Szerző |
Üzenet |
Hókornél
Moderátor
Csatlakozott: 2008.07.11. 12:20 Hozzászólások: 558 Tartózkodási hely: Zalaegerszeg
|
Re: Tuning, styling
Én egyértelműen a második mellett teszem le a voksom ( http://racing-bazar.hu/ShowImage.aspx?i ... 9&imgX=400), szerintem inkább illik az 5 küllős a Leon sportos megjelenéséhez, jobban "nyitja a karosszériát", az Audi replika felni Seaton nekem egy kicsit englishrussia filing, de ízlések és pofonok.
_________________
|
2009.11.30. 11:53 |
|
|
Moha
Adminisztrátor
Csatlakozott: 2008.07.08. 10:35 Hozzászólások: 106 Tartózkodási hely: Pest megye
|
Re: Tuning, styling
Én is az ötküllősre szavazok. A gyári 17"-os is az, jól is áll a Leonnak.
_________________
2003. Leon Sport R 1.8 20V Turbo Powered by M.A.Team
|
2009.11.30. 13:04 |
|
|
Geri
Csatlakozott: 2009.02.13. 09:34 Hozzászólások: 61 Tartózkodási hely: Wesseling
|
Re: Tuning, styling
Sziasztok, köszönöm a kommenteket.Várom a többiek véleményét is.Picit nehéz a döntés. Gondoltam már arra is,hogy egyik felére az egyik fajtát,másik felére megy a másikat rakom Köszi Geri
|
2009.11.30. 15:07 |
|
|
Milan
Csatlakozott: 2009.11.30. 16:07 Hozzászólások: 1
|
Re: Tuning, styling
Sziasztok! 2003ös leonhoz keresek cupra küszöböt, párban v. jobb oldalit. szakacs_milan@msn.com
|
2009.11.30. 16:09 |
|
|
Geri
Csatlakozott: 2009.02.13. 09:34 Hozzászólások: 61 Tartózkodási hely: Wesseling
|
Re: Tuning, styling
Hy, ez engem is érdekelne,párban.
|
2009.11.30. 16:28 |
|
|
tibcsi_san
Csatlakozott: 2008.07.14. 19:28 Hozzászólások: 241
|
Re: Tuning, styling
Csak a gyári 17es, szívem dobog érte:) Moha írta: Én is az ötküllősre szavazok. A gyári 17"-os is az, jól is áll a Leonnak.
|
2009.11.30. 17:55 |
|
|
kobassz
Csatlakozott: 2009.07.15. 18:49 Hozzászólások: 29 Tartózkodási hely: Füzesabony
|
Re: Tuning, styling
Szia, nem rossz egyik sem. Ha ebből a kettőből kellene választani, akkor a második (5 ágú)
_________________ Seat Leon 1.9 TDI 81KW/110LE 2004.06.
|
2009.11.30. 19:10 |
|
|
cordobasportline
|
Re: Tuning, styling
A sportlégszűrő témában:
Nem az első vita ebben a fórumban, már én is leírtam ezt régebben:
Anno, a kilencvenes évek elején az Ikarus buszoknál áttértek a papírbetétes légszűrőre. Addig az olajtükrös technológiával szerelt motorok, vigan elmentek félmilió km-t is különösebb olajfogyasztás nélkül.
Mindenki örült a modern tiszta papírbetéteknek. De pár hónap mulva, távolsági járatoknál, napi 500km futás mellett, már jelentkezett kirívó olajfogyasztás. Volt olyan motor, amit már 100 E km előtt hüvelyezni kellett.
A sportszűrő, gyakorlatilag, az olajtükrös elvett használja.
Így elvileg jobb is mint a papír, csak oda kell rá figyelni, kellő időben tisztítani, és olajozni!
A gyártók is a papír előnyeit használják ki. Egyszerűbb, olcsóbb, nem igényel különösebb hozzáértést acseréje, tiszta...stb...
a hátrány a nagyobb folytás, így minimális teljesítményvesztés, és ebből adódóan , pivivel több fogyasztás.
De mivel olcsóbb a gyártás, s normál utcai autós, nem vesz észre különbségett, ezt szerelik be alapból.
|
2009.12.11. 09:38 |
|
|
Hókornél
Moderátor
Csatlakozott: 2008.07.11. 12:20 Hozzászólások: 558 Tartózkodási hely: Zalaegerszeg
|
Re: Tuning, styling
Volt nekem márkás sport betétszűrőm, de tönkrement 2 éven belül (amikor vettem nem ezt ígérték), mert nem bírta a kartergázt. A szűrőrostélyt körbefogó gumikeret megduzzadt, meghullámosodott, ami a szűrőház és a szűrőházfedél között hivatott lett volna ellátni a tömítést. Kidobtam, pedig nem volt olcsó, azóta papír filter van benne és ugyanolyan jó. cordobasportline írta: ... s normál utcai autós, nem vesz észre különbséget, ... Én sem éreztem semmit, legfeljebb bedumáltam magamnak. Ígyjárás tipikus esete, a tanulság az enyém.
_________________
|
2009.12.11. 11:57 |
|
|
cordobasportline
|
Re: Tuning, styling
Amikor a Honda vti-je 8400 forog, hogy leadja a max 145 nm nyomatékát, ott érhet valamit, de pl nekem 1800-3500 között megvan a 135 nm, ott még kap levegőt csukott szájjal is:-)
|
2009.12.11. 12:14 |
|
|
kanyarcsákány
Csatlakozott: 2009.11.09. 23:24 Hozzászólások: 194 Tartózkodási hely: VP megye, Pápa
|
Re: Tuning, styling
cordobasportline írta: Amikor a Honda vti-je 8400 forog, hogy leadja a max 145 nm nyomatékát, ott érhet valamit, de pl nekem 1800-3500 között megvan a 135 nm, ott még kap levegőt csukott szájjal is:-) Ráéreztél!! akkor nincs szüksége hatalmas mennyiségű levegőre. Amikor viszont 4000 felett jár, sokat számít az a mondjuk 5-10% levegő. És a torokhang!! Utánozhatatlan!
_________________ Toledo Signo 1.6 16V BCB || N0: 161
NOT SPONSORED BY MOMMY & DADDY
|
2009.12.13. 13:46 |
|
|
M.A.Team
Moderátor
Csatlakozott: 2008.07.08. 14:59 Hozzászólások: 2413 Tartózkodási hely: Budapest XVII.Seat Leon Cupra R
|
Re: Tuning, styling
Hát, valószínüleg mégse volt annyira márkás... Egyébként az ügyfeleim érzik a külömbséget. Hókornél írta: Volt nekem márkás sport betétszűrőm, de tönkrement 2 éven belül (amikor vettem nem ezt ígérték), mert nem bírta a kartergázt. A szűrőrostélyt körbefogó gumikeret megduzzadt, meghullámosodott, ami a szűrőház és a szűrőházfedél között hivatott lett volna ellátni a tömítést. Kidobtam, pedig nem volt olcsó, azóta papír filter van benne és ugyanolyan jó. cordobasportline írta: ... s normál utcai autós, nem vesz észre különbséget, ... Én sem éreztem semmit, legfeljebb bedumáltam magamnak. Ígyjárás tipikus esete, a tanulság az enyém.
_________________ M.A.Team. Clubvezető. Seat-szervíz-tuning. 06209277309 www.seat-szervíz.hu
|
2009.12.13. 16:03 |
|
|
Popeye
Csatlakozott: 2009.07.08. 20:32 Hozzászólások: 3
|
Re: Tuning, styling
Üdv mindenkinek!
Segítséget szeretnék kérni.....99-2002-ig gyártott Seat Cordoba variom van, infócenteres középbokszhoz keresek autórádio beépítő keretet...Ha valaki tud ilyet az legyen szíves jelezze!!! Előre is köszönöm!
|
2009.12.15. 13:53 |
|
|
ottocars
Csatlakozott: 2009.12.30. 19:41 Hozzászólások: 11 Tartózkodási hely: Budapest
|
Re: Tuning, styling
Hyho! HILFE, HELP! Kerestetik monster első lökösbe, vezetőoldali légbeömlő műanyag + monster hátsó lökös. Üdv. ottocars
|
2009.12.31. 15:32 |
|
|
pozsipeti
Csatlakozott: 2009.04.05. 20:48 Hozzászólások: 69 Tartózkodási hely: Csongrád
|
Re: Tuning, styling
Sziasztok! Ezt a ledese helyzetjelzőt szeretném a leonomba! Szerintetek belemegy? http://hdeu.hu/showimage.php?f=AALAlDsx ... 5u4bOn.jpg
|
2010.01.03. 21:56 |
|
|
M.A.Team
Moderátor
Csatlakozott: 2008.07.08. 14:59 Hozzászólások: 2413 Tartózkodási hely: Budapest XVII.Seat Leon Cupra R
|
Re: Tuning, styling
_________________ M.A.Team. Clubvezető. Seat-szervíz-tuning. 06209277309 www.seat-szervíz.hu
|
2010.01.04. 11:44 |
|
|
cordobasportline
|
Re: Tuning, styling
Idézet: Egyébként az ügyfeleim érzik a külömbséget. Mert ők nyomják neki:-) ( öreguras vezetésen nem segít:-D )
|
2010.01.05. 09:52 |
|
|
M.A.Team
Moderátor
Csatlakozott: 2008.07.08. 14:59 Hozzászólások: 2413 Tartózkodási hely: Budapest XVII.Seat Leon Cupra R
|
Re: Tuning, styling
Meg a rossz autókon! Egy kicsit lemaradtál!!! cordobasportline írta: Idézet: Egyébként az ügyfeleim érzik a külömbséget. Mert ők nyomják neki:-) ( öreguras vezetésen nem segít:-D )
_________________ M.A.Team. Clubvezető. Seat-szervíz-tuning. 06209277309 www.seat-szervíz.hu
|
2010.01.05. 11:22 |
|
|
kanyarcsákány
Csatlakozott: 2009.11.09. 23:24 Hozzászólások: 194 Tartózkodási hely: VP megye, Pápa
|
Re: Tuning, styling
Véleményeket várok.
Csatolmányok:
toledo borbet ls 17.jpg [ 36.48 KiB | Megtekintve 174 alkalommal. ]
_________________ Toledo Signo 1.6 16V BCB || N0: 161
NOT SPONSORED BY MOMMY & DADDY
|
2010.01.06. 22:26 |
|
|
buhancs
Csatlakozott: 2009.10.23. 21:34 Hozzászólások: 13
|
Re: Tuning, styling
kanyarcsákány írta: Véleményeket várok. Szerintem jól néz ki
|
2010.01.07. 09:30 |
|
|
tibcsi_san
Csatlakozott: 2008.07.14. 19:28 Hozzászólások: 241
|
Re: Tuning, styling
Szerintem túlságosan le van ültetve.Ezen kívűl tetszik kanyarcsákány írta: Véleményeket várok.
|
2010.01.07. 11:20 |
|
|
kanyarcsákány
Csatlakozott: 2009.11.09. 23:24 Hozzászólások: 194 Tartózkodási hely: VP megye, Pápa
|
Re: Tuning, styling
_________________ Toledo Signo 1.6 16V BCB || N0: 161
NOT SPONSORED BY MOMMY & DADDY
|
2010.01.07. 23:09 |
|
|
mclaurin
Csatlakozott: 2010.01.14. 21:01 Hozzászólások: 3
|
Re: Tuning, styling
Sziasztok
Érdeklődöm, hogy szerintetek egy 2002-es 1.6 16V BCB-s Toledonál mennyit jelent egy chiptuning. A számok nyelvén azt találtam, hogy 105 helyett 117 Le, és 145Nm helyett 160. (meg majdnem 1 L fogyasztáscsökkenés) Engem inkább a szubjektív véleményetek érdekelne az érzet elmagyarázására. pl. chiptuning után klímával együtt jobban megy mint előtte klíma nélkül?
köszönöm
|
2010.01.14. 21:18 |
|
|
M.A.Team
Moderátor
Csatlakozott: 2008.07.08. 14:59 Hozzászólások: 2413 Tartózkodási hely: Budapest XVII.Seat Leon Cupra R
|
Re: Tuning, styling
Igen,pontosan így van. mclaurin írta: Sziasztok
Érdeklődöm, hogy szerintetek egy 2002-es 1.6 16V BCB-s Toledonál mennyit jelent egy chiptuning. A számok nyelvén azt találtam, hogy 105 helyett 117 Le, és 145Nm helyett 160. (meg majdnem 1 L fogyasztáscsökkenés) Engem inkább a szubjektív véleményetek érdekelne az érzet elmagyarázására. pl. chiptuning után klímával együtt jobban megy mint előtte klíma nélkül?
köszönöm
_________________ M.A.Team. Clubvezető. Seat-szervíz-tuning. 06209277309 www.seat-szervíz.hu
|
2010.01.15. 09:05 |
|
|
rudolf
Csatlakozott: 2008.08.03. 19:33 Hozzászólások: 28
|
Re: Tuning, styling
Ha mész egy kört tuning előtt és után egy-egy fényképet csinálva magadról: a másodiknál fülig ér a szád mclaurin írta: Sziasztok Engem inkább a szubjektív véleményetek érdekelne az érzet elmagyarázására. köszönöm
|
2010.01.16. 17:57 |
|
|
|