Felhasználónév:

Jelszó:

Szerző Téma: S.T.A.L.K.E.R. - Lost Alpha - T.W.E.A.K.S  (Megtekintve 1103 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Nem elérhető ' Tzs ,

  • Portal & Website
  • Adminisztrátor
  • *
  • Hozzászólások: 3200
  • Aktivitás:
    0%
  • Karma: +100/-0
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Böngésző:
  • Firefox 29.0 Firefox 29.0
    • Profil megtekintése
    • :: TzsWeb.n3t ::
S.T.A.L.K.E.R. - Lost Alpha - T.W.E.A.K.S
« Dátum: 2014. május 05. - 11:20:56 »
Ez téma a Lost Alpha beállításairól, "tuning"-járól szól. Azért indítottam, mert az első patch installálása után is voltak gondok, lássunk tehát pár beállítást amivel játszhatóbbá tehető a játék...
(Segítségemre az SG, ProHardver és az UHSF fórum tagjai voltak, köszönet nekik!)
« Utoljára szerkesztve: 2014. május 05. - 11:23:01 írta ' Tzs , »
' Tzs , <Alapító>

Nem elérhető ' Tzs ,

  • Portal & Website
  • Adminisztrátor
  • *
  • Hozzászólások: 3200
  • Aktivitás:
    0%
  • Karma: +100/-0
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Böngésző:
  • Firefox 29.0 Firefox 29.0
    • Profil megtekintése
    • :: TzsWeb.n3t ::
Re: S.T.A.L.K.E.R. - Lost Alpha - T.W.E.A.K.S
« Válasz #1 Dátum: 2014. május 05. - 11:27:45 »
Az első dolog ami nekem nagyon szembetűnő volt, az hogy igen sok helyen nappal is olyan sötét van, hogy a zseblámpa fénye mellett is igen keveset látni. Erre az user.ltx-ben 2 érték átírására van megoldás, amit képekkel is szemléltetek:


r2_sun_lumscale_amb 1.25
r2_sun_lumscale_hemi 1.65

r2_sun_lumscale_amb 1.0
r2_sun_lumscale_hemi 1.35

r2_sun_lumscale_amb 0.9
r2_sun_lumscale_hemi 1.15


Látható a különbség! :) O0
' Tzs , <Alapító>

Nem elérhető ' Tzs ,

  • Portal & Website
  • Adminisztrátor
  • *
  • Hozzászólások: 3200
  • Aktivitás:
    0%
  • Karma: +100/-0
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Böngésző:
  • Firefox 29.0 Firefox 29.0
    • Profil megtekintése
    • :: TzsWeb.n3t ::
Zseblámpa
« Válasz #2 Dátum: 2014. május 05. - 11:35:12 »
A zseblámpa lemerüléséről SaGa Jr. írása:
"A lámpa meg azért merül le piszok gyorsan mert a használati ideje a játék aktuális FPS értékéhez igazodóan fogy. Minél magasabb az FPS szám, annál hamarabb merül le az elem. Szóval kivételesen az a jó ha a játékban alacsonyabb az FPS szám. A patch előtt sem volt gond a játék sima futásával, de a patch óta jelentősen simábban megy, érezhetően folyamatosabb, magyarán jóval nagyobb az FPS szám. Ez sajna a játék engine-jének egy hülyesége, hogy a lámpa élettartama (ami 35000-es értéken áll, tehát real time majd egy órán át kéne tudjon világítani) ennyire leesik ha magas FPS számmal megy a game."
' Tzs , <Alapító>

Nem elérhető ' Tzs ,

  • Portal & Website
  • Adminisztrátor
  • *
  • Hozzászólások: 3200
  • Aktivitás:
    0%
  • Karma: +100/-0
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Böngésző:
  • Firefox 29.0 Firefox 29.0
    • Profil megtekintése
    • :: TzsWeb.n3t ::
Visszhang
« Válasz #3 Dátum: 2014. május 05. - 11:37:04 »
A hang visszhangzik ( SaGa Jr.)
"A visszhangos hang azért lehet, mert bekapcsolva maradt az efx. Keresd meg a user.ltx-ben a megfelelő sort (snd_efx on) és kapcsold le (off)."
' Tzs , <Alapító>