S.T.A.L.K.E.R
[Lost Alpha] => Lost Alpha => A témát indította: ' Tzs , - 2014. május 05. - 11:20:56
-
Ez téma a Lost Alpha beállításairól, "tuning"-járól szól. Azért indítottam, mert az első patch installálása után is voltak gondok, lássunk tehát pár beállítást amivel játszhatóbbá tehető a játék...
(Segítségemre az SG, ProHardver és az UHSF fórum tagjai voltak, köszönet nekik!)
-
Az első dolog ami nekem nagyon szembetűnő volt, az hogy igen sok helyen nappal is olyan sötét van, hogy a zseblámpa fénye mellett is igen keveset látni. Erre az user.ltx-ben 2 érték átírására van megoldás, amit képekkel is szemléltetek:

r2_sun_lumscale_amb 1.25
r2_sun_lumscale_hemi 1.65

r2_sun_lumscale_amb 1.0
r2_sun_lumscale_hemi 1.35

r2_sun_lumscale_amb 0.9
r2_sun_lumscale_hemi 1.15

Látható a különbség! :) O0
-
A zseblámpa lemerüléséről SaGa Jr. írása:
"A lámpa meg azért merül le piszok gyorsan mert a használati ideje a játék aktuális FPS értékéhez igazodóan fogy. Minél magasabb az FPS szám, annál hamarabb merül le az elem. Szóval kivételesen az a jó ha a játékban alacsonyabb az FPS szám. A patch előtt sem volt gond a játék sima futásával, de a patch óta jelentősen simábban megy, érezhetően folyamatosabb, magyarán jóval nagyobb az FPS szám. Ez sajna a játék engine-jének egy hülyesége, hogy a lámpa élettartama (ami 35000-es értéken áll, tehát real time majd egy órán át kéne tudjon világítani) ennyire leesik ha magas FPS számmal megy a game."
-
A hang visszhangzik ( SaGa Jr.)
"A visszhangos hang azért lehet, mert bekapcsolva maradt az efx. Keresd meg a user.ltx-ben a megfelelő sort (snd_efx on) és kapcsold le (off)."