Pontos idő: 2024.06.16. 08:25





Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1960 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79  Következő
 M.A.Team! 
Szerző Üzenet
Avatar

Csatlakozott: 2016.07.05. 15:43
Hozzászólások: 1
Hozzászólás Re: M.A.Team!
Szia Attila! Segítséget szeretnék kérni tőled! Seat Cordoba 98 as 1.4i 8v lenne szó!
Vezérműszíj készletet szeretnék vásárolni,az lenne a kérdésem hogy a vízpumpa feszít vagy a feszítő görgő,a szíj mérete miatt! Feszítő nélküli 128 fogszám 19 széles vagy feszítővel 135 fogszám 19 széles! Válaszodat és segítségedet előre is köszönöm!


2016.07.05. 16:05
Profil
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.07.08. 14:59
Hozzászólások: 2413
Tartózkodási hely: Budapest XVII.Seat Leon Cupra R
Hozzászólás Re: M.A.Team!
igen....ha rossz a szabalyozo.
horika írta:
életszerű hogy mind a régi mind az új pumpával csinálja?
horika

_________________
M.A.Team. Clubvezető.
Seat-szervíz-tuning.
06209277309
www.seat-szervíz.hu


2016.07.05. 18:03
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.27. 14:21
Hozzászólások: 2
Hozzászólás Re: M.A.Team!
Sziasztok fórumtársak,

gondoltam itt is megosztom tapasztalataim, aki esetleg nem lenne a FB csoportban lássa, mire is számíthat Attilától. :)
Lassan egy fél éve boldog tulajdonosa vagyok egy 1.6os 16 szelepes piros Leonkának. Sajnos azonban az örömbe némi üröm is vegyült... Nagyon örülök, hogy február-március magasságában a beázás okait firtatva megtaláltam Attila oldalát, aki megcsinálta azóta az autón:
- autó kiszárítása, tömítések cseréje
- vezérléscsere, olajjal illetve szűrők cseréje
- tárcsák, betétek, szilentek, csapágyak
ekkor azt hittem, hogy már csak élvezni kell az új járgányt, de nem! :D Eszegette az olajat nem is kicsit, úgyhogy nagy volt az ijedtség.
- Attila gyorsan szétkapta és összerakta. Szerencsére véleménye szerint jó alany volt... Azóta még bejáratódik, de nagyon szépen jár a kicsike és a fogyasztás is visszaesett (igaz, így a lábam is óvatosabb) ami remélhetőleg nem annak köszönhető, hogy a lambdaszonda is megadta magát... :) Természetesen ezt is pikk-pakk cserélte...
Egy szó mint száz, nagyszerű, gyors és szakszerű szervízt kapott az autó végre, időnként némi beszélgetéssel megtoldva!
Csak ne lenne ilyen messze! :D
Köszi mégegyszer Attila! :)
u.i.: A legutolsó - már lambdaszonda csere után - mért fogyasztás vegyesben 7.1 volt... :)

Üdv,
Tomi


2016.07.06. 08:49
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.21. 18:36
Hozzászólások: 12
Hozzászólás Re: M.A.Team!
Szia!

Folytószelep szervizben is tisztítva+valami érzékelő is,gépre dugva alapra állítottak mindent.
Talán jobb kicsit,de még így sem jó,lámpához érve fék,kuplung,kocsi lefullad mondjuk napi 1szer,de kb amíg üzem meleg nem lesz utána max lejjebb esik a fordulat 750 alá,de nem áll le,amúgy alapjárat jó.Mindez csak akkor ha megy a klíma!
Most a klímát veszik górcső alá,de azt mondták,hogy a folytószelep ház is meg van,lehet kopva,mert ennél a típusnál ez szokásos és lehet az a gond...
Valami tipped lenne esetleg ezekkel az infókkal kiegészülve?

[/quote]
M.A.Team írta:
szerintem pedig ott lesz a baj.....gépre kell tenni,és rendberakni a gondolatvilágát!
quote="btk"]Sziasztok!

Egy 2007es 1.4 B 63kW Cordoba BXW,2-3 napja ha bekapcsolom a klímát és lámpához érek minden 2. 3. alkalommal lefullad.
Olyan gyorsan esik a fordulat,hogy hirtelen 500ra esik és leáll.
De nem mindig,van hogy normál módon csökken és szépen jár motor.
Nálam volt,hogy 2 napig nem volt aksin,váltócsere miatt és utána váltáskor kicsit pörgött még a motor.Mintha késett volna a pedál reakció,pl...
Fojtószelep 3 hónapja lett tisztítva,de amúgy sem volt kokszos..

Válaszokat előre is köszi!
[/quote]


2016.07.11. 18:48
Profil
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.07.08. 14:59
Hozzászólások: 2413
Tartózkodási hely: Budapest XVII.Seat Leon Cupra R
Hozzászólás Re: M.A.Team!
igen,elég határozott véleményem van ebben az ügyben! Nincs baja semminek,az szivócsőnyomás szenzor teljesen feleslegesen lett kicserélve, és ha nem gyári Bosch akkor azonnal vissza kell rakni azt ami benne volt! Tudom mi a baja,meg is tudom csinálni.....csak egy gyári program kell hozzá,ennyi! Már több szervízbe is hívtak ez ügyben ,hogy csináljam meg! Hát nekik se sikerült!
btk írta:
Szia!

Folytószelep szervizben is tisztítva+valami érzékelő is,gépre dugva alapra állítottak mindent.
Talán jobb kicsit,de még így sem jó,lámpához érve fék,kuplung,kocsi lefullad mondjuk napi 1szer,de kb amíg üzem meleg nem lesz utána max lejjebb esik a fordulat 750 alá,de nem áll le,amúgy alapjárat jó.Mindez csak akkor ha megy a klíma!
Most a klímát veszik górcső alá,de azt mondták,hogy a folytószelep ház is meg van,lehet kopva,mert ennél a típusnál ez szokásos és lehet az a gond...
Valami tipped lenne esetleg ezekkel az infókkal kiegészülve?

M.A.Team írta:
szerintem pedig ott lesz a baj.....gépre kell tenni,és rendberakni a gondolatvilágát!
quote="btk"]Sziasztok!

Egy 2007es 1.4 B 63kW Cordoba BXW,2-3 napja ha bekapcsolom a klímát és lámpához érek minden 2. 3. alkalommal lefullad.
Olyan gyorsan esik a fordulat,hogy hirtelen 500ra esik és leáll.
De nem mindig,van hogy normál módon csökken és szépen jár motor.
Nálam volt,hogy 2 napig nem volt aksin,váltócsere miatt és utána váltáskor kicsit pörgött még a motor.Mintha késett volna a pedál reakció,pl...
Fojtószelep 3 hónapja lett tisztítva,de amúgy sem volt kokszos..

Válaszokat előre is köszi!
[/quote][/quote]

_________________
M.A.Team. Clubvezető.
Seat-szervíz-tuning.
06209277309
www.seat-szervíz.hu


2016.07.14. 20:21
Profil
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.07.11. 12:20
Hozzászólások: 558
Tartózkodási hely: Zalaegerszeg
Hozzászólás Re: M.A.Team!
Kedves Attila!

Tervezem Leonom eladását, az 1.4-es 75 lovas talicskánál nyomatékosabb megoldásban gondolkodom.
Új szerzeményként 2012 évi, vagy annál fiatalabb Alteában gondolkodom (alapeset hogy maradok a bevált márkánál :thumbup )
Mivel jellemzően városban használnám (napi szinten óvoda-iskola transzfer, hetente kb 60-80km országút, éves rendszerességgel nyaralás max 800km, oszt kifújt), először az 1.6-os 16 szelepes szívó benzinesre gondoltam, de azokból sajnos 8 évesnél fiatalabbat égen-földön nem találok. Az 1.2 és 1.4 turbós-láncos-benzines csodák kiesnek a látókörömből, nem túl jó a hírük.
Alternatívaként felmerült az 1.6-os CR TDI motoros is... innentől elbizonytalanodtam...
Személyes szakvéleményed kérem az 1.6 CR TDI motorokkal kapcsolatosan: szerinted mennyire ésszerű választás, esetleg mik a gyenge pontjai a konstrukciónak? A havi "egészségügyi purgálást" is bevállalnám. Nem villogni-gyorsulgatni kellene, célom egy magabiztos és használható családi "svájcibicska" megtalálása.

Köszönettel várom válaszod! :bow

_________________
Kép


2016.07.19. 09:43
Profil
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.07.08. 14:59
Hozzászólások: 2413
Tartózkodási hely: Budapest XVII.Seat Leon Cupra R
Hozzászólás Re: M.A.Team!
Szia!
Rég jártál erre!!! :-(

A lényeg ,h jó fele keresgélsz, annál motornál a regenerálásra kell nagyon odafigyelni, képes az olajat felhígítani gázolajjal! és csak prémium üzemanyag jöhet szóba! A sima gázolaj megöli 150e km alatt!!!!
Hókornél írta:
Kedves Attila!

Tervezem Leonom eladását, az 1.4-es 75 lovas talicskánál nyomatékosabb megoldásban gondolkodom.
Új szerzeményként 2012 évi, vagy annál fiatalabb Alteában gondolkodom (alapeset hogy maradok a bevált márkánál :thumbup )
Mivel jellemzően városban használnám (napi szinten óvoda-iskola transzfer, hetente kb 60-80km országút, éves rendszerességgel nyaralás max 800km, oszt kifújt), először az 1.6-os 16 szelepes szívó benzinesre gondoltam, de azokból sajnos 8 évesnél fiatalabbat égen-földön nem találok. Az 1.2 és 1.4 turbós-láncos-benzines csodák kiesnek a látókörömből, nem túl jó a hírük.
Alternatívaként felmerült az 1.6-os CR TDI motoros is... innentől elbizonytalanodtam...
Személyes szakvéleményed kérem az 1.6 CR TDI motorokkal kapcsolatosan: szerinted mennyire ésszerű választás, esetleg mik a gyenge pontjai a konstrukciónak? A havi "egészségügyi purgálást" is bevállalnám. Nem villogni-gyorsulgatni kellene, célom egy magabiztos és használható családi "svájcibicska" megtalálása.

Köszönettel várom válaszod! :bow

_________________
M.A.Team. Clubvezető.
Seat-szervíz-tuning.
06209277309
www.seat-szervíz.hu


2016.07.19. 21:51
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2013.11.24. 17:03
Hozzászólások: 12
Hozzászólás Re: M.A.Team!
Szia! M.A Team!

Van egy Seat cordoba 2003-as 1.4 benzinesem. Ha a távirányitóval kinyitom az autót, bal elsö ajtót kinyitom az elektromos AC nem indul el és rövid idön bellül a központi zár lezárja az autót. Mi lehet a probléma? Elöre is köszönöm a válaszokat! :)


2016.07.26. 17:33
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2016.07.26. 20:36
Hozzászólások: 4
Hozzászólás Re: M.A.Team!
Szia Attila! Tudom,hogy nem ide kellene írnom,de az olaj topikban is feltettem a kérdést....kb. 1 hete vettem egy Seat Toledo 2.3 V5 autót. Motorkód AGZ. Az autóban valós 271.000Km van...a megvétel előtt lett cserélve többek közt a motor olaj is...sajna Castrol 10W40 kapott.. Mindenképp Midland olajat tennék bele,csak azt nem tudom,hogy 10W40 vagy 5W40 ? Mivel hosszú távra tervezem az autót, a lehető legjobb olajat tenném bele...Köszönöm előre is a segítséget! ;)

_________________
Seat Toledo 2.3 V5


2016.07.27. 21:19
Profil
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.07.08. 14:59
Hozzászólások: 2413
Tartózkodási hely: Budapest XVII.Seat Leon Cupra R
Hozzászólás Re: M.A.Team!
Ajtókapcsoló a zárban elromlott.
WRC12 írta:
Szia! M.A Team!

Van egy Seat cordoba 2003-as 1.4 benzinesem. Ha a távirányitóval kinyitom az autót, bal elsö ajtót kinyitom az elektromos AC nem indul el és rövid idön bellül a központi zár lezárja az autót. Mi lehet a probléma? Elöre is köszönöm a válaszokat! :)

_________________
M.A.Team. Clubvezető.
Seat-szervíz-tuning.
06209277309
www.seat-szervíz.hu


2016.07.29. 14:19
Profil
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.07.08. 14:59
Hozzászólások: 2413
Tartózkodási hely: Budapest XVII.Seat Leon Cupra R
Hozzászólás Re: M.A.Team!
Hat jó a 10w-40w, de az 5w-40w is! Tegyél bele MOTUL-t, Midland már nincs....
Bárdi-nál kapsz..
Tozo77 írta:
Szia Attila! Tudom,hogy nem ide kellene írnom,de az olaj topikban is feltettem a kérdést....kb. 1 hete vettem egy Seat Toledo 2.3 V5 autót. Motorkód AGZ. Az autóban valós 271.000Km van...a megvétel előtt lett cserélve többek közt a motor olaj is...sajna Castrol 10W40 kapott.. Mindenképp Midland olajat tennék bele,csak azt nem tudom,hogy 10W40 vagy 5W40 ? Mivel hosszú távra tervezem az autót, a lehető legjobb olajat tenném bele...Köszönöm előre is a segítséget! ;)

_________________
M.A.Team. Clubvezető.
Seat-szervíz-tuning.
06209277309
www.seat-szervíz.hu


2016.07.29. 14:20
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2016.07.26. 20:36
Hozzászólások: 4
Hozzászólás Re: M.A.Team!
Köszi a segítséget! ;)

M.A.Team írta:
Hat jó a 10w-40w, de az 5w-40w is! Tegyél bele MOTUL-t, Midland már nincs....
Bárdi-nál kapsz..
Tozo77 írta:
Szia Attila! Tudom,hogy nem ide kellene írnom,de az olaj topikban is feltettem a kérdést....kb. 1 hete vettem egy Seat Toledo 2.3 V5 autót. Motorkód AGZ. Az autóban valós 271.000Km van...a megvétel előtt lett cserélve többek közt a motor olaj is...sajna Castrol 10W40 kapott.. Mindenképp Midland olajat tennék bele,csak azt nem tudom,hogy 10W40 vagy 5W40 ? Mivel hosszú távra tervezem az autót, a lehető legjobb olajat tenném bele...Köszönöm előre is a segítséget! ;)

_________________
Seat Toledo 2.3 V5


2016.07.31. 20:41
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.28. 10:01
Hozzászólások: 69
Hozzászólás Re: M.A.Team!
Sziasztok!

Olyan kérdéssel fordulnék elsősorban az M.A.Team felé,hogy nem-e találkozott már azzal a jelenséggel,hogy az ablaktörlő kart magam felé húzva ugye spriccel a folyadék és megy 3 at az ablaktörlő.Viszont nem áll meg ezután hanem egy jó 10 centit még megy felfele lentről és ott áll meg.Ezután egy 10-20 másodpercig nem reagál a törlő semmiféle állásra,majd észhez tér és a beállított állásnak megfelelően megy tovább,vagy nyugalmi helyzetben megáll.Kérdésem az hogy ez a kar hibájából származhat,vagy a vezérlő elektronika,vagy motor vagy valamilyen jeladó?Válaszaitokat előre is köszönöm! Szép napot! :)


2016.10.03. 07:24
Profil
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.07.08. 14:59
Hozzászólások: 2413
Tartózkodási hely: Budapest XVII.Seat Leon Cupra R
Hozzászólás Re: M.A.Team!
milyen auto?

hetfield írta:
Sziasztok!

Olyan kérdéssel fordulnék elsősorban az M.A.Team felé,hogy nem-e találkozott már azzal a jelenséggel,hogy az ablaktörlő kart magam felé húzva ugye spriccel a folyadék és megy 3 at az ablaktörlő.Viszont nem áll meg ezután hanem egy jó 10 centit még megy felfele lentről és ott áll meg.Ezután egy 10-20 másodpercig nem reagál a törlő semmiféle állásra,majd észhez tér és a beállított állásnak megfelelően megy tovább,vagy nyugalmi helyzetben megáll.Kérdésem az hogy ez a kar hibájából származhat,vagy a vezérlő elektronika,vagy motor vagy valamilyen jeladó?Válaszaitokat előre is köszönöm! Szép napot! :)

_________________
M.A.Team. Clubvezető.
Seat-szervíz-tuning.
06209277309
www.seat-szervíz.hu


2016.10.03. 13:30
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.28. 10:01
Hozzászólások: 69
Hozzászólás Re: M.A.Team!
Ja elnézést a lényeget lehagytam :) 1m leon 1.9 tdi asv 2002.Egyébként teljesen mindegy milyen állásban van a kar akkor is meghülyül,a szakaszos törlésnél is foglya magát és elkezd folyamatosan menni aztán egyszer csak megáll és letilt 10-20 másodpercre.
De van hogy semmi baja egész nap.

M.A.Team írta:
milyen auto?

hetfield írta:
Sziasztok!

Olyan kérdéssel fordulnék elsősorban az M.A.Team felé,hogy nem-e találkozott már azzal a jelenséggel,hogy az ablaktörlő kart magam felé húzva ugye spriccel a folyadék és megy 3 at az ablaktörlő.Viszont nem áll meg ezután hanem egy jó 10 centit még megy felfele lentről és ott áll meg.Ezután egy 10-20 másodpercig nem reagál a törlő semmiféle állásra,majd észhez tér és a beállított állásnak megfelelően megy tovább,vagy nyugalmi helyzetben megáll.Kérdésem az hogy ez a kar hibájából származhat,vagy a vezérlő elektronika,vagy motor vagy valamilyen jeladó?Válaszaitokat előre is köszönöm! Szép napot! :)


2016.10.03. 21:12
Profil
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.07.08. 14:59
Hozzászólások: 2413
Tartózkodási hely: Budapest XVII.Seat Leon Cupra R
Hozzászólás Re: M.A.Team!
Nagy valószínűséggel megszorult.....szét kell szedni és bezsírozni....ami nagyon mem lesz egyszerű!!
Kell hozzá láng is!
uote="hetfield"]Ja elnézést a lényeget lehagytam :) 1m leon 1.9 tdi asv 2002.Egyébként teljesen mindegy milyen állásban van a kar akkor is meghülyül,a szakaszos törlésnél is foglya magát és elkezd folyamatosan menni aztán egyszer csak megáll és letilt 10-20 másodpercre.
De van hogy semmi baja egész nap.

M.A.Team írta:
milyen auto?

hetfield írta:
Sziasztok!

Olyan kérdéssel fordulnék elsősorban az M.A.Team felé,hogy nem-e találkozott már azzal a jelenséggel,hogy az ablaktörlő kart magam felé húzva ugye spriccel a folyadék és megy 3 at az ablaktörlő.Viszont nem áll meg ezután hanem egy jó 10 centit még megy felfele lentről és ott áll meg.Ezután egy 10-20 másodpercig nem reagál a törlő semmiféle állásra,majd észhez tér és a beállított állásnak megfelelően megy tovább,vagy nyugalmi helyzetben megáll.Kérdésem az hogy ez a kar hibájából származhat,vagy a vezérlő elektronika,vagy motor vagy valamilyen jeladó?Válaszaitokat előre is köszönöm! Szép napot! :)
[/quote]

_________________
M.A.Team. Clubvezető.
Seat-szervíz-tuning.
06209277309
www.seat-szervíz.hu


2016.10.04. 11:04
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.28. 10:01
Hozzászólások: 69
Hozzászólás Re: M.A.Team!
Értem köszönöm a választ,körbenézek milyen lehetőségeim vannak a környéken szervizeltetni a dolgot.



M.A.Team írta:
Nagy valószínűséggel megszorult.....szét kell szedni és bezsírozni....ami nagyon mem lesz egyszerű!!
Kell hozzá láng is!
uote="hetfield"]Ja elnézést a lényeget lehagytam :) 1m leon 1.9 tdi asv 2002.Egyébként teljesen mindegy milyen állásban van a kar akkor is meghülyül,a szakaszos törlésnél is foglya magát és elkezd folyamatosan menni aztán egyszer csak megáll és letilt 10-20 másodpercre.
De van hogy semmi baja egész nap.

M.A.Team írta:
milyen auto?

hetfield írta:
Sziasztok!

Olyan kérdéssel fordulnék elsősorban az M.A.Team felé,hogy nem-e találkozott már azzal a jelenséggel,hogy az ablaktörlő kart magam felé húzva ugye spriccel a folyadék és megy 3 at az ablaktörlő.Viszont nem áll meg ezután hanem egy jó 10 centit még megy felfele lentről és ott áll meg.Ezután egy 10-20 másodpercig nem reagál a törlő semmiféle állásra,majd észhez tér és a beállított állásnak megfelelően megy tovább,vagy nyugalmi helyzetben megáll.Kérdésem az hogy ez a kar hibájából származhat,vagy a vezérlő elektronika,vagy motor vagy valamilyen jeladó?Válaszaitokat előre is köszönöm! Szép napot! :)
[/quote]


2016.10.04. 11:34
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2016.10.06. 19:05
Hozzászólások: 2
Hozzászólás Re: M.A.Team!
szia.Van egy 2005 seat leonom .két éve ellopták minden cuccom akkor letiltották az inditó kulcsom,ezután csak a tartalék kulcsal inditottuk az autót .a másikkal a távirányitos központi zárat használtuk.de elemcsere után nem müködik már az ajtó nyitás sem.olvastam ujra kell kodolni. ha esetleg ebben tudnál tanácsot adni.hogy lehet teljes értékü a kulcs vagy legalább az ajtót nyissa.köszi a választ


2016.10.07. 16:19
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2015.01.31. 15:53
Hozzászólások: 78
Hozzászólás Re: M.A.Team!
Jokko1963 írta:
szia.Van egy 2005 seat leonom .két éve ellopták minden cuccom akkor letiltották az inditó kulcsom,ezután csak a tartalék kulcsal inditottuk az autót .a másikkal a távirányitos központi zárat használtuk.de elemcsere után nem müködik már az ajtó nyitás sem.olvastam ujra kell kodolni. ha esetleg ebben tudnál tanácsot adni.hogy lehet teljes értékü a kulcs vagy legalább az ajtót nyissa.köszi a választ


Szia, ezekhez ugye volt egy távirányító nélküli kulcs (nevezzük pótkulcsnak) meg egy kerekfejű kétgombos távirányítós. Ellopták a cuccaid gondolom a távirányítós kulcsod is, az le is lett tiltva ahogy írtad. Onnantól a pótkulccsal indítottad az autót. De akkor honnan volt távirányítód a központi zárhoz? Már elnézést, hogy beleszólok, de nem egyértelmű.

_________________
..:: Seat Ibiza 1.2 Stella 2003 ::..
..:: Seat Leon 1.8 20VT Sport R 2003 ::..


2016.10.07. 17:04
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.28. 10:01
Hozzászólások: 69
Hozzászólás Re: M.A.Team!
Sziasztok!

Időközben megkerült a hiba,nem a szerkezet szorult meg,hanem az időintervallum relé ment tönkre,méghozzá attól hogy a bajuszkapcsoló nem adott megfelelő feszültséget a relének érintkezés vagy kopottság miatt,ezáltal az nem tudott behúzni kellőképp.Ez a relé tönkremeneteléhez vezetett.Megoldás,bajuszkapcsoló csere,valamint időintervallum relé csere.Üdv.




hetfield írta:
Értem köszönöm a választ,körbenézek milyen lehetőségeim vannak a környéken szervizeltetni a dolgot.



M.A.Team írta:
Nagy valószínűséggel megszorult.....szét kell szedni és bezsírozni....ami nagyon mem lesz egyszerű!!
Kell hozzá láng is!
uote="hetfield"]Ja elnézést a lényeget lehagytam :) 1m leon 1.9 tdi asv 2002.Egyébként teljesen mindegy milyen állásban van a kar akkor is meghülyül,a szakaszos törlésnél is foglya magát és elkezd folyamatosan menni aztán egyszer csak megáll és letilt 10-20 másodpercre.
De van hogy semmi baja egész nap.


hetfield írta:
Sziasztok!

Olyan kérdéssel fordulnék elsősorban az M.A.Team felé,hogy nem-e találkozott már azzal a jelenséggel,hogy az ablaktörlő kart magam felé húzva ugye spriccel a folyadék és megy 3 at az ablaktörlő.Viszont nem áll meg ezután hanem egy jó 10 centit még megy felfele lentről és ott áll meg.Ezután egy 10-20 másodpercig nem reagál a törlő semmiféle állásra,majd észhez tér és a beállított állásnak megfelelően megy tovább,vagy nyugalmi helyzetben megáll.Kérdésem az hogy ez a kar hibájából származhat,vagy a vezérlő elektronika,vagy motor vagy valamilyen jeladó?Válaszaitokat előre is köszönöm! Szép napot! :)
[/quote][/quote]


2016.10.27. 17:24
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.23. 22:38
Hozzászólások: 4
Hozzászólás Re: M.A.Team!
Szia Attila!

Tönkrement az Seat Loon 1.4 (2001 AWH-s) hátsó lengéscsillapító ütköző gumija.
Tudnál segíteni abban, hogy milyen márkát vegyek, ami megbízható és tartós?

Köszönöm,
Peti


2016.11.06. 20:26
Profil
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.07.08. 14:59
Hozzászólások: 2413
Tartózkodási hely: Budapest XVII.Seat Leon Cupra R
Hozzászólás Re: M.A.Team!
Szinte mindegy, talán a Monroe vagy Sachs...
cookie írta:
Szia Attila!

Tönkrement az Seat Loon 1.4 (2001 AWH-s) hátsó lengéscsillapító ütköző gumija.
Tudnál segíteni abban, hogy milyen márkát vegyek, ami megbízható és tartós?

Köszönöm,
Peti

_________________
M.A.Team. Clubvezető.
Seat-szervíz-tuning.
06209277309
www.seat-szervíz.hu


2016.11.06. 23:49
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.23. 22:38
Hozzászólások: 4
Hozzászólás Re: M.A.Team!
M.A.Team írta:
Szinte mindegy, talán a Monroe vagy Sachs...
cookie írta:
Szia Attila!

Tönkrement az Seat Loon 1.4 (2001 AWH-s) hátsó lengéscsillapító ütköző gumija.
Tudnál segíteni abban, hogy milyen márkát vegyek, ami megbízható és tartós?

Köszönöm,
Peti


Köszönöm a segítséget!


2016.11.07. 21:44
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.28. 10:01
Hozzászólások: 69
Hozzászólás Re: M.A.Team!
Sziasztok!

Nem tudom pontosan hol is tehetném fel kérdésem.Ezért írok ide,ha más nem akkor az MA team biztos tudja a választ.Nos,a kérdésem az lenne ,hogy mi a véleményetek az 1m leon cupráról(180 ló 1.8T) nagy vágyam egy ilyen autó,most lehetőségem lenne vásárolni,de kíváncsi lennék a jelenlegi tulajok illetve volt tulajok véleményére.(esetleges széria hibáira,fogyasztására,különösebb kopó alkatrészeire,mire érdemes odafigyelni stb.) Válaszaitokat előre is köszönöm! Üdv.


2016.11.12. 16:04
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2015.01.31. 15:53
Hozzászólások: 78
Hozzászólás Re: M.A.Team!
hetfield írta:
Sziasztok!

Nem tudom pontosan hol is tehetném fel kérdésem.Ezért írok ide,ha más nem akkor az MA team biztos tudja a választ.Nos,a kérdésem az lenne ,hogy mi a véleményetek az 1m leon cupráról(180 ló 1.8T) nagy vágyam egy ilyen autó,most lehetőségem lenne vásárolni,de kíváncsi lennék a jelenlegi tulajok illetve volt tulajok véleményére.(esetleges széria hibáira,fogyasztására,különösebb kopó alkatrészeire,mire érdemes odafigyelni stb.) Válaszaitokat előre is köszönöm! Üdv.


Szia, szerintem a 180 lovas az nem Cupra, csak Sport (R).
Nekem is olyan van AUQ motorkódos, nagyon szeretem, fenntartható, gyári progival karcsú a 235Nm. Szériahiba, talán trafó, ajtózárak, beázás!!! külső-belső keringetés állítómotorja, kartámasz. Fogyasztás, tatásan országúti használatban 7.5-8 liter, ha rúgod neki akkor 10+ Kopó alkatrészek, hát ami elkophat :)

_________________
..:: Seat Ibiza 1.2 Stella 2003 ::..
..:: Seat Leon 1.8 20VT Sport R 2003 ::..


2016.11.12. 18:53
Profil
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1960 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79  Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron

Powered by phpBB © phpBB Group.
Original design by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Customized by Moha

Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség