Felhasználónév:

Jelszó:

Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - ' Tzs ,

Oldalak: [1] 2 3
1
Igen, az üzemről van szó. Ez kicsit problémás, mert előfordul, hogy csak két dokumentumot ad be a játék, ilyenkor újra kell kezdeni a küldetést. Mielőtt keresni kezdesz, a négy szolgálatost ki kell nyírni, ekkor utasít a keresésre. A lehetséges helyek:
1. a javítóműhely a szerelőaknákkal: bal szélső akna fedődeszkákon
2. az oldalán fekvő Lada Niva és a fal között
3. a másik aknában a Zil teherautó alatt
4. a szomszédos helyiségben a ládákra dobott matrac előtt
5. a kétszárnyú bejárati vaskapu melletti őrtorony előtt a földön
6. a kisebb egyemeletes épületben a pincében az egyik sarokban
7. ugyanitt a fa létra előtt
8. a nagy hangár előtt a törött kútgyűrűben
9. mellette a nagyméretű szemetes konténer és a fal között
10. a nagy hangárban a bejárattól jobbra néhány egymásra dobált láda és a fal között
11. a kerekek nélküli páncélos melletti rácsos ajtajú helyiségben az asztal mellett
12. a páncélostól a másik irányban levő sarokban
13. a kétemeletes betonváz alatti csatornában egy elágazásnál, ahol a szétüthető fémdoboz van
Úgy emlékszem, ez az összes lehetőség.

A modulos feladatnál sorban kell csinálni mindent, különben előfordul hogy beragad a dolog. Tehát: amint megvan a három modul, beszélni kell a futárral, odébb mész, amint felrobban, beszélni kell a zsoldos vezérrel, pimaszkodni velük, ezután lehet szétcsapni őket, amint mind halott, akkor kapod, hogy vidd a modulokat Nitrónak. És kész.

https://prohardver.hu/tema/s_t_a_l_k_e_r_call_of_pripyat/hsz_32910-32910.html

2
Rádiózavarás küldetés Pripjatyban - eltűnt holttest bug megoldása:

1., Le kell tölteni a spawn menü mod-ot és feltelepíteni.
http://www.nexusmods.com/stalkercallofpripyat/mods/76/?

2., Ennél nem lehet úgy megadni a karakter azonosítóját, mint a Misery-ben, csak menüből választani, ezért egy kicsit módosítani kell az egyik fájljában. Tehát, a játék
gamedata\scripts\ui_si.script fájljában a következőket kell átírni:
a local NPC_table résznél az utolsó sor Vánóra vonatkozik, e mögé kell egy vessző, tehát így nézzen ki:
"jup_a10_stalker_vano",
majd be kell szúrni utána egy új sort, ami pedig így nézzen ki:
"pri_a22_military_yarmoshuk"
Valamivel lejjebb pedig a
if self.list:GetSize()==59 then
sorban az 59-et át kell javítani 60-ra.

3., Indítsuk el a játékot. Álljunk arra a helyre, ahol az eltűnt holttestet kellene megtalálnunk. Nyomjunk ESC-t, válasszuk ki a spawn menüpontot, azon belül az npc-k közül az utolsót (Yarmoshuk), majd kattintsunk a létrehozás és a kilépés gombokra.
Vissza a játékba. Yarmoshuk megjelenik élve, lőjük le, és vegyük el tőle a robbanóanyagot. A játék a következő feladattal folytatódik.

3


Az egyik abban az épületben ahol féloldalasan bedőlt egy teherautó egy aknában,a második attól az épülettől jobbra lévő javítóműhelyben,a harmadik a főépületben ahol borov lapult a SOC -ban.Ezeket az épületeket kutasd át rendesen főleg a talajt.Reménykedj benne,hogy ezek helyeit se akkor sorsolja a játék.mint bizonyos artifaktokat.

Аарпок

https://prohardver.hu/tema/s_t_a_l_k_e_r_call_of_pripyat/hsz_7176-7176.html

4
Nekem sikerült a hajnal rejtekhelyeket feltölteni.Igaz valamelyiknél 2 -3 másodpercet is vártam mire kiírta hogy oké.Ezeket raktam bele:
- ruha
- abakam
- 60 db löszer
- veles
- 1 db antiraid
- 1 db eü csomag
- 1 db kötszer
- 1 db psichodelyn

https://prohardver.hu/tema/s_t_a_l_k_e_r_call_of_pripyat/hsz_7158-7158.html

5
Ez igazából játémenetben ugyanaz mint az SGM 2.2. Annyi a különbség, hogy ebbe a modba rengeteg új fegyvert is raktak az SGM 2.2 mellé.

SGM 2.2 Enot edition - Yadi.sk
Fix 01.03.13 - Yadi.sk | Mega

A modhoz telepíhető grafikai mod (ha gyengébb géppel rendelkezel akkor ezt hagyd ki és telepítsd rögtön a magyarítást):

Absolute Nature 3 lite SGM edition - Yadi.sk
SGM 2.2 Enot edition magyarítás (PeL és LeoDeluxe) - Data.hu

Az SGM és Enot modok javításában található orosz nevű mappák ezeket változtatják - LogOut

6
Sigerous (SGM) 2.2 mod + Enot Edition / Tippek, trükkök
« Dátum: 2019. január 29. - 14:07:00 »
Ide jöhet minden tipp és trükk ami segít kiigazodni a modokban :)

Ha kérhetem igyekezzünk a helyszín megjelölés - küldetés leírás - hogyan kell felépítés szerint posztolgatni, a könnyebb átláthatóság végett.

Köszönöm! :) O0

7
COP / Re: [HELP] S.T.A.L.K.E.R. mod fordítás
« Dátum: 2016. november 28. - 17:04:52 »
PM-ben elküldöm neki az e-mail-ed ha szükséges :)

8
COP / Re: [HELP] S.T.A.L.K.E.R. mod fordítás
« Dátum: 2016. november 24. - 17:14:19 »
SaGa szerintem tud majd ebben segíteni neked! :) Vele kéne egyeztetni!
Köszönjük a jelentkezést! O0 ;;)

9
Hamarosan érkezik a hármas verzió! O0









[Hírek és fórum]
News
Forum

10
COP / Re: [HELP] S.T.A.L.K.E.R. mod fordítás
« Dátum: 2016. szeptember 20. - 09:54:24 »
SaGa köszönjük a mindenre kiterjedő leírást! (A kontárkodás kifejezést nem tartom helyénvalónak ;D, szerintem profi munkát végeztél!)
Azt hiszem így minden ide tévedő ember képbe került a munkával kapcsolatban, amit én az elején nem tudtam volna így elmagyarázni :)

Még valami a hozzászólásodban az első link nálam nem működik (egy egyenlőség jel van a https előtt), vagy csak nálam nem jelenik meg?

Akinek van kedve csatlakozni a projekthez, továbbra is várjuk jelentkezését!
Aki tudja legyen kedves megosztani ezt a témát, hogy minél több emberhez eljusson a segítség kérésünk!

Köszönöm! :) O0

11
COP / Re: [HELP] S.T.A.L.K.E.R. mod fordítás
« Dátum: 2016. szeptember 19. - 21:18:45 »
Nos akkor a Dacolva a Halállal 2. része kezdésnek akár mehetne is :)

A fordító üzenete: "Fordítás: A Halál ellen 2 fordítását kicsit tovább vittem, lehetséges, hogy elegendő a Mocsárban elhangzó beszélgetéseket tartalmazó fájlt befejezni ahhoz, hogy játszható legyen magyarul. A mindenféle felszerelések adatai emlékeim szerint kész vannak, csak a „történetük” nincs kész, mert ebben nagyon bőbeszédű minden modder, viszont ahhoz, hogy a játék élvezhető legyen semmi szükség rájuk.De ha valaki úgy gondolja, meg lehet csinálni azokat is, lehet, hogy van akit érdekel az AK–74 története harminchatodjára is."

Részt vennél a munkában?

12
COP / Re: [HELP] S.T.A.L.K.E.R. mod fordítás
« Dátum: 2016. szeptember 19. - 19:45:58 »
Amúgy a fórumtársunk legutolsó munkája itt elérhető https://drive.google.com/drive/folders/0B_PtTRL86S2UaVpPQlJfS24wYk0

13
COP / Re: [HELP] S.T.A.L.K.E.R. mod fordítás
« Dátum: 2016. szeptember 19. - 19:25:48 »
Üdv Zsilin!

A helyzet a következő: egy stalker rajongói fórum tagjaként keresek fordítókat modokhoz. Jelenleg az egyik fordító tagunk lefordított egy ShoC modot " Hullócsillag, egy zsoldos becsülete"  címmel, de lenne még úgy gondolom egy csomó mod, aminek a fordításában részt lehetne venni. Ha itt körülnézel, láthatod az eddigi munkáikat: http://tzsweb.net/index.php?board=141.0

Azt, hogy mennyi munka lenne és melyik projektben ezt ő konkrétabban el tudja mesélni.
Az elsődleges kérdés most az, lenne-e kedved, időd segíteni?

14
COP / [HELP] S.T.A.L.K.E.R. mod fordítás
« Dátum: 2016. szeptember 19. - 17:41:35 »


Üdv mindenkinek!

Keresek olyan embert aki jól beszél oroszul és hajlandó lenne részt venni fordítási munkákban. A segítségéért való díjazást megbeszéljük, mivel nem minden fordítónak "elég" a játék szeretete és egy "köszönöm szépen".
Jelentkezni ebben a témában lehet.

Oldalak: [1] 2 3