Hírek | Képek | Letöltések | Leírások

 

 


Stalker megérkezett!

(2007. 03. 24.)

 

A napokban végre megjelent hazánkban is az egyik legjobban várt játék a világon. Azt hiszem, hogy nem kell bemutatni. A játék durván 10 ezer forintért megvásárolható. Ajándékképp magyar nyelvű kézikönyvet is kapunk. Siessetek a boltokba, nehogy elfogyjon. :)

 

Két kép kedvcsinálóként:

 

Bizonyos hírek szerint nem fut Vista operációs rendszeren. A hiba orvoslása végett hamarosan megjelenik majd egy patch.

 

Nem oly rég megjelent egy orosz nyelvű multi béta, amihez itt letölthettek egy angol nyelvi fájlcsomagot.

Letöltés

 

Friss:

Készül a teljes játékhoz a magyarítás. Részletekért látogass el a fordítók honlapjára.

 

Friss2:

Ahogy ígérték, el is készült az első javítás. A patch néhány multi hibát javít ki és dolgoztak a Vista kompatibilitáson is. Telepítés után a régi mentések sajnos elvesznek, így jól gondoljátok meg, hogy felteszitek-e. További infó itt.

Patch v1.0001

 


 

Stalker - Újabb hivatalos multi béta

(2007. 03. 18.)

 

A GSC Game World FTP linkjén elérhető, orosz nyelvű multiplayer demóban a nemrég lezajlott bétatesztek pályái kaptak helyet, valamint három játékmód: Deathmatch, Team Deathmatch és Artefact Hunt. A demót csak LAN meccsekben lehet működésre bírni.

Valószínűleg ez lesz a legutoljára kikerült béta változat, ugyanis hamarosan jön a teljes játék!

 

Forrás


 

STALKER GOLD

(2007. 03. 04.)

 

A napokban felreppent a hír, hogy elkészült a Stalker. Közel 6 évi fejlesztés, csúsztatás és névváltás után már a futószalagokon van. Izgatottan várjuk a megjelenést.

Megjelenési dátum: http://stalker-game.cwi.hu/

 

Kedvcsinálónak feltöltöttem a januárban és februárban kiadott képeket csomagolt formában. Jó sok van belőlük.

 

Január  |  Február

 


 

STALKER gépigény, multi, kutyák

(2006. 12. 13.)

 

A jövő márciusra beharangozott STALKER: Shadow of Chernobyl gépkövetelménye a Crysisnál sokkal alacsonyabb lesz: 2 GHz CPU és 1 GB RAM, GeForce 6800. Nagymértékben az ügyességünktől függ a túlélésünk, tehát nincsenek a harcokat segítő szerepjáték plusszok. Counter Strike profik emiatt a tőlük látott hatékonysággal hentelhetik halomra a szörnyeket és egyéb ellenfeleket, míg a kezdő FPS játékosoknak bele kell majd tanulniuk a Sztalker életbe. 

Multiplayerből három típus van: team deathmatch, deathmatch, és artifact collecting. Pályakészítőt tervezik kiadni, hogy saját pályáinkon mészárolhassuk egymást. A fegyverek és páncélzat multiban is módosíthatóak.  A GamePro legénysége még két spoilert is szerzett az interjúalanytól: Fantomkutyát képesek kivetíteni magukból a mutáns kutyulik, így gyakran nem tudjuk majd, igazi monszterre lövünk-e. A nagy tengeri szörnyek is képviseltetik magukat a Stalkerben.

Forrás

 


 

Stalker - fontos hírek

(2006. 10. 31.)

 

Ott volt a GSC-s Anton Bolshakov aki a rajongói kérdésekre válaszolt:

"A pályán a kezdetekben mind ott vannak a sztori és a cselekmények. Mikor ezeket megtalálod egy hely tisztává válik és megjelennek a sztoriban szereplő karakterek. Ahogy terveztük a szimulálás minden egyes karater esetében más. Legyen az S.T.A.L.K.E.R. vagy szörny. Hasonlóképpen a stalkerek egyszerű küldetéseket találnak, artifactokra lelnek és megtámadnak más stalkerokat. A szimulációval irányíthatjuk a játék minden történését. Mikor elvégzel egy feladatot és megtisztítod a helyet a sztoriban leírtaktól, ez a hely is része lesz a szimlulációnak. Más stalkerok és szörnyek mennek a te területeikre. Mikor visszaméssz arra a pályára külömböző dolgokat filyelhetsz meg. Példáúl, az első pályán van egy gyártelep, és ot vannak útonállók. A gyártelepen kersztül segítened kell a dealernek, hogy kikerülje az útonállókat. Tehát mikor kikerülted az útonállókat és vissza mész arra a helyre, az sokban külömbözhet - egy szürny falka, egy normális stalker, vagy egy őrült orvlövész. Érdekes nézni mikor egy stalker táborhelyet megtámad egy másik  és ez nincs scriptelve."

 

Vasárnap Anton Bolsahokv állást foglalt a project jövőbeli terveiről. A megjelenési idő márciusra pontosult. Reméljük nem fog késni.

 

Megérkezett a várva várt DEMO...helyett egy videó a demóból. :P itt

 

Új DX9 képeket megtekintheted a Stalkerfansite-on:

 

Razor és Widra elkészítettek egy oldalt a Metro2033-ról. Az oldal folyamatosan frissül és újul. Ha gondoljátok nézzétek meg.

Forrás


 

(2006. 06. 24.) Stalker - infómorzsák

 

A FiringSquad hörcsöghízlaló kommandósai interjút készítettek Oleg V. Yavorsky ügyeletes Sztalkerrel. Számos kérdésükre már régebben vagy a közelmúltban megkaptuk a választ. Oleg küldetésekről ejtett megjegyzései moderáltan érdekesek voltak: játék a kötelező fő sztori követéséből áll, tetszés szerinti mellékküldetéseket teljesíthetünk és saját orrunk után átszaglászhatjuk a Zónát fincsi artifaktok reményében. Lesznek véletlengenerált küldetések is. Tovább...

 


 

Stalker pletykák tisztázása

(2006. 05. 24.)

 

Vlk utána járt, hogy a pletykák igazak-e.

 

A Raidant A.I. benne marad a játékban, szóval a játék még mindig open-ended marad. (idemész-odamész... kb ezt jelentheti)
Annyi, hogy raknak bele egy csomó scriptet. Egyébként Oblivionban is hasonló a helyzet. A változások sokban hasonlítanak az Oblivionhoz. Ott is azt ígérték, nem lesznek scriptek, de azért akadnak. A lényeg, hogy Radiant AI is marad. (egyébként Fallout 1-2-tactics csak scriptekre épült, szóval annyira nem rossz dolog az)  De mondom, azt mondták az interjúban, hogy a Radiant AI-t nem piszkálták.

A PDA-kat meg én inkább a Fallout Pip-boyhoz hasonlítanám az se rossz.

"elsőként kivették az rpg elemeket" ezt is pontosítom:

"Kivettünk néhány mutánstípust, kivettük az evést-alvást - tehát a kisebb RPG-elemeket. Lerövidítettem a párbeszéd-lehetőségeket, és a 'párbeszéd-fákat' - sok fölösleges cucc volt köztük."
Szóval néhány mutánst kivett. De gondolom nem azokat, amiket már bemutattak. hisz pl azok a manipulátor-lények is bennmaradtak, akkor az egyszerűbbek mér ne?


Evés-alvás: Oblivionba is beígérték, aztán még sincs. De annyira nem zavaró. Később az evés úgyis csak teher, hiszen simán meg tudnánk fizetni a kaját, vagy tudnánk szerezni kaját. Az alvást is sok ember totál hanyagolni szeretné (Oblivion fórumokból ezt szűröm le). De tényleg nem ezen múlik a feeling. Falloutban is csak "wait" volt.
A párbeszédek mondjuk fontosak lehetnek, de Oblivionban ugyanígy kevesebb van belőlük, mint Morrowindben, és mégse olyan nagy gáz. Az RPG feeling megmaradt.
 

A járművekre meg ezt mondta: "talán kiveszem őket - még nem döntöttem el."
Hát a kocsik... azok tényleg gázosak lennének. De remélem megoldják a problémáikat velük kapcsolatban... 

Szóval  most jön az a rész, ahol a kezdeti rózsaszín álmok kezdenek realizálódni...  Meg ahol a pénz is belepofátlanodik a játékba és kicsit átalakítják.

 

Fórum


 

E3 - STALKER infók

(2006. 05. 12.)

 

 

Többek között megjelentek a várva várt DX9-es képek. Hírek terjengtek arról is, hogy a THQ az E3-ra kivisz egy Single demót, amit majd az újságírók ki is próbálhatnak.

THQ egy producert küldött Ukrajnába, hogy felügyelje a játékfejlesztését és ezt követően a megjelenés valószínűsíthető, hogy 2007 eleje lesz.
"A játék nagyon szépen néz ki és rengeteg az egyedi elem benne. Habár annyira nem nyűgözött le minket, mint ahogyan azt vártuk."

 

Itt vannak a gyönyörű DX9-es képek:

 

Forrás


 

20 éve történt!

(2006. 04. 26.)

 

Remélem mindenki tudja, hogy ma 20 éve történt a szörnyűséges Chernobyli katasztrófa. 1986. április 26-án hajnalban felrobbant a csernobili atomreaktor négyes blokkja. Közvetlenül a robbanásban egy ember halt meg, két hónapon belül pedig 29-en vesztették életüket sugárfertőzésben a mentésben résztvevők közül. Sajnos rengeteg ember szenved még ma is a sugárzás ártalmas hatásaitól. A baleset következményeitől elhunyt emberek számáról nagy a vita. Egyesek szerint több százezren betegedtek meg halálosan. Megemlékezések zajlanak egész nap Európában és a világ legtöbb országában. Tegyünk mi is így!

 

Íme néhány link az eseményekről:

Tragikus évforduló Csernobilban

Gorbacsov: Csernobillal kezdődött az összeomlás
Szétverték a Csernobil kapcsán tüntetőket Moszkvában

Nem engedélyezték a Csernobilra emlékező menetet Minszk szívében

 


 

A megemlékezés a  Csernobili tragédiáról....

(2006.04.20.)

 

W.i.d.r.a. összegyűjtött pár érdekes linket. A katasztrófa évfordulójára (Április 18) az Ukrán televízió figyelme a STALKER felé fordult, mivel a játékfejlesztők kiadtak  egy anyagot, amelyet a játék korábbi trailereiből válogatták össze és eddig a nagyközönség előtt még nem volt látható. Valamint egy igazi stalkerrel is megismerkedhettek, az alábbi linken, és videókat is megtekinthettek.

 

A cserobili események videója

Az igazi S.T.A.L.K.E.R

Az igazi S.T.A.L.K.E.R folyt.

Forrás


 

Sony Ericsson Stalker témák

(2006. 04. 06)

 

A témák kizárólag csak SonyEricsson K500 és K700-as készülékekhez készültek.

 

 

 

Letölthetitek itt vagy itt is.

Forrás


 

CS: Source - Stalker pálya

(2006. 03. 04)

 

A pályát Bad_asS készítette. A képek nagyon szépek, mindenkinek ajánlott a megtekintése. Sajnos a map még nem a végleges, de nyugodtan mondhatjuk 99.9%-nak is.

 

Képek:

 

Letöltés

Forrás


 

Stalker csúszás, már megint

(2006. 02. 04)

 

Rengeteg oldal hírt adott arról, hogy a THQ csúsztat több játékot is. Ezek a Supreme Commander és a STALKER: Shadow of Chernobyl. a legújabb megjelenés, valamikor 2007 január-március között várható. :(

 


S.T.A.L.K.E.R.: Nincs semmi gond!

(2006. 01. 31.)

 

A tegnapi állítólagos S.T.A.L.K.E.R.-problémák szerencsére és várhatóan alaplatalan pletykának bizonyultak. A Gameguru Mania utána járt a dolgoknak.

A C&VG cikkéből világosan kiderül, hogy az egészet a netes közösségek találták ki. Maga a GSC PR menedzsere, Oleg V. Yavorsky cáfolta meg azokat a híreszteléseket, melyek szerint a játékfejelsztés problémákba ütközött volna. Biztosított mindenkit arról, hogy a munkálatok zavartalanul zajlanak.

Oleg nyilatkozatából továbbá kiderül még az is, mindösze létszám-átcsoportosításról, illetve -leépítésről van szó. A Heroes of Annihilated Empires címet viselő, ugyancsak a GSC fejlesztése alatt álló játék gárdájához áthelyeztek a 40 alkalmazottból kettőt a grafikai részlegre, mert öt korábbi munkatárstól megváltak. Az áthelyezést azzal indokolták a vezetők, hogy a S.T.A.L.K.E.R. grafikai munkálatai majdnem elkészültek már, így tehát nagyobb szükség van a HoAE projektnél a grafikusokra.

A GSC ezt követően egy hivatalos sajtóközleményt is megjelentetett. Ebben elmagyarázzák, hogy a játék nagyon közel van a béta fázishoz, a munkálatokat pedig a kiadóval nagyon szoros együttműködésben végzik. Ezt követően újra megerősítették, hogy a grafikus munkákra szakosodott 40 alkalmazott közül ötöt elküldtek, a maradékból pedig kettőt áthelyeztek a HoAE részleghez. A vezetők, a programozók, a tesztelők és bármilyen más munkakörben dolgozók közül senkitől nem váltak meg a projekt eleje óta. Továbbá elmondták, hogy az interneten megtalálható bárminemű GSC technológiai tartalom (X-Ray engine, és S.T.A.L.K.E.R. 2 engine) használata teljesen illegális, mivel a fejlesztőcég nem adott engedélyt azok terjesztésére, s jelenleg nem is árusítja azokat. Az esetlegesen megszerzett különböző anyagok egyáltalán nem demonstrálják a végleges játékban található tartalmakat. A technológiákat egyébként azért nem kívánják egyelőre vásárlásra felkínálni, mert nem akarják ezzel is lassítani a játék megjelenését. A fejlesztőcégek által felkínált fejlesztői csomagok ugyanis nem csak az eszközöket, hanem általában a fejlesztői támogatást is tartalmazzák.

Forrás

 


STALKER: Leolvadóban a reaktorok

(2006. 01. 29.)

 

A THQ két évvel ezelőtt eszmélt, hogy portfóliójuk főként könnyen emészthető, gyermekjátékokból és filmadaptációkból áll, ezért az orosz GSC által fejlesztett STALKER c. FPS-sel szerettek volna gátat robbantani. A projektre rá is tették a kezüket, feltehetőleg szép summával támogatták meg a csapatot, s remélték, hogy idővel kezükben lesz az álomjáték, melyet sokan a Half Life 2 méltó ellenfeleként aposztrofáltak, illetve sokszor olvashattuk a játék fejlesztőinek tulajdonított fellengzős, az előbbi játék képességeire irányuló negatív elszólásokat.

 

Egy ideig vártak is a THQ-nál, ám 2005 során valakinek eszébe jutott a fejlesztők körmére nézni. A szemlét feltehetőleg döbbenet követte, ugyanis 2005 év végén teljes hírzárlatot rendeltek el a játék kapcsán. A nagy csöndet a Gamemag.ru magazin törte meg egy-két néhai GSC alkalmazott megszólaltatásával.

 

A Gameguru által lefordított cikk szerint a THQ nagyon nem volt megelégedve a GSC-n belül kialakult helyzettel. Az egykori alkalmazottak egyike szerint: a THQ-nak fogalma sem volt, milyen együtt dolgozni a GSC-vel, meg sem értették kivel állnak szemben. A STALKER mindig is kezdeti tervek szintjén mozgott. Olyan projekt volt, amiről mindig többet állítottak, mint ami valójában készen állt belőle.

 

Egy másik forrás beszámolója alapján a THQ novemberben döntött a fejlesztés támogatásának leállítása mellett, s teljeskörű átvilágítást végzett, hogy átvegye a fejlesztést. Az egyik IGN újságírónak a THQ főnöke kifejtette: nem érdeklik milyen állapotban van a játék, 2006 során meg kell jelennie.

 

Múlt héten a STALKER fejlesztőcsapat felét egy másik projektre állították át, így a csapat másik fele feleslegessé vált. Jelentős elbocsátások voltak, állítja egy mostani GSC alkalmazott, majd hozzátette: úgy tudom következő héten érkezik egy, a projektet felügyelő THQ alkalmazott, aki a játék befejezéséig itt marad.

 

A harmadik megszólaltatott forrás szerint egy teljesen új, az X-Ray-től (ez dübörög a STALKER alatt) eltérő engine technológián dolgoztak a GSC-n belül, amit a STALKER feltámasztására szántak volna. Ám a csapat zöme elhagyta a stúdiót, s magával vitte a néhány hónapja készülő új technológiát. A GSC lopásnak minősíti az esetet, de az egykori alkalmazottak "különleges körülményekre" hivatkoznak.

 

A fejlesztők szerint a THQ felkeresett egy másik stúdiót, hogy fejezzék be a STALKER munkálatait, de a programozók egyike sem tartja valószínűnek, hogy erre belátható időn belül sor kerülne, ugyanis a kód nagyobbik része nincs dokumentálva.

Mi lesz így szegény küblicicáinkkal? Tömeges örökbefogadási programot kell indítanunk!

Forrás

 


Kész a Stalker!

Dátum: 2006. January 07. Saturday, 19:05

 

"Információt szereztünk arról, hogy a GSC (fejlesztőcsapat) befejezte s Stalkert", állítja egy ukrán fansite. A utolsó verzió magában foglalja a történetet, mind a 20 pályarészt és valamennyi fícsört. Más szavakkal ez a végleges verzió. Az egyetlen dolog ami hiányzik, azok a videók, amit a THQ (kiadó) fog befejezni a játék kiegyensúlyozásával egyetemben. Ezzel együtt várjuk, hogy megkezdődjön a reklámkampány. Ez azt jelenti, hogy minden a THQ (kiadó) kezében van és a megjelenés kb. 6-8 hónap múlva várható...

 


Flash minijátékok

Dátum: 2005. December 31. Saturday, 16:54

 

Ünnepek alkalmából itt van néhány Stalker témájú flash minijáték, hogy legyen mivel játszani az újévben. Kétségtelen, a Stalker feeling benne van.

 

download - 1.4MB

 

download - 1.9MB

 

download - 1.1MB

 

download - 1.1MB

 


Conspiracies mod OFP-hoz

Dátum: 2005. December 19. Monday, 20:18

 

Stalker elvonási tünetek ellen...

A Battletek team elkészített egy kiegészítést az Operation Flashpoint alá. Nem titkolva, hogy ez egy Stalker témájú mod. A grafika szép, jócskán felújított. A videókban szörnyeket nem vettem észre, de remélem lesz majd a későbbiekben.

 

 
 
 

Link az oldalhoz

Orosz Stalker oldal

Angol nyelvű fórum a modról

 


4 új képernyőkímélő

Dátum: 2005. December 18. Sunday, 20:26

 

Az ünnepek alkalmából itt van néhány (szám szerint 4) képernyőkímélő.

 

Szimpla 3D-s Stalker logó.

 

Együtt a tábortűz mellett a szörnyek és a stalkerek.

 

Kék Stalker logó zenével.

 

Egy Stalker az esőben és a sötétben.

 

 

Képernyőkímélők helye

Forrás

 


Stalker multiplayer beta build 2215

Dátum: 2005. November 26. Saturday, 15:00

 

Kikerült valami, amit állítólag még a 2004es GSC-re vittek a fejlesztők. Ez a Stalker multiplayer beta build 2215. Több, mint 400 megabájt. Sajnos éppen annyi embernek nem megy, mint amennyinek igen...

-Szerkesztve-

 

Stalker.hun torrent link

Mininova link

 

Hispan1 megoldása, futásgondokra:

1) ha XP alatt futtatod a Stalker_net.exe-t, akkor a tűzfalon (akár van netkapcsolat, akár nincs) engedélyezd a stalker mappájában lévő összes exe-nek, hogy más programokon át is használhassák a netet. Ez azért kell, mert ezek az exe-k egymáson keresztül is dolgoznak.

2) magát a Stalker_net.exe-t (és ez a fontosabb) tedd win98 kompatibilitási módba. Ekkor az fog történni, hogy akinek előzőleg nem indult vagy hibázott, annak most menni fog.

3) az user.ltx fájlban a legalsó sorban a grafikát esetleg 1024-be kell tenni, hogy fusson a játék.

Forrás

Képek a multi bétából (thx Csoder):

 

Kép01

Kép02

Kép03

Kép04

Kép05

Kép06

Kép07

Kép08

 

S.T.A.L.K.E.R. Hun-ból

Képek

 


THQ jelentés - csúszik a STALKER!

Dátum: 2005. October 28. Friday, 15:31

 

Ahogy kezd végetérni a 2005-ös év a nagyobb kiadók úgy értesítik a médiát a jövőbeli terveikről. A THQ is így tett és felfedett egymást. Pl. hogy ők is veszteségekkel küszködnek, mint mindenki az iparban. 1,3 millió dolláros deficitben vannak a tavaly ilyenkori időszakhoz képest, igaz, hogy ez a cégnek százalékosan is alig kimutatható mínusz (0,01%), ráadásul kevesebb, mint várták...



 

 

Jövőre pedig arccal a next-gen konzolokra fordulnak, ott is főleg az Xbox360 felé [szerintük ugyanis nem jön ki 2006 elején sem a PS3, sem a Nintendo Revolution]. Az erőforrás-felosztás Xbox360/PS3/Revolution 40/40/20 arányban lesz - amíg nem tudnak többet a 3 konzolról. Hogy hol van ebben a PC? Nem akarok találgatni, de a feltevésemet, hogy egyre inkább prioritását veszti ez a piac mi sem bizonyítja jobban, mint hogy a S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl a 2007-es pénzügyi időszakra lett eltolva, konkrétan tehát legkorábban 2006 októberében várható.

 

Forrás

 


Majdnem kész

Dátum: 2005. October 23. Sunday, 19:55

 

(Oblivion Lost) A FlamingPumpkin legénysége minap meglátogatta a GSC vasajtóval felszerelt irodáját és a következő érdekes jelentéssel szolgáltak: [szőrről-szőrre fordítás]


"A Stalker már most sincs messze a befejezéstől. Elmondhatjuk talán, hogy minden kész van. Ami maradt, az a kisebb bugok javítása, debug és egyensúlyozás hegyek. Van benne renderelt video. Úgy néz ki, megérte a várakozást. Multiplayert nyomtunk. Igaz, hogy még mindig egyensúlyozgatják, de már most nagyon ígéretes - extrém jól néz ki. A Stalker multi semmihez sem hasonlítható az élethű grafika jellegzetességei miatt. A Counter Strike gyakorlatunkat nem tudtuk hasznosítani. Sűrű aljnövényzetben, bokrok között kell felkutatni az ellenséget. Gyakran romok közé bújnak vagy nagyobb repedésekben lapulnak a gonoszok. Speckó képességek csak komplikálják a helyzetet. Kitűnő lövészpozícióba kerülhetünk, ha leguggolunk és közben kihajolunk egy házsarok mögül. Ehhez 3-4 gombot kell lenyomva tartani egyszerre. Minden arra utalt, hogy nemsokára játszhatunk a kész verzióval. Rajongóknak már csak a híreket kell figyelniük és várni a reklámhadjárat berobbanására. Aztán megkapjuk a megjelenési dátumot."
FP

forrás: hardwired.hu

 


Lassan de biztosan kicserélik az egész játékot...

Dátum: 2005. October 08. Saturday, 14:35

 

Andrew Prokhorov a S.T.A.L.K.E.R. játék project vezetője egyben vezető tervezője nyilatkozott nem rég a játék állapotáról. Elmondta, hogy az első béta teszt után javítottak a sztori fő épületein és magán a sztorin is, változtattak. A mesterséges intelligencián folynak a javítások, mivel nem voltak megelégedve vele, nem volt elég élethű a reakciója. A játékban használt PDA-n is javítanak, mivel voltak olyan helyek, amelyeknél nem működött, illetve a működése sem volt megfelelően használható. Nyilatkozatát zárva annyit mondott, addig folytatják a fejlesztést, ameddig nem lesz tökéletes a játék (csak ne tartson a végtelenségig ez a munka). Bár egyes szakemberek és a kiadó szerint 2007 első üzleti negyedévében (2006 2. negyedéve) megjelenhet.

Forrás

Eredeti

 


Sztalkerek vicceket mesélnek

Dátum: 2005. September 23. Friday, 16:34

 

(Oblivion Lost) Sztalkerek ülnek a tábortűznél éjszaka és csámcsogva rágicsálják a nyársonsült patkánycsemegét, közben mesélik azokat a vicceket, amelyeket a rajongók küldtek be. Andrew Prokhorov parancsnok még a továbbiakat nyilatkozta: Rájöttek, hogy nem volt tuti a hangulat és átírják történetet, változtatnak a fő dizájnon. Sokat kell majd használni a PDA-t és akkor nem tévedünk el a világban.. Grafikai effekteket is totál átírják [most? ..ajajj], valamint ügyelnek, hogy régebbi kártyákon is legyen sebesség. Az egyetlen, amire eddig mernek büszkék lenni, az a Stalker FPS része. Életszimuláció és a történet összeillesztésével vannak a legnagyobb gondok. Idegen sztalkerek keményen harcolnak és a legkisebb félreértésből is óriási kalamajka kerekedhet. Olyan érzése lesz az embernek, mikor olvassa Andrew nyilatkozatát, hogy mintha a gépi intelligencia rutinjai könnyen megbokrosodhatnának játék közben. Ha meg egyszer elszabadul a pokol, akkor felborul a bekötött küldetések rendje.

info: hardwired

 


S.T.A.L.K.E.R. - ki tudja mikor...

Dátum: 2005. July 13. Wednesday, 19:06

 

Pár napja tájékoztattunk benneteket arról, hogy a STALKER mégsem készül el idén. Azóta újabb pletykák terjedtek el a 2006 őszi-téli megjelenésről. A THQ azonban a további felesleges félrebeszéléseket kilőtte bejelentésével, miszerint még ők sem tudják megmondani mikorra készülnek el, de valamikor jövőre érkezik a cucc.....(Bizonyíték pár új képpel itt.)

 

Forrás: www.pcguru.hu

 


Nem lesz S.T.A.L.K.E.R. 2005-ben

Dátum: 2005. July 09. Saturday, 22:21

 

Azt csiripelik a madarak, hogy ezévben már nem jön ki az ukrán csoda, a S.T.A.L.K.E.R.Shadow of Chernobyl. Bár erre ugyan lehetett számítani, Anton Bolshakov, a játék vezető-helyettesének kijelentése, hogy nem lesz csernobili kaland 2005-ben, mégis szíven ütött. Néhány, a fejlesztő THQ-val jó kapcsolatot ápoló újságíró is alátámasztotta az infó hitelességét.

 

Forrás: www.gamestar.hu

 


S.T.A.L.K.E.R. a GC-n

Dátum: 2005. July 09. Saturday, 22:21

 

Az első hírmorzsa az augusztus második felében Lipcsében megrendezésre kerülő 2005-ös Games Convention-ről: az Oblivion-Lost.com jelentése szerint a GSC sikervárományos S.T.A.L.K.E.R.-e a háromnapos megmozdulás egyik legnagyobb durranásának ígérkezik, a posztapokaliptikus FPS-ből ugyanis eddig még nem látott jelenetek kerülnek majd terítékre. Ukrán barátaink alkotása a THQ égisze alatt fog megjelenni, elvileg még az idei esztendőben valamikor.


forrás: www.576.hu

 


2006-ban lesz S.T.A.L.K.E.R.?

 

Rengeteg hazai és külföldi oldalon adtak hírt arról, hogy a S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl nem szerepel a THQ, 2005. április 1. és 2006. március 31. közötti pénzügyi jelentésében. Tehát sajnos még várnunk kell rá. Reménykedjünk abban, hogy egy hibamentes játékot kapunk majd a kezünk közé, ha kiadásra kerül.