Tesztek


(2007. 02. 01.) Left 4 Dead - zombik és zombik

 

Néhány túlélő immunisá vált a zombivírusra, mely átformálta a lakosság nagy részét a Left 4 Dead világában. A játék erőssége a kooperatív mód, melyben max. nyolc játékos csatlakozhat egy szerverhez. Fertőzött oldalt választva öt Bossz közül négyet lehet irányítatni. A legerősebb, nem játszható főszörny a Witch. Óvatosan lépkedve azonban nem kell harcolnunk vele, mert alapból nem ellenséges. Csak akkor dühödik fel, ha rávilágítunk, rálövünk vagy a közelében durrogtatjuk fegyvereinket. Ezután gyorsan el kell intézni, mert egyetlen ütéssel öl.

Folytatás a Hardwired.hu-n

 


 

(2006. 06. 16.) Hard Truck Apocalypse GameSpot vélemények

 

A GameSpot csekkolta a megjelenés előtt álló verziót és a következőket jelentette: Az Exmachina világának lakosságát majdnem teljesen kiirtotta egy vírus. A levegő továbbra is mérgezett marad. Képzeljünk el egy szektorokra osztott Fallout térképet, ahol rengeteg város között kereskedhetünk és megbízásokat vállalhatunk jó pénzért. A települések közti távolság kábé egy perc. Útközben általában harcolunk vagy a vad területeken vágunk keresztül, ha bátornak érezzük magunkat és bízunk ágyúink erősségében. Átgázolni bármin átlehet, ami könnyebb a kocsinknál, másképp fejre állunk. Hála a tápos fizikai motornak, kerítésdöntögetés közben élvezet rakétákat kerülgetni. Senki se gyalogol a mérgezett levegő miatt, a banditák is csotrogányokkal támadnak.

Nézdahátam kamera mutatja kamionunkat, melynek mozgását billentyűkkel vezéreljük, egérrel pedig a fegyvereink csövét irányítjuk ellenfeleinkre. Ghost Recon Advanced Warfighterhez hasonlóan a játék kiemeli a célpontot és már nyomhatjuk is az elsütőbillentyűt. Nagyobb fegyverek lassabban töltenek, míg a kis vackok iszonyú gyorsan telepakolják ólommal az ellenfelet.

Városokban egyik kedvenc tartózkodási helyünk a garázs lesz, ahol tuningolni tudjuk kamionunkat vagy vehetünk újat. A kereskedőnél adhatjuk el a banditákról lelőtt felszerelést és vehetünk finom ápgrédeket, csak előtte érdemes kinyomozni hol a legkedvezőbbek az árak. Kocsmában a pletykálás mellett új megbízásokat szedhetünk fel. Megjelenés júniusban.

 

Forrás


 

(2006. 04. 07.) Auto Assault Trading Card Béta teszt

A Worlds Apart Productions bejelentette azonnali elérhetőségét az Auto Assault Trading Card című digitális kártya-csere játéknak, melyet az Auto Assault alapján dobtak össze a NetDevil emberei, melyet majd az NCsoft értékesít. Az Auto Assault TCG-ben a játékosok egy megsemmisítő összecsapásra indulhatnak járműveikkel, melyeket továbbfejleszthetnek fegyverekkel, átalakíthatják a futóművet is és különböző manőverezési és taktikai cseleket is bevághatnak közbe. A győzelemhez meg kell semmisíteni az ellenfél járművét, vagy sikeresen kell teljesíteni négy küldetést. Aki úgy érzi, hogy szívesen részt venne a tesztelésben, az a játék oldalán feliratkozhat. A hivatalos bejelentést itt olvashatjátok.

 

Forrás

 


Half-Life 2: NUCLEAR DAWN

2006. 02. 20

 

A Half Life kétszeres sikert aratott, hiszen a moddolhatóságának köszönhetően számos remek ötlet - pl. Counterstrike - látott napvilágot, melyek tovább pörgették az amúgy is égig érő eladásokat. A Half Life 2 már nem büszkélkedhet íly bő és szerteágazó rajongók által készített kiegészítőkkel, hiszen sokkal bonyolultabb játékmotor dobog a szívében.

 

A NUCLEAR DAWN fejlesztői azonban számos technológiai és művész gurut, s néhány anonimitást kérő nagyágyút vonultat fel. A látványvilág mindent üt a színen, kár, hogy a játék művész atyját most vitték el 2 év katonai szolgálatra - szerencsére a bétateszt közeledtével grafika alapköveit már lefektették. A történet szerint 2024-ben az emberiség büszke nemzetei mondhatni kiírtották egymást egy gigantikus nukleáris háború során. Emberek millió váltak a felemésztő tűz, a felszabaduló energiák martalékává, s a rákövetkező napokban százmilliók haltak kínkeserves halált. Az emberiség a kipusztulás szélén áll, a harcok mégis folytatódnak. A kelet és nyugat fennmaradó erői egy letűnt kor halott városaiban tovább csatároznak.

 

 

A Szabad Államok Konzorciuma katonai diktatúra alatt egyesíti a nyugat fennmaradt erőit és az Aszimetrikus Háborús Divizió segítségével fosztogatja az emberiség aranykorának elveszett relikviáit. Az Emberek Birodalma elit Vörös Kardjával mér csapást a Konzorciumra és mély sebet ejt a sivár puszta sötét szívébe. Az erőforrások, relikviák és rejtett kincsek mindkét oldalt véget nem érő csatába kényszerítik, s nekünk a frontvonalon kell csatát nyernünk.

 

 

Amilyen jó a történet, olyannyira kár, hogy nincs szingli módusa a játéknak. A Nuclear Dawn a valve Source motorjára épülő HL2-nek egy erősen módosított, zsigeri és erőszakos kiegészítője, enyhe stratégiai elemekkel. Megválaszthatjuk a küldetést vagy parancsnokként koordinálhatjuk a támadást, menedzselhetjük az erőforrásokat és fegyvereket, illetve felszerelést szállíthatunk a csapatnak. Gyalogosként épületeket rohamozhatunk, az aktív álcázást használva árnyékról-árnyékra közeledhetünk áldozataink felé vagy exo-páncélzatban a fegyverek nyers erejét bevetve szerezhetünk érvényt akartunknak. Ellenfeleinknek jobb esetben lesz alkalmuk elkaparni a halottaikat.

 

Katonaként

Parancsnokként





Forrás

Link a hírre

 


Auto Assault bétateszt tapasztalatok

2006. 01. 30.

 

Talán amiért nem túl szimpatikus az embereknek, az az, hogy eléggé arcade jellege van, első ránézésre is, meg másodikra is.


Ennek ellenére valamiért nagyon sok rpg elemet próbáltak belezsúfolni. A tutorial questek a mutánsoknál engem nagyon emlékeztetnek a lineage2 ork kasztváltó küldik kidolgozottságára, és stílusára. Ami elvileg egy jó pont lenne, de sajnos semmivel nem ad többet, meg valahogy a világ nekem nem így jött le. Túl sok a "tribal" elem, pedig ez egy jövőben játszódó game, és a mutánsok valamikor normális emberek voltak. Azért mert zöld lett a bőrük, még nem kéne orkokként viselkedniük, az egy másik játék. Nah, jól belekötöttem az elején.


De az elsődleges cél a játékban a szórakozás, meg a folyamatosság, a jó kezelhetőség, a grafika, és a pusztítás. És ez viszont nagyon meg van oldva! Mondjuk eddig mindig low-on voltak a serverek mikor játszottam, de végig max fps-sel megy. Tehát 25-nél sztem még sose volt kisebb. A kezelhetőség az elején furcsa volt (egy buggy-t vezetek), de meg lehet szokni, és végül is kell is ez a szokatlanság, mert egy need for speed szintű kezelhetőséggel nehézkes lenne mindig a megfelelő irányba fordulni.


A küldetések egyszerűek, meg nincs belőlük túl sok, de a harc élvezetes. Persze meg lehet unni, ha valaki nem szereti nagyon autókázni meg lövöldözni ész nélkül, viszont nekem bejött.


Van craftrendszer is, de ez még nem túl kidolgozott, és az a lényege (ha jól vettem ki), hogy törött tárgyakat kell megjavítani.
a skillek érdekesek, és sokféle van belőlük, egy kaszton belül is több irányba lehet menni.
a karakter kinézetét sokféleképpen lehet kombinálni, de azért nem ad túl nagy szabadságot. (egy modell, többféle szakáll, haj, hajszín, bőrszín(rgb paletta), szemszín, meg sisakok, illetve accessories (adóvevő, szemüveg, szem-implant, piercingek))


A kocsi kinézetét is belőhetjük, aránylag itt is sok lehetőség van. az alkatrészek meg egyszerűen úgy működnek, hogy ha találsz egy jobbat, akkor azt kell felszerelni. de azért lehet választani pl hogy armornál a defense, vagy a hit point-e a fontosabb, meg hogy a motornál a sebességre, vagy a minél kisebb eséllyel bekövetkező túlhevülés, vagy a túlhevülés utáni rövid cool-down-ra van-e szükségünk.

igazából nem tudom, hogy a full game mennyivel lesz contentdúsabb, remélem hogy az lesz, de így is nagyon feelinges, a csapatjáték is, meg a sima sivatagi 2 motor-1 buggy elleni harcok is. A pvp-hez viszont még nem volt szerencsém, lehet mert még noob townban nem lehet.

 

mostanában hétvégente tartanak ilyen "próbáld ki te is!"-napokat.  vasárnaptól hétfőig. erre a hétre sikerült bejutnom. regisztrálni kellett egy képregény honlapján, de csak annyi volt, hogy akarsz auto assault-ot? európai vagy amerikai vagy? mi a mailcímed? és már kész is volt.  de múlt héten simán a hiv. oldalról kellett regelni.

a probléma csak az, hogy 6-8 giga a játék  de megszerettem, nagyon fasza. 

a terület... van egy noob terület, ami kb akkora, mint a most wanted-ben az egyik városrész a 3-ból (de tele van sivataggal, meg van elhagyatott reptér, olajmező, ember-város(npc), fosztogató-területek, stb...). Meg full bejárható az egész terület, nincs olyan, hogy ide nem tudsz felmenni (vagy ha van, akkor nem zavaró egyáltalán).
Aztán van egy város, ahol mászkálni lehet a karakterrel, ez pont akkora, hogy szép legyen, ne zsúfolt, város-feelingje legyen, de ne kelljen órákig mászkálni míg elmész alkatrészekért pl.
Aztán van egy nagy terület, amit még nem jártam be... hát ez jó nagy. Minimum akkora, mint a gta san andreas sivatagos része. És player emberekkel, vagy kiborgokkal még nem találkoztam, tehát minimum be kell szorozni ezt 3-mal. vagy ki tudja mennyivel.

 

 


Dungeon Cleaners: Börtönbolygó

2006. 01. 27

 

Korrupció, gengsztermaffia, tolvajok, gyilkosok, bedrótozott cyberpunk és drogüzletek züllött, erőszakos világában játszódik az 1C csapatának sci-fi RPG  alkotása. Börtönbolygóra száműzött főhőssel nyomulunk. A Galaktikus Birodalom inkvizítori alapossággal ide száműzi a bűnözőket és a politikai foglyokat. Idén tavasszal megkezdhetjük kalandjainkat.

 

 

Finomságok:

Blood Magic 3D motor:


Alábbiak valószínű, még a régi engine-vel készültek,
a Blood Magic 3D motorra áttérés előtt:


De már itt is látszik, hogy nem vicceltek a fiúk!

 

Forrás


The Omega Project: Új Fallout!!

Dátum: 2005. December 28. Wednesday, 16:54

 

A DarkEdge Studios teljes gőzzel kalapál a Fallout és Baldur's Gate jegyeket magán hordozó cyberpunk RPG alkotásuk demóján. Hangulattól tomboló igazi szerepjátékot kívánnak prezentálni a készítők, ami komoly hiánycikk manapság...

 

A TOP világa a Warhammer héjvárosaihoz hasonlóan réteges felépítésű. Legfelső a gazdagok luxuskertje, Eden City.

Alatta lapul a turistaosztály minőségű, zsúfolt, kemény cyberpunk Filtermetropolis. Alatta sivárkodik a Fallout felfedezős-kincskeresős pusztasága, Taxscoom, ahol gengszterbandák irtják egymást naphosszat. Mindjárt ez alatt nyújtózik a hatalmas börtönkomplexum szintje, bájnevén The Cell. Speciális kommandós egységek őrzik itt a rendet, annak ellenére, hogy a hely tömve van bűnözőkkel. Legalul bújik meg a Föld felszíne. Felejtsd el, amit valaha is tudtál a felszínről..

Sztori:
Rendőrségnél dolgozol a luxusszinten, mikor érkezik a megbízás, hogy be kell épülnöd különféle árnyékos szervezetekbe, mert elrabolták az elnök lányát és jó lenne kideríteni, kik voltak az elkövetők. Innentől aztán hidegzuhanyként zúdulnak rád a meglepetések..

 

Karaktergenerálás:
Fallout nyomdokain. Visszaköszön a Perk rendszer és a már ismert tulajdonságok: Power/sörivó erő (Strength), Awareness/észlelés (Perception), Stability/állóképesség (Endurance), Charm/csáberő (Charisma), Mentality/ész (Intelligence), Nimbleness/fürgeség (Agility), és Fortune/mázli (Luck). Értékek 1-től 10-ig lehetnek, kezdetben 5 körül figyelnek, amelyeket csökkenteni lehet más tulajdonságok javára.

Képességeket lehet választani induláskor, mint small guns/kisebb fegyverek, unarmed/pusztakezes harc, big guns/nagyobb fegyverek, stb.. Fontos, hogy ha növeled az erődet, karaktered izmai megduzzadnak és macsóállat-kommandósgép megjelenést kap. Ha a gyorsaságodat és fegyverhasználatot növeled, akkor karaktered vékonyabb testalkatú [ám villámmozgású] lesz. Főhős haja, ha nem vágatod le, hosszúra nő, ami meglátszik a karakteren. Borostás is lesz. Alsóbb szintekre érve egyre durvább haj és szőrvágási módozatokkal találkozol. Implantok meglátszanak a főhősön.

Zene:
Szuper Fallout hangulatú istenbrutál háttérmuzsika. Vlad Kuryluk mester műhelyéből. Halgass csak egy kis ízelítőt!

HARC:
Realtime és space gombbal megállítható. Sebesülten csatlakozó NPC-k arcán vérnyomok, karcolások lesznek.

Irányítás:
Bal egérgomb a padlóra, odakolbászolsz. Tárgyra kattintva infó jelenik meg. Karakterre kattintva infót látsz, harc alatt pedig tüzel a karakter a nála lévő fegyverrel, illetve pofánvágja az ellenfelet, ha elég közel került. Bal egérgomb duplakatt padlóra futást eredményez. Tárgyra duplázva felveszed, kapcsolókat így lehet aktiválni. Karakterre duplakattintva beszélgetés kezdődik. Harc során a duplán rákattintott ellenfelet támadja karaktered. Jobb egérrel a főhősre kattintva körbe pörgeti a speckó képességeket, melyeket egy bal egérkattintással választasz ki. Karakter és inventory képernyők mutatják az akciópontok számát, cipelt cuccokat, fegyvereket, elfogyasztott sör mennyiségét és képességpontokat..

Eperfagyi Fenyegetés:
Most már csak egy maradt hátra: Ha Falloutos, körökre osztott harci akciópont-rendszert akarunk, meg kell fenyegetni a készítőket eperfagyival: Omega Fórum regisztráció.

Forrás

 


Mutant: GatlingPatkány!

Dátum: 2005. December 13. Tuesday, 21:41

 

Nem teljesen poszt-nucleáris, de azért nem egy rossz darab. Tulajdonképpen van benne mutánsok, szörnyek, kihalt helyek. Szóval elég hangulatos. Ha érdekel, olvassd tovább...



 

A cseh Napoleon Games Nézdahátam akciójátékot készít, amelyben mutáns főhőssel irtjuk az ellent. Helyszín alternatív valóság, ami hasonlít a miénkhez, kivéve a morc robotszörnyeket, a mecha-kultistákat meg a gatlingpatkányokat.

Történet:
Falun született teljesen normális kisfiú - szülei halála után - a városba kerül a nagymamájához. A reumás nagyi a kertjében nevelgetett, gondosan kiszárított füvekből sodorgatja a cigarettát és annak sűrű füstjével enyhíti ízületi fájdalmait. Egy szép napon fekete öltönyös, sötét napszemüveges urak jelennek meg és vastag pénzcsomagot nyomnak a Füves Nagyi markába, ki nem haboz egyet se, megengedi, hogy az öltönyösök elvigyék a kisfiút egy szuper nyári táborba!

Kiccsávó a táborban már az első napon nem érzi túl jól magát, mivel a többi gyerekkel csak a szemben lévő cellák rácsain keresztül tud beszélgetni. Óvóbácsik meg szabadidőruha helyett fehér köpenyben mászkálnak fel alá és mindenféle óriási gépeket kapcsolgatnak. Irányítópultokon füttyögnek a vészjelzők, villog az ezernyi lámpácska. Kissrác hamar nő is egy métert a kezeléseknek köszönhetően, durván meg is erősödik, aminek rettentően örül. Csak az injekciók fájdalmasak. Vizet is szereti már nagyon. Főleg miután megtanult benne lélegezni. Hóna alatt kinőtt plusz két keze, amivel kitűnően tud fogni. De leginkább azt élvezi, hogy saját himnuszt komponálhat a hónaljai és új tenyerei összekurtyintgatásával keltett műszellentésekből.

Egy fura napon arra ébred, hogy túl csendes a laboratórium épülete. Leszaggatja magáról az életfunkciókat vizsgáló gépek tapadókorongjait, amire hatalmas vészpittyegés vihar válaszol. Kisétál az épületből és elindul megnézni a várost. Prága csodálatos, mint mindig. Csak az a baj, hogy kihaltak az utcák. Sehol egy teremtett lélek. Az egyik sikátorból fenyegető morgások harsannak és hipp-hopp, szörnyek özönlik el az utcákat. Rém egyszerű mészárlási életfilozófiát hirdetnek. Vége az unalomnak. Főhősünk összes kezére akad ellenség!

Technikai részletek
Különböző fegyvereket rakhatunk a négy kézbe és akár négy célra is lehet lőni egyszerre vagy csoportokban rakhatjuk markainkat. A nem irányított kezek automatikusan keresik a célt és lőnek az általuk markolt fegyverekkel.

A Napoleon Games ezelőtt készített egy Blackthorne-szerű játékot, egy Eye of the Beholder/Might and Magicre hasonlót, valamint egy Baldur's Gate/Ultima/Diablo termékekre emllékeztető alkotást, amelyek közül a leginkább az EOB-os Gates of Skeldal néz ki hangulatosan.

Néhány képet megnézhetsz ITT.

Forrás