Pontos idő: 2024.04.23. 10:54





Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 5801 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213 ... 233  Következő
 Technikai gondok, problémák 
Szerző Üzenet
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.28. 10:01
Hozzászólások: 69
Hozzászólás Re: Technikai gondok, problémák
Szia!

Nekem hasonló jelenséget a jobboldali belső féltengelycsukló miatt produkált,gömbfejeket talpasokat is érdemes megnézni.Üdv


kzsolt1 írta:
Két újabb kérdéssel/problémával fordulok hozzátok...

Mit lehet tenni az aktívszén tartállyal ha barnás trutyit szív belőle a motor? Hol lehet újat venni és annak kb. mennyi az ára?

A másik problémám pedig az, hogy egy ideje (2-4 hónapja) rángatás/rázás érződik az autó elejéről. Pontosaban állandó sebességnél és gyorsulásnál (utóbbinál intenzívebben érezni) jelentkezik, amint elengedem vagy visszaveszem a gázt, megszűnik.
Időközben az autó kapott új első gumikat, 2× is lettek egyensúlyozva a kerekek (tökéletesen futottak mindkét alkalommal), injektorok lettek tisztítva (ultrahangos tisztítás) és összehangolva, az autó kapott új MAP szenzort (Continental), Lambda szondát (Bosch) és fojtószelepet (gyári VW). A hibák törölve lettek és az új fojtószelep kalibrálva lett. Ezen kívűl a futómű fel lett újítva merevebb TT szilentekkel és új fékek is kapott. De ezek a műveletek egyike sem befolyásolta a rángatást, nem szűnt meg... Van-e valakinek valamilyen ötlete mit érdemes megnézni?

A jármű adatai:
Seat Leon
2000-es évjárat
AHW motor (179 ezret futott)


2015.09.09. 07:25
Profil
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.07.08. 14:59
Hozzászólások: 2413
Tartózkodási hely: Budapest XVII.Seat Leon Cupra R
Hozzászólás Re: Technikai gondok, problémák
A biztosíték dobozban,jobb oldalt...
hl225 írta:
Sziasztok!

Nappali menetfényt szeretnék bekötni Leon II esetében, ehhez szeretném megtudni, hogy a motortérben hol találok kapcsolt 12v-ot (azaz olyat vezetéket amelyiken gyújtás alatt van áram)

Előre is köszönöm.

_________________
M.A.Team. Clubvezető.
Seat-szervíz-tuning.
06209277309
www.seat-szervíz.hu


2015.09.09. 09:24
Profil
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.07.08. 14:59
Hozzászólások: 2413
Tartózkodási hely: Budapest XVII.Seat Leon Cupra R
Hozzászólás Re: Technikai gondok, problémák
12-13bar lenne jó, 8-10 bar körül már rosszul jár motor!
totya írta:
Seat cordoba 1.4-es benzines 55 kw 75 lovas kocsira szeretnék váltani, és lenne is egy használt szóba jöhető darab 2003-as. motor kompressziót méretek majd rajta és ebben kérnék segítséget, hogy mi az alsó határ ami még elfogadható egy ilyen korú motortól 170 ezer kilométer van benne. Előre is köszönöm a segítséget üdv :-)

_________________
M.A.Team. Clubvezető.
Seat-szervíz-tuning.
06209277309
www.seat-szervíz.hu


2015.09.09. 09:25
Profil
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.07.08. 14:59
Hozzászólások: 2413
Tartózkodási hely: Budapest XVII.Seat Leon Cupra R
Hozzászólás Re: Technikai gondok, problémák
Ilyet még nem láttam,de biztos onnan szívja,és nem a motorból jön???
Bontoba filérekért kapsz....
kzsolt1 írta:
Két újabb kérdéssel/problémával fordulok hozzátok...

Mit lehet tenni az aktívszén tartállyal ha barnás trutyit szív belőle a motor? Hol lehet újat venni és annak kb. mennyi az ára?

A másik problémám pedig az, hogy egy ideje (2-4 hónapja) rángatás/rázás érződik az autó elejéről. Pontosaban állandó sebességnél és gyorsulásnál (utóbbinál intenzívebben érezni) jelentkezik, amint elengedem vagy visszaveszem a gázt, megszűnik.
Időközben az autó kapott új első gumikat, 2× is lettek egyensúlyozva a kerekek (tökéletesen futottak mindkét alkalommal), injektorok lettek tisztítva (ultrahangos tisztítás) és összehangolva, az autó kapott új MAP szenzort (Continental), Lambda szondát (Bosch) és fojtószelepet (gyári VW). A hibák törölve lettek és az új fojtószelep kalibrálva lett. Ezen kívűl a futómű fel lett újítva merevebb TT szilentekkel és új fékek is kapott. De ezek a műveletek egyike sem befolyásolta a rángatást, nem szűnt meg... Van-e valakinek valamilyen ötlete mit érdemes megnézni?

A jármű adatai:
Seat Leon
2000-es évjárat
AHW motor (179 ezret futott)

_________________
M.A.Team. Clubvezető.
Seat-szervíz-tuning.
06209277309
www.seat-szervíz.hu


2015.09.09. 09:27
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.10. 21:30
Hozzászólások: 4
Tartózkodási hely: Vezetőoldali ülés
Hozzászólás Re: Technikai gondok, problémák
De ha a féltengelycsukló lenne a ludas az esetben valami zaj is jönne onnan, vagy nem? Nálam nincs semmilyen kopogás, csak a rángatás, olyan mint amikor nincs kibalanszírozva a kerék, de nem ez az eset, mivel ha leveszem a lábam a gázpedálról azonnal megszűnik... Ja és még az is van, hogy néha intenzívebb, néha pedig alig lehet észrevenni...
Ma kimentem autópályára, 70 felett már nagyon érezni és még 130-nál is jelen van, városon belül is 50-60 között már jelentkezik. Próbáltam játszani, hogy fordulatszám, vagy inkább sebesség/terhelés függő, úgy tűnik ez utóbbi. De nem tudom egyértelműen kiszúrni mi a baj. Zaj nincs, csak rángatás gázadásnál/tartásnál... :(
Időközben gyertyacsere is volt, az sem befolyásolta a problémát.
Ma megint végigfuttattam a hibakód olvasást, minden rendben volt.

A következők jutottak eszembe:
- valamelyik motortartó bak?
- váltónál/difinél valami probléma?
- kuplung?

Viszont nem szeretnék belefutni abba a zsákutcába, hogy sorba cserélek mindent és egy vagyont költök egy 15 éves autóra...

hetfield írta:
Szia!

Nekem hasonló jelenséget a jobboldali belső féltengelycsukló miatt produkált,gömbfejeket talpasokat is érdemes megnézni.Üdv


kzsolt1 írta:
Két újabb kérdéssel/problémával fordulok hozzátok...

Mit lehet tenni az aktívszén tartállyal ha barnás trutyit szív belőle a motor? Hol lehet újat venni és annak kb. mennyi az ára?

A másik problémám pedig az, hogy egy ideje (2-4 hónapja) rángatás/rázás érződik az autó elejéről. Pontosaban állandó sebességnél és gyorsulásnál (utóbbinál intenzívebben érezni) jelentkezik, amint elengedem vagy visszaveszem a gázt, megszűnik.
Időközben az autó kapott új első gumikat, 2× is lettek egyensúlyozva a kerekek (tökéletesen futottak mindkét alkalommal), injektorok lettek tisztítva (ultrahangos tisztítás) és összehangolva, az autó kapott új MAP szenzort (Continental), Lambda szondát (Bosch) és fojtószelepet (gyári VW). A hibák törölve lettek és az új fojtószelep kalibrálva lett. Ezen kívűl a futómű fel lett újítva merevebb TT szilentekkel és új fékek is kapott. De ezek a műveletek egyike sem befolyásolta a rángatást, nem szűnt meg... Van-e valakinek valamilyen ötlete mit érdemes megnézni?

A jármű adatai:
Seat Leon
2000-es évjárat
AHW motor (179 ezret futott)


2015.09.09. 20:55
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.10. 21:30
Hozzászólások: 4
Tartózkodási hely: Vezetőoldali ülés
Hozzászólás Re: Technikai gondok, problémák
Valami szennyeződés kerülhetett a rendszerbe ami átment rajta. Múltkor kitisztítottam és ma amikor ellenőriztem minden rendben volt. Követem egy ideig, remélem jó lesz.

M.A.Team írta:
Ilyet még nem láttam,de biztos onnan szívja,és nem a motorból jön???
Bontoba filérekért kapsz....
kzsolt1 írta:
Két újabb kérdéssel/problémával fordulok hozzátok...

Mit lehet tenni az aktívszén tartállyal ha barnás trutyit szív belőle a motor? Hol lehet újat venni és annak kb. mennyi az ára?

A másik problémám pedig az, hogy egy ideje (2-4 hónapja) rángatás/rázás érződik az autó elejéről. Pontosaban állandó sebességnél és gyorsulásnál (utóbbinál intenzívebben érezni) jelentkezik, amint elengedem vagy visszaveszem a gázt, megszűnik.
Időközben az autó kapott új első gumikat, 2× is lettek egyensúlyozva a kerekek (tökéletesen futottak mindkét alkalommal), injektorok lettek tisztítva (ultrahangos tisztítás) és összehangolva, az autó kapott új MAP szenzort (Continental), Lambda szondát (Bosch) és fojtószelepet (gyári VW). A hibák törölve lettek és az új fojtószelep kalibrálva lett. Ezen kívűl a futómű fel lett újítva merevebb TT szilentekkel és új fékek is kapott. De ezek a műveletek egyike sem befolyásolta a rángatást, nem szűnt meg... Van-e valakinek valamilyen ötlete mit érdemes megnézni?

A jármű adatai:
Seat Leon
2000-es évjárat
AHW motor (179 ezret futott)


2015.09.09. 20:58
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2015.09.08. 23:35
Hozzászólások: 4
Hozzászólás Re: Technikai gondok, problémák
M.A.Team írta:
A biztosíték dobozban,jobb oldalt...
hl225 írta:
Sziasztok!

Nappali menetfényt szeretnék bekötni Leon II esetében, ehhez szeretném megtudni, hogy a motortérben hol találok kapcsolt 12v-ot (azaz olyat vezetéket amelyiken gyújtás alatt van áram)

Előre is köszönöm.


Szia!

Részletesebb instrukciókat kérhetek?
A biztosíték doboz tetejét levettem amibe vannak a biztosítékok. De alatta csak műanyag részt láttok, vezetéket nem, csavarok nincsenek.
Hogyan tudom tovább szétszedni?


2015.09.09. 23:28
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.28. 10:01
Hozzászólások: 69
Hozzászólás Re: Technikai gondok, problémák
Öszintén?Szerintem már belefutottál,hogy sok mindent kicseréltél feleslegesen a hiba megszüntetésére,de jobban tennéd ha egy tényleg hozzáértő szakemberrel nézetnéd meg a Futóműved!Vagy legalább az MA TEAM nek tennéd fel kérdésed akik biztosan tudnak érdemi infóval segíteni,ahelyett hogy itt a fórumon önmagad győzködöd.Üdv

kzsolt1 írta:
De ha a féltengelycsukló lenne a ludas az esetben valami zaj is jönne onnan, vagy nem? Nálam nincs semmilyen kopogás, csak a rángatás, olyan mint amikor nincs kibalanszírozva a kerék, de nem ez az eset, mivel ha leveszem a lábam a gázpedálról azonnal megszűnik... Ja és még az is van, hogy néha intenzívebb, néha pedig alig lehet észrevenni...
Ma kimentem autópályára, 70 felett már nagyon érezni és még 130-nál is jelen van, városon belül is 50-60 között már jelentkezik. Próbáltam játszani, hogy fordulatszám, vagy inkább sebesség/terhelés függő, úgy tűnik ez utóbbi. De nem tudom egyértelműen kiszúrni mi a baj. Zaj nincs, csak rángatás gázadásnál/tartásnál... :(
Időközben gyertyacsere is volt, az sem befolyásolta a problémát.
Ma megint végigfuttattam a hibakód olvasást, minden rendben volt.

A következők jutottak eszembe:
- valamelyik motortartó bak?
- váltónál/difinél valami probléma?
- kuplung?

Viszont nem szeretnék belefutni abba a zsákutcába, hogy sorba cserélek mindent és egy vagyont költök egy 15 éves autóra...

hetfield írta:
Szia!

Nekem hasonló jelenséget a jobboldali belső féltengelycsukló miatt produkált,gömbfejeket talpasokat is érdemes megnézni.Üdv


kzsolt1 írta:
Két újabb kérdéssel/problémával fordulok hozzátok...

Mit lehet tenni az aktívszén tartállyal ha barnás trutyit szív belőle a motor? Hol lehet újat venni és annak kb. mennyi az ára?

A másik problémám pedig az, hogy egy ideje (2-4 hónapja) rángatás/rázás érződik az autó elejéről. Pontosaban állandó sebességnél és gyorsulásnál (utóbbinál intenzívebben érezni) jelentkezik, amint elengedem vagy visszaveszem a gázt, megszűnik.
Időközben az autó kapott új első gumikat, 2× is lettek egyensúlyozva a kerekek (tökéletesen futottak mindkét alkalommal), injektorok lettek tisztítva (ultrahangos tisztítás) és összehangolva, az autó kapott új MAP szenzort (Continental), Lambda szondát (Bosch) és fojtószelepet (gyári VW). A hibák törölve lettek és az új fojtószelep kalibrálva lett. Ezen kívűl a futómű fel lett újítva merevebb TT szilentekkel és új fékek is kapott. De ezek a műveletek egyike sem befolyásolta a rángatást, nem szűnt meg... Van-e valakinek valamilyen ötlete mit érdemes megnézni?

A jármű adatai:
Seat Leon
2000-es évjárat
AHW motor (179 ezret futott)


2015.09.10. 07:01
Profil
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.07.08. 14:59
Hozzászólások: 2413
Tartózkodási hely: Budapest XVII.Seat Leon Cupra R
Hozzászólás Re: Technikai gondok, problémák
egy biztosíték lába mellé bedugsz egy darab kábelt....
hl225 írta:
M.A.Team írta:
A biztosíték dobozban,jobb oldalt...
hl225 írta:
Sziasztok!

Nappali menetfényt szeretnék bekötni Leon II esetében, ehhez szeretném megtudni, hogy a motortérben hol találok kapcsolt 12v-ot (azaz olyat vezetéket amelyiken gyújtás alatt van áram)

Előre is köszönöm.


Szia!

Részletesebb instrukciókat kérhetek?
A biztosíték doboz tetejét levettem amibe vannak a biztosítékok. De alatta csak műanyag részt láttok, vezetéket nem, csavarok nincsenek.
Hogyan tudom tovább szétszedni?

_________________
M.A.Team. Clubvezető.
Seat-szervíz-tuning.
06209277309
www.seat-szervíz.hu


2015.09.10. 10:01
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2015.09.08. 23:35
Hozzászólások: 4
Hozzászólás Re: Technikai gondok, problémák
[quote="M.A.Team"]egy biztosíték lába mellé bedugsz egy darab kábelt....
[quote="hl225"][quote="M.A.Team"]A biztosíték dobozban,jobb oldalt...

Köszönöm!


2015.09.12. 23:44
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.25. 08:01
Hozzászólások: 13
Hozzászólás Re: Technikai gondok, problémák
Sziasztok !
Lenne egy problémám leírom hátha járt már valaki így leon 2002 1.4 16V főleg hideg motornál indításkor könnyen indul de egyből leesik a fordulat ,bedadog ilyenkor gázadásra lomhán reagál mintha durranna egy kettőt a légszűrőbe ,kipufogóba.Pár gázfröccs után beáll az alapjárat és lehet menni vele .DE hirtelen elindulásnál mondjuk kereszteződésben,ha ki akarok ugrani hidegen,melegen bedadog fulladozik.Ekkor kuplung kinyomás ,gázpedál 1-2 pumpa,felpörög és mehetünk is.Utóbbi időben menet közben ha megy a klíma és kinyomom a kuplungot ,elengedem a gázt akkor leáll a motor.Fordulaton menet közben szépen megy még előzni is lehet vele ,akár szabályozásig is lehet húzatni.
röviden ennyi :grin


2015.09.13. 19:15
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.03. 18:02
Hozzászólások: 6
Hozzászólás Re: Technikai gondok, problémák
Üdv!

Ibiza '94 Ibiza 6k1, 1.3i AAV motorkódos.
Szerintetek megoldható az autó "szervósítása" bontott alkatrészekből? ( CLX felszereltségű, fapados :noexpression )
Ha igen, mikre van szükség? Azt sem tudom igazán, hogy ilyen motorkóddal dobtak-e piacra szervósat... HELP!
A válaszotokat előre is köszönöm!

_________________
- Seat Ibiza 6k1 1.3i


2015.09.13. 20:08
Profil
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.07.08. 14:59
Hozzászólások: 2413
Tartózkodási hely: Budapest XVII.Seat Leon Cupra R
Hozzászólás Re: Technikai gondok, problémák
Vagy folytószelp,vagy ÁC,esetleg hőgomba...
Kopy írta:
Sziasztok !
Lenne egy problémám leírom hátha járt már valaki így leon 2002 1.4 16V főleg hideg motornál indításkor könnyen indul de egyből leesik a fordulat ,bedadog ilyenkor gázadásra lomhán reagál mintha durranna egy kettőt a légszűrőbe ,kipufogóba.Pár gázfröccs után beáll az alapjárat és lehet menni vele .DE hirtelen elindulásnál mondjuk kereszteződésben,ha ki akarok ugrani hidegen,melegen bedadog fulladozik.Ekkor kuplung kinyomás ,gázpedál 1-2 pumpa,felpörög és mehetünk is.Utóbbi időben menet közben ha megy a klíma és kinyomom a kuplungot ,elengedem a gázt akkor leáll a motor.Fordulaton menet közben szépen megy még előzni is lehet vele ,akár szabályozásig is lehet húzatni.
röviden ennyi :grin

_________________
M.A.Team. Clubvezető.
Seat-szervíz-tuning.
06209277309
www.seat-szervíz.hu


2015.09.13. 23:06
Profil
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.07.08. 14:59
Hozzászólások: 2413
Tartózkodási hely: Budapest XVII.Seat Leon Cupra R
Hozzászólás Re: Technikai gondok, problémák
Bontóba érdeklődj!!! Ott fejből tudják....
tamas1338 írta:
Üdv!

Ibiza '94 Ibiza 6k1, 1.3i AAV motorkódos.
Szerintetek megoldható az autó "szervósítása" bontott alkatrészekből? ( CLX felszereltségű, fapados :noexpression )
Ha igen, mikre van szükség? Azt sem tudom igazán, hogy ilyen motorkóddal dobtak-e piacra szervósat... HELP!
A válaszotokat előre is köszönöm!

_________________
M.A.Team. Clubvezető.
Seat-szervíz-tuning.
06209277309
www.seat-szervíz.hu


2015.09.13. 23:07
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.25. 08:01
Hozzászólások: 13
Hozzászólás Re: Technikai gondok, problémák
[quote="M.A.Team"]Vagy folytószelp,vagy ÁC,esetleg hőgomba...

Ha a hőgombáról lehúzom a kábelt meleg motornál az alapj. felmegy 800-ra ,ilyenkor valamennyivel jobban reagál a gázadásra.Gondolom mert hideg motornak gondolja és több benzint ad neki?
Ha AC lenne akkor nem kellene magas fordulaton is jelentkezni valaminek?
A folytó szelep ki lett takarítva de az oldalát levéve belenéztem potméteren nem látok semmit és az állító motor forrasztása már nem gyári, tengelye lóg szerintem már gányolták,de az alapjárat nem ingadozik.
A folytószelep alapbeállítása mit takar ? van kábelem(made in China :rolleyes ) meg egy wvtools programom ami teszteli is a részegységeket, meg monitorozza járó motornál is csak hát a sok érték közzül nem tudom,hogy mit is kellene néznem :doubt
A gyújtótrafónál a vezérműtengely helyzetjeladót(remélem jól írtam)lehuzva semmi reakció megy tovább a motor.Nem kellene megállnia?


2015.09.14. 06:16
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.23. 18:08
Hozzászólások: 6
Hozzászólás Re: Technikai gondok, problémák
A 2004-es 1.4-es 75Le cordobának mekkora amper órás lenne a gyári aksija? Sehol nem találom, nem tudja valaki véletlen? Köszönöm előre is :)


2015.09.14. 13:29
Profil
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.07.08. 14:59
Hozzászólások: 2413
Tartózkodási hely: Budapest XVII.Seat Leon Cupra R
Hozzászólás Re: Technikai gondok, problémák
44-55ah
angel162 írta:
A 2004-es 1.4-es 75Le cordobának mekkora amper órás lenne a gyári aksija? Sehol nem találom, nem tudja valaki véletlen? Köszönöm előre is :)

_________________
M.A.Team. Clubvezető.
Seat-szervíz-tuning.
06209277309
www.seat-szervíz.hu


2015.09.14. 14:05
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2015.09.08. 23:35
Hozzászólások: 4
Hozzászólás Re: Technikai gondok, problémák
Sziasztok!
Seat Leon II esetén a Helyzetjelző pozitív vezetékét, hogyan találom meg?
(Az első lámpa csatlakozóját széthúzva próbáltam voltmérővel kimérni, de gyújtás nélkül egyiken sincs feszültség, pedig ég gyújtás nélkül is.
Gyújtás alatt meg 2 szálon is van feszültség. Az égő "hibafigyelése miatt lenne"
Több helyen írja az 58-as szálat, de nekem a csatlakozóra 1-8-ig vannak számok felírva.)


2015.09.22. 01:10
Profil
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.07.08. 14:59
Hozzászólások: 2413
Tartózkodási hely: Budapest XVII.Seat Leon Cupra R
Hozzászólás Re: Technikai gondok, problémák
Ugy. hogy nem huzod szét,csak megszúrva belemérsz.
hl225 írta:
Sziasztok!
Seat Leon II esetén a Helyzetjelző pozitív vezetékét, hogyan találom meg?
(Az első lámpa csatlakozóját széthúzva próbáltam voltmérővel kimérni, de gyújtás nélkül egyiken sincs feszültség, pedig ég gyújtás nélkül is.
Gyújtás alatt meg 2 szálon is van feszültség. Az égő "hibafigyelése miatt lenne"
Több helyen írja az 58-as szálat, de nekem a csatlakozóra 1-8-ig vannak számok felírva.)

_________________
M.A.Team. Clubvezető.
Seat-szervíz-tuning.
06209277309
www.seat-szervíz.hu


2015.09.22. 08:50
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2010.12.14. 20:21
Hozzászólások: 46
Hozzászólás Re: Technikai gondok, problémák
Sziasztok!

Irányjelző problémára szeretnék tanácsot kérni. Idén másodszor fordul már velem elő, hogy az irányjelző mind a két irányba se kép, se hang. Elakadásjelző OK. Aztán később észhez tér és működni kezd. Szerintetek mi lehet a baja?


2015.09.28. 21:18
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2015.01.31. 15:53
Hozzászólások: 78
Hozzászólás Re: Technikai gondok, problémák
andras0818 írta:
Sziasztok!

Irányjelző problémára szeretnék tanácsot kérni. Idén másodszor fordul már velem elő, hogy az irányjelző mind a két irányba se kép, se hang. Elakadásjelző OK. Aztán később észhez tér és működni kezd. Szerintetek mi lehet a baja?


Szia! Én a bajuszkapcsolót vizsgálnám meg, elmondásod szerint az elakadásjelzővel villognak, ergo a vezetékezésben nem lehet hiba és a lámpák is jók. Viszont ha a karral kapcsolod az irányjelzést akkor előfordul, hogy nem "veszi" be azt. Nemtudom milyen autód van, 1M Leonhoz van ilyen karom.

_________________
..:: Seat Ibiza 1.2 Stella 2003 ::..
..:: Seat Leon 1.8 20VT Sport R 2003 ::..


2015.09.30. 12:52
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.03. 18:02
Hozzászólások: 6
Hozzászólás Re: Technikai gondok, problémák
Üdv!

Ibiza 6K 1.3i, AAV motorkód.
Azt vettem észre, hogy huzamosabb túra után se akar a vízhőfokmérő 70-nél feljebb kúszni. Valami tanács ezzel kapcsolatban?
Ez a normális? Vagy jeladó? Esetleg termosztát?

Segítségeteket köszönöm!
Tamás

_________________
- Seat Ibiza 6k1 1.3i


2015.10.02. 22:50
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.28. 10:01
Hozzászólások: 69
Hozzászólás Re: Technikai gondok, problémák
Nyomd neki jobban akkor felmelegszik:)Viccet félretéve szerintem termosztát,legalább is nálam ugyanezt produkálta és az volt.Üdv

Ibiza 6K 1.3i, AAV motorkód.
Azt vettem észre, hogy huzamosabb túra után se akar a vízhőfokmérő 70-nél feljebb kúszni. Valami tanács ezzel kapcsolatban?
Ez a normális? Vagy jeladó? Esetleg termosztát?

Segítségeteket köszönöm!
Tamás[/quote]


2015.10.03. 14:09
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.09. 16:03
Hozzászólások: 10
Hozzászólás Re: Technikai gondok, problémák
Sziasztok!
2008. évjáratú Altea XL 1.9 PdTDI kiegészítő féklámpa sora fékezéskor nem világít.
Minden más megfelelően világít hátul. Mi lehet a gond?
Előre is köszi,

_________________
Üdv, Laca


2015.10.07. 17:56
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2015.10.08. 09:02
Hozzászólások: 1
Hozzászólás Re: Technikai gondok, problémák
Sziasztok!

Tanácsot, segítséget szeretnék kérni.
A problémám a következő:
Leon 1.8 20V APG motorkodú járgányon a láncfeszítő környékén olajos, sajnos kívűlről...
Erre kérnék valamilyen megoldást.
A másik pedig a motor hangja. Páran mondták, hogy ez kattogó hang(nem a szénszűrő) középtájt a befecskendező szelep hangja. Nem tudom milyen az ideális. Ezt inkább hidegen, míg az alapjárat vissza nem áll normál fordulatszámra, akkor produkálja.
Válaszokat előre is köszönöm.


2015.10.08. 09:16
Profil
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 5801 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213 ... 233  Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  

Powered by phpBB © phpBB Group.
Original design by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Customized by Moha

Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség