Seat-Club fórum
http://users.atw.hu/seatclubforum/

M.A.Team!
http://users.atw.hu/seatclubforum/viewtopic.php?f=2&t=13
Oldal: 79 / 79

Szerző:  M.A.Team [ 2019.08.25. 19:20 ]
Hozzászólás témája:  Re: M.A.Team!

Szia.
Jol gondolod ,eltort,es karpitot kell leszedni....
Lejonni teljesen nem fog,mert a zarnal van 2 csavar....a tobbi kijon.
tömpi írta:
Szia Attila!

2001es Toledo csomagtér ajtó nem nyílik (eltört a kilincs szerintem). Az lenne a kérdésem,hogyan tudnám kinyitni? Elképzelésem szerint csomagtartóba bemászva, a csomagtér ajtó kárpitot kellene leszednem.
Írd meg kérlek ha van egyszerűbb megoldása. Illetve abban is segíthetnél hogyan jön le a kárpit, mi fogja fel? Nem találtam róla a neten semmi kézzel foghatót. Azt viszont itt olvastam,hogy talán van lehetőség
az eltört részt megcsinálni.

Segítségedet előre is köszönöm!

Szerző:  tömpi [ 2019.08.26. 10:22 ]
Hozzászólás témája:  Re: M.A.Team!

Köszi a választ!
Akkor nincs más hátra, mint bemászni!

Szerző:  ketmolnar [ 2019.09.09. 18:52 ]
Hozzászólás témája:  Re: M.A.Team!

nbence írta:
Upsz... Bocs...
1m2 toledo 2002. 1.6 16v, bcb


BCB motorkódhoz több mint 20 féle szonda:
https://ketmolnarauto.hu/alkatresz-kategoriak/seat-toledo-mk-ii-1m2-16-16v-77/13514-szgk-hgj-muhely-szuekseglet-univerzalis-alkatreszek-motor-hgj-motor-muhely-szuekseglet-univerz?page=2

Szerző:  M.A.Team [ 2019.09.15. 14:21 ]
Hozzászólás témája:  Re: M.A.Team!

Szia.
A klimadobozban kattog egy allitomotor.
Tipushiba.
Ez ilyen...
ritchey írta:
Szia M.A.Team

Múlt héten vettem egy 2006. évjáratú Leon 2.0 PDTDi-t. Egyetlen gondom van a kocsival mostanában, hogy mióta megvettem egy kattogó hang hallatszik a műszerfalból, amely jóval erősebben hallható a kesztyűtartó felől. Ez a hang már akkor is "működik", ha még csak a gyújtást tettem rá az autóra. Olyan a hang, mintha egyfolytában idexelnék. A kereskedésben ahol vettem az autót feltették computerre, de semmit nem találtak rajta. Valakinek volt már ilyennel gondja, vagy hallott már ilyet? Egy szerelő srác mondta, hogy valamilyen konstrukciós hiba a konszernen belüli autóknál, hogy valamilyen digitális relé (generátor) -fogalmam sincs- beragadt, és az adja a hangot. Kérem, ha valakinek volt ilyen, és tudja mi a hiba, vagy hogy hogy lehet kijavítani válaszoljon.

Várom segítségeteket. ( ritchey@vipmail.hu ) Üdv.

Szerző:  M.A.Team [ 2019.09.15. 14:23 ]
Hozzászólás témája:  Re: M.A.Team!

Csak a gyari NTK!!!!


Szerző:  laci1952 [ 2019.11.22. 17:41 ]
Hozzászólás témája:  M.A.Team!

Szia Attila! A problémám,hogy hőmérséklettől függetlenűl az első indításnál a motor dadog és két-három indítás után jár rendesen.Ezt követően egész nap pröcre indul. Cordoba 1.4 BBY motorkód.
Előre is köszi.

Szerző:  SzLaci [ 2019.11.28. 03:47 ]
Hozzászólás témája:  Re: M.A.Team!

Szia Attila! Szereléstechnikai kérdésem lenne. Lassan esedékessé válik a motorolaj cseréje, ezzel kapcsolatban pedig a következő kérdésem lenne. Van e valamilyen előírás arra, hogy mekkora nyomatékkal kell meghúzni az olajleeresztő csavart visszaszereléskor? A második kérdésem az olajszűrővel kapcsolatos. Az új olajszűrő beszerelése előtt kell e valamennyi olajat önteni az olajszűrőbe, vagy ez nem szükséges? Illetve az olajszűrő meghúzási nyomatékára is kíváncsi lennék, ha egyáltalán van ilyen. Az olajszűrő Mann Filter, az autó Toledo, 1.6, BCB. A válaszaidat előre is köszönöm!

Szerző:  M.A.Team [ 2019.12.02. 22:23 ]
Hozzászólás témája:  Re: M.A.Team!

Szia.
Mindenkepp gepre kell rakni elsonek!!
laci1952 írta:
Szia Attila! A problémám,hogy hőmérséklettől függetlenűl az első indításnál a motor dadog és két-három indítás után jár rendesen.Ezt követően egész nap pröcre indul. Cordoba 1.4 BBY motorkód.
Előre is köszi.

Szerző:  M.A.Team [ 2019.12.02. 22:28 ]
Hozzászólás témája:  Re: M.A.Team!

Szia. Nyilvan minden csavarnak van lehuzasi nyomateka! Ezt a gyari szerelesi utasitas tartalmazza, es az ekkor alkalmazando protokolt is!
De a valo eletben minden maskepp mukodik,kulonosen,hogy az autod legjobb esetben is 14 eves,es az felhasznalt alkatreszek utangyartottak!!! Nekunk ezek a nyomatekok es fogasok a rutin miatt mar kialakultal,es mindig a helyzettol fuggoen alkalmazzuk, ezert tanultunk evekug az elet iskolajaban......
Tedd Te is ezt!
SzLaci írta:
Szia Attila! Szereléstechnikai kérdésem lenne. Lassan esedékessé válik a motorolaj cseréje, ezzel kapcsolatban pedig a következő kérdésem lenne. Van e valamilyen előírás arra, hogy mekkora nyomatékkal kell meghúzni az olajleeresztő csavart visszaszereléskor? A második kérdésem az olajszűrővel kapcsolatos. Az új olajszűrő beszerelése előtt kell e valamennyi olajat önteni az olajszűrőbe, vagy ez nem szükséges? Illetve az olajszűrő meghúzási nyomatékára is kíváncsi lennék, ha egyáltalán van ilyen. Az olajszűrő Mann Filter, az autó Toledo, 1.6, BCB. A válaszaidat előre is köszönöm!

Szerző:  M.A.Team [ 2022.05.08. 21:55 ]
Hozzászólás témája:  Re: M.A.Team!

Kedves még itt lévők!
Ahogyan tspasztalhatjátok ez a forum már nem ugy funkcipnál mint régen sajnos! Aki szeretne Tőlem kérdezni vagy az autoját velem javitattani,az kérem keressen a facebook-on!
1.8Turbo kicsit máskepp csoportomban,
Vagy Ati Szigetvári M.A.Team néven!
Köszönöm!!!

Oldal: 79 / 79 Időzóna: UTC + 1 óra
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/