is megismerkedhettek, az alábbi linken, és videókat is megtekinthettek.
Sony Ericsson Stalker témák
(2006. 04. 06)
A témák kizárólag csak SonyEricsson K500 és K700-as készülékekhez készültek.
Letölthetitek itt vagy itt is.
CS: Source - Stalker pálya
(2006. 03. 04)
A pályát Bad_asS készítette. A képek nagyon szépek, mindenkinek ajánlott a megtekintése. Sajnos a map még nem a végleges, de nyugodtan mondhatjuk 99.9%-nak is.
Képek:
Stalker csúszás, már megint
(2006. 02. 04)
Rengeteg oldal hírt adott arról, hogy a THQ csúsztat több játékot is. Ezek a Supreme Commander és a STALKER: Shadow of Chernobyl. a legújabb megjelenés, valamikor 2007 január-március között várható. :(
S.T.A.L.K.E.R.: Nincs semmi gond!
(2006. 01. 31.)
A
tegnapi állítólagos S.T.A.L.K.E.R.-problémák szerencsére és várhatóan
alaplatalan pletykának bizonyultak. A Gameguru Mania
utána járt a dolgoknak.
A C&VG
cikkéből világosan kiderül, hogy az egészet a netes közösségek találták
ki. Maga a GSC PR menedzsere, Oleg V. Yavorsky cáfolta meg azokat a
híreszteléseket, melyek szerint a játékfejelsztés problémákba ütközött volna.
Biztosított mindenkit arról, hogy a munkálatok zavartalanul zajlanak.
Oleg
nyilatkozatából továbbá kiderül még az is, mindösze
létszám-átcsoportosításról, illetve -leépítésről van szó. A
Heroes of Annihilated Empires címet viselő, ugyancsak a GSC fejlesztése
alatt álló játék gárdájához áthelyeztek a 40 alkalmazottból kettőt a grafikai
részlegre, mert öt korábbi munkatárstól megváltak. Az áthelyezést azzal
indokolták a vezetők, hogy a S.T.A.L.K.E.R. grafikai munkálatai majdnem
elkészültek már, így tehát nagyobb szükség van a HoAE projektnél a grafikusokra.
A GSC ezt követően egy hivatalos sajtóközleményt is megjelentetett. Ebben
elmagyarázzák, hogy a játék nagyon közel van a béta fázishoz, a munkálatokat
pedig a kiadóval nagyon szoros együttműködésben végzik. Ezt követően újra
megerősítették, hogy a grafikus munkákra szakosodott 40 alkalmazott közül ötöt
elküldtek, a maradékból pedig kettőt áthelyeztek a HoAE részleghez. A vezetők, a
programozók, a tesztelők és bármilyen más munkakörben dolgozók közül senkitől
nem váltak meg a projekt eleje óta. Továbbá elmondták, hogy az interneten
megtalálható bárminemű GSC technológiai tartalom (X-Ray engine, és
S.T.A.L.K.E.R. 2 engine) használata teljesen illegális, mivel a fejlesztőcég nem
adott engedélyt azok terjesztésére, s jelenleg nem is árusítja azokat. Az
esetlegesen megszerzett különböző anyagok egyáltalán nem demonstrálják a
végleges játékban található tartalmakat. A technológiákat egyébként azért nem
kívánják egyelőre vásárlásra felkínálni, mert nem akarják ezzel is lassítani a
játék megjelenését. A fejlesztőcégek által felkínált fejlesztői csomagok ugyanis
nem csak az eszközöket, hanem általában a fejlesztői támogatást is tartalmazzák.
STALKER: Leolvadóban a reaktorok
(2006. 01. 29.)
A THQ két évvel ezelőtt eszmélt, hogy portfóliójuk főként könnyen emészthető, gyermekjátékokból és filmadaptációkból áll, ezért az orosz GSC által fejlesztett STALKER c. FPS-sel szerettek volna gátat robbantani. A projektre rá is tették a kezüket, feltehetőleg szép summával támogatták meg a csapatot, s remélték, hogy idővel kezükben lesz az álomjáték, melyet sokan a Half Life 2 méltó ellenfeleként aposztrofáltak, illetve sokszor olvashattuk a játék fejlesztőinek tulajdonított fellengzős, az előbbi játék képességeire irányuló negatív elszólásokat.
Egy ideig vártak is a THQ-nál, ám 2005 során valakinek eszébe jutott a fejlesztők körmére nézni. A szemlét feltehetőleg döbbenet követte, ugyanis 2005 év végén teljes hírzárlatot rendeltek el a játék kapcsán. A nagy csöndet a Gamemag.ru magazin törte meg egy-két néhai GSC alkalmazott megszólaltatásával.
A Gameguru által lefordított cikk szerint a THQ nagyon nem volt megelégedve a GSC-n belül kialakult helyzettel. Az egykori alkalmazottak egyike szerint: a THQ-nak fogalma sem volt, milyen együtt dolgozni a GSC-vel, meg sem értették kivel állnak szemben. A STALKER mindig is kezdeti tervek szintjén mozgott. Olyan projekt volt, amiről mindig többet állítottak, mint ami valójában készen állt belőle.
Egy másik forrás beszámolója alapján a THQ novemberben döntött a fejlesztés támogatásának leállítása mellett, s teljeskörű átvilágítást végzett, hogy átvegye a fejlesztést. Az egyik IGN újságírónak a THQ főnöke kifejtette: nem érdeklik milyen állapotban van a játék, 2006 során meg kell jelennie.
Múlt héten a STALKER fejlesztőcsapat felét egy másik projektre állították át, így a csapat másik fele feleslegessé vált. Jelentős elbocsátások voltak, állítja egy mostani GSC alkalmazott, majd hozzátette: úgy tudom következő héten érkezik egy, a projektet felügyelő THQ alkalmazott, aki a játék befejezéséig itt marad.
A harmadik megszólaltatott forrás szerint egy teljesen új, az X-Ray-től (ez dübörög a STALKER alatt) eltérő engine technológián dolgoztak a GSC-n belül, amit a STALKER feltámasztására szántak volna. Ám a csapat zöme elhagyta a stúdiót, s magával vitte a néhány hónapja készülő új technológiát. A GSC lopásnak minősíti az esetet, de az egykori alkalmazottak "különleges körülményekre" hivatkoznak.
A fejlesztők szerint a THQ felkeresett egy másik stúdiót, hogy fejezzék be a STALKER munkálatait, de a programozók egyike sem tartja valószínűnek, hogy erre belátható időn belül sor kerülne, ugyanis a kód nagyobbik része nincs dokumentálva.
Mi lesz így szegény küblicicáinkkal? Tömeges örökbefogadási programot kell indítanunk!
Kész a Stalker!
Dátum: 2006. January 07. Saturday, 19:05
"Információt szereztünk arról, hogy a GSC (fejlesztőcsapat) befejezte s Stalkert", állítja egy ukrán fansite. A utolsó verzió magában foglalja a történetet, mind a 20 pályarészt és valamennyi fícsört. Más szavakkal ez a végleges verzió. Az egyetlen dolog ami hiányzik, azok a videók, amit a THQ (kiadó) fog befejezni a játék kiegyensúlyozásával egyetemben. Ezzel együtt várjuk, hogy megkezdődjön a reklámkampány. Ez azt jelenti, hogy minden a THQ (kiadó) kezében van és a megjelenés kb. 6-8 hónap múlva várható...
Flash minijátékok
Dátum: 2005. December 31. Saturday, 16:54
Ünnepek alkalmából itt van néhány Stalker témájú flash minijáték, hogy legyen mivel játszani az újévben. Kétségtelen, a Stalker feeling benne van.
Conspiracies mod OFP-hoz
Dátum: 2005. December 19. Monday, 20:18
Stalker elvonási tünetek ellen...
A Battletek team elkészített egy kiegészítést az Operation Flashpoint alá. Nem titkolva, hogy ez egy Stalker témájú mod. A grafika szép, jócskán felújított. A videókban szörnyeket nem vettem észre, de remélem lesz majd a későbbiekben.
4 új képernyőkímélő
Dátum: 2005. December 18. Sunday, 20:26
Az ünnepek alkalmából itt van néhány (szám szerint 4) képernyőkímélő.
Szimpla 3D-s Stalker logó.
Együtt a tábortűz mellett a szörnyek és a stalkerek.
Kék Stalker logó zenével.
Egy Stalker az esőben és a sötétben.
Stalker multiplayer beta build 2215
Dátum: 2005. November 26. Saturday, 15:00
Kikerült valami, amit állítólag még a 2004es GSC-re vittek a fejlesztők. Ez a Stalker multiplayer beta build 2215. Több, mint 400 megabájt. Sajnos éppen annyi embernek nem megy, mint amennyinek igen...
-Szerkesztve-
Hispan1 megoldása, futásgondokra:
1) ha XP alatt futtatod a Stalker_net.exe-t, akkor a tűzfalon (akár van netkapcsolat, akár nincs) engedélyezd a stalker mappájában lévő összes exe-nek, hogy más programokon át is használhassák a netet. Ez azért kell, mert ezek az exe-k egymáson keresztül is dolgoznak.
2) magát a Stalker_net.exe-t (és ez a fontosabb) tedd win98 kompatibilitási módba. Ekkor az fog történni, hogy akinek előzőleg nem indult vagy hibázott, annak most menni fog.
3) az user.ltx fájlban a legalsó sorban a grafikát esetleg 1024-be kell tenni, hogy fusson a játék.
Képek a multi bétából (thx Csoder):
S.T.A.L.K.E.R. Hun-ból
THQ jelentés - csúszik a STALKER!
Dátum: 2005. October 28. Friday, 15:31
Ahogy kezd végetérni a 2005-ös év a nagyobb kiadók úgy értesítik a médiát a jövőbeli terveikről. A THQ is így tett és felfedett egymást. Pl. hogy ők is veszteségekkel küszködnek, mint mindenki az iparban. 1,3 millió dolláros deficitben vannak a tavaly ilyenkori időszakhoz képest, igaz, hogy ez a cégnek százalékosan is alig kimutatható mínusz (0,01%), ráadásul kevesebb, mint várták...
Jövőre pedig arccal a next-gen konzolokra fordulnak, ott is főleg az Xbox360 felé [szerintük ugyanis nem jön ki 2006 elején sem a PS3, sem a Nintendo Revolution]. Az erőforrás-felosztás Xbox360/PS3/Revolution 40/40/20 arányban lesz - amíg nem tudnak többet a 3 konzolról. Hogy hol van ebben a PC? Nem akarok találgatni, de a feltevésemet, hogy egyre inkább prioritását veszti ez a piac mi sem bizonyítja jobban, mint hogy a S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl a 2007-es pénzügyi időszakra lett eltolva, konkrétan tehát legkorábban 2006 októberében várható.
Majdnem kész
Dátum: 2005. October 23. Sunday, 19:55
(Oblivion Lost) A FlamingPumpkin legénysége minap meglátogatta a GSC vasajtóval felszerelt irodáját és a következő érdekes jelentéssel szolgáltak: [szőrről-szőrre fordítás]
"A Stalker már most sincs messze a befejezéstől. Elmondhatjuk talán, hogy minden
kész van. Ami maradt, az a kisebb bugok javítása, debug és egyensúlyozás hegyek.
Van benne renderelt video. Úgy néz ki, megérte a várakozást. Multiplayert
nyomtunk. Igaz, hogy még mindig egyensúlyozgatják, de már most nagyon ígéretes -
extrém jól néz ki. A Stalker multi semmihez sem hasonlítható az élethű grafika
jellegzetességei miatt. A Counter Strike gyakorlatunkat nem tudtuk hasznosítani.
Sűrű aljnövényzetben, bokrok között kell felkutatni az ellenséget. Gyakran romok
közé bújnak vagy nagyobb repedésekben lapulnak a gonoszok. Speckó képességek
csak komplikálják a helyzetet. Kitűnő lövészpozícióba kerülhetünk, ha
leguggolunk és közben kihajolunk egy házsarok mögül. Ehhez 3-4 gombot kell
lenyomva tartani egyszerre. Minden arra utalt, hogy nemsokára játszhatunk a kész
verzióval. Rajongóknak már csak a híreket kell figyelniük és várni a
reklámhadjárat berobbanására. Aztán megkapjuk a megjelenési dátumot."
FP
forrás: hardwired.hu
Lassan de biztosan kicserélik az egész játékot...
Dátum: 2005. October 08. Saturday, 14:35
Andrew Prokhorov a S.T.A.L.K.E.R. játék project vezetője egyben vezető tervezője nyilatkozott nem rég a játék állapotáról. Elmondta, hogy az első béta teszt után javítottak a sztori fő épületein és magán a sztorin is, változtattak. A mesterséges intelligencián folynak a javítások, mivel nem voltak megelégedve vele, nem volt elég élethű a reakciója. A játékban használt PDA-n is javítanak, mivel voltak olyan helyek, amelyeknél nem működött, illetve a működése sem volt megfelelően használható. Nyilatkozatát zárva annyit mondott, addig folytatják a fejlesztést, ameddig nem lesz tökéletes a játék (csak ne tartson a végtelenségig ez a munka). Bár egyes szakemberek és a kiadó szerint 2007 első üzleti negyedévében (2006 2. negyedéve) megjelenhet.
Sztalkerek vicceket mesélnek
Dátum: 2005. September 23. Friday, 16:34
(Oblivion Lost) Sztalkerek
ülnek a tábortűznél éjszaka és csámcsogva rágicsálják a nyársonsült
patkánycsemegét, közben mesélik azokat a vicceket, amelyeket a rajongók küldtek
be. Andrew Prokhorov parancsnok még a továbbiakat nyilatkozta: Rájöttek, hogy
nem volt tuti a hangulat és átírják történetet, változtatnak a fő dizájnon.
Sokat kell majd használni a PDA-t és akkor nem tévedünk el a világban.. Grafikai
effekteket is totál átírják [most? ..ajajj], valamint ügyelnek, hogy régebbi
kártyákon is legyen sebesség. Az egyetlen, amire eddig mernek büszkék lenni, az
a Stalker FPS része. Életszimuláció és a történet összeillesztésével vannak a
legnagyobb gondok. Idegen sztalkerek keményen harcolnak és a legkisebb
félreértésből is óriási kalamajka kerekedhet. Olyan érzése lesz az embernek,
mikor olvassa Andrew nyilatkozatát, hogy mintha a gépi intelligencia rutinjai
könnyen megbokrosodhatnának játék közben. Ha meg egyszer elszabadul a pokol,
akkor felborul a bekötött küldetések rendje.
info: hardwired
S.T.A.L.K.E.R. - ki tudja mikor...
Dátum: 2005. July 13. Wednesday, 19:06
Pár napja tájékoztattunk benneteket arról, hogy a STALKER mégsem készül el idén. Azóta újabb pletykák terjedtek el a 2006 őszi-téli megjelenésről. A THQ azonban a további felesleges félrebeszéléseket kilőtte bejelentésével, miszerint még ők sem tudják megmondani mikorra készülnek el, de valamikor jövőre érkezik a cucc.....(Bizonyíték pár új képpel itt.)
Forrás: www.pcguru.hu
Nem lesz S.T.A.L.K.E.R. 2005-ben
Dátum: 2005. July 09. Saturday, 22:21
Azt csiripelik a
madarak, hogy ezévben már nem jön ki az ukrán csoda, a
S.T.A.L.K.E.R.Shadow
of Chernobyl. Bár erre ugyan lehetett számítani, Anton Bolshakov, a játék
vezető-helyettesének kijelentése, hogy nem lesz csernobili kaland 2005-ben,
mégis szíven ütött. Néhány, a fejlesztő THQ-val jó kapcsolatot ápoló újságíró is
alátámasztotta az infó hitelességét.
Forrás: www.gamestar.hu
S.T.A.L.K.E.R. a GC-n
Dátum: 2005. July 09. Saturday, 22:21
Az első hírmorzsa az augusztus második felében Lipcsében megrendezésre kerülő 2005-ös Games Convention-ről: az Oblivion-Lost.com jelentése szerint a GSC sikervárományos S.T.A.L.K.E.R.-e a háromnapos megmozdulás egyik legnagyobb durranásának ígérkezik, a posztapokaliptikus FPS-ből ugyanis eddig még nem látott jelenetek kerülnek majd terítékre. Ukrán barátaink alkotása a THQ égisze alatt fog megjelenni, elvileg még az idei esztendőben valamikor.
forrás:
www.576.hu
2006-ban lesz S.T.A.L.K.E.R.?
Rengeteg hazai és külföldi oldalon adtak hírt arról, hogy a S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl nem szerepel a THQ, 2005. április 1. és 2006. március 31. közötti pénzügyi jelentésében. Tehát sajnos még várnunk kell rá. Reménykedjünk abban, hogy egy hibamentes játékot kapunk majd a kezünk közé, ha kiadásra kerül.