Írta: Jules
|
2007. February 02. |
Új képek a Galériában a Budaörsi és a Kecskeméti repülőnapokról. |
Utolsó frissítés ( 2007. February 02. )
|
Tovább...
|
|
Írta: Jules
|
2007. January 27. |
Tuning: széria motor teljesítmény növelése. Váz, fék, futómű megerősítése (a nagyobb igénybevétel elviselésére), súlycsökkentés, terep vagy gyorsasági versenypálya igényeihez hangolás. |
Utolsó frissítés ( 2007. January 27. )
|
Tovább...
|
|
Írta: Jules
|
2007. January 27. |
Elmélet: A kipufogó tuning így működik: Az egyik hengerből kipufogás megkezdésekor pozitív nyomáshullám indul a kipufogó vége felé, amikor eléri a gyűjtőt (ahol találkoznak a leömlők) a többi henger felé negatív nyomáshullám indul. A leömlők hosszát, úgy kell megválasztani, hogy azon a fordulatszámon, amire méretezzük a kipufogót, pont akkor érjen vissza a negatív nyomáshullám a másik hengerhez, amikor az a szívás ütem szelep-összenyitási állapotában van (a kipufogó szelep még, a szívó szelep már nyitva van), így az elégett gázok kiürítését és a henger jobb feltöltését segíti. |
Utolsó frissítés ( 2007. January 27. )
|
Tovább...
|
|
|
<< Első < Előző 1 2 Következő > Utolsó >>
|
Eredmények 5 - 7 / 7 |