Seat-Club fórum http://users.atw.hu/seatclubforum/ |
|
Tuning, styling http://users.atw.hu/seatclubforum/viewtopic.php?f=2&t=5 |
Oldal: 15 / 19 |
Szerző: | Kisszabó [ 2011.09.04. 06:18 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Tuning, styling |
M.A.Team írta: Modernebb ,erősebb és sokkal megbízhatatlanabb. Az elsőgenerációs ,hengerenkénti trafós a jó motor. saiboot írta: Sziasztok! Én még új vagyok itt, és lehet h hülye kérdést teszek fel... :) Mi a különbség az 1.4 16szelep 75Le és az ugyanilyen motoros újabb típusnál? Előre is köszönöm. Itt a pont! Amikor még hengerenként volt a gyújtótrafó az megbízhatóbb volt. Amúgy a szívócsonk és a program más a 86 és 100 LE-ős motoroknál, de mielőtt még elkezdenél átalakítani - mind három motor (75, 86, 100) 126Nm nyomatékú... |
Szerző: | Kisszabó [ 2011.09.04. 06:23 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Tuning, styling |
Yeti írta: Köszönöm a válaszokat! Nagyon rendesek vagytok !!!!!!Kiprobálom ezeket a dolgokat majd irok eredményt róluk!!!!A versenyt mindenképp rögzitem videora amit megmutatok nektek!!!!!mégegyszer köszi jo hétvégét hamarosan irok még averseny elött !!!! Na mi lett a végeredmény? Azért a 110 lovas dízelben van ám rendesen nyomaték.... :( |
Szerző: | kanyarcsákány [ 2011.10.08. 22:24 ] | ||||
Hozzászólás témája: | Re: Tuning, styling | ||||
Sziasztok Klubtársak! Beköszöntött az ősz, unalmas hideg időjárással. Elérkezett az idő, hogy régi álmomat megvalósítsam, megépítsem Toli hátsó ablakára megálmodott spoileremet. A művelet pár héttel ezelőtt egy leon gyári spoiler beszerzésével indult... hosszas keresgélés és könyörgés után beszereztem az alapanyagot és egy szomorú momentummal álltam neki a mai napon. A Seat-Club matrica eltávolításával :( Miután kisírtam magam, nekiálltam az építkezésnek. 1.lépésként: az autót sablonként használva üvegszövet réteget terítettem a szélvédő tetejére és és felvittem rá a műgyantát. Hosszas kínlódás után leterítettem egy újabb réteggel, ritkán szőtt de annál erősebb újabb szövetréteggel. 2. lépés: türelmetlenül kivárni, míg meghúz a gyanta. 3. lépés: a leon szárnyat előkészítettem, felcsiszoltam zsírtalanítottam és az aljára üveggyapotréteget vittem fel, majd összeházasítottam az előző 2-vel. 4. lépés: türelmetlenül kivárni a holnap reggelt és bízni abban, hogy jól takartam le az autót fóliával, nem ragadt oda jelen állapotában. 5. lépés lesz: a leon és toledo hátsó szélvédőjének különbségéből eredő űr kitöltése. 6. lépés lesz: a szárny felső részének üvegezése. a többi már szinte gyerekjáték lesz... csiszolás, gittelés, és fényezés. Minden fontosabb állomásról készítettem fényképet... nézegessétek! Ha valakinek tetszik az elképzelés, szóljon! Ha elég nagy lesz az érdeklődés csináltatok negatív sablont a szárnyról, és megindítom a tömeggyártást.
|
Szerző: | tszab (030) [ 2011.10.17. 20:36 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Tuning, styling |
Végre sikerült átprogramozni az elektronikát, így mától távirányítóról (is) megy az ablak fel-le. Egy előző projekt volt a tükrök házába épített világítás. Az még vár egy finomításra, aminek feltétele a nagy jobbos tükör beszerzése. |
Szerző: | king50 [ 2011.10.18. 07:29 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Tuning, styling |
tszab (030) írta: Végre sikerült átprogramozni az elektronikát, így mától távirányítóról (is) megy az ablak fel-le. Egy előző projekt volt a tükrök házába épített világítás. Az még vár egy finomításra, aminek feltétele a nagy jobbos tükör beszerzése. Szia Nagyon jó dolognak tartom a távirányítós ablakmozgatást, kicsit visszaolvastam fórumba de nem találtam megoldást hogy is lehetne ezt megoldani? :) |
Szerző: | tszab (030) [ 2011.10.18. 18:14 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Tuning, styling |
king50 írta: tszab (030) írta: Végre sikerült átprogramozni az elektronikát, így mától távirányítóról (is) megy az ablak fel-le. Egy előző projekt volt a tükrök házába épített világítás. Az még vár egy finomításra, aminek feltétele a nagy jobbos tükör beszerzése. Szia Nagyon jó dolognak tartom a távirányítós ablakmozgatást, kicsit visszaolvastam fórumba de nem találtam megoldást hogy is lehetne ezt megoldani? :) Kell hozzá egy soros portos OBD kábel, egy alaplapi soros portos gép rajta bootolható dossal és vds-pro. Aki szeretné és fent van az autóján a fém seat-clubos sorszám, annak ingyen megcsinálom! |
Szerző: | Legyi [ 2011.10.24. 10:19 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Tuning, styling |
Sziasztok! Valakinek van már tapasztalata Leon 1.4 (1M) teljesítménytuning téren, amit Attila (M.A. Team) végzett? Félreértés ne essék, nem a hozzáértését kérdőjelezem meg, mert azelőtt fejet hajtok , hanem csak kíváncsi lennék, hogy miben változott a gép: gyorsulás, fogyasztás stb. Mert bár lehet sokan úgy gondolják érdemesebb lenne 1.8T-t venni, én avval a nagy problémával küzdök, hogy nem tudok/tudnék megválni a Kicsikémtől. Szerintem sokan vannak így...nemdebár?! Szóval a segítségeteket előre is köszönöm! üdv: Legyi |
Szerző: | leonka1985 [ 2011.11.02. 20:14 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Tuning, styling |
http://www.hasznaltauto.hu/auto/seat/ib ... di-5106980 Szevasztok!! Lécci nézzétek meg ezt a linket,szeretném a reakciókat irnátok minnél többen ha lehet!!! Ér ennyit egy 98-as tuningolt Ibiza??? Amikor megláttam elmosolyodtam! Irjátok a véleményeket kiváncsi vagyok rá!!! Köszömöm |
Szerző: | Hókornél [ 2011.11.03. 09:12 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Tuning, styling |
Legyi írta: Sziasztok! Valakinek van már tapasztalata Leon 1.4 (1M) teljesítménytuning téren, amit Attila (M.A. Team) végzett? Félreértés ne essék, nem a hozzáértését kérdőjelezem meg, mert azelőtt fejet hajtok , hanem csak kíváncsi lennék, hogy miben változott a gép: gyorsulás, fogyasztás stb. Mert bár lehet sokan úgy gondolják érdemesebb lenne 1.8T-t venni, én avval a nagy problémával küzdök, hogy nem tudok/tudnék megválni a Kicsikémtől. Szerintem sokan vannak így...nemdebár?! Szóval a segítségeteket előre is köszönöm! üdv: Legyi Nekem nincs tuning a gépen, de vezettem már pár olyan 1.4-est, amihez Attila "hozzátett" néhány okosságot (és lóerőt). A tapasztalatom lényegileg ennyi: 1.4 + M.A.Team = 1.6 (de még az is lehet hogy odacsap annak is, csak elszántság - és pénztárca - kérdése) |
Szerző: | Töki0723 [ 2011.11.04. 12:35 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Tuning, styling |
Sziasztok!Olyan kérdéssel fordulok hozzátok,hogy van egy Seat Leonom 1.9 TDI.Alapból 110 lóerős az autó.A benne lévő programot átírtuk,erősebb is lett,a baj az,hogy szerintünk kicsit több gázolajat kap mint amit kellene.Ajánlották,hogy vegyek rá eggyel nagyobb turbót ami kicsit nagyobb nyomáson működik mint a gyári.Állítólag a 130-lovas 1.9 PDTDI-nek a turbója illik rá és nem kell átalakítani semmit hozzá ami alapból 1.5 báron működik.Én néztem neten,hogy milyen egybecsonkos turbók vannak,de igazándiból pontos típusszámot nem tudok még mindig.Nem szeretnék akkorát venni ami után már intercoolert is cserélni kell,vagy más alkatrész is cserére szorulna.A másik kérdésem,hogy ha megvan milyen turbó kell rá,és esetleg az fel van téve akkor a motor nem károsodik ?A válaszotokat előre is köszönöm! |
Szerző: | zootyo [ 2011.11.04. 19:27 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Tuning, styling |
tszab (030) írta: king50 írta: tszab (030) írta: Végre sikerült átprogramozni az elektronikát, így mától távirányítóról (is) megy az ablak fel-le. Egy előző projekt volt a tükrök házába épített világítás. Az még vár egy finomításra, aminek feltétele a nagy jobbos tükör beszerzése. Szia Nagyon jó dolognak tartom a távirányítós ablakmozgatást, kicsit visszaolvastam fórumba de nem találtam megoldást hogy is lehetne ezt megoldani? :) Kell hozzá egy soros portos OBD kábel, egy alaplapi soros portos gép rajta bootolható dossal és vds-pro. Aki szeretné és fent van az autóján a fém seat-clubos sorszám, annak ingyen megcsinálom! Nem szükséges, hogy legyen komfortelektronika a kocsiban? Én is találtam egy ilyen leírást, de úgy olvastam, hogy annak, hogy müködjön, feltétele a komfortmodul. |
Szerző: | tszab (030) [ 2011.11.04. 19:33 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Tuning, styling |
Ha van gyári távirányítós központi zárad, akkor van benne komfort elektronika is. Be lehet állítani a sebességre lezárást, kulcskihúzásra ajtónyitást + hasonlókat is. Az csak 1 kattintás, szintúgy ingyen megcsinálom :) zootyo írta: Nem szükséges, hogy legyen komfortelektronika a kocsiban? Én is találtam egy ilyen leírást, de úgy olvastam, hogy annak, hogy müködjön, feltétele a komfortmodul. |
Szerző: | zselé [ 2011.11.07. 07:59 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Tuning, styling |
tszab (030) írta: Ha van gyári távirányítós központi zárad, akkor van benne komfort elektronika is. Be lehet állítani a sebességre lezárást, kulcskihúzásra ajtónyitást + hasonlókat is. Az csak 1 kattintás, szintúgy ingyen megcsinálom :) zootyo írta: Nem szükséges, hogy legyen komfortelektronika a kocsiban? Én is találtam egy ilyen leírást, de úgy olvastam, hogy annak, hogy müködjön, feltétele a komfortmodul. Hello tszab. Kérdésem lenne hozzád. Te csinálod ezeket a dolgokat sz.géppel hogy sebesség lezárás kulcskihúz ajtó nyitás +hasonló? Nekem 1.6 sr toledom van.Ezen is végre lehet hajtani ezeket a beállításokat? Ha igen mennyi ideig tart ill mennyire fáj nekem ez? Na meg a bibi hogy én Győrbe lakom de meg szoktam fordulni peste igaz ritkán. De ha tudom mikor megyek előtte való napokba telon beszélünk akkor meg lehete csinálni ezeket a dolgokat persze ha megtudunk egyezni:) Köszönettel Zselé |
Szerző: | tszab (030) [ 2011.11.07. 08:04 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Tuning, styling |
Szia! Persze, hogy meg lehet csinálni. Kb 5 perc, mert elő is kell pakolni. Egyáltalán nem fájdalmas, de ha úgy érted, egy barackos kekszes boci csokival le lehet kenyerezni Ha erre jársz, keress és akkor megbeszéljük a részleteket. zselé írta: Hello tszab. Kérdésem lenne hozzád. Te csinálod ezeket a dolgokat sz.géppel hogy sebesség lezárás kulcskihúz ajtó nyitás +hasonló? Nekem 1.6 sr toledom van.Ezen is végre lehet hajtani ezeket a beállításokat? Ha igen mennyi ideig tart ill mennyire fáj nekem ez? Na meg a bibi hogy én Győrbe lakom de meg szoktam fordulni peste igaz ritkán. De ha tudom mikor megyek előtte való napokba telon beszélünk akkor meg lehete csinálni ezeket a dolgokat persze ha megtudunk egyezni:) Köszönettel Zselé |
Szerző: | zselé [ 2011.11.07. 19:32 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Tuning, styling |
tszab (030) írta: Szia! Persze, hogy meg lehet csinálni. Kb 5 perc, mert elő is kell pakolni. Egyáltalán nem fájdalmas, de ha úgy érted, egy barackos kekszes boci csokival le lehet kenyerezni Ha erre jársz, keress és akkor megbeszéljük a részleteket. zselé írta: Hello tszab. Kérdésem lenne hozzád. Te csinálod ezeket a dolgokat sz.géppel hogy sebesség lezárás kulcskihúz ajtó nyitás +hasonló? Nekem 1.6 sr toledom van.Ezen is végre lehet hajtani ezeket a beállításokat? Ha igen mennyi ideig tart ill mennyire fáj nekem ez? Na meg a bibi hogy én Győrbe lakom de meg szoktam fordulni peste igaz ritkán. De ha tudom mikor megyek előtte való napokba telon beszélünk akkor meg lehete csinálni ezeket a dolgokat persze ha megtudunk egyezni:) Köszönettel Zselé Hali.Köszi a gyors választ már el is rongyoltam boci-ért::) Egy telo szám kéne ha szabad itt,vagy valami elérhetőség email cím akár ha mobil szám nem lehetséges.És mielőtt indulnék persze ne aznap akkor jelentkezem.Köszi Zselé. |
Szerző: | Ivorybrown [ 2011.11.07. 19:46 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Tuning, styling |
Csoki Mindenkinek!! Próbálta már valaki a műszer fal környékét festeni? ha igen véleményére kíváncsi volnék a véleményére , meg valaki nem tudd olyan váltott ami világít. További ..... |
Szerző: | zselé [ 2011.11.09. 08:05 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Tuning, styling |
Ivorybrown írta: Csoki Mindenkinek!! Próbálta már valaki a műszer fal környékét festeni? ha igen véleményére kíváncsi volnék a véleményére , meg valaki nem tudd olyan váltott ami világít. További ..... Hali.Festésbe ne vok otthon de váltó optikai tuningja engem is foglalkoztatott.Neten keress rá ott találtam piros ledes-et,boltokba nem igen (legalábbis Győr-be).Ára 4-12 ezerig.Ami tetszett az 20 körül volt az a gomb tetején kiírta hogy hányadik sebességbe van:)hogy azt bénáknak csinálták vagy nem azt nem tom de jól nézett ki az tuti.Remélem találsz neked megfelelőt.Üdv Zselé |
Szerző: | loser [ 2011.11.09. 08:53 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Tuning, styling |
zselé írta: Ivorybrown írta: Csoki Mindenkinek!! Próbálta már valaki a műszer fal környékét festeni? ha igen véleményére kíváncsi volnék a véleményére , meg valaki nem tudd olyan váltott ami világít. További ..... Hali.Festésbe ne vok otthon de váltó optikai tuningja engem is foglalkoztatott.Neten keress rá ott találtam piros ledes-et,boltokba nem igen (legalábbis Győr-be).Ára 4-12 ezerig.Ami tetszett az 20 körül volt az a gomb tetején kiírta hogy hányadik sebességbe van:)hogy azt bénáknak csinálták vagy nem azt nem tom de jól nézett ki az tuti.Remélem találsz neked megfelelőt.Üdv Zselé Hi, Ha minőségi cuccot akarsz világító váltógom ügyben akkr MA-TEAM, Attinál érdeklődj. Csak javasolni tudom, Nekem is ez van bent. |
Szerző: | FaZon [ 2011.11.09. 15:28 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Tuning, styling |
zselé írta: Ivorybrown írta: Csoki Mindenkinek!! Próbálta már valaki a műszer fal környékét festeni? ha igen véleményére kíváncsi volnék a véleményére , meg valaki nem tudd olyan váltott ami világít. További ..... Hali.Festésbe ne vok otthon de váltó optikai tuningja engem is foglalkoztatott.Neten keress rá ott találtam piros ledes-et,boltokba nem igen (legalábbis Győr-be).Ára 4-12 ezerig.Ami tetszett az 20 körül volt az a gomb tetején kiírta hogy hányadik sebességbe van:)hogy azt bénáknak csinálták vagy nem azt nem tom de jól nézett ki az tuti.Remélem találsz neked megfelelőt.Üdv Zselé Ilyen világítós váltógombot, ami kijelzi hogy hányadik sebességi fokozatban van a váltó, azt már én is láttam.Nekem speciel nem tetszett.Véleményem szerint, ezt bénáknak találták ki.Egy sofőrnek azért illik tudnia hogy éppen melyik sebességi fokozatban van a váltó. Nekem pl. ez tetszik: http://www.oktuning.hu/05_view.php?id=3 |
Szerző: | Misi43 [ 2011.11.09. 22:26 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Tuning, styling |
FaZon írta: zselé írta: Ivorybrown írta: Csoki Mindenkinek!! Próbálta már valaki a műszer fal környékét festeni? ha igen véleményére kíváncsi volnék a véleményére , meg valaki nem tudd olyan váltott ami világít. További ..... Hali.Festésbe ne vok otthon de váltó optikai tuningja engem is foglalkoztatott.Neten keress rá ott találtam piros ledes-et,boltokba nem igen (legalábbis Győr-be).Ára 4-12 ezerig.Ami tetszett az 20 körül volt az a gomb tetején kiírta hogy hányadik sebességbe van:)hogy azt bénáknak csinálták vagy nem azt nem tom de jól nézett ki az tuti.Remélem találsz neked megfelelőt.Üdv Zselé Ilyen világítós váltógombot, ami kijelzi hogy hányadik sebességi fokozatban van a váltó, azt már én is láttam.Nekem speciel nem tetszett.Véleményem szerint, ezt bénáknak találták ki.Egy sofőrnek azért illik tudnia hogy éppen melyik sebességi fokozatban van a váltó. Nekem pl. ez tetszik: http://www.oktuning.hu/05_view.php?id=3 Azért én kíváncsi lennék a működési elvére???????? |
Szerző: | kanyarcsákány [ 2011.11.12. 20:51 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Tuning, styling |
Misi43 írta: Azért én kíváncsi lennék a működési elvére???????? Én a motorok sebességfokozati kijelzőjéből kiindulva azt mondom: a fordulatszám és sebesség értékekből kalkulálja ki. |
Szerző: | Misi43 [ 2011.11.12. 23:36 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Tuning, styling |
kanyarcsákány írta: Misi43 írta: Azért én kíváncsi lennék a működési elvére???????? Én a motorok sebességfokozati kijelzőjéből kiindulva azt mondom: a fordulatszám és sebesség értékekből kalkulálja ki. http://www.deviltuning.hu/?oldal=14&q=s ... 0kijelz%F5 Gondolom erre gondoltak? De hova kábelezed? |
Szerző: | tszab (030) [ 2011.11.13. 08:39 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Tuning, styling |
Szerintem a váltógomb (kar) dőléséből veszi a pozíciót. http://www.indy-cator.de/download/2011-04/EN/Bedienungsanleitung-INDY-CATOR-DASH-EN.pdf Itt látszik, hogy fel kell rögzíteni egy szernzort a rúdra. Gondolom aminél a gombban van a kijelző, abban ott van a szenzor is. http://www.indy-cator.de/download/2011-04/EN/Bedienungsanleitung-INDY-CATOR-LCD-EN.pdf Misi43 írta: http://www.deviltuning.hu/?oldal=14&q=s ... 0kijelz%F5 Gondolom erre gondoltak? De hova kábelezed? |
Szerző: | Misi43 [ 2011.11.13. 14:05 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Tuning, styling |
tszab (030) írta: Szerintem a váltógomb (kar) dőléséből veszi a pozíciót. http://www.indy-cator.de/download/2011-04/EN/Bedienungsanleitung-INDY-CATOR-DASH-EN.pdf Itt látszik, hogy fel kell rögzíteni egy szernzort a rúdra. Gondolom aminél a gombban van a kijelző, abban ott van a szenzor is. http://www.indy-cator.de/download/2011-04/EN/Bedienungsanleitung-INDY-CATOR-LCD-EN.pdf Misi43 írta: http://www.deviltuning.hu/?oldal=14&q=s ... 0kijelz%F5 Gondolom erre gondoltak? De hova kábelezed? Köszi! A múltkor pont erről beszéltünk és láss csodát megoldották! Annyira nem lehet hülyeség, hiszen a F1-ben is használják, de ha csak design, úgy sem rossz! |
Oldal: 15 / 19 | Időzóna: UTC + 1 óra |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |