Seat-Club fórum
http://users.atw.hu/seatclubforum/

Tuning, styling
http://users.atw.hu/seatclubforum/viewtopic.php?f=2&t=5
Oldal: 18 / 19

Szerző:  Gyurci [ 2013.12.22. 21:39 ]
Hozzászólás témája:  Re: Tuning, styling

M.A.Team írta:
Az En tapasztalatom alapjan inkabb jo trafo kell!!!!
Gyurci írta:
Sziasztok!
Van e értelme/haszna az irrídium gyertyának a hagyományossal szemben? Vagy csak fölösleg pénzkidobás?

A trafó hibátlanúl működik,nincs gondom a gyujtssal csak gondoltam érdeklődök számít e valamit ha lecserélem a későbiekben.

Szerző:  madi [ 2014.01.28. 21:38 ]
Hozzászólás témája:  Re: Tuning, styling

Sziasztok!

Pusztán kíváncsiságból kérdezem (egyenlőre), hogy egy 1.9 TD 96-os Toledot, ami gyári meddig lehet húzni és mit érdemes elsősorban tuningolni? A válaszokat előre is köszi! :smile1

Szerző:  M.A.Team [ 2014.01.29. 09:18 ]
Hozzászólás témája:  Re: Tuning, styling

Csak akkor szabad tuningolni ha tökéletes állapotban van a technika! Azon a chip ami komoly javulást,hoz utána kipufogó,azután cooler.

madi írta:
Sziasztok!

Pusztán kíváncsiságból kérdezem (egyenlőre), hogy egy 1.9 TD 96-os Toledot, ami gyári meddig lehet húzni és mit érdemes elsősorban tuningolni? A válaszokat előre is köszi! :smile1

Szerző:  madi [ 2014.03.02. 18:47 ]
Hozzászólás témája:  Re: Tuning, styling

Sziasztok! Azt szeretném kérdezni hogy az 502-es porlasztó csúcs dobna valamit teljesítményen egy 1.9 TD Toledoban? Köszi a válaszokat előre is?

Szerző:  M.A.Team [ 2014.03.02. 19:05 ]
Hozzászólás témája:  Re: Tuning, styling

Túl kevés infó ez így!

madi írta:
Sziasztok! Azt szeretném kérdezni hogy az 502-es porlasztó csúcs dobna valamit teljesítményen egy 1.9 TD Toledoban? Köszi a válaszokat előre is?

Szerző:  madi [ 2014.03.05. 16:31 ]
Hozzászólás témája:  Re: Tuning, styling

Ja igen bocsi DTP 502-es porlasztóról lenne szó a TDi tuningosok kedvence! Felmerül bennem a kérdés, hogy TD-be belehet-e rakni AAZ kódosba és hogy segít-e a teljesítményen valamit vagy van-e értelme egyáltalán! Köszi még egyszer! (remélem elég az infó mert többet nem tudok mondani sajnos)

M.A.Team írta:
Túl kevés infó ez így!

madi írta:
Sziasztok! Azt szeretném kérdezni hogy az 502-es porlasztó csúcs dobna valamit teljesítményen egy 1.9 TD Toledoban? Köszi a válaszokat előre is?

Szerző:  M.A.Team [ 2014.03.05. 18:48 ]
Hozzászólás témája:  Re: Tuning, styling

Szerintem nagyon nem,de nem vagyok ebben szakértő!

madi írta:
Ja igen bocsi DTP 502-es porlasztóról lenne szó a TDi tuningosok kedvence! Felmerül bennem a kérdés, hogy TD-be belehet-e rakni AAZ kódosba és hogy segít-e a teljesítményen valamit vagy van-e értelme egyáltalán! Köszi még egyszer! (remélem elég az infó mert többet nem tudok mondani sajnos)

M.A.Team írta:
Túl kevés infó ez így!

madi írta:
Sziasztok! Azt szeretném kérdezni hogy az 502-es porlasztó csúcs dobna valamit teljesítményen egy 1.9 TD Toledoban? Köszi a válaszokat előre is?

Szerző:  Benikek [ 2014.05.19. 18:28 ]
Hozzászólás témája:  Re: Tuning, styling

Hello!

Egy seat leon 1.8T 180LE tulajdonosa vagyok, meghalt a gyári turbóm olaj gondok miatt amiket már orvosoltam.
És azon gondolkoztam hogy a 224LE Cupra R turbóját tenném az autóba K04-es turbót.
Több helyen olvastam hogy csak csere és chip és rendbe vagyok más nem kell.
viszont máshol azt irják rengeteg egyéb dolgot kell hozzá még beszereznem.
Tudnátok ebbe segíteni? létezik hogy ez a dolog megállna 150 alatt? 60000 szerezném a turbófeltöltőt:)

Üdv Benjamin

Szerző:  Misi43 [ 2014.05.19. 18:35 ]
Hozzászólás témája:  Re: Tuning, styling

Benikek írta:
Hello!

Egy seat leon 1.8T 180LE tulajdonosa vagyok, meghalt a gyári turbóm olaj gondok miatt amiket már orvosoltam.
És azon gondolkoztam hogy a 224LE Cupra R turbóját tenném az autóba K04-es turbót.
Több helyen olvastam hogy csak csere és chip és rendbe vagyok más nem kell.
viszont máshol azt irják rengeteg egyéb dolgot kell hozzá még beszereznem.
Tudnátok ebbe segíteni? létezik hogy ez a dolog megállna 150 alatt? 60000 szerezném a turbófeltöltőt:)

Üdv Benjamin

Szia! Ezt a kérdést tedd át a M.A.Team rovatba, ott hamarabb fogsz rá választ kapni! Üdv Misi!

Szerző:  seca [ 2014.07.03. 20:17 ]
Hozzászólás témája:  Re: Tuning, styling

Szia!


Ugy nezki, hogy lassan kipufogo csere lesz mert eljott az ideje...
Kerdeznem, hogy milyen rendszerre kellene/lehet cserelni ha sportdobot is szeretnek?
( meg majd idovel chipeltetni is mert a 75 paci kicsit keveske plane, hogy szelesebb kerek kerult ra. )


koszi

udv: seca

Szerző:  david4500 [ 2015.01.25. 13:32 ]
Hozzászólás témája:  Re: Tuning, styling

sziasztok azt szeretném tudni hogy ennyi a seat leon 1.8 t 20v turbonyomása vagyis azér kéne mert lefújószelepet szertnék szerélni és hogy milyen erős kell bele az auto 210lovas

Szerző:  M.A.Team [ 2015.01.25. 20:32 ]
Hozzászólás témája:  Re: Tuning, styling

Meg kell mérni! De a lefújószelep vásárlás nehéz dió....,ne hallgass a fórumokon olvasottakra! Keress szakembert hozzá,ha nincs, akkor segítek!
david4500 írta:
sziasztok azt szeretném tudni hogy ennyi a seat leon 1.8 t 20v turbonyomása vagyis azér kéne mert lefújószelepet szertnék szerélni és hogy milyen erős kell bele az auto 210lovas

Szerző:  gabemiller [ 2015.01.25. 20:43 ]
Hozzászólás témája:  Re: Tuning, styling

Sziasztok!

Hol/kitől/mennyiért érdemes eredeti cupra felnit vennem? Seat-tól rendelhető még vajon? Megéri onnan, vagy inkább használtan, felújítottat?
Teljesen laikus vagyok felni-témában, szeretnék ezen változtatni. :)

Előre is köszi!

Csatolmányok:
0308z+2003_Seat_Leon_Cupra_R+Close_Up_Wheel_Brembo_Caliper.jpg
0308z+2003_Seat_Leon_Cupra_R+Close_Up_Wheel_Brembo_Caliper.jpg [ 58.81 KiB | Megtekintve 45 alkalommal. ]

Szerző:  zozo1981 [ 2015.04.11. 12:16 ]
Hozzászólás témája:  Re: Tuning, styling

Ez már lehet lerágott csont és minden SEATos elvégezte az autóján :)
Az új bicskakulcsomhoz átprogramoztam a komfortelektronikát, így a kulcs távirányítójával tudom az ablakokat zárni nyitni.

Nem kell hozzá más mint egy soros (RS2312) OBD2 kábel és egy valós soros porttal rendelkező laptop amin DOS-al bootolunk be. A VDSPro progival tudjuk ezt kieszközölni.

Kép

Ha valakit érdekel segítek szívesen.

Szerző:  seca [ 2015.05.16. 12:13 ]
Hozzászólás témája:  Re: Tuning, styling

Szia Attila!

1.4 75le (2004) cordibol mennyi erot lehetne pluszba kihozni?
( mit kellene rajta csinalni es ez osszessegeben mennyibe kerulne? )

koszi

Szerző:  M.A.Team [ 2015.05.16. 16:31 ]
Hozzászólás témája:  Re: Tuning, styling

Kipufrendszer spirexel,szívórendszer spirexel sport szűrővel, plussz egyedi chip , ezek együtt 20-30% hozhatnak...
seca írta:
Szia Attila!

1.4 75le (2004) cordibol mennyi erot lehetne pluszba kihozni?
( mit kellene rajta csinalni es ez osszessegeben mennyibe kerulne? )

koszi

Szerző:  seca [ 2015.05.16. 18:08 ]
Hozzászólás témája:  Re: Tuning, styling

M.A.Team írta:
Kipufrendszer spirexel,szívórendszer spirexel sport szűrővel, plussz egyedi chip , ezek együtt 20-30% hozhatnak...
seca írta:
Szia Attila!

1.4 75le (2004) cordibol mennyi erot lehetne pluszba kihozni?
( mit kellene rajta csinalni es ez osszessegeben mennyibe kerulne? )

koszi



Koszi, es ez osszegben kb mennyi lenne?

Szerző:  M.A.Team [ 2015.05.17. 19:51 ]
Hozzászólás témája:  Re: Tuning, styling

180-190e forint.
seca írta:
M.A.Team írta:
Kipufrendszer spirexel,szívórendszer spirexel sport szűrővel, plussz egyedi chip , ezek együtt 20-30% hozhatnak...
seca írta:
Szia Attila!

1.4 75le (2004) cordibol mennyi erot lehetne pluszba kihozni?
( mit kellene rajta csinalni es ez osszessegeben mennyibe kerulne? )

koszi



Koszi, es ez osszegben kb mennyi lenne?

Szerző:  zozo1981 [ 2015.05.25. 20:27 ]
Hozzászólás témája:  Re: Tuning, styling

Mivel indexkart ki akarom cserélni tempomatosra és ehhez kormánykereket le kell szedjem gondoltam várok még vele. Ugyanis már megkopott rajta a bőr szeretnék vele valamit kezdeni. Vagy kicserélem vagy tudtok szakembert ajánlani aki szépen dolgozik újrabőröztetném?

Szerző:  M.A.Team [ 2015.05.26. 14:13 ]
Hozzászólás témája:  Re: Tuning, styling

van gyári új kormányom ha kell 25e
zozo1981 írta:
Mivel indexkart ki akarom cserélni tempomatosra és ehhez kormánykereket le kell szedjem gondoltam várok még vele. Ugyanis már megkopott rajta a bőr szeretnék vele valamit kezdeni. Vagy kicserélem vagy tudtok szakembert ajánlani aki szépen dolgozik újrabőröztetném?

Szerző:  zozo1981 [ 2015.05.26. 18:47 ]
Hozzászólás témája:  Re: Tuning, styling

M.A.Team írta:
van gyári új kormányom ha kell 25e
zozo1981 írta:
Mivel indexkart ki akarom cserélni tempomatosra és ehhez kormánykereket le kell szedjem gondoltam várok még vele. Ugyanis már megkopott rajta a bőr szeretnék vele valamit kezdeni. Vagy kicserélem vagy tudtok szakembert ajánlani aki szépen dolgozik újrabőröztetném?


Kép
Az enyém ilyen, amid van az is pont ilyen csak új?
Légzsák nélküli ugye, azt át kell rakjam?

Szerző:  M.A.Team [ 2015.05.26. 20:16 ]
Hozzászólás témája:  Re: Tuning, styling

Igen!
Annyi a külömbség ,h. a cérna piros!
zozo1981 írta:
M.A.Team írta:
van gyári új kormányom ha kell 25e
zozo1981 írta:
Mivel indexkart ki akarom cserélni tempomatosra és ehhez kormánykereket le kell szedjem gondoltam várok még vele. Ugyanis már megkopott rajta a bőr szeretnék vele valamit kezdeni. Vagy kicserélem vagy tudtok szakembert ajánlani aki szépen dolgozik újrabőröztetném?


Kép
Az enyém ilyen, amid van az is pont ilyen csak új?
Légzsák nélküli ugye, azt át kell rakjam?

Szerző:  zozo1981 [ 2015.05.26. 20:22 ]
Hozzászólás témája:  Re: Tuning, styling

M.A.Team írta:
Igen!
Annyi a külömbség ,h. a cérna piros!


Okok, kell. Jövőhét szombaton megyek Pestre akkor tudok elugrani érte, előtte felhívlak.

Szerző:  zozo1981 [ 2015.06.08. 20:14 ]
Hozzászólás témája:  Re: Tuning, styling

Akinek van gyárilag vagy aki már beépítette magának esetleg nem akar ezzel foglalkozni annak ez nem lesz érdekes. De aki tervezi, hogy tempomatot rak autójába sajátkezűleg annak hasznos lehet. Szóval a neten rengeteg guide van lépésről lépésre jobbnál jobb fotókkal mit hogyan szedjünk le és hova szereljünk. Erre a részére nem is akarok kitérni, csak konkrétan a karra meg a kábelra amit ha magunk készítünk sokat spórolhatunk.

Először is kell ugye egy tempomat kapcsolókkal kiegészített baloldali indexkar. Van a régebbi oldalnyomógombos meg az újabb oldalt billenőgombos fajta, ez jobban illik az autóba mert a fedélzeti számítógépet vezérlő gombok is hasonlóak a jobb oldali karon. Én ezért is választottam ezt a fajtát habár jóval drágább is. A beszerzésére van lehetőség eredetit venni SEAT márkakereskedéstől vagy SEAT alkatrészekkel foglalkozó kereskedőtől, tudunk venni utángyártottat is meg akár bontóból. Ezt mindenki maga döntse el.

Itt az enyém típusszáma: 1J0 953 513B 01C
Kép

Aztán kell egy csatlakozó, szintén sok a lehetőség eBay, Vatera, bontó, alkatrészkereskedés stb. típusszáma: 8L0 972 980
Kép

Kell még némi vezeték (pl. egy LAN kábel belső erei tökéletesen megfelelnek) valamint textil ragasztószalag a bandázsoláshoz:
Kép
Itt látszik a bekötés is az ECU-ba az 1.8T AUQ-s motorverziónál. A kábelkorbácsot 2 méter hosszúra csináltam 5 vezetékkel. Amiből egy vezetékkel a csatlakozó után kiálltam 50cm-el. Mert ezt kell csatlakoztatni a biztosítéktáblánál, csak a maradék 4 vezeték megy tovább ki az ECU-hoz.
Kép

A csatlakozóba én beforrasztottam a kábelvégeket nem csak rákrimpeltem, jobban bízok a forrasztásba, meg ha kontakthiba lesz nem akarom újra kibontani a kapcsolót, nagy munka.
Kép

Ilyen lett a felszerelt csatlakozó, egy kötegelővel rögzítsük a vezetékeket:
Kép

A kábelezésnél fontos még egy dolog. Ahol kilépünk a kábelkorbáccsal az ablaktörlő motr és mechanika kivétele után férünk hozzá:
Kép

Itt feltétlenül valami gumi átvezetőt használjunk. Ugyanis egy kiadós eső után meg idővel is beszivároghat a víz az utastérbe, és az nem jó:
Kép

Végezetül mielőtt mindent összeraknánk a kormány körül és a motortérben, VCDS-el ellenőrizzük a kar gombjainak működését.
Kép

Ha minden rendben van, akkor összepakolhatjuk az autót és forgalomban is tesztelhetjük Az egész jópár órás munka, ha megelégszünk olcsóbb bontott karral akkor 10eFt-ból kijön minden anyaggal az egész művelet.

Nekem kb. fél literrel vitte le a fogyasztást és nem beszélve a kényelmi értékéről.

Szerző:  Stpadre [ 2015.11.11. 22:55 ]
Hozzászólás témája:  Re: Tuning, styling

Hali M.A.TEAM!

Adott egy 2001-es SEAT Cordoba 1.8T Cupra. Ebbe szeretnék turbónyomás, olajhőfok és olajnyomás mérőt. A műszereket az A oszlopba szeretném rakatni. Tudsz segíteni a beszerzésben és a beszerelésben? A műszertartó jó lenne ha típus specifikus lenne.

Válaszod előre is köszönöm!

Oldal: 18 / 19 Időzóna: UTC + 1 óra
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/