2017. November 19.
 
  Fő oldal
template designed by Joomla-templates.com
 
Legfrissebbek
Legérdekesebbek
Fő menü
Fő oldal
Témakörök
Galéria
Blog
Vendégkönyv
Linkek
Infó
Keresés
RSS csatornák
Számláló
Látogatók: 187501
Repülőnap
Felhasználói értékelés: / 1
Írta: Jules   
2007. February 02.
Új képek a Galériában a Budaörsi és a Kecskeméti repülőnapokról.
Utolsó frissítés ( 2007. February 02. )
Tovább...
 
Motor tuning
Felhasználói értékelés: / 15
Írta: Jules   
2007. January 27.
Tuning: széria motor teljesítmény növelése. Váz, fék, futómű megerősítése (a nagyobb igénybevétel elviselésére), súlycsökkentés, terep vagy gyorsasági versenypálya igényeihez hangolás.
Utolsó frissítés ( 2007. January 27. )
Tovább...
 
Kipufogó tuning
Felhasználói értékelés: / 42
Írta: Jules   
2007. January 27.
Elmélet:

A kipufogó tuning így működik:
Az egyik hengerből kipufogás megkezdésekor pozitív nyomáshullám indul a kipufogó vége felé, amikor eléri a gyűjtőt (ahol találkoznak a leömlők) a többi henger felé negatív nyomáshullám indul. A leömlők hosszát, úgy kell megválasztani, hogy azon a fordulatszámon, amire méretezzük a kipufogót, pont akkor érjen vissza a negatív nyomáshullám a másik hengerhez, amikor az a szívás ütem szelep-összenyitási állapotában van (a kipufogó szelep még, a szívó szelep már nyitva van), így az elégett gázok kiürítését és a henger jobb feltöltését segíti.
Utolsó frissítés ( 2007. January 27. )
Tovább...
 
<< Első < Előző 1 2 Következő > Utolsó >>

Eredmények 5 - 7 / 7
Szavazás
Te milyen karburátort használnál a ©koda 120-as/favorit motoron?
 

© 2017 Jules tuning oldala
Joomla! is Free Software released under the GNU/GPL License.

Get The Best Free Joomla Templates at www.joomla-templates.com