|
Pontos idő: 2024.09.25. 13:26
|
Megválaszolatlan hozzászólások | Aktív témák
Technikai gondok, problémák
Szerző |
Üzenet |
M.A.Team
Moderátor
Csatlakozott: 2008.07.08. 14:59 Hozzászólások: 2413 Tartózkodási hely: Budapest XVII.Seat Leon Cupra R
|
Re: Technikai gondok, problémák
Ket dolog lehet, az egyik hogy eldugult a futoradiator, a masik pedig leptetomotor hiba. Az utobbit VCDS -el lehet nezni! Lacaracer írta: Sziasztok nekem egy 2010 es Seat Leon om van és az anyós ülésnél a lábnál nem jön csak hideg levegő amúgy a fűtés tökéletesen működik dea jobb oldali láb fűtés csak hideget nyom ha valaki tudja a probléma okát kérem válaszoljon köszi sziasztok szép estét
_________________ M.A.Team. Clubvezető. Seat-szervíz-tuning. 06209277309 www.seat-szervíz.hu
|
2018.11.19. 10:02 |
|
|
petroszjan
Csatlakozott: 2018.07.19. 16:59 Hozzászólások: 8
|
Re: Technikai gondok, problémák
Kormányom surrogó hangot ad ki, mint amikor két különböző műanyag súrlódik egymással. Mennyire súlyos a jelenség és mi a megoldása? Teljes kormánycsere légzsákkal, mindennel együtt, vagy olcsóbban is megúszható? Cordoba Mk 2 az autó.
|
2018.11.20. 16:33 |
|
|
Pasztormate
Csatlakozott: 2018.11.17. 17:35 Hozzászólások: 5
|
Re: Technikai gondok, problémák
Sziasztok van egy seat Toledom 1.6 Bcb motorkódos. Az utóbbi időben elkezdett rángatni a motor 1500 és 2000 között ingadozik az alapjárata és van mikor menetkozben leáll. Ezeket a hibakodokat hozza :16686, 17961, 17550, 17912 és már a Jóistent is kicseréltem benn fojtószelep, EGR szelep, lambdaszonda gyertyák és még most sem jó Segítsetek mibaja mert szerelőről szerelőtre járok.
|
2018.11.26. 21:27 |
|
|
Fozo_
Csatlakozott: 2018.11.27. 20:35 Hozzászólások: 2
|
Re: Technikai gondok, problémák
Szia, sajnos nekem is hasonló problémám van (1.6 BCB), de nálam alapjárat is alig-alig van, ilyen hibákat dob: 17851 - Potentiometer for EGR (G212) P1443 - 35-10 - Signal too Low - Intermittent 18047 - Accelerator Position Sensor 1/2 (G79/G185) P1639 - 35-10 - Implausible Signal - Intermittent 17961 - Barometric / Manifold Pressure Signals P1553 - 35-10 - Implausible Correlation - Intermittent 18041 - Accelerator Position Sensor 2 (G185) P1633 - 35-10 - Signal too Low - Intermittent 17564 - Manifold Pressure Sensor (G71) P1156 - 35-10 - Open/Short to Ground - Intermitten Pasztormate írta: Sziasztok van egy seat Toledom 1.6 Bcb motorkódos. Az utóbbi időben elkezdett rángatni a motor 1500 és 2000 között ingadozik az alapjárata és van mikor menetkozben leáll. Ezeket a hibakodokat hozza :16686, 17961, 17550, 17912 és már a Jóistent is kicseréltem benn fojtószelep, EGR szelep, lambdaszonda gyertyák és még most sem jó Segítsetek mibaja mert szerelőről szerelőtre járok.
|
2018.11.27. 20:41 |
|
|
crok
Csatlakozott: 2014.04.27. 18:33 Hozzászólások: 27
|
Re: Technikai gondok, problémák
17550 - P1142 - számított terhelés keresztellenőrzés: Alsó határ elérve 17912 - P1504 - Beszívott levegő - vákuum szivárgás 17961 - P1553 - Légköri nyomás-jel/szívócsönyomás (MAP) arányértéke valószínütlen 16686 - P0302 - kettes henger égéskimaradás Szerintem valahol "ereszt" a szívó oldal. Itt nincs MAF csak MAP. Több levegő = nagyobb terhelés -> nagyobb fordulat A fojtószelepház alatt megvan a gumi tömítő karika? Az EGR összes tömítése (a szelep két oldalán, a visszavezető cső és a fojtószelep közt, a leömlőnél a csonk, a MAP szenzor tömítése, a szenzor maga és a szenzor csatlakozója/kábelezése, a szívósor repedt-e valahol, a szívósor tömítésének épsége.. fékrásegítő környékén repedés/lyuk.. tankszellőztető csövein vagy magán az aktívszén szűrőn repedés.. ennyivel kezdeném. Pasztormate írta: Sziasztok van egy seat Toledom 1.6 Bcb motorkódos. Az utóbbi időben elkezdett rángatni a motor 1500 és 2000 között ingadozik az alapjárata és van mikor menetkozben leáll. Ezeket a hibakodokat hozza :16686, 17961, 17550, 17912 és már a Jóistent is kicseréltem benn fojtószelep, EGR szelep, lambdaszonda gyertyák és még most sem jó Segítsetek mibaja mert szerelőről szerelőtre járok.
|
2018.11.27. 21:11 |
|
|
Pasztormate
Csatlakozott: 2018.11.17. 17:35 Hozzászólások: 5
|
Re: Technikai gondok, problémák
crok írta: 17550 - P1142 - számított terhelés keresztellenőrzés: Alsó határ elérve 17912 - P1504 - Beszívott levegő - vákuum szivárgás 17961 - P1553 - Légköri nyomás-jel/szívócsönyomás (MAP) arányértéke valószínütlen 16686 - P0302 - kettes henger égéskimaradás Szerintem valahol "ereszt" a szívó oldal. Itt nincs MAF csak MAP. Több levegő = nagyobb terhelés -> nagyobb fordulat A fojtószelepház alatt megvan a gumi tömítő karika? Az EGR összes tömítése (a szelep két oldalán, a visszavezető cső és a fojtószelep közt, a leömlőnél a csonk, a MAP szenzor tömítése, a szenzor maga és a szenzor csatlakozója/kábelezése, a szívósor repedt-e valahol, a szívósor tömítésének épsége.. fékrásegítő környékén repedés/lyuk.. tankszellőztető csövein vagy magán az aktívszén szűrőn repedés.. ennyivel kezdeném. Pasztormate írta: Sziasztok van egy seat Toledom 1.6 Bcb motorkódos. Az utóbbi időben elkezdett rángatni a motor 1500 és 2000 között ingadozik az alapjárata és van mikor menetkozben leáll. Ezeket a hibakodokat hozza :16686, 17961, 17550, 17912 és már a Jóistent is kicseréltem benn fojtószelep, EGR szelep, lambdaszonda gyertyák és még most sem jó Segítsetek mibaja mert szerelőről szerelőtre járok. Hétvégén átnézem köszönöm a segítséget!
|
2018.11.27. 21:14 |
|
|
crok
Csatlakozott: 2014.04.27. 18:33 Hozzászólások: 27
|
Re: Technikai gondok, problémák
17564 - Manifold Pressure Sensor (G71) P1156 - 35-10 - Open/Short to Ground - Intermitten A MAP csatlakozása/kábelezése sérült szerintem. De a kábelezésben lehet szerintem hiba, a jelszintek alacsonyak - akár már az 5V referencia is lehet alacsony, és/vagy a jelkábelek sérültek. Kapcsolási rajz alapján egy felé mennek azt hiszem. Fozo_ írta: Szia, sajnos nekem is hasonló problémám van (1.6 BCB), de nálam alapjárat is alig-alig van, ilyen hibákat dob: 17851 - Potentiometer for EGR (G212) P1443 - 35-10 - Signal too Low - Intermittent 18047 - Accelerator Position Sensor 1/2 (G79/G185) P1639 - 35-10 - Implausible Signal - Intermittent 17961 - Barometric / Manifold Pressure Signals P1553 - 35-10 - Implausible Correlation - Intermittent 18041 - Accelerator Position Sensor 2 (G185) P1633 - 35-10 - Signal too Low - Intermittent 17564 - Manifold Pressure Sensor (G71) P1156 - 35-10 - Open/Short to Ground - Intermitten Pasztormate írta: Sziasztok van egy seat Toledom 1.6 Bcb motorkódos. Az utóbbi időben elkezdett rángatni a motor 1500 és 2000 között ingadozik az alapjárata és van mikor menetkozben leáll. Ezeket a hibakodokat hozza :16686, 17961, 17550, 17912 és már a Jóistent is kicseréltem benn fojtószelep, EGR szelep, lambdaszonda gyertyák és még most sem jó Segítsetek mibaja mert szerelőről szerelőtre járok.
|
2018.11.27. 21:15 |
|
|
Fozo_
Csatlakozott: 2018.11.27. 20:35 Hozzászólások: 2
|
Re: Technikai gondok, problémák
Szia, Köszi a tippet! crok írta: 17564 - Manifold Pressure Sensor (G71) P1156 - 35-10 - Open/Short to Ground - Intermitten A MAP csatlakozása/kábelezése sérült szerintem. De a kábelezésben lehet szerintem hiba, a jelszintek alacsonyak - akár már az 5V referencia is lehet alacsony, és/vagy a jelkábelek sérültek. Kapcsolási rajz alapján egy felé mennek azt hiszem. Fozo_ írta: Szia, sajnos nekem is hasonló problémám van (1.6 BCB), de nálam alapjárat is alig-alig van, ilyen hibákat dob: 17851 - Potentiometer for EGR (G212) P1443 - 35-10 - Signal too Low - Intermittent 18047 - Accelerator Position Sensor 1/2 (G79/G185) P1639 - 35-10 - Implausible Signal - Intermittent 17961 - Barometric / Manifold Pressure Signals P1553 - 35-10 - Implausible Correlation - Intermittent 18041 - Accelerator Position Sensor 2 (G185) P1633 - 35-10 - Signal too Low - Intermittent 17564 - Manifold Pressure Sensor (G71) P1156 - 35-10 - Open/Short to Ground - Intermitten Pasztormate írta: Sziasztok van egy seat Toledom 1.6 Bcb motorkódos. Az utóbbi időben elkezdett rángatni a motor 1500 és 2000 között ingadozik az alapjárata és van mikor menetkozben leáll. Ezeket a hibakodokat hozza :16686, 17961, 17550, 17912 és már a Jóistent is kicseréltem benn fojtószelep, EGR szelep, lambdaszonda gyertyák és még most sem jó Segítsetek mibaja mert szerelőről szerelőtre járok.
|
2018.11.28. 15:20 |
|
|
VTX6
Csatlakozott: 2018.10.14. 09:21 Hozzászólások: 7
|
Re: Technikai gondok, problémák
Sziasztok!
Beültem a kocsiba, és motorindításnál 3-at sípolt a hűtőfolyadék jelzője, és a hőfokmérő mellett piros lámpa villog. Így nem indulok el vele. Megnéztem a kézikönyvben, azt írja hogy utántöltés vagy tömítetlenség.
Elég utántöltenem, vagy komolyabb gond is lehet?
Köszi!
Update: utántöltöttem, azt követően indításnál minden rendben volt, nem jelzett semmit. Nem lesz így gond, vagy azért nézessem meg valakivel?
_________________ Leon 1.4 16V BCA (2005) ~80000 km
|
2018.11.30. 12:13 |
|
|
Pasztormate
Csatlakozott: 2018.11.17. 17:35 Hozzászólások: 5
|
Re: Technikai gondok, problémák
Pasztormate írta: crok írta: 17550 - P1142 - számított terhelés keresztellenőrzés: Alsó határ elérve 17912 - P1504 - Beszívott levegő - vákuum szivárgás 17961 - P1553 - Légköri nyomás-jel/szívócsönyomás (MAP) arányértéke valószínütlen 16686 - P0302 - kettes henger égéskimaradás Szerintem valahol "ereszt" a szívó oldal. Itt nincs MAF csak MAP. Több levegő = nagyobb terhelés -> nagyobb fordulat A fojtószelepház alatt megvan a gumi tömítő karika? Az EGR összes tömítése (a szelep két oldalán, a visszavezető cső és a fojtószelep közt, a leömlőnél a csonk, a MAP szenzor tömítése, a szenzor maga és a szenzor csatlakozója/kábelezése, a szívósor repedt-e valahol, a szívósor tömítésének épsége.. fékrásegítő környékén repedés/lyuk.. tankszellőztető csövein vagy magán az aktívszén szűrőn repedés.. ennyivel kezdeném. Pasztormate írta: Sziasztok van egy seat Toledom 1.6 Bcb motorkódos. Az utóbbi időben elkezdett rángatni a motor 1500 és 2000 között ingadozik az alapjárata és van mikor menetkozben leáll. Ezeket a hibakodokat hozza :16686, 17961, 17550, 17912 és már a Jóistent is kicseréltem benn fojtószelep, EGR szelep, lambdaszonda gyertyák és még most sem jó Segítsetek mibaja mert szerelőről szerelőtre járok. Hétvégén átnézem köszönöm a segítséget! Megneztem és cseréltem az összes tömítés és még mindig hozza a 17961 es a 16686 hibát. Cseréljek MAP szenzort esetleg?
|
2018.12.03. 20:30 |
|
|
Pasztormate
Csatlakozott: 2018.11.17. 17:35 Hozzászólások: 5
|
Re: Technikai gondok, problémák
Sziasztok 1.6 Bcb ezeket a hibakodokat hozta miután kicseréltem a Szívósor tömítéseit és a map szenzort. 17550/P1142/004418 - Load Calculation Cross Check: Lower Limit Exceeded 17961 - Barometric / Manifold Pressure Signals: Implausible Correlation P1553 - 35-10 - - - Intermittent 17912 - Intake Air System: Leak Detected P1504 - 35-00 - -
Az ABS-ben pedig:
01314 - Engine Control Module 013 - Check DTC Memory Segítsetek mi lehet!!!
|
2018.12.12. 17:41 |
|
|
bordaslali
Csatlakozott: 2018.12.15. 20:32 Hozzászólások: 2
|
Re: Technikai gondok, problémák
Sziasztok Olyannal találkozom mostanában (Leon 1.4 2003-as), hogy hidegen nem magas az alapjárat. ... Plusz, hogy történjen is valami reggel mentem volna melóba és a kocsi nem indult. Én üzemanyagszivattyúra gondolok. Mivel nincs a gyújtás ráadásakor ez a fura hang hátulról. Akksi, gyújtókábel, trafó jó... gondolom akkor ez maradhatott.. Köszönöm
|
2018.12.17. 12:22 |
|
|
VTX6
Csatlakozott: 2018.10.14. 09:21 Hozzászólások: 7
|
Re: Technikai gondok, problémák
Sziasztok! A fotó nem saját, csak arra lennék kíváncsi, hogy mi a neve a bekarikázott résznek. Hogyan keressek rá?
_________________ Leon 1.4 16V BCA (2005) ~80000 km
|
2018.12.29. 13:50 |
|
|
Zso
Csatlakozott: 2018.12.30. 08:41 Hozzászólások: 1
|
Re: Technikai gondok, problémák
Sziasztok, Van egy Altea 1.6 benzines autóm, és pár napja elkezdett búgni a belső levegő keringető a kapcsoló megnyomásakor, ill. indításkor is, kb. 10 mp. - ig. Gondolom a váltó motor ment gallyra, a kérdésem hogy hogyan lehet hozzáférni, csak a műszerfal kivételével? Köszönöm
|
2018.12.30. 08:50 |
|
|
Kisspanyol
Csatlakozott: 2012.02.15. 22:11 Hozzászólások: 11
|
Re: Technikai gondok, problémák
Boldog Új Évet mindenkinek!
|
2019.01.01. 18:38 |
|
|
oszy
Csatlakozott: 2019.01.04. 09:12 Hozzászólások: 2
|
Re: Technikai gondok, problémák
Üdv tagok!
Sajnos az én autóm is elkezdett párásodni. Mínuszokban belülről "természetesen" lefagy szinte az összes ablak. A pollenszűrőm nincs egy éves. Elindítom a fűtést, de ugye hideg a motor, így sok idő mire leolvad. Hol keressem még a hibát? Leon 2003 BCB
|
2019.01.04. 09:15 |
|
|
Arona
Csatlakozott: 2018.12.15. 08:49 Hozzászólások: 1
|
Re: Technikai gondok, problémák
janicroft írta: Sziasztok!
Drága 1.2-es Ibizámra most költöttem majd 100ezer forintot, a futómű "gyengélkedése" miatt, így komolyan gondolkodóba estem, hogy veszek egy új Seat-ot.
A technikai kérdésem azzal kapcsolatos, hogy szerintetek mennyire lesznek artósak ezek az új, 1.4 TSI motorok? Akárkivel beszéltem, mindenki csak riaszt tőle, hogy kis hengerűrtartalom, nagy teljesítmény, a kettő együtt nem egészséges, mindig pörgetni kell majd azt is, stb. Vennék én nagy motorral Seatot, hogy ne kelljen pörgetni, csak mondjuk egy 2.0-s 3-4 éves Seat (igaz többnyire ezek dízelek), többe kerül mint egy új 1.4 TSI. Valakinek van már esetleg konkrét tapasztalata ezzel kapcsolatban?
Üdv, Jani hát nem tudom, nem értek igazán hozzá, hogy mit, mennyit és hová, így csak a saját tapasztalatomat tudom leírni. 2 hónapos a seat aronám, 1.0 tsi 95 le, neki száz km/h-nál 2100-2200-at mutat a fordulatszámmérő. a 10 éves suzuki swiftben (1.4 82 le,szívó) meg ugyanekkora sebességnél 2500 feletti. 130 km/h-nál a seat nem éri el a 3000-et, a suzi meg bőven fölötte forog. a seat fogyasztása meglepően alacsony, és mellé komoly futómű is társul, úgy fekszik az úton, (legyen az akármilyen szar út), hogy légkalapáccsal se lehet leverni róla. az enyém 3 hengeres, alapjáraton kicsit hülye hangja van, bent nem hallani semmit, hideg motornál enyhén rázza a kormányt, de menet közben csendes, csak a qrva nagy kerekek surrogása zavaró nekem. hogy mennyire lesz tartós? a sajátomról nekem egyelőre nagyon "egybenenvan" az érzésem. én is néztem 2-3 éves autókat, de lebeszéltem magam róluk, mivel nincs számolatlanul pénzem így inkább vettem egy aronát, 4 év vagy 200 ezer garival. ennyi!
|
2019.01.06. 09:04 |
|
|
VTX6
Csatlakozott: 2018.10.14. 09:21 Hozzászólások: 7
|
Re: Technikai gondok, problémák
oszy írta: Üdv tagok!
Sajnos az én autóm is elkezdett párásodni. Mínuszokban belülről "természetesen" lefagy szinte az összes ablak. A pollenszűrőm nincs egy éves. Elindítom a fűtést, de ugye hideg a motor, így sok idő mire leolvad. Hol keressem még a hibát? Leon 2003 BCB Érdemes ilyenkor a hideg ellenére bekapcsolni a klímát. Leviszi a párát, és a klímarendszernek is jó, ha át tudja járatni magát. Nyilván télen nincs rá szükség olyan szempontból, amiért alapvetően használjuk, viszont nem tesz jót neki, ha hosszú ideig nincs bekapcsolva. Szóval ezzel 2 gondot tudsz megoldani egyszerre. Viszont ha már annyira párásodik, hogy le is fagy később, akkor valószínűleg nagyobb a baj. Bár nem tudom. Mindenesetre azt érdemes megpróbálni, hogy leparkolás előtt 1-2 perccel lehúzod az ablakokat, hogy kimenjen a meleg.
_________________ Leon 1.4 16V BCA (2005) ~80000 km
|
2019.01.16. 19:50 |
|
|
csabus84
Csatlakozott: 2019.01.22. 15:49 Hozzászólások: 1
|
Re: Technikai gondok, problémák
Sziasztok ez a jel pislákol halványan 1.4es 2001 es Seat Leonon de csak ha nincs rajta a gyújtás!Indítás után színét sem látni szerintetek mi lehet ez? https://old.autonavigator.hu/popup/galeria/125435/13432
|
2019.01.22. 15:55 |
|
|
attosz
Csatlakozott: 2011.03.22. 20:44 Hozzászólások: 18 Tartózkodási hely: Nyíregyháza
|
Re: Technikai gondok, problémák
Sziasztok! 2007 Leon, 1,6 8v. Valami rezonál hátul már rég óta, azt kiderítettem, hogy a csomagtérajtó műanyag burkolata mögül jön a zaj jobb hátulról. Valaki tudja, hogy a csomagtérajtó belső műanyag burkolatát hogyan lehet leszedni? Köszi!
|
2019.02.05. 19:02 |
|
|
oszy
Csatlakozott: 2019.01.04. 09:12 Hozzászólások: 2
|
Re: Technikai gondok, problémák
VTX6 írta: oszy írta: Üdv tagok!
Sajnos az én autóm is elkezdett párásodni. Mínuszokban belülről "természetesen" lefagy szinte az összes ablak. A pollenszűrőm nincs egy éves. Elindítom a fűtést, de ugye hideg a motor, így sok idő mire leolvad. Hol keressem még a hibát? Leon 2003 BCB Érdemes ilyenkor a hideg ellenére bekapcsolni a klímát. Leviszi a párát, és a klímarendszernek is jó, ha át tudja járatni magát. Nyilván télen nincs rá szükség olyan szempontból, amiért alapvetően használjuk, viszont nem tesz jót neki, ha hosszú ideig nincs bekapcsolva. Szóval ezzel 2 gondot tudsz megoldani egyszerre. Viszont ha már annyira párásodik, hogy le is fagy később, akkor valószínűleg nagyobb a baj. Bár nem tudom. Mindenesetre azt érdemes megpróbálni, hogy leparkolás előtt 1-2 perccel lehúzod az ablakokat, hogy kimenjen a meleg. Így akkor a parkolás előtt pár perccel már kapcsoljam is le a fűtést?
|
2019.02.20. 16:54 |
|
|
VTX6
Csatlakozott: 2018.10.14. 09:21 Hozzászólások: 7
|
Re: Technikai gondok, problémák
oszy írta: VTX6 írta: oszy írta: Üdv tagok!
Sajnos az én autóm is elkezdett párásodni. Mínuszokban belülről "természetesen" lefagy szinte az összes ablak. A pollenszűrőm nincs egy éves. Elindítom a fűtést, de ugye hideg a motor, így sok idő mire leolvad. Hol keressem még a hibát? Leon 2003 BCB Érdemes ilyenkor a hideg ellenére bekapcsolni a klímát. Leviszi a párát, és a klímarendszernek is jó, ha át tudja járatni magát. Nyilván télen nincs rá szükség olyan szempontból, amiért alapvetően használjuk, viszont nem tesz jót neki, ha hosszú ideig nincs bekapcsolva. Szóval ezzel 2 gondot tudsz megoldani egyszerre. Viszont ha már annyira párásodik, hogy le is fagy később, akkor valószínűleg nagyobb a baj. Bár nem tudom. Mindenesetre azt érdemes megpróbálni, hogy leparkolás előtt 1-2 perccel lehúzod az ablakokat, hogy kimenjen a meleg. Így akkor a parkolás előtt pár perccel már kapcsoljam is le a fűtést? Igen.
_________________ Leon 1.4 16V BCA (2005) ~80000 km
|
2019.02.21. 07:10 |
|
|
mormota
Csatlakozott: 2019.02.26. 19:10 Hozzászólások: 5
|
Re: Technikai gondok, problémák
Sziasztok!
Remélem tud valaki segíteni! Adott egy 1m-es leon 2004 AUQ motorkódos.
Szeretnék rá olyan külső tükröket amik zárásnál nyitásnál automatikusan becsukodnak, kinyílnak. Láttam már youtubon könnycsepp ill sima tükrökkel szerelt verziót is, de sajnos semmi útmutatást ill leírást nem találtam arról hogyan kell kivitelezni. Tehát, olyan emberke válaszát várom aki tud nekem ebben segíteni, cikkszámokkal, bekötéssel, stb. A tükrök épp meglennének, (könnycsepp alakú) de addig nem akarom megvenni még nem tudom pontosan mi az eljárás.
A válaszokat előre is köszönöm! :)
|
2019.02.27. 17:32 |
|
|
Kiskesze 88
Csatlakozott: 2019.03.03. 20:58 Hozzászólások: 1
|
Re: Technikai gondok, problémák
Sziasztok! Olyan problémám van hogy toledo 1.6 signo 2004 es 77 kw os autom. Autopáylán haladva leesik a fordulat 0 ra gázpedálra nem reagál majd kb 5 mp mulva okés minden. Másik hiba menetközben leáll. És elsem indul. Nyikogo nyöszörgö hang jön a kormány alol és a benzinszivattyut hallom hogy nem megy. De másnap meg müködik. Már 2 szer hazakellett huzatni. Fötengely jelado cserélve de a hiba ujra jelentkezett. Még annyi hogy mikor elindult a kocsi gyengének éreztem . Szép estét!-
|
2019.03.03. 21:07 |
|
|
mormota
Csatlakozott: 2019.02.26. 19:10 Hozzászólások: 5
|
Re: Technikai gondok, problémák
Kiskesze 88 írta: Sziasztok! Olyan problémám van hogy toledo 1.6 signo 2004 es 77 kw os autom. Autopáylán haladva leesik a fordulat 0 ra gázpedálra nem reagál majd kb 5 mp mulva okés minden. Másik hiba menetközben leáll. És elsem indul. Nyikogo nyöszörgö hang jön a kormány alol és a benzinszivattyut hallom hogy nem megy. De másnap meg müködik. Már 2 szer hazakellett huzatni. Fötengely jelado cserélve de a hiba ujra jelentkezett. Még annyi hogy mikor elindult a kocsi gyengének éreztem . Szép estét!- Szia! Első körön azt javaslom hogy a random cserélgetést hagyd abba. Semmi értelme olyat kicserélni amiről nem vagy biztos hogy rossz. Először is, egy kiolvasás sokat segít, igaz nem mindig mondja meg mit is kell cserélni, de nagyban leszűkíti a kört. Nekem is volt ilyen problémám hogy leesett a fordulat, ez lehetséges hogy benzinszivattyú lesz, de nem 100%. de mivel nem hallod hogy megy-e igy szerintem az lesz. Megkopott, és mikor kicsit megmelegszik, megszorul és megáll. majd egy óra kb és újra elindul. Erőtlen motor. Nos ez sok minden lehet. Ha van légtömegmérő a kocsiban, érdemes lehúzni a csatlakozót. Esetleg vezérlés csere. Nekem pl az volt a baj hogy patronos a feszítő. cserélték a vezérlést de a patront nem. így egy nagyon picit el volt csúszva a vezérlés. Menni ment, de nem úgy ahogy kellett volna, ill volt hogy alig akart beindulni. Csere után minden rendben. Minden esetre egy kiolvasással kezdj, addig ne cserélgess semmit. Remélem segítettem. Üdv
|
2019.03.10. 11:32 |
|
|
|
Ki van itt |
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég |
|
Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban. Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban. Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban. Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban. Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.
|
|