Pontos idő: 2024.04.27. 01:51





Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 5801 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194 ... 233  Következő
 Technikai gondok, problémák 
Szerző Üzenet
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.07.08. 14:59
Hozzászólások: 2413
Tartózkodási hely: Budapest XVII.Seat Leon Cupra R
Hozzászólás Re: Technikai gondok, problémák
A megoldás egyszerű!! El kell vágni a csövet!!! Ez a gyári megoldás is!
hedgehog írta:
Sziasztok!

Leon 1.6 16V (2003, BCB) autón egyben van a hátsó kipufogódob és a középső dob. Az egész leszerelése csak a hátsó híd megbontásával megoldható, vagy másképpen is? Lenne egy másik hátsó dob, és mivel nem választható szét a középdobtól, ezért nem lehet feltenni. Egyáltalán miért van egyben a gyári rendszer? Másik autón képeken olyat láttam csak, amin szétszedhető a két dob. Milyen megoldást javasoltok?

_________________
M.A.Team. Clubvezető.
Seat-szervíz-tuning.
06209277309
www.seat-szervíz.hu


2014.08.24. 17:22
Profil
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.07.08. 14:59
Hozzászólások: 2413
Tartózkodási hely: Budapest XVII.Seat Leon Cupra R
Hozzászólás Re: Technikai gondok, problémák
Nehezen indul??? Hidegen vagy megelen esetleg mindig?
joci63251 írta:
sziasztok 99 évjáratu toledom van 1.9tdi inditási problémámvan aszerelő szerint az adatbus al van gond tude valaki mondani róla valamit köszi

_________________
M.A.Team. Clubvezető.
Seat-szervíz-tuning.
06209277309
www.seat-szervíz.hu


2014.08.24. 17:22
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2010.12.14. 20:21
Hozzászólások: 46
Hozzászólás Re: Technikai gondok, problémák
Sziasztok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni. Mi a helyes működés a hűtőventillátornál (1,6 benzines Toldeo)? Mert nekem jelen pillanatban csak akkor kapcsol be amikor 90 fok fölé kezd menni a hőmérséklet. kb. 92-93 foknál kapcsol be. Ez lenne a normális működés? Nem kellene már 90 foknál is alacsony fordulaton mennie?


2014.09.04. 21:45
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.09. 09:13
Hozzászólások: 6
Hozzászólás Re: Technikai gondok, problémák
Sziasztok.

Cseréltem AC-t és Gyújtótrafót,nem oldotta meg a problémát,a lambdaszondacsere viszont igen.Szuperül indul az autó,tehát ennyi volt a baj,nem is tudtam,hogy hidegindításnál is ekkora szerepe van a lambdaszondának!


2014.09.05. 14:39
Profil
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.07.08. 14:59
Hozzászólások: 2413
Tartózkodási hely: Budapest XVII.Seat Leon Cupra R
Hozzászólás Re: Technikai gondok, problémák
A szonda olyankor nem mukodik, csak ha bemelegedett!

zsooltiseat írta:
Sziasztok.

Cseréltem AC-t és Gyújtótrafót,nem oldotta meg a problémát,a lambdaszondacsere viszont igen.Szuperül indul az autó,tehát ennyi volt a baj,nem is tudtam,hogy hidegindításnál is ekkora szerepe van a lambdaszondának!

_________________
M.A.Team. Clubvezető.
Seat-szervíz-tuning.
06209277309
www.seat-szervíz.hu


2014.09.05. 20:04
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.07. 15:19
Hozzászólások: 3
Hozzászólás Re: Technikai gondok, problémák
Üdv!

Nekem egy olyan problémám lenne hogy a bal első ajtózárat cserélnem kellett 2003as leonomba és azóta a led ami a kárpitban van ha lezárom nem mindíg villog szétcsúszva nincs a csatlakozó és a vezeték sincs megtörve ezeket már ellenőriztem. Ötlet?


2014.09.07. 15:25
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.14. 11:22
Hozzászólások: 1
Hozzászólás Re: Technikai gondok, problémák
Sziasztok!

Már régóta tervezem, hogy itt kérek segítséget illetve tanácsot a problémáimmal kapcsolatban, hátha tud segíteni nekem valaki.
Most rászántam magam, tehát elkezdeném..

Van egy 2003-as Seat Ibizám 6L-es, BBY motorkóddal. A következő dolgokkal küzdök:

1.
Az autó menet közben rángat, de nem mindig. Van amikor 2-3 hétig nem csinálja, utána megint elkezdi. Akkor viszont napokig újra. Hideg és meleg motornál is előfordul. Azt figyeltem meg, hogy akkor rángat amikor egy egyenletes sebességgel megyek, az mindegy, hogy mennyivel és milyen fokozatban. Ha eközben rálépek egy kicsit a gázpedálra akkor megindul és nem rángat. A fojtószelepet leszereltem és megtisztítottam, de nem segített. A motordiagnosztika lámpa nem világít, és a Vag-com sem ír semmilyen hibát.
Ha valaki tudja erre a megoldást -nyilván igen- azt nagyon megköszönném!

2.
A szokásos távirányító hiba. Valószínűleg sokszor nyomogattam a távirányítót az autótól távol, és ezért elfelejtette a kódot. Sok eszem van... Az elem új a kulcsban, de nem nyit és nem zár. Ha megnyomom a gombot a távirányítón, akkor addig amíg el nem engedem folyamatosan villog. Már próbáltam többféle összepárosítást is az autóval de eddig semmi nem jött be. Bár, könnyen előfordulhat, hogy pont azt nem próbáltam még ami megoldja ezt a problémát. Mit kell tennem, hogy újra működjön? Előre is köszönöm!

3.
Most hullott szét a bal első ajtóban (3 ajtós) az ablakemelő mechanikája. Alig tudtam leszedni a kárpit alatt lévő alumínium lapot az ajtóról... Végül sikerült kicserélnem a szerkezetet. Most viszont az van, hogy a bal oldalról kulccsal nem nyílik ki a központi zár, csak ezt az ajtót nyitja. Belülről a központizár-kapcsolóval tudom működtetni a jobb első és a csomagtér ajtót is. A bal első nem reagál, menet közben sem zár le a 20km/h-nál. Mit ronthattam el?

Mindenkinek előre is köszönöm a segítséget!


2014.09.07. 19:14
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2013.02.14. 23:56
Hozzászólások: 66
Hozzászólás Re: Technikai gondok, problémák
Azoknak akiknek beázik az autó, rettentő hasznos lehet :

https://www.youtube.com/watch?v=-LRoB8SXPlM


2014.09.09. 15:24
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2010.12.14. 20:21
Hozzászólások: 46
Hozzászólás Re: Technikai gondok, problémák
Kicseréltem a baloldali nagy ventillátort, mert az abszolút nem működött. Most üzemel mind a kettő egyszerre. Kicsit 90 fok fölé megy a hőmérséklet és akkor kapcsol be mindkettő, illetve a klíma bekapcsolásnál forog szintén mind a kettő. Az lenne a kérdésem, hogy így helyesen üzemel? Nem emlékszem már rá, de 90 fokon nem kellene külön alacsony fordulaton mennie a nagy ventillátornak, és a klíma bekapcsolásánál, nem csak a kis ventillátornak kellene üzemelnie?


andras0818 írta:
Sziasztok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni. Mi a helyes működés a hűtőventillátornál (1,6 benzines Toldeo)? Mert nekem jelen pillanatban csak akkor kapcsol be amikor 90 fok fölé kezd menni a hőmérséklet. kb. 92-93 foknál kapcsol be. Ez lenne a normális működés? Nem kellene már 90 foknál is alacsony fordulaton mennie?


2014.09.10. 17:02
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.11. 17:26
Hozzászólások: 3
Hozzászólás Re: Technikai gondok, problémák
Sziasztok!
Először is bemutatkoznék. Laci vagyok, kb másfél éve van tulajdonomban egy 2000es évjáratu seat cordoba 1.4 mpi AKK motorkóddal.
Pár megálvaszolatlan kérdésem lenne az autóval kapcsolatban.
Először is, az normális ennél az autónál, hogyha ráadom a gyújtást nem villan ki a kis motorellenőrző lámpa? Csak az akksi, olajnyomás, EPC, illetve a fékolaj visszajelző (!) kis jelzés. Ahogy ráindítok természetesen kialszik mind.
A másik kérdésem pedig ennek az autónak a fogyasztására irányul. Sokan mondták, hogy nagyon gazdaságos ez az 1.4 MPI motor, nálam annyira nem. Tudniillik 90%-ban városban használom. Télen általában 1 tank benzinnel olyan 390-410 kilómétert megyek el, nyáron olyan 460-480 között. Ez mennyire normális dolog? Illetve volna még itt valami...Rá lett dugva számítógépre, és kidobta a bizonyos lambdaszondát hibakódnak. Erről a műszerfalon semmiféle visszajelzés nem jött..Úgy döntöttem, hogy kicserélem benne a szondát. Milyen tipusú szondát vegyek, illetve hány lambdaszonda van ezekben az AKK motorokban?
Előre is köszönöm szépen a választ/válaszokat!
Üdvözlet; Laci.


2014.09.11. 17:37
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.02. 18:21
Hozzászólások: 135
Tartózkodási hely: Budapest
Hozzászólás Re: Technikai gondok, problémák
Seat_C14 írta:
Sziasztok!
Először is bemutatkoznék. Laci vagyok, kb másfél éve van tulajdonomban egy 2000es évjáratu seat cordoba 1.4 mpi AKK motorkóddal.
Pár megálvaszolatlan kérdésem lenne az autóval kapcsolatban.
Először is, az normális ennél az autónál, hogyha ráadom a gyújtást nem villan ki a kis motorellenőrző lámpa? Csak az akksi, olajnyomás, EPC, illetve a fékolaj visszajelző (!) kis jelzés. Ahogy ráindítok természetesen kialszik mind.
A másik kérdésem pedig ennek az autónak a fogyasztására irányul. Sokan mondták, hogy nagyon gazdaságos ez az 1.4 MPI motor, nálam annyira nem. Tudniillik 90%-ban városban használom. Télen általában 1 tank benzinnel olyan 390-410 kilómétert megyek el, nyáron olyan 460-480 között. Ez mennyire normális dolog? Illetve volna még itt valami...Rá lett dugva számítógépre, és kidobta a bizonyos lambdaszondát hibakódnak. Erről a műszerfalon semmiféle visszajelzés nem jött..Úgy döntöttem, hogy kicserélem benne a szondát. Milyen tipusú szondát vegyek, illetve hány lambdaszonda van ezekben az AKK motorokban?
Előre is köszönöm szépen a választ/válaszokat!
Üdvözlet; Laci.

Szia!Én szinte csak a városban használom és a fogyasztásom 6,5-7,5l közöttire jön ki.


2014.09.11. 18:29
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.02. 18:21
Hozzászólások: 135
Tartózkodási hely: Budapest
Hozzászólás Re: Technikai gondok, problémák
Csatolmány:
DSC_0021 1 222.jpg
DSC_0021 1 222.jpg [ 478.61 KiB | Megtekintve 43 alkalommal. ]
Sziasztok! Segítség kellene!A képen piros nyíllal jelzett műanyagot hogyan lehet leszedni?Nem mertem feszegetni.
Elég csúnyán meg van kopva,és leszeretném festetni,vagy fóliázni.
Válaszokat előre is köszönöm.


2014.09.11. 18:39
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.11. 17:26
Hozzászólások: 3
Hozzászólás Re: Technikai gondok, problémák
FaZon írta:
Seat_C14 írta:
Sziasztok!
Először is bemutatkoznék. Laci vagyok, kb másfél éve van tulajdonomban egy 2000es évjáratu seat cordoba 1.4 mpi AKK motorkóddal.
Pár megálvaszolatlan kérdésem lenne az autóval kapcsolatban.
Először is, az normális ennél az autónál, hogyha ráadom a gyújtást nem villan ki a kis motorellenőrző lámpa? Csak az akksi, olajnyomás, EPC, illetve a fékolaj visszajelző (!) kis jelzés. Ahogy ráindítok természetesen kialszik mind.
A másik kérdésem pedig ennek az autónak a fogyasztására irányul. Sokan mondták, hogy nagyon gazdaságos ez az 1.4 MPI motor, nálam annyira nem. Tudniillik 90%-ban városban használom. Télen általában 1 tank benzinnel olyan 390-410 kilómétert megyek el, nyáron olyan 460-480 között. Ez mennyire normális dolog? Illetve volna még itt valami...Rá lett dugva számítógépre, és kidobta a bizonyos lambdaszondát hibakódnak. Erről a műszerfalon semmiféle visszajelzés nem jött..Úgy döntöttem, hogy kicserélem benne a szondát. Milyen tipusú szondát vegyek, illetve hány lambdaszonda van ezekben az AKK motorokban?
Előre is köszönöm szépen a választ/válaszokat!
Üdvözlet; Laci.

Szia!Én szinte csak a városban használom és a fogyasztásom 6,5-7,5l közöttire jön ki.


Akkor valószínűleg valami gondja van...A számítógép a lambdaszondát kidobta. Ahogy néztem ebben 4 vezetékes szonda van. A legolcsóbb is 25ezer forint bele....Gondolom ez a 6-8ezer forintos univerzális nem jó hozzá.


2014.09.11. 18:49
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.09. 09:13
Hozzászólások: 6
Hozzászólás Re: Technikai gondok, problémák
Szia.Én is így tudtam,ahogy te is írod.Egy vw szerelő javasolta,hogy cseréljem ki a szondát,mert kijelzi a hibakódját a computer.Értetlenkedtem,erre ő azt mondta,hogy a bemelegedett szondárol "tanulja" a hőmérséklet jelet a computer!
Én nem tudom,de azóta a kocsim minden nap indul!


M.A.Team írta:
A szonda olyankor nem mukodik, csak ha bemelegedett!

zsooltiseat írta:
Sziasztok.

Cseréltem AC-t és Gyújtótrafót,nem oldotta meg a problémát,a lambdaszondacsere viszont igen.Szuperül indul az autó,tehát ennyi volt a baj,nem is tudtam,hogy hidegindításnál is ekkora szerepe van a lambdaszondának!


2014.09.12. 16:03
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2013.02.14. 23:56
Hozzászólások: 66
Hozzászólás Re: Technikai gondok, problémák
Sziasztok!

Toledo 1,6 16v BCB motorkódu autóm van.
Menet közben van hogy le-fel járkál a hőfok visszajelző lemegy 60-75 fokra 90-ről akár autó pályán is, városba beérve általában felmegy 90re de ez is tök változó. 90 felé még nem ment soha..
Mitől lehet ez ? Termosztát? vagy hőfok jeladó ?

Választ előre is kösz: Szabi


2014.09.12. 22:49
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.07. 15:19
Hozzászólások: 3
Hozzászólás Re: Technikai gondok, problémák
talsz írta:
Sziasztok!

Toledo 1,6 16v BCB motorkódu autóm van.
Menet közben van hogy le-fel járkál a hőfok visszajelző lemegy 60-75 fokra 90-ről akár autó pályán is, városba beérve általában felmegy 90re de ez is tök változó. 90 felé még nem ment soha..
Mitől lehet ez ? Termosztát? vagy hőfok jeladó ?

Választ előre is kösz: Szabi



Hello

Nekem 1.6 16v BCB motorkódú leonom van nálam is volt ez a jelenség és a vízhőfok jeladó cseréje megoldotta a problémát.


2014.09.13. 10:45
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2013.02.14. 23:56
Hozzászólások: 66
Hozzászólás Re: Technikai gondok, problémák
hali

Köszi a tippet!
neked is lassan ment le meg fel ? mármint neken van hogy beall 75 fokra par percig...
aztan lemegy aztan fel de nem feltétlenül nagyon gyorsan.

üdv Szabi

janika30 írta:
talsz írta:
Sziasztok!

Toledo 1,6 16v BCB motorkódu autóm van.
Menet közben van hogy le-fel járkál a hőfok visszajelző lemegy 60-75 fokra 90-ről akár autó pályán is, városba beérve általában felmegy 90re de ez is tök változó. 90 felé még nem ment soha..
Mitől lehet ez ? Termosztát? vagy hőfok jeladó ?

Választ előre is kösz: Szabi



Hello

Nekem 1.6 16v BCB motorkódú leonom van nálam is volt ez a jelenség és a vízhőfok jeladó cseréje megoldotta a problémát.


2014.09.13. 11:04
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.14. 20:00
Hozzászólások: 58
Hozzászólás Re: Technikai gondok, problémák
janika30 írta:
talsz írta:
Sziasztok!

Toledo 1,6 16v BCB motorkódu autóm van.
Menet közben van hogy le-fel járkál a hőfok visszajelző lemegy 60-75 fokra 90-ről akár autó pályán is, városba beérve általában felmegy 90re de ez is tök változó. 90 felé még nem ment soha..
Mitől lehet ez ? Termosztát? vagy hőfok jeladó ?

Választ előre is kösz: Szabi



Hello

Nekem 1.6 16v BCB motorkódú leonom van nálam is volt ez a jelenség és a vízhőfok jeladó cseréje megoldotta a problémát.

Rossz a hőgombád.ebből csak gyárit vegyél.Ez tapasztalat


2014.09.14. 15:45
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.05. 19:22
Hozzászólások: 16
Hozzászólás Re: Technikai gondok, problémák
Hello, olyan problémám lenne hogy eső után illetve párás időben nyikorgó hangot ad ki szerintem az ékszíj. Egy idő után gondolom mikor megszárad elmúlik. Mi lehet a probléma, hogyan tudnám megelőzni, nagyon idegesítő hogy nagyobb a nyesztetés mint maga a motorhang.


2014.09.15. 16:35
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.16. 13:28
Hozzászólások: 1
Hozzászólás Re: Technikai gondok, problémák
Nekem 1,4 pdtdi cordobám van, az utóbbi időben furcsa morgó hang jön az elejétől, kis sebességnél. sebességbe, üresbe, egyaránt a kerékcsapágy ellenőrizve.


2014.09.16. 14:00
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.07. 15:19
Hozzászólások: 3
Hozzászólás Re: Technikai gondok, problémák
janika30 írta:
Üdv!

Nekem egy olyan problémám lenne hogy a bal első ajtózárat cserélnem kellett 2003as leonomba és azóta a led ami a kárpitban van ha lezárom nem mindíg villog szétcsúszva nincs a csatlakozó és a vezeték sincs megtörve ezeket már ellenőriztem. Ötlet?



Kiolvastuk a hibát nem érzékeli az elektronika hogy a bal első ajtó zárva van a kérdésem az lenne melyik mikrokapcsoló rossz ilyenkor hogy nem villog a led? Köszönöm előre is ha valaki tud segíteni


2014.09.17. 11:34
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2010.12.14. 20:21
Hozzászólások: 46
Hozzászólás Re: Technikai gondok, problémák
Valakinek volt már szerencséje Meister féle alkatrészhez?
Mert nekem kb. 2 hét után ( kb. 5 ajtónyitás ) meghalt az ajtózár. :sad
Most vagy én vagyok "mázlista" vagy ez tényleg ennyit ér.


2014.09.18. 22:00
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2013.02.14. 23:56
Hozzászólások: 66
Hozzászólás Re: Technikai gondok, problémák
Szaisztok,

Időközben cseréltünk termosztátot, azóta jónak tűnik, tesztelés alattt..., ha megint előjön akkor hőgombát is cserélünk....

Üdv: Szabi

barnazolee írta:
janika30 írta:
talsz írta:
Sziasztok!

Toledo 1,6 16v BCB motorkódu autóm van.
Menet közben van hogy le-fel járkál a hőfok visszajelző lemegy 60-75 fokra 90-ről akár autó pályán is, városba beérve általában felmegy 90re de ez is tök változó. 90 felé még nem ment soha..
Mitől lehet ez ? Termosztát? vagy hőfok jeladó ?

Választ előre is kösz: Szabi



Hello

Nekem 1.6 16v BCB motorkódú leonom van nálam is volt ez a jelenség és a vízhőfok jeladó cseréje megoldotta a problémát.

Rossz a hőgombád.ebből csak gyárit vegyél.Ez tapasztalat


2014.09.19. 15:26
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.19. 21:58
Hozzászólások: 5
Hozzászólás Re: Technikai gondok, problémák
Sziasztok! Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy van egy 2004-es évjáratú Ibizám 1.4 16v és nem világít a motor diagnosztika lámpa. Szerelő szerint gyárilag vak a helye. Ez létezhet? Köszönöm előre is.


2014.09.19. 22:03
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.14. 20:00
Hozzászólások: 58
Hozzászólás Re: Technikai gondok, problémák
Zander írta:
Sziasztok! Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy van egy 2004-es évjáratú Ibizám 1.4 16v és nem világít a motor diagnosztika lámpa. Szerelő szerint gyárilag vak a helye. Ez létezhet? Köszönöm előre is.

szerintem nem


2014.09.20. 16:25
Profil
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 5801 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194 ... 233  Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron

Powered by phpBB © phpBB Group.
Original design by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Customized by Moha

Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség