Seat-Club fórum
http://users.atw.hu/seatclubforum/

Tuning, styling
http://users.atw.hu/seatclubforum/viewtopic.php?f=2&t=5
Oldal: 16 / 19

Szerző:  kanyarcsákány [ 2011.11.19. 15:19 ]
Hozzászólás témája:  Re: Tuning, styling

Sziasztok!

Fehér Cupra benzines számlapot nem tud valaki? Csak a számlap, nem kompl. óracsoport, amennyiben egyezik a kiosztása az 1.6 16V számlapjával.

Szerző:  M.A.Team [ 2011.11.19. 21:58 ]
Hozzászólás témája:  Re: Tuning, styling

Nem egyezik. csak gyártatni lehet.
kanyarcsákány írta:
Sziasztok!

Fehér Cupra benzines számlapot nem tud valaki? Csak a számlap, nem kompl. óracsoport, amennyiben egyezik a kiosztása az 1.6 16V számlapjával.

Szerző:  kanyarcsákány [ 2011.11.20. 12:46 ]
Hozzászólás témája:  Re: Tuning, styling

M.A.Team írta:
Nem egyezik. csak gyártatni lehet.
kanyarcsákány írta:
Sziasztok!

Fehér Cupra benzines számlapot nem tud valaki? Csak a számlap, nem kompl. óracsoport, amennyiben egyezik a kiosztása az 1.6 16V számlapjával.

Köszi ! Akkor irány az ebay... :)

Szerző:  M.A.Team [ 2011.11.21. 12:24 ]
Hozzászólás témája:  Re: Tuning, styling

Minek ebay,ott csak matricát kapsz.
Tudok gyártatni egyedit is.
kanyarcsákány írta:
M.A.Team írta:
Nem egyezik. csak gyártatni lehet.
kanyarcsákány írta:
Sziasztok!

Fehér Cupra benzines számlapot nem tud valaki? Csak a számlap, nem kompl. óracsoport, amennyiben egyezik a kiosztása az 1.6 16V számlapjával.

Köszi ! Akkor irány az ebay... :)

Szerző:  kanyarcsákány [ 2011.11.21. 20:35 ]
Hozzászólás témája:  Re: Tuning, styling

Akkor jó helyen járok!
Igazából a gyárival megegyező kellene a mutatós műszereknél fehér színben fehér háttérvilágítással,piros mutatóval. Meg lehetne bolondítani bal oldalon seat logoval jobb oldalon cupra vagy toledo felirattal, ha megoldható. Árajánlat kellene, mert nem mindenáron kell.

Szerző:  M.A.Team [ 2011.11.21. 22:09 ]
Hozzászólás témája:  Re: Tuning, styling

18000.-
kanyarcsákány írta:
Akkor jó helyen járok!
Igazából a gyárival megegyező kellene a mutatós műszereknél fehér színben fehér háttérvilágítással,piros mutatóval. Meg lehetne bolondítani bal oldalon seat logoval jobb oldalon cupra vagy toledo felirattal, ha megoldható. Árajánlat kellene, mert nem mindenáron kell.

Szerző:  zselé [ 2011.11.22. 05:22 ]
Hozzászólás témája:  Re: Tuning, styling

M.A.Team írta:
18000.-
kanyarcsákány írta:
Akkor jó helyen járok!
Igazából a gyárival megegyező kellene a mutatós műszereknél fehér színben fehér háttérvilágítással,piros mutatóval. Meg lehetne bolondítani bal oldalon seat logoval jobb oldalon cupra vagy toledo felirattal, ha megoldható. Árajánlat kellene, mert nem mindenáron kell.



Tisztelt M.A.Team

Nekem ülésfűtés kapcsolóra kelen egy árajánlat.Fokozatkapcsolós pohártartó helyére toledoba.

Köszönettel Zselé

Szerző:  M.A.Team [ 2011.11.22. 10:34 ]
Hozzászólás témája:  Re: Tuning, styling

A két db 16000.-
zselé írta:
M.A.Team írta:
18000.-
kanyarcsákány írta:
Akkor jó helyen járok!
Igazából a gyárival megegyező kellene a mutatós műszereknél fehér színben fehér háttérvilágítással,piros mutatóval. Meg lehetne bolondítani bal oldalon seat logoval jobb oldalon cupra vagy toledo felirattal, ha megoldható. Árajánlat kellene, mert nem mindenáron kell.



Tisztelt M.A.Team

Nekem ülésfűtés kapcsolóra kelen egy árajánlat.Fokozatkapcsolós pohártartó helyére toledoba.

Köszönettel Zselé

Szerző:  zselé [ 2011.11.22. 21:26 ]
Hozzászólás témája:  Re: Tuning, styling

Tisztelt M.A.Team.

Kérhetnék egy képet a 16 ezer ft-s kapcsolókról a -szilard79@gmail.com-ra.
Ha erre az email-címre kapok képet akkor a kapcs felvétel ms megtörtént és a kommunikáció sem problémás már:)
Köszönettel Zselé

Szerző:  M.A.Team [ 2011.11.22. 21:47 ]
Hozzászólás témája:  Re: Tuning, styling

Nincs képem, de gyáriak amit kértél.Ja,és hibátlanok!

zselé írta:
Tisztelt M.A.Team.

Kérhetnék egy képet a 16 ezer ft-s kapcsolókról a -szilard79@gmail.com-ra.
Ha erre az email-címre kapok képet akkor a kapcs felvétel ms megtörtént és a kommunikáció sem problémás már:)
Köszönettel Zselé

Szerző:  zselé [ 2011.11.22. 22:21 ]
Hozzászólás témája:  Re: Tuning, styling

M.A.Team írta:
Nincs képem, de gyáriak amit kértél.Ja,és hibátlanok!

zselé írta:
Tisztelt M.A.Team.

Kérhetnék egy képet a 16 ezer ft-s kapcsolókról a -szilard79@gmail.com-ra.
Ha erre az email-címre kapok képet akkor a kapcs felvétel ms megtörtént és a kommunikáció sem problémás már:)
Köszönettel Zselé



oké
akkor én küldök egy linket:)
ha ezek akkor kéne dec. hóba fizu után ha nem gond utánvéttel
a link:-http://www.bildelsbasen.se/?link=item&post_id=15249860
köszönettel zselé

Szerző:  M.A.Team [ 2011.11.23. 10:08 ]
Hozzászólás témája:  Re: Tuning, styling

Igen,erről van szó.
zselé írta:
M.A.Team írta:
Nincs képem, de gyáriak amit kértél.Ja,és hibátlanok!

zselé írta:
Tisztelt M.A.Team.

Kérhetnék egy képet a 16 ezer ft-s kapcsolókról a -szilard79@gmail.com-ra.
Ha erre az email-címre kapok képet akkor a kapcs felvétel ms megtörtént és a kommunikáció sem problémás már:)
Köszönettel Zselé



oké
akkor én küldök egy linket:)
ha ezek akkor kéne dec. hóba fizu után ha nem gond utánvéttel
a link:-http://www.bildelsbasen.se/?link=item&post_id=15249860
köszönettel zselé

Szerző:  intru [ 2011.12.08. 16:33 ]
Hozzászólás témája:  Re: Tuning, styling

Sziasztok!
Seat Leon 1m cupra küszöb érdekelne,ami nem üvegszálas.Aki tud nekem ebben segíteni az vegye fel velem a kapcsolatot.
Köszönöm szépen! :rolleyes

Szerző:  Péter [ 2011.12.27. 18:45 ]
Hozzászólás témája:  Re: Tuning, styling

Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni, hogy van-e valakinek tapasztalata külső tuning visszapillantó tükrök terén?
Vásárolt már közületek valaki hasonlót? Jól illeszkedik az adapter a gyári helyére?
Érdemes ilyet felrakni vagy vegyek csepp alakú gyárit? (Az enyémet mindenképp szeretném lecserélni, mert nem bírom megszokni az utasoldali kicsit.)

Örülnék bármilyen tanácsnak ebben a témában.
Előre is köszönöm!

Szerző:  Misi43 [ 2011.12.27. 19:26 ]
Hozzászólás témája:  Re: Tuning, styling

Péter írta:
Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni, hogy van-e valakinek tapasztalata külső tuning visszapillantó tükrök terén?
Vásárolt már közületek valaki hasonlót? Jól illeszkedik az adapter a gyári helyére?
Érdemes ilyet felrakni vagy vegyek csepp alakú gyárit? (Az enyémet mindenképp szeretném lecserélni, mert nem bírom megszokni az utasoldali kicsit.)

Örülnék bármilyen tanácsnak ebben a témában.
Előre is köszönöm!

Bontóban kapsz nagyot is jobbosban! Nekem is olyan van!

Szerző:  DyGery [ 2012.01.04. 19:38 ]
Hozzászólás témája:  Re: Tuning, styling

Hello mindenki!

Engem az érdekelne hogy ha lecserélem a leon-om első és hátső lökösét
valami extrábbra akkor a rendőrség beleköthet e igazoltatáskor vagy sem, illetve műszakin
át menne ilyen extrákkal az autó?

üdv: Gergő

Szerző:  M.A.Team [ 2012.01.04. 19:57 ]
Hozzászólás témája:  Re: Tuning, styling

Nem kötnek bele,pláne ha gyári.
DyGery írta:
Hello mindenki!

Engem az érdekelne hogy ha lecserélem a leon-om első és hátső lökösét
valami extrábbra akkor a rendőrség beleköthet e igazoltatáskor vagy sem, illetve műszakin
át menne ilyen extrákkal az autó?

üdv: Gergő

Szerző:  DyGery [ 2012.01.04. 20:02 ]
Hozzászólás témája:  Re: Tuning, styling

És ha nem gyári hanem csak utángyártott üvegszálas akkor sem?

M.A.Team írta:
Nem kötnek bele,pláne ha gyári.
DyGery írta:
Hello mindenki!

Engem az érdekelne hogy ha lecserélem a leon-om első és hátső lökösét
valami extrábbra akkor a rendőrség beleköthet e igazoltatáskor vagy sem, illetve műszakin
át menne ilyen extrákkal az autó?

üdv: Gergő

Szerző:  kanyarcsákány [ 2012.01.04. 20:53 ]
Hozzászólás témája:  Re: Tuning, styling

DyGery írta:
És ha nem gyári hanem csak utángyártott üvegszálas akkor sem?

DyGery írta:
Hello mindenki!

Engem az érdekelne hogy ha lecserélem a leon-om első és hátső lökösét
valami extrábbra akkor a rendőrség beleköthet e igazoltatáskor vagy sem, illetve műszakin
át menne ilyen extrákkal az autó?

üdv: Gergő
Biztos forrásból tudom, hogy nem fognak kötekedni..... az 5/1990 és a 6/1990 KÖHÉM rendeletek szabállyozzák a közúti járművek műszaki megvizsgálását és a a közúti járművek forgalomba helyezését és forgalomban tartásának műszaki feltételeit. Ha elég időd van olvasd el... érdemes... A-tól Z-ig

Szerző:  kbali [ 2012.01.11. 12:58 ]
Hozzászólás témája:  Re: Tuning, styling

Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni egy pár dologban! Van egy 2000-es évjáratú Seat Cordobam, elkezdtem átalakítgatni már elég sok mindent megcsináltam rajta, most ősszel ráálltam az első futómű cseréjére is, nagyon sok mindent cseréltem, kapott a kocsi, új lengőkarokat, szilenteket, új gázos Kayaba lengéscsillapítókat, fékeket ültetni nagyon nem akartam így csak a gyári rugóból vágtam le egy nagyon keveset, de olyan furának érzem így is elég kemény lett, ez lenne a legkevesebb még hogy kemény lett! De így ezek cseréje után is, a jobb elejéből kopogó hangot hallani lassabb tempónál, gödrösebb részeknél, szerintetek ez mi lehet? Hallottam már annyi verziót, valaki azt mondja hogy toronycsapágy, valaki hogy talpas lesz, igaz azt tavaly tavasszal cseréltem! :sad

Ezzel a rugóval mit tehetnék? Mert idegesítő azért hogy vasúti átjárókba is, olyan mintha semmi csillapítás nélkül mennék át, az úton meg néha szó szerint pattog az autó!


Előre is köszönöm a segítségeteket!

Szerző:  kanyarcsákány [ 2012.01.11. 14:19 ]
Hozzászólás témája:  Re: Tuning, styling

kbali írta:
Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni egy pár dologban! Van egy 2000-es évjáratú Seat Cordobam, elkezdtem átalakítgatni már elég sok mindent megcsináltam rajta, most ősszel ráálltam az első futómű cseréjére is, nagyon sok mindent cseréltem, kapott a kocsi, új lengőkarokat, szilenteket, új gázos Kayaba lengéscsillapítókat, fékeket ültetni nagyon nem akartam így csak a gyári rugóból vágtam le egy nagyon keveset, de olyan furának érzem így is elég kemény lett, ez lenne a legkevesebb még hogy kemény lett! De így ezek cseréje után is, a jobb elejéből kopogó hangot hallani lassabb tempónál, gödrösebb részeknél, szerintetek ez mi lehet? Hallottam már annyi verziót, valaki azt mondja hogy toronycsapágy, valaki hogy talpas lesz, igaz azt tavaly tavasszal cseréltem! :sad

Ezzel a rugóval mit tehetnék? Mert idegesítő azért hogy vasúti átjárókba is, olyan mintha semmi csillapítás nélkül mennék át, az úton meg néha szó szerint pattog az autó!


Előre is köszönöm a segítségeteket!

1. fogd meg a vágott rugót és tett bele a kukába (csak a saját és az autóban utazó személyek életével játszol ) olcsón lehet venni ültetőrugót!!! szerintem az a 10-20-30 vagy legyen 50 ezer forint megér pár emberéletet. /de ne gondoljunk a legrosszabbra, legyen csak egy sima anyagi káros baleset, az autóban mondjuk 100ezres kárral ha kiszámolod spórolsz minimum 50 ezer forintot/
2 a futómű nem a rugótól lett keményebb, hanem a gátlótól, így ha szögvasnak érzed az rugózást és változtatni szeretnél rajta azt is vedd ki belőle és add el versenycélra vegyél valami kevésbé keményet (a legjobb megoldás egy állítható keménységű nem állítható futómű hanem állítható keménységű, nem magasságú, viszont az drágább is -ezt hangolhatod a saját ízlésed szerint )...
3 a kopogást a leírásod alapján lényegében a jobb első futóműben található összes csukló okozhatja (axiál kormösszekötő talpas) de akár okozhatja szilent is, sőt extrém esetben a fék is produkálhat csúnya hangokat. (toronycsapágyat kizárnám, gondolom a gátló cseréjénél kicserélted hiszen max 2 ezer forintos tétel és a keményebb gátló fél pillanat alatt kinyírja a kicsit viseltesebb de még elmegy kategóriába tartozó toronycsapágyat)
- toronycsapágyhoz saját példa: 15" acélfelni után 18"-as alu és már dobhattam is ki mindkettőt, pedig előtte hibátlanul szuperáltak -

kormányt rángasd meg jobbra balra nagy mozdulatokkal, utána csak rövid úton de nagy erővel rángasd.. ha hallod a kopogást akkor a kormánymű és társai körül kell keresni a hibát (a kormányműnek lehet hogy van hangja de attól még elmegy az sokat )
ha nem ez,
akkor ellenőrizd a talpast (annak ellenére hogy viszonylag új, mert lehet rossz minőség vagy gyári hibás) ilyet már biztos láttál,
-ha ezt sem találtad rossznak akkor a szilenteket az előzőhöz hasonló módszerrel
ha itt sincs hiba akkor a toronycsapágy marad vagy vidd el szakemberhez aki ért is hozzá és megmondja akár hang alapján is :)

Üdv: István

Szerző:  Toledo_1.8T [ 2012.01.15. 13:00 ]
Hozzászólás témája:  Re: Tuning, styling

:hihi Tuning ötletek kezdőknek... Érdemes végignézni! :wall

http://jajjdecsunya.blog.hu/2012/01/14/ ... n=totalcar :princo

Szerző:  Mozdonyos [ 2012.01.16. 11:22 ]
Hozzászólás témája:  Re: Tuning, styling

Sziasztok.Egy kis segítséget szeretnék kérni.Mivel rendszeresen járok a szőlőhegyre az autómmal(2004-es Toledo 1M,1,9TDI ASV),kisebb nyomvájúnál is leér az alja.Megmértem a motorvédő burkolatnál 12cm-es a hasmagassága.A cserében gondolkodom(szabadidő autó).De utolsó lehetőségként lenne egy olyan ötletem,hogy nem-e lehetne esetleg megemelni?Mint pl:az összkerekes OFF Skoda Octavia is 2,5cm-es emelést kapott.Sőt a Scout kivitel 4cm-est.Esetleg nincs valami ötletetek?Előre is köszönöm.

Szerző:  Thomy87 [ 2012.01.17. 19:15 ]
Hozzászólás témája:  Re: Tuning, styling

DyGery írta:
Hello mindenki!

Engem az érdekelne hogy ha lecserélem a leon-om első és hátső lökösét
valami extrábbra akkor a rendőrség beleköthet e igazoltatáskor vagy sem, illetve műszakin
át menne ilyen extrákkal az autó?

üdv: Gergő


Cső én megkérdeztem egyik ismerősöm zsaru, nem foglalkoznak vele, illetve műszakin sem számít!

Szerző:  changer [ 2012.01.19. 14:39 ]
Hozzászólás témája:  Re: Tuning, styling

Sziasztok!

A kérdésem az lenne, hogy 2003-as Toledo kulcsot át lehet e alakítani bicskakulccsá? Van e olyan bicskakulcs szet amibe csak át kell rakni a régi hagyományos kulcs "belsejét"?
(Bocs, ha nem ebbe a topicba való ez a kérdés...)
A segítséget előre köszönöm!

Oldal: 16 / 19 Időzóna: UTC + 1 óra
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/