Pontos idő: 2024.04.23. 10:50





Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 5801 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5 ... 233  Következő
 Technikai gondok, problémák 
Szerző Üzenet
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.07.08. 14:59
Hozzászólások: 2413
Tartózkodási hely: Budapest XVII.Seat Leon Cupra R
Hozzászólás Re: Technikai gondok, problémák
A kipuf.rendszer kompletten 120.-
A kuplung szintén 120.-
A fék attól függ racing vagy nem ha utcai 90-130.-
A motor olaj csere 23000.-+adalék ha kell 5.-

_________________
M.A.Team. Clubvezető.
Seat-szervíz-tuning.
06209277309
www.seat-szervíz.hu


2008.08.09. 22:26
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2008.08.10. 10:25
Hozzászólások: 1
 Re: Technikai gondok, problémák
hellosztok!!
Nekem van egy 2001-es évjáratú 1.4-es seat cordoba stella tipusu kocsim. de a gyújtás ráadásakor indítás elött búgó hang jön a müszerfal alol ez normális?? Ha nem miért??
És a digiklima kijelzője néhány hejen kihagy mitöl lehet ez???
Válaszokat előre is köszönöm.


2008.08.10. 10:30
Profil
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.07.08. 14:59
Hozzászólások: 2413
Tartózkodási hely: Budapest XVII.Seat Leon Cupra R
Hozzászólás Re: Technikai gondok, problémák
re.rob999

A hangra így nics tippem,hallani kéne,a kijelző pedig cserés!
Ha kell van hozzá.árat még nemtudok.
Ha érdekel hívj.0609277309

_________________
M.A.Team. Clubvezető.
Seat-szervíz-tuning.
06209277309
www.seat-szervíz.hu


2008.08.10. 20:04
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2008.08.10. 10:42
Hozzászólások: 13
Tartózkodási hely: Veszprém
Hozzászólás Re: Technikai gondok, problémák
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy a km óránál meg a ford mérőnél ki szeretném cserélni a piros világítást fehérre, a mutató maradna piros.Úgy mint az új ibizánál.Hogyan tudnám megcsinálni?Lehetséges-e?Itthon neki állhatok én is van e buktató, megoldható e?


2008.08.12. 19:59
Profil
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.07.08. 14:59
Hozzászólások: 2413
Tartózkodási hely: Budapest XVII.Seat Leon Cupra R
Hozzászólás Re: Technikai gondok, problémák
Alapvetően nem ajánlom.
A helyedbe vennék egy bontott órát és azon gyakorolnék.
Egyébként smd ledek vannak benne.Kéthegyű páka kell hozzá!

_________________
M.A.Team. Clubvezető.
Seat-szervíz-tuning.
06209277309
www.seat-szervíz.hu


2008.08.12. 21:19
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2008.07.12. 20:33
Hozzászólások: 11
Hozzászólás Re: Technikai gondok, problémák
Sziasztok!

Ha minden jól megy péntektől ismét újra Seatos leszek, ugyanis ekkor vehetem át az új Leonomat! :D
Mivel még soha nem volt új (és turbós) autom, ezért azt szeretném megtudni, hogy hogyan is érdemes bejáratni a kicsikét, valamint a gyári olajat hány km megtétele után érdemes lecserélni?? 1.4 TSI motor dolgozik a motorháztető alatt. :D

Továbbá még azt szeretném megtudni maximum mennyi lehet a festékréteg vastagságában az eltérés, ha a gyári fény van az auton???

Előre is KÖSZÖNÖM a segítséget!!

Üdv.!!!


2008.08.13. 16:33
Profil
Hozzászólás Re: Technikai gondok, problémák
Én most járatom turbó nélküli autómat. Az első száz km horror volt. Gondolom a gyári nincs ilyen szorosan illesztve. A turbóra is külön kell vigyázni, hidegen nem pörgetni, melegen nem szabad leállítani mint egy szívó benzinest. Véleményem szerint az első 500-1000 km-en ne pörgesd 3000 fölé, de ne is erőltesd terhelve tarts 2000 felett, ha kell inkább töbször válts vissza, hogy a csapágyak szépen körkörösen kopjanak össze.

Az első olajat szerintem 1000 nél lecserélhetitek, a következőt, meg max további 5000 km után. Ezután beálhatsz a normális olajcsere ciklusra. A turbó, szépen tudja gyilkolni az olajat, ezért egy turbós gép ciklusa általában kétharmada a szivó benzinesnek. Én az Unó-nál 7500 Km nél cseréltem. A seat (vw) már rég 15000 km, vagy többen szabja meg a szervíz intervallumot. A szerelőm magánvéleménye, vagy cserélünk 10 000-ént olajat, vagy 30 000-ént hidrotőkét! Hol az igazság?


2008.08.14. 10:00
Avatar

Csatlakozott: 2008.07.12. 20:33
Hozzászólások: 11
Hozzászólás Re: Technikai gondok, problémák
Sziasztok!!

Cordobasportline: KÖSZÖNÖM a segítséget!! (egy kérdés még feléd: Piros mintás a kárpitozása a kocsidnak?)

Valamint lenne egy olyan problémám, hogy MINDENHOL 200 Nm-es max. nyomatékot irnak az 1.4 TSI motorhoz! Viszont az autohoz kapott gépkönyv "CSAK" 155 Nm-t ir legnagyobb nyomatékként! Most akkor MI az igazi/valós adat??? Továbbá sajnos ezt csak itthon vettem észre. Természetesen a szalont hivtam de semmit nem tudtak erröl mondani! :(

Üdv.!!


2008.08.15. 16:37
Profil
Hozzászólás Re: Technikai gondok, problémák
Az enyém nem is turbo, nem is Leon, s nem is új. A motorgenerál miatt járatós. A kárpit meg "csúnya" egyenszürke.

Itt egy link a TFSI motorokról. Kód szerint be tudod azonosítani.

Minimum 200 nm

http://www.doppel-wobber.de/wbb2/golf_info.php?id=140


2008.08.16. 09:38
Avatar

Csatlakozott: 2008.07.12. 20:33
Hozzászólások: 11
Hozzászólás Re: Technikai gondok, problémák
Köszönöm a linket! Ahogy elnézem a legkisebb TFSI is 200 nm. Igy eléggé nagy bakinak tartok egy ilyen "elírást"! Igaz van a gépkönyvben helyesírási hiba is, de azért egy motoradatot elírni...!

A kárpitot csak azért kérdeztem mert van egy eladó szürke alapon kék mintás sportline sofőrülésem. ;)

Üdv.!


2008.08.16. 21:00
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2008.08.18. 21:09
Hozzászólások: 17
Tartózkodási hely: Budapest
Hozzászólás Re: Technikai gondok, problémák
Sziasztok!

Valaki tudna abban segíteni hogy 2003-as toledóba hogyan lehet kitisztítani a pillangó szelepet? A másik kérdésem az lenne hogy igaz az , hogy meglehet tudni az autó valódi kilóméter futását egy diagnosztika alkalmával? Előre is köszi


2008.08.18. 21:17
Profil
Hozzászólás Re: Technikai gondok, problémák
Megtörölgeted egy papírtörlővel:-)

Km számláló állása ? Biztos,hogy kiváncsi vagy rá? Akarsz nyugodtan aludni?

Egy Usb "csatis" OBD2 kábel, egy note-book, és egy VAGCOMMANDER nevű diagnosztikai program.

M.A.TEAM is rendelkezik ezekkel, és ő a pillangósazelepedet is kitisztitja.

De ha nem BP -n vagy környékén laksz, biztos van arra is megfelelő szakember, ha megadsz egy régiót, itt biztos tud valaki egy címet adni


2008.08.19. 09:09
Avatar

Csatlakozott: 2008.08.18. 21:09
Hozzászólások: 17
Tartózkodási hely: Budapest
Hozzászólás Re: Technikai gondok, problémák
Köszi a választ , de a pillangó szelepnél arra gondoltam hogy nyitott állapotban jóbban ki lehet tisztítani , de ez hogyan idézhető elő? Mert gyújtásnál ha gázt adok akkor nem csinál semmit . Járó motornál meg nem nyúlkálnék bele :)


2008.08.19. 10:02
Profil
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.07.11. 12:20
Hozzászólások: 558
Tartózkodási hely: Zalaegerszeg
Hozzászólás Re: Technikai gondok, problémák
Ez kérem kardinális problema...
Nekem bowdenes a pillangószelep vezérlése, tehát úgy csináltam, hogy a porszívó csövét befeszítettem az ülés és a lenyomott gázpedál közé, finom szövetű TISZTA rongy (pl. kiszolgált atlétatrikó :) ) + WD40 a textilre, aztán ameddig leért az ujjam: törlés alulról felfelé. Nőgyógyászati tapasztalat előnyt jelent :lol: :lol: :lol:
Amikor csilli-villi, akkor szárazra törlés, szűrő+házdekni fel, kész, mehet.

Az elektromos gázpedállal megáldott verzióra sajna nincs 5letem :? , de érdekelne...

_________________
Kép


2008.08.19. 10:34
Profil
Hozzászólás Re: Technikai gondok, problémák
"Nya" : mivel annak is tengelye van, ha nincs is tárcsa a végén. Szóval a mutatóűjaddal szépen megnyomod a szélét, és el fordul, megtörölgeted az egyik oldalt. Utánna megfogod a felső élét, és már nincs is útban a kezed.Törölgetheted a másik félkört is . Ezt meg szerencsésebb elengedni is, mert nem fogja becsipni az újad, mint a lenyomott oldal,ha nem vagy elég figyelmes.


2008.08.19. 12:13
Hozzászólás Re: Technikai gondok, problémák
Idézet:
Nőgyógyászati tapasztalat előnyt jelent


Ha tényleg ennyire szereted az autót, én a helyedben a kipufogót választanám, az kevésbé " harapós" mint ez a fránya fojtószelepház:-)

Egyébként meg : fizetnek. Az írásos, és szóbeli dolgokon már túl vagyunk, már csak az utalást várom.


2008.08.19. 12:23
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.07.11. 12:20
Hozzászólások: 558
Tartózkodási hely: Zalaegerszeg
Hozzászólás Re: Technikai gondok, problémák
cordobasportline írta:
Ha tényleg ennyire szereted az autót, én a helyedben a kipufogót választanám, az kevésbé " harapós" mint ez a fránya fojtószelepház:-)

Szeretem az autómat, de annyira azé' má' nem, hogy... teccikérteni? :lol: :lol: :lol:
De ha megmutatod nekem, hogy a kipufogócsövön keresztül hogyan lehet megtisztítani a fojtószelepet, akkor most felállok a géptől és azonnal elindulok Hozzád, mert azt a mutatványt látnom kell!!!! :lol:

_________________
Kép


2008.08.19. 14:52
Profil
Hozzászólás Re: Technikai gondok, problémák
:-)


2008.08.19. 15:02
Avatar

Csatlakozott: 2008.08.18. 21:09
Hozzászólások: 17
Tartózkodási hely: Budapest
Hozzászólás Re: Technikai gondok, problémák
Kedves M.A.Team!

Csütörtök délután tudsz fogadni valamikor , hogy megtudjam azt ,hogy valójában hány km van a járgányomban?


2008.08.19. 18:09
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2008.07.14. 19:28
Hozzászólások: 241
Hozzászólás Re: Technikai gondok, problémák
És hogyha átütötték a tárolókat?


2008.08.21. 09:33
Profil
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.07.11. 12:20
Hozzászólások: 558
Tartózkodási hely: Zalaegerszeg
Hozzászólás Fényezés javítása mattul
Sziasztok!

Fényezésben jártas Kartársak szíves segítségét kérem!

Tegnap vettem észre, hogy a kb. 2 éve horpadt, majd SEAT szervízben gittel javított, valamint telibefújt motorháztetőmön úgy fél tenyérnyi helyen a fényezés "visszamattult", pont ott, ahol gittelve volt.

Az utóbbi időben minden mosásnál használtam ugyan bogároldót, de sehol máshol nem tapasztaltam ilyen mattulást, csak a javításnál (gittelés kontúrjánál és mezőjében, foltszerűen).

Tapasztalt már valaki ilyent? Mitől lehet ez?

Meg fogom finoman polírozni Thurtle pasztával, remélem elmúlik tőle...

_________________
Kép


2008.08.21. 10:05
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2008.07.25. 14:39
Hozzászólások: 9
Tartózkodási hely: Tata
 Re: Technikai gondok, problémák
Sziasztok!

Kéne egy kis segítség.Mégpedig a garanciával kapcsolatban hogy ugrott -e vagy sem? Az óra szerint már 10500 mínuszban vagyok,de a könyvben pedig be van pecsételve a 15 ezres szerviz.Ilyenkor mit tudok csinálni,hogy a garim megmaradjon?


2008.08.21. 14:02
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2008.07.22. 15:44
Hozzászólások: 1
Tartózkodási hely: Budapest
Hozzászólás Re: Technikai gondok, problémák
Attila,
Tudnál e nekem infókat adni a jelenleg futó Cupráról?Hogy mi a véleményed A 2.0 TFSI 240 lovas blokkról,az egész autóról,fútóművéről,szerelhetőségéről.Az Audi is újra az 1.8 t motorokat építi be az a3-ba is,160 lóval,gyanús hogy esetleg nem vált be a 2.0 tfsi motor?Vagy hallottál ezt azt? A 2.0 tdi-t már elvetettem,kipróbáltam,szarul megy és olvastam fórumokban hogy eszi az olajat nem is kicsit.Csak mentem egy tdi fr-el és elgondolkodtam a dízelről.Ennyi
Köszi..
Sportrcimbi


2008.08.21. 18:14
Profil
Hozzászólás Re: Technikai gondok, problémák
Bocs, hogy belekotyogok!

Én úgy tudom, hogy tényleg nem vált be. Nem rossz, de nem is jobb, nem erősebb, mint az 1,8T volt, sőt sokkal többet fogyaszt. Néha minden gyártó mellé nyúl(hat).....


2008.08.22. 07:19
Avatar

Csatlakozott: 2008.07.25. 14:39
Hozzászólások: 9
Tartózkodási hely: Tata
Hozzászólás Motorolaj!
Sziasztok!

Nem tudjátok véletlen,hogy a 2007 2.0 PDTDI Leon-ban (26.000 km) milyen olajat raknak a szervizben?Vagy milyet ajánlotok? Ha jól olvastam a Seat a Repsolt favorizálja.Milyet rakjak bele szerintetek,mert leszeretném cserélni?


Köszi a válaszokat.


2008.08.25. 20:33
Profil
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 5801 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5 ... 233  Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  

Powered by phpBB © phpBB Group.
Original design by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Customized by Moha

Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség