Pontos idő: 2024.04.18. 20:11





Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 5801 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215 ... 233  Következő
 Technikai gondok, problémák 
Szerző Üzenet
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.07.08. 14:59
Hozzászólások: 2413
Tartózkodási hely: Budapest XVII.Seat Leon Cupra R
Hozzászólás Re: Technikai gondok, problémák
igen.
Ghost_Rider írta:
Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni. Toledo 2004 1.6 benzin 16V-be kellene stabilizátor rúd szilentet cserélnem, de nem teljesen világos a méret. A rúd 23mm átmérőjű, a gép gyárilag 21mm-t ír elő belső méretre. A kérdés, hogy a 23mm-es rúdra 21mm-es szilent kell (hogy ráfeszüljön) vagy 23mm-es??? Segítsetek kérlek! Köszi

_________________
M.A.Team. Clubvezető.
Seat-szervíz-tuning.
06209277309
www.seat-szervíz.hu


2015.11.06. 19:14
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2015.10.23. 15:28
Hozzászólások: 2
Hozzászólás Re: Technikai gondok, problémák
:w000t
M.A.Team írta:
Szerintem a kormánykapcsoló a rossz....
pokaimu írta:
Sziasztok!Teljesen új vagyok a csapatban,és egy kérdéssel fordulnék hozzátok,hátha tud valaki segíteni!Imádott autómnak :(Toledo 2006-os 1,9 TDI)a problémája,Kb.1 hónapja,kezdődött.Kanyarodáskor ha kiteszem az irányjelzőt jobbra,akkor először hármat bejelez balra,majd kis szünet után amerre akartam azaz jobbra.Aztán amikor vissza"pattan"üres állásba,ismét bejelez balra hármat.Sajnos ebből már problémám is volt a zsarukkal,alig bírtam kidumálni,mikor pont mögöttem jöttek,én meg kanyarodtam volna jobbra.Elvittem pár autóvillamossági szerelő",MESTER"-hez(legalábbis ez volt a cégér)de a válaszok:...-mittomén,hűha-hűha,fingom sincs,stb...szóval egyik sem tudott segíteni,bár gyanú volt két esetben is a riasztóra.Vagyis,hogy az kavarhat be.Teljesen tanácstalan vagyok,remélem tud valaki segíteni??? :thumbsup ELŐRE IS KÖSZÖNÖM MINDENKINEK!!!

Kicseréltem....megoldódott!!!Köszönöm a segítséget!!!


2015.11.06. 21:05
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.20. 16:47
Hozzászólások: 18
Hozzászólás Re: Technikai gondok, problémák
M.A.Team írta:
igen.
Ghost_Rider írta:
Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni. Toledo 2004 1.6 benzin 16V-be kellene stabilizátor rúd szilentet cserélnem, de nem teljesen világos a méret. A rúd 23mm átmérőjű, a gép gyárilag 21mm-t ír elő belső méretre. A kérdés, hogy a 23mm-es rúdra 21mm-es szilent kell (hogy ráfeszüljön) vagy 23mm-es??? Segítsetek kérlek! Köszi



Az "igen" mire vonatkozik?? :rolleyes A 21-re vagy a 24-re?


2015.11.07. 12:38
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.04. 13:15
Hozzászólások: 3
Hozzászólás Re: Technikai gondok, problémák
Sziasztok!

Szeretném a segítségeteket kérni a 2000-es Seat Ibiza 1.4 MPI ANW motorkódú autóm problémájának megoldásában.
Leírom szépen részletesen mi is a történet, így jobban átlátjátok majd a dolgot.
Az autó tavaly ilyenkor került hozzánk, amikor megvettük az EPC világított a kijelzőn.
Szerelőm azt mondta a hibakód alapján (P0108), hogy vagy fojtószelep, vagy MAP szenzor hiba lehetséges.
Kicseréltük a kisebbik alkatrészt, bízva abban, hogy megoldódik a gond.
A MAP szenzor cseréje és hibatörlés után az EPC eltűnt... egy darabig. Sikeresen levizsgáztattuk. Egészen pontosan 2-3 hónapig színét sem láttuk.
Ezután néha előjött, néha eltűnt, majd egy idő után végleg velünk maradt.
A vezetésben nem akadályozott, nem volt semmi gond, azt kivéve, hogy indítás után, néha-néha ingadozott az alapjárat egy keveset.
Fojtószelepet, MAP szenzort leszedtem, kipucoltam, utána kicsit hangosabb lett ugyan, de idővel visszaállt rendes hangjára a motor. de az EPC nem akart eltűnni.
Lehetséges, hogy a megvásárolt, utángyártott szenzor ilyen hamar tönkremegy? Vagy már lehet gyárilag ilyen hibás lehetett!?
Teltek múltak a hónapok, az autót nagyon sokat használjuk, rendszeresen cseréltük 10-15000 km-enként az olajat és szűrőt.
Pár hete néztem a gyertyákat is, jó állapotúnak láttam őket, de azért cserélve lettek.
Utána is simán indult és ment a kicsike, azonban egyik nap egy piros lámpánál álltam, elindulás után 1-2, majd nyomom a gázt és nem akar gyorsulni az autó, padlózom, de elment az ereje. Gázt elengedem és elkezd rángatni az autó nagyon keményen.
Félrehúzódtam, lekapcsoltam-újraindítottam és ment minden rendben utána.
Gyanakodtam a gyertyára és visszacseréltem a régiekre. Újabb városi kocsikázás, viszont szörnyű volt. 10-15 km-en belül már 5-6-szor produkálta a fentebb leírtakat. Gyertyákat vissza az újakra, azokkal nem csinálta olyan sűrűn.
Használtuk is az autót, bízva abban, hogy csak valami szennyeződés lehetett és már eltávozott a gépjárműből.
Egyik hétvégén épp indultunk volna hosszabb távra, mikor megadta magát az autó.
Szerencsére meg tudtam állni olyan helyen, ahol le is tudtam parkolni, majd otthagyni, ugyanis nem indult.
Gyertyacsere újra, sikertelen. Gyertyákat teszteltem adnak-e szikrát, 1-es szinte alig adott, 2-3-4 jó volt.
1-es gyertya tesztelve másik kábellel úgy már adta a szikrát.
Húzom le a kábeleket a gyújtótrafóról és az említett 1-es kábel nagyon be volt szorulva.
Annyira húztam, hogy beletörött. Nagy nehezen kiszedtem, megpucoltam a csatlakozót.
Akkor kábelcsere lesz, kell egy új. Meg is jött másnap.
Beszereltem, gondolva ezzel megoldódik a probléma.
Sajnos nem így történt.
A motor nehézkesen beindul, felpörög 2000-ig, majd visszaesik a fordulat és leáll.
Gyertyákat ellenőriztem, mindegyik adja a szikrát.
Hibakódolvasó kidobott pár hibát, kitöröltem, persze a P0108-as nem tűnt el.
Indítás, majd ugyanaz történik megint.
Pár autós ismerősömnek elmondva a történteket arra gondolnak, hogy valami a keverékképzésnél nem lehet jó, talán nem kap elég benzint. Kérdezték a benzinszűrő mikor lett cserélve, sajnos arra azt kellett mondanom, hogy mi még nem cseréltük.
A válasz: pedig kellett volna azt is, sok szennyeződés lerakódhatott már benne.

Lehetséges, hogy ez miatt nem kap megfelelő mennyiségű benzint?
Esetleg a fojtószelepnek illetve a MAP szenzornak lehet köze a levegőellátáshoz?
Netán a gyújtástrafó mehetett tönkre?
SEGÍTSÉÉÉÉG!!!


Az autó elkerült szervizbe, már 5 napja ott van. Naponta telefonálgattam mi a helyzet vele, mert úgy volt, még aznap megnézik.
1. nap estefelé: még nem nézték meg
2. nap közepe: nemsokára megnézik még ma. Aznap még hívtak is, de csak pár dolgot kérdeztek az autó előéletéről.
Pontosabban ezeket: Új a fojtószelep? - Nem, csak ki van tisztítva; Látom gyújtáskábel is lett cserélve. - Igen, jól látja (rajt a papírcetli). Elmeséltem neki mi történt, amiért ki lett cserélve és ezzel meg is elégedett.
3. nap közepe: MAP szenzort akarnak benne cserélni gyári újra (gondolom mert ezt dobta ki a hibakódolvasó, bár mondtam neki, hogy ez eddig is velünk volt és nem akadályozott minket a közlekedésben, és szépen rávezettem a benzinszűrőre, hogy nézzék meg azt is)
4. nap: várjuk a MAP szenzort, hétfőre talán megjön.
Amint megjön az alkatrész hozzá és netalántán úgy sem lesz jó, azonnal huzatom el onnan az autót és viszem máshova, ahol foglalkoznak is vele, mert itt nem mutattak nagy érdeklődést felé.
Feltételezem, rádugták hibakódolvasóra, kiadta a P0108 hibát és biztos az lesz a gond, mást már nem is néznek meg rajta.

Ennyi a történet, kicsit hosszúra sikeredett, de remélem lesz majd valaki aki elolvassa és tud hozzáfűzni valamit.

További szép napot mindenkinek!
Üdv: Gyula


2015.11.07. 13:43
Profil
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.07.08. 14:59
Hozzászólások: 2413
Tartózkodási hely: Budapest XVII.Seat Leon Cupra R
Hozzászólás Re: Technikai gondok, problémák
a 21-re az kell
Ghost_Rider írta:
M.A.Team írta:
igen.
Ghost_Rider írta:
Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni. Toledo 2004 1.6 benzin 16V-be kellene stabilizátor rúd szilentet cserélnem, de nem teljesen világos a méret. A rúd 23mm átmérőjű, a gép gyárilag 21mm-t ír elő belső méretre. A kérdés, hogy a 23mm-es rúdra 21mm-es szilent kell (hogy ráfeszüljön) vagy 23mm-es??? Segítsetek kérlek! Köszi



Az "igen" mire vonatkozik?? :rolleyes A 21-re vagy a 24-re?

_________________
M.A.Team. Clubvezető.
Seat-szervíz-tuning.
06209277309
www.seat-szervíz.hu


2015.11.08. 23:49
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.09. 20:29
Hozzászólások: 1
Hozzászólás Re: Technikai gondok, problémák
Sziasztok, a segítségetek szeretném kérni. Egy 2003-as Toledo tulajdonosa vagyok. A problémám, hogy a rádió világítása megszűnik amikor beindul a motor. Amikor leállítom a motort ismét világít a rádió. Működik rendesen, csak esti utazásoknál egy kicsit bosszantó.
Előre is köszi.


2015.11.09. 20:41
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2014.03.17. 09:50
Hozzászólások: 3
Tartózkodási hely: Budapest
Hozzászólás Re: Technikai gondok, problémák
Sziasztok!

A minap bekapcsolva hagytam a belső világítást, lemerült az akksi 4 nap alatt a céges parkolóban. :happy2

Próbáltuk bikakábellel indítani a saját akksiját is bent hagyva, semmi. Kivettük az akksit, csak a másik kocsi akksijáról kábellel sem produkál többet az indítómotor egy halk moccanásnál, ami után megáll és kész. Létezne, hogy ennyire gyenge lenne a bikakábel és nem indítja be a motort? Vagy valami gond lehet az indítómotorral is? Ha teljesen lemerül az akksi, akkor előállhat az az eset, hogy nagyobb töltőáramot vesz fel és nem marad elegendő az indítómotornak?

Van esetleg beépített immobiliser, ami teljes akkumerülés után nem engedi indítani a kocsit?

Hétfőn tudom feltölteni a munkahelyemen az akksit, akkor kiderül, hogy a saját (tavaly őszi) akksijáról indul-e. Olyan kérdésem lenne, hogy találkoztatok-e ilyennel akkumerülés után?


Köszönöm előre is a válaszokat!

(Seat Cordoba 6k2, 2001, lépcsőshátú, 1,6 benzin, ALM motor)


2015.11.13. 12:16
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.04. 13:15
Hozzászólások: 3
Hozzászólás Re: Technikai gondok, problémák
gyulee írta:
Sziasztok!

Szeretném a segítségeteket kérni a 2000-es Seat Ibiza 1.4 MPI ANW motorkódú autóm problémájának megoldásában.
Leírom szépen részletesen mi is a történet, így jobban átlátjátok majd a dolgot.
Az autó tavaly ilyenkor került hozzánk, amikor megvettük az EPC világított a kijelzőn.
Szerelőm azt mondta a hibakód alapján (P0108), hogy vagy fojtószelep, vagy MAP szenzor hiba lehetséges.
Kicseréltük a kisebbik alkatrészt, bízva abban, hogy megoldódik a gond.
A MAP szenzor cseréje és hibatörlés után az EPC eltűnt... egy darabig. Sikeresen levizsgáztattuk. Egészen pontosan 2-3 hónapig színét sem láttuk.
Ezután néha előjött, néha eltűnt, majd egy idő után végleg velünk maradt.
A vezetésben nem akadályozott, nem volt semmi gond, azt kivéve, hogy indítás után, néha-néha ingadozott az alapjárat egy keveset.
Fojtószelepet, MAP szenzort leszedtem, kipucoltam, utána kicsit hangosabb lett ugyan, de idővel visszaállt rendes hangjára a motor. de az EPC nem akart eltűnni.
Lehetséges, hogy a megvásárolt, utángyártott szenzor ilyen hamar tönkremegy? Vagy már lehet gyárilag ilyen hibás lehetett!?
Teltek múltak a hónapok, az autót nagyon sokat használjuk, rendszeresen cseréltük 10-15000 km-enként az olajat és szűrőt.
Pár hete néztem a gyertyákat is, jó állapotúnak láttam őket, de azért cserélve lettek.
Utána is simán indult és ment a kicsike, azonban egyik nap egy piros lámpánál álltam, elindulás után 1-2, majd nyomom a gázt és nem akar gyorsulni az autó, padlózom, de elment az ereje. Gázt elengedem és elkezd rángatni az autó nagyon keményen.
Félrehúzódtam, lekapcsoltam-újraindítottam és ment minden rendben utána.
Gyanakodtam a gyertyára és visszacseréltem a régiekre. Újabb városi kocsikázás, viszont szörnyű volt. 10-15 km-en belül már 5-6-szor produkálta a fentebb leírtakat. Gyertyákat vissza az újakra, azokkal nem csinálta olyan sűrűn.
Használtuk is az autót, bízva abban, hogy csak valami szennyeződés lehetett és már eltávozott a gépjárműből.
Egyik hétvégén épp indultunk volna hosszabb távra, mikor megadta magát az autó.
Szerencsére meg tudtam állni olyan helyen, ahol le is tudtam parkolni, majd otthagyni, ugyanis nem indult.
Gyertyacsere újra, sikertelen. Gyertyákat teszteltem adnak-e szikrát, 1-es szinte alig adott, 2-3-4 jó volt.
1-es gyertya tesztelve másik kábellel úgy már adta a szikrát.
Húzom le a kábeleket a gyújtótrafóról és az említett 1-es kábel nagyon be volt szorulva.
Annyira húztam, hogy beletörött. Nagy nehezen kiszedtem, megpucoltam a csatlakozót.
Akkor kábelcsere lesz, kell egy új. Meg is jött másnap.
Beszereltem, gondolva ezzel megoldódik a probléma.
Sajnos nem így történt.
A motor nehézkesen beindul, felpörög 2000-ig, majd visszaesik a fordulat és leáll.
Gyertyákat ellenőriztem, mindegyik adja a szikrát.
Hibakódolvasó kidobott pár hibát, kitöröltem, persze a P0108-as nem tűnt el.
Indítás, majd ugyanaz történik megint.
Pár autós ismerősömnek elmondva a történteket arra gondolnak, hogy valami a keverékképzésnél nem lehet jó, talán nem kap elég benzint. Kérdezték a benzinszűrő mikor lett cserélve, sajnos arra azt kellett mondanom, hogy mi még nem cseréltük.
A válasz: pedig kellett volna azt is, sok szennyeződés lerakódhatott már benne.

Lehetséges, hogy ez miatt nem kap megfelelő mennyiségű benzint?
Esetleg a fojtószelepnek illetve a MAP szenzornak lehet köze a levegőellátáshoz?
Netán a gyújtástrafó mehetett tönkre?
SEGÍTSÉÉÉÉG!!!


Az autó elkerült szervizbe, már 5 napja ott van. Naponta telefonálgattam mi a helyzet vele, mert úgy volt, még aznap megnézik.
1. nap estefelé: még nem nézték meg
2. nap közepe: nemsokára megnézik még ma. Aznap még hívtak is, de csak pár dolgot kérdeztek az autó előéletéről.
Pontosabban ezeket: Új a fojtószelep? - Nem, csak ki van tisztítva; Látom gyújtáskábel is lett cserélve. - Igen, jól látja (rajt a papírcetli). Elmeséltem neki mi történt, amiért ki lett cserélve és ezzel meg is elégedett.
3. nap közepe: MAP szenzort akarnak benne cserélni gyári újra (gondolom mert ezt dobta ki a hibakódolvasó, bár mondtam neki, hogy ez eddig is velünk volt és nem akadályozott minket a közlekedésben, és szépen rávezettem a benzinszűrőre, hogy nézzék meg azt is)
4. nap: várjuk a MAP szenzort, hétfőre talán megjön.
Amint megjön az alkatrész hozzá és netalántán úgy sem lesz jó, azonnal huzatom el onnan az autót és viszem máshova, ahol foglalkoznak is vele, mert itt nem mutattak nagy érdeklődést felé.
Feltételezem, rádugták hibakódolvasóra, kiadta a P0108 hibát és biztos az lesz a gond, mást már nem is néznek meg rajta.

Ennyi a történet, kicsit hosszúra sikeredett, de remélem lesz majd valaki aki elolvassa és tud hozzáfűzni valamit.

További szép napot mindenkinek!
Üdv: Gyula


Sziasztok!

Továbbra sem oldódott meg a probléma.
A szervízből úgy hoztam el az autót, ahogy odavittem, nem csináltak vele semmit 5 nap alatt.
Amikor mentem érte is kint állt az autó, és míg ott voltam próbáltak meg dolgozni rajta.
Ezek után elvittem egy ismerősöm szerelőjéhez.
A következő dolgok történtek:
- benzin-, légszűrő cserélve
- gyújtótrafó ki lett cserélve, mert áthúzott, lehetett hallani és látni is
- nyomás szenzor próbálva (hibakód eltűnt, de nem lett tőle jobb)
- gyújtókábelek próbálva
- gyertyák pucolva, még jók
- kompressziómérés jó
- pillangószelep alapbeállítás
- lambdaszonda próbálva
- injektorok megnézve
- leömlőnél kis luk, hegesztve
Több ötletünk sajnos nincs.
Illetve még az üzemanyag.
Pont mielőtt végleg megadta magát, tankoltuk tele. Lehetséges, hogy a benzinkúton keveredhetett a benzinbe valami ami miatt ilyen lenne?
Az biztos, hogy benzint töltöttem bele és nem dízelt, a papír is megvan róla.
Le kéne eresztenem a teljes tankot és máshonnan hozni bele egy keveset, kitudja.

Ha esetleg valakinek eszébe jutna valami, szívesen várom a válaszokat.
Szép napot!


2015.11.18. 17:27
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.27. 18:33
Hozzászólások: 27
Hozzászólás Re: Technikai gondok, problémák
gyulee írta:
gyulee írta:
Sziasztok!

Szeretném a segítségeteket kérni a 2000-es Seat Ibiza 1.4 MPI ANW motorkódú autóm problémájának megoldásában.
Leírom szépen részletesen mi is a történet, így jobban átlátjátok majd a dolgot.
[...]
Ha esetleg valakinek eszébe jutna valami, szívesen várom a válaszokat.
Szép napot!


Amikor rángat és/vagy nem indul nincs fura, kénes szag a kocsiban vagy a kocsi körül?


2015.11.21. 23:24
Profil Honlap
Avatar

Csatlakozott: 2014.05.29. 17:21
Hozzászólások: 12
Hozzászólás Re: Technikai gondok, problémák
Sziasztok!
2007 1.6 Leonom van, akkumulátor csere után nem tudom nyitni a bal első ajtót, csak a többit távirányítóval.
Kulccsal nyílik, elindulás után hallani a záró kattanást, hogyan tudom tanítani a nyitást vagy komolyabba gond?
Zárás után az ajtón látható led villog, mint korábban.


2015.11.26. 16:04
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.26. 18:16
Hozzászólások: 3
Hozzászólás Re: Technikai gondok, problémák
Sziasztok.
Olyan problémám lenne hogy a '99 Ibizámban az infócenter felett, az elakadásjelző gomb mellett, ami van, talán kártya tartó, nem tudom pontosan mi az, nem marad a helyén, nem lehet becsukni, hogy tudnám ezt kiszedni vagy kijavítani?
Illetve a külső hőmérő érzékelőt keresem, ha jól informálódtam a jobb oldali tükör aljában van jól tudom?

Köszi a segítséget.


2015.11.26. 21:09
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.26. 18:16
Hozzászólások: 3
Hozzászólás Re: Technikai gondok, problémák
xantos írta:
Sziasztok!
2007 1.6 Leonom van, akkumulátor csere után nem tudom nyitni a bal első ajtót, csak a többit távirányítóval.
Kulccsal nyílik, elindulás után hallani a záró kattanást, hogyan tudom tanítani a nyitást vagy komolyabba gond?
Zárás után az ajtón látható led villog, mint korábban.


Szia, nekem az Ibizában így sikerült feltanítani, próbáld meg hátha nálad is jó lesz, remélem tudtam segíteni. :)

1. Kulcsot behelyezni a gyújtáskapcsolóba, majd kb. 2-4 mp időre gyújtást ráadni (a motor beindítása nem szükséges)
2. Gyújtás lekapcsolása után a nyitó gombot (felső gomb piktogramm nélkül) folyamatos lenyomása mellett a záró gomb (alsó gomb zár piktogrammal) 3x lenyomása 1-2 mp intervallummal(a kulcsot közben ne húzd ki).

3x lenyomás után az irányjelzők 1mp ideig felvillannak, a központi zár lezár, majd kinyit.

3. Gyújtást adni kb. 15 mp időtartamig.


2015.11.26. 21:14
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2014.05.29. 17:21
Hozzászólások: 12
Hozzászólás Re: Technikai gondok, problémák
molnar.m írta:
xantos írta:
Sziasztok!
2007 1.6 Leonom van, akkumulátor csere után nem tudom nyitni a bal első ajtót, csak a többit távirányítóval.
Kulccsal nyílik, elindulás után hallani a záró kattanást, hogyan tudom tanítani a nyitást vagy komolyabba gond?
Zárás után az ajtón látható led villog, mint korábban.


Szia, nekem az Ibizában így sikerült feltanítani, próbáld meg hátha nálad is jó lesz, remélem tudtam segíteni. :)

1. Kulcsot behelyezni a gyújtáskapcsolóba, majd kb. 2-4 mp időre gyújtást ráadni (a motor beindítása nem szükséges)
2. Gyújtás lekapcsolása után a nyitó gombot (felső gomb piktogramm nélkül) folyamatos lenyomása mellett a záró gomb (alsó gomb zár piktogrammal) 3x lenyomása 1-2 mp intervallummal(a kulcsot közben ne húzd ki).

3x lenyomás után az irányjelzők 1mp ideig felvillannak, a központi zár lezár, majd kinyit.

3. Gyújtást adni kb. 15 mp időtartamig.


Sajnos nem működik, de köszönöm a tanácsot.


2015.11.27. 10:26
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.20. 11:19
Hozzászólások: 51
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Hozzászólás Re: Technikai gondok, problémák
Szia!

Infocentert leveszed, alul két csavar, felül bepattintós.
Kártya tartót utána ki tudod venni. (talán pattintós, vagy csavaros, mindegy is, könnyen kijön)
Megtudod nézni kártya tartó mechanizmusát. Fogaskerekes óhogyrohadjon meg.
Amit tudsz tenni:
Összerakod, ragasztod úgy, hogy ne nyíljon ki. Visszarakod a helyére és nem használod.
Vagy rendelsz bele egy másikat, bontottat mondjuk, és azt rakod bele.

Nekem is szétment, javítani nem lehetett. 1500 Ft- raktam bele másikat, bontottat, azóta se használtam sosem.

Külső hőmérséklet érzékelő a jobb oldali tükör aljában van. Két eres vezeték megy oda. Ha gyári, akkor már szét van rohadva, porladva. Gondolom nem mér rendesen, vagy sehogy sem.
Ki lehet cserélni, pontosan tudod, milyen hőmérő kell bele. (ellenállás)
Nekem szét volt rohadva, így nem tudtam leolvasni, milyen kell bele. Találomra (autós külső hőmérő) ellenállását raktam bele, persze nem ehhez van programozva az infocenter. Müködik, de nyáron is mínusz 26 fok van .
Kompletten, jobb oldali tükörrel együtt tudsz venni.
A szegedi kovács autóalkatrész áruházban ez 5.000 ft. (komplett tükörrel, házzal, hőmérővel)+ posta.

Ha rájöttél milyen ellenállás kell bele, írd meg légyszi, én is megcsinálom.Köszi!

Üdv!



molnar.m írta:
Sziasztok.
Olyan problémám lenne hogy a '99 Ibizámban az infócenter felett, az elakadásjelző gomb mellett, ami van, talán kártya tartó, nem tudom pontosan mi az, nem marad a helyén, nem lehet becsukni, hogy tudnám ezt kiszedni vagy kijavítani?
Illetve a külső hőmérő érzékelőt keresem, ha jól informálódtam a jobb oldali tükör aljában van jól tudom?

Köszi a segítséget.


2015.12.08. 20:09
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.20. 11:19
Hozzászólások: 51
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Hozzászólás Re: Technikai gondok, problémák
Szia!

Hát nem tudom, hogy segít -e.

Nekem egyszer volt, hogy EPC visszajelző lámpa világított. Elektronikai gond volt, rendszámtábla világítás zárlatos volt, index sem ment miatta, EPC világított. Rendszámtábla világítás megoldotta a problémát.

Nah, nem mintha neked gondolom ez lenne a baj, de arra utalok, hogy elektronikai hiba lehet, nézz át biztosítékokat, kábeleket.
EPC, elektronikus gáz állás, hiba. Az az folytószelep körül lesz a baj.

Én a helyedben végig néznék mindent.
- tankban benzin pumpa ( hátsó ülés alatt találod, belülről, utastér felől)
- benzin csövek ( kocsi alján) benzinnek tuti nincs baja
-benzinszűrőt nézd meg, nem-e fordítva kötötték be ( kocsi alján, hátulról, a tank hátsó - felső részén keresd)
- motortérben ami tudsz szedj szét, pucold ki (folytószelep ház és csövei, kartergáz tartály és csövei (tartályt a motor alján, hátul, tűzfal felől találod), EGR szelep, trafó, gyertya, gyertyakábel ellenőriz (újra), folytószelepnél lévő kicsi fekete szelep ( egy cső megy bele, egy meg lejön róla, ne legyen fordítva bekövetve, folytószelepház felé áramoljon a kartergáz)
- összes biztosíték ellenőriz
- hibakód kiolvasás


De könnyen lehet, hogy sokat mentél vele úgy , hogy EPC világított, nyilván nem a semmiért, és valami tönkre ment.

Más ötletem nincs.
Írd majd meg, hogy mi lett a vége!

Üdv!



gyulee írta:
gyulee írta:
Sziasztok!

Szeretném a segítségeteket kérni a 2000-es Seat Ibiza 1.4 MPI ANW motorkódú autóm problémájának megoldásában.
Leírom szépen részletesen mi is a történet, így jobban átlátjátok majd a dolgot.
Az autó tavaly ilyenkor került hozzánk, amikor megvettük az EPC világított a kijelzőn.
Szerelőm azt mondta a hibakód alapján (P0108), hogy vagy fojtószelep, vagy MAP szenzor hiba lehetséges.
Kicseréltük a kisebbik alkatrészt, bízva abban, hogy megoldódik a gond.
A MAP szenzor cseréje és hibatörlés után az EPC eltűnt... egy darabig. Sikeresen levizsgáztattuk. Egészen pontosan 2-3 hónapig színét sem láttuk.
Ezután néha előjött, néha eltűnt, majd egy idő után végleg velünk maradt.
A vezetésben nem akadályozott, nem volt semmi gond, azt kivéve, hogy indítás után, néha-néha ingadozott az alapjárat egy keveset.
Fojtószelepet, MAP szenzort leszedtem, kipucoltam, utána kicsit hangosabb lett ugyan, de idővel visszaállt rendes hangjára a motor. de az EPC nem akart eltűnni.
Lehetséges, hogy a megvásárolt, utángyártott szenzor ilyen hamar tönkremegy? Vagy már lehet gyárilag ilyen hibás lehetett!?
Teltek múltak a hónapok, az autót nagyon sokat használjuk, rendszeresen cseréltük 10-15000 km-enként az olajat és szűrőt.
Pár hete néztem a gyertyákat is, jó állapotúnak láttam őket, de azért cserélve lettek.
Utána is simán indult és ment a kicsike, azonban egyik nap egy piros lámpánál álltam, elindulás után 1-2, majd nyomom a gázt és nem akar gyorsulni az autó, padlózom, de elment az ereje. Gázt elengedem és elkezd rángatni az autó nagyon keményen.
Félrehúzódtam, lekapcsoltam-újraindítottam és ment minden rendben utána.
Gyanakodtam a gyertyára és visszacseréltem a régiekre. Újabb városi kocsikázás, viszont szörnyű volt. 10-15 km-en belül már 5-6-szor produkálta a fentebb leírtakat. Gyertyákat vissza az újakra, azokkal nem csinálta olyan sűrűn.
Használtuk is az autót, bízva abban, hogy csak valami szennyeződés lehetett és már eltávozott a gépjárműből.
Egyik hétvégén épp indultunk volna hosszabb távra, mikor megadta magát az autó.
Szerencsére meg tudtam állni olyan helyen, ahol le is tudtam parkolni, majd otthagyni, ugyanis nem indult.
Gyertyacsere újra, sikertelen. Gyertyákat teszteltem adnak-e szikrát, 1-es szinte alig adott, 2-3-4 jó volt.
1-es gyertya tesztelve másik kábellel úgy már adta a szikrát.
Húzom le a kábeleket a gyújtótrafóról és az említett 1-es kábel nagyon be volt szorulva.
Annyira húztam, hogy beletörött. Nagy nehezen kiszedtem, megpucoltam a csatlakozót.
Akkor kábelcsere lesz, kell egy új. Meg is jött másnap.
Beszereltem, gondolva ezzel megoldódik a probléma.
Sajnos nem így történt.
A motor nehézkesen beindul, felpörög 2000-ig, majd visszaesik a fordulat és leáll.
Gyertyákat ellenőriztem, mindegyik adja a szikrát.
Hibakódolvasó kidobott pár hibát, kitöröltem, persze a P0108-as nem tűnt el.
Indítás, majd ugyanaz történik megint.
Pár autós ismerősömnek elmondva a történteket arra gondolnak, hogy valami a keverékképzésnél nem lehet jó, talán nem kap elég benzint. Kérdezték a benzinszűrő mikor lett cserélve, sajnos arra azt kellett mondanom, hogy mi még nem cseréltük.
A válasz: pedig kellett volna azt is, sok szennyeződés lerakódhatott már benne.

Lehetséges, hogy ez miatt nem kap megfelelő mennyiségű benzint?
Esetleg a fojtószelepnek illetve a MAP szenzornak lehet köze a levegőellátáshoz?
Netán a gyújtástrafó mehetett tönkre?
SEGÍTSÉÉÉÉG!!!


Az autó elkerült szervizbe, már 5 napja ott van. Naponta telefonálgattam mi a helyzet vele, mert úgy volt, még aznap megnézik.
1. nap estefelé: még nem nézték meg
2. nap közepe: nemsokára megnézik még ma. Aznap még hívtak is, de csak pár dolgot kérdeztek az autó előéletéről.
Pontosabban ezeket: Új a fojtószelep? - Nem, csak ki van tisztítva; Látom gyújtáskábel is lett cserélve. - Igen, jól látja (rajt a papírcetli). Elmeséltem neki mi történt, amiért ki lett cserélve és ezzel meg is elégedett.
3. nap közepe: MAP szenzort akarnak benne cserélni gyári újra (gondolom mert ezt dobta ki a hibakódolvasó, bár mondtam neki, hogy ez eddig is velünk volt és nem akadályozott minket a közlekedésben, és szépen rávezettem a benzinszűrőre, hogy nézzék meg azt is)
4. nap: várjuk a MAP szenzort, hétfőre talán megjön.
Amint megjön az alkatrész hozzá és netalántán úgy sem lesz jó, azonnal huzatom el onnan az autót és viszem máshova, ahol foglalkoznak is vele, mert itt nem mutattak nagy érdeklődést felé.
Feltételezem, rádugták hibakódolvasóra, kiadta a P0108 hibát és biztos az lesz a gond, mást már nem is néznek meg rajta.

Ennyi a történet, kicsit hosszúra sikeredett, de remélem lesz majd valaki aki elolvassa és tud hozzáfűzni valamit.

További szép napot mindenkinek!
Üdv: Gyula


Sziasztok!

Továbbra sem oldódott meg a probléma.
A szervízből úgy hoztam el az autót, ahogy odavittem, nem csináltak vele semmit 5 nap alatt.
Amikor mentem érte is kint állt az autó, és míg ott voltam próbáltak meg dolgozni rajta.
Ezek után elvittem egy ismerősöm szerelőjéhez.
A következő dolgok történtek:
- benzin-, légszűrő cserélve
- gyújtótrafó ki lett cserélve, mert áthúzott, lehetett hallani és látni is
- nyomás szenzor próbálva (hibakód eltűnt, de nem lett tőle jobb)
- gyújtókábelek próbálva
- gyertyák pucolva, még jók
- kompressziómérés jó
- pillangószelep alapbeállítás
- lambdaszonda próbálva
- injektorok megnézve
- leömlőnél kis luk, hegesztve
Több ötletünk sajnos nincs.
Illetve még az üzemanyag.
Pont mielőtt végleg megadta magát, tankoltuk tele. Lehetséges, hogy a benzinkúton keveredhetett a benzinbe valami ami miatt ilyen lenne?
Az biztos, hogy benzint töltöttem bele és nem dízelt, a papír is megvan róla.
Le kéne eresztenem a teljes tankot és máshonnan hozni bele egy keveset, kitudja.

Ha esetleg valakinek eszébe jutna valami, szívesen várom a válaszokat.
Szép napot!


2015.12.08. 20:32
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2011.10.13. 11:45
Hozzászólások: 7
Hozzászólás Technikai gondok, problémák - megoldás
Sziasztok!
Toledo 1m2 csomagtér kilincse azért törik el, mert nyitás közben húzva (feszülve) tartjuk, így minden nyitás "trauma" a szerkezetnek és hosszabb rövidebb idő után "tőből" eltörik. (megj.: a kilincs nyitása után inkább a csomagtér egy más részét emelve nyissuk a fedelet, tehermentesítve a kilincset)
1. A csomagtér belső burkolatát levéve (4 csavar és sok bolha) ki kell kötni, ekkor hozzáférünk a rudas szerkezethez és a törött alkatrészhez. A törött részt ki lehet venni, jól látni törés miatt finoman recés aluminium felületet.
2. Le kell venni a hátsó-középső lámpát és a kilincs kiemelhető.
3. A kilincs nyitószerkezete "csappal" rögzül, mely kiüthető finoman (belülről, ahonnan nehezebb).
4. A törött rész 3 csuklós darabból áll, melyeket csap rögzít. Valamennyit szét kell szedni (ütni).
5. A törött rész közepe üreges, a törés helyéhez illeszthető, és a kicsit tágítva átfúrható a kilincs vázába, mely után már csavarral (átmenő, illetve anyás megoldás) rögzíthető. Ez lesz a tengely, mely körül a szerkezet azt a kb 15 foknyi mozgást megteszi nyitás-csukás alkalmával.
6. Mivel a törött részt rögzítő, újonnan behelyezett csavarnak van valamekkora "feje", még ha süllyesztett is, az ebben az alkatrészben forgó alegység csapjának furatát is tágítani kell (kb. 3 mm-re).
7. Ezt követően már összeszerelhető fordított sorrendben.
Természetesen érdemes mindent fotódokumentáni, hogy a visszaszerelés ne akadozzon. Érdemes a folyamatnak megfelelően a szétszedett alkatrészeket sorba állítani.
Közepes szintű műszaki képességgel kb. 4 óra alatt megvan kényelmesen, akár elsőre.

Amennyiben kicsit körülményesen írtam volna, emailben részletesebben is tudok segíteni (bocs én elfelejtettem fotókat csinálni.)
Sok sikert!


2015.12.09. 14:39
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.27. 18:33
Hozzászólások: 27
Hozzászólás Re: Technikai gondok, problémák - megoldás
nbence írta:
Sziasztok!
Toledo 1m2 csomagtér kilincse azért törik el, mert nyitás közben húzva (feszülve) tartjuk, így minden nyitás "trauma" a szerkezetnek és hosszabb rövidebb idő után "tőből" eltörik.


Pontosan így csináltam, tökéletes és filléres megoldás (a Seat facebook csoportban is leírtam) (:


2015.12.10. 23:17
Profil Honlap
Avatar

Csatlakozott: 2012.01.22. 15:02
Hozzászólások: 2
Hozzászólás Re: Technikai gondok, problémák
Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem.
Seat Cordoba 1.4-es (85 Le-s, BXW-s mot. kódú, duplalámpás) autómban kiégett a jobb első helyzetjelző.
Hogyan tudnám kicserélni?
Ki tudom-e cserélni anélkül, hogy ki kellene vennem az egész lámpatestet (pont előtte van valami konzol/merevítő, ami miatt nem igen férek hozzá)
Ha ki kell vennem az egész lámpát, mire kell vigyáznom?
Előre is köszönöm a válaszotokat.

Update: a probléma megoldódott (csak el kellett olvasni a kezelési útmutatót. )


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára 700727 2015.12.29. 19:29-kor.

2015.12.18. 20:16
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2015.12.11. 18:29
Hozzászólások: 3
Tartózkodási hely: Szabadszállás
Hozzászólás Re: Technikai gondok, problémák
Sziasztok! A következő hiba lépett fel nálam. Ingadozik az alapjáratom. 1,4es Cordoba Stellám van (AKK motorkódú). Hideg motornál nem mindig tapasztalható a hiba, viszont ha felmelegszik, akkor a fordulatszám vissza esik 500-ra, vagy leáll a motor ha a kuplungot benyomom. Hibajelző lámpám nem világít, gyertyákat nemrég cseréltem. Én alapjárati motorra vagy folytószelepre gyanakszom. Találkozott már valaki hasonlóval esetleg?


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára lnandi 2015.12.21. 19:10-kor.

2015.12.20. 10:56
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.03. 18:02
Hozzászólások: 6
Hozzászólás Re: Technikai gondok, problémák
Üdv!

Seat Ibiza 6k1 1.3i.
Gázadásra kattan egyet a motor, és ilyen enyhe sípoló hang hallatszik a géptető alól. Csekkoltuk, nem ékszíj. Mi lehet az?
Néha produkálja-néha nem.
Segítségeteket köszönöm!

update: valószínűleg a váltó-kuplung környékéről jön, hasonlít a hangja egy forrás alatt lévő teáskannához, ha kinyomom a kuplungot akkor szépen elhalkul a "füttyszó". Valaki segítene behatárolni a hiba pontos okát?
HELP!

_________________
- Seat Ibiza 6k1 1.3i


2015.12.20. 23:20
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2015.12.21. 15:46
Hozzászólások: 3
Hozzászólás Re: Technikai gondok, problémák
Sziasztok!
Segítségetek kérném!
Adott egy 2005-ös Seat Altea 1,9pdtdi 105 ló, BKC motorkóddal. Pár hónapja vettem, Németből érkezett. Szervízkönyves, 240.000 km.
Az első két tankolásnál kiderült, hogy nem annyit fogyaszt mint amennyit a comp. ír. Kb. 1,5 literrel több mint amennyit ír. Már három diagnosztánál jártam, mind a három azt, mondta, hogy minden érték tökéletes, a turbó, a befecskendezők, stb. A harmadik állított a kijelzőn, most már jól mutat. Viszont elkeserítő a fogyasztás: autópálya 140 tempomat 8,3 liter, hosszú út 90-el 6 liter, átlag 7,5 liter. Mikor megvettem 5,8 liter volt a nagyátlag.
Voltam szoftver frissítésen, az sem használt. Jól megy, szépen jár, nem füstöl, pöcre indul hidegen-melegen.
Volt egy elméletem, hogy esetleg nem az eredeti, hanem nagyobb befecskendező van benne. Levettem a szelepfedelet, és a gyári van benne. Szép, újszerű a vezérműtengely, nem láttam semmi kopást.
Mi okozhatja a magas fogyasztást?
Miért mutatott rosszul, illetve jól, és miért fogyaszt többet?
Volt már valakinek ilyen?
Várom válaszotokat!
Előre is köszönöm!
Zsolt


2015.12.21. 21:10
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.14. 20:00
Hozzászólások: 58
Hozzászólás Re: Technikai gondok, problémák
Zsolt78 írta:
Sziasztok!
Segítségetek kérném!
Adott egy 2005-ös Seat Altea 1,9pdtdi 105 ló, BKC motorkóddal. Pár hónapja vettem, Németből érkezett. Szervízkönyves, 240.000 km.
Az első két tankolásnál kiderült, hogy nem annyit fogyaszt mint amennyit a comp. ír. Kb. 1,5 literrel több mint amennyit ír. Már három diagnosztánál jártam, mind a három azt, mondta, hogy minden érték tökéletes, a turbó, a befecskendezők, stb. A harmadik állított a kijelzőn, most már jól mutat. Viszont elkeserítő a fogyasztás: autópálya 140 tempomat 8,3 liter, hosszú út 90-el 6 liter, átlag 7,5 liter. Mikor megvettem 5,8 liter volt a nagyátlag.
Voltam szoftver frissítésen, az sem használt. Jól megy, szépen jár, nem füstöl, pöcre indul hidegen-melegen.
Volt egy elméletem, hogy esetleg nem az eredeti, hanem nagyobb befecskendező van benne. Levettem a szelepfedelet, és a gyári van benne. Szép, újszerű a vezérműtengely, nem láttam semmi kopást.
Mi okozhatja a magas fogyasztást?
Miért mutatott rosszul, illetve jól, és miért fogyaszt többet?
Volt már valakinek ilyen?
Várom válaszotokat
Előre is köszönöm!

Zsolt

Egyik autó sem fogyaszt annyit amennyit computer kiír.Ez nagy átbaszás.Mondjuk egyes kutakon borzasztó az üzemanyagok minőség,nem mindegy hol tankolunk


2015.12.22. 17:46
Profil
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.07.08. 14:59
Hozzászólások: 2413
Tartózkodási hely: Budapest XVII.Seat Leon Cupra R
Hozzászólás Re: Technikai gondok, problémák
3rom dolog lehet!
A kuton átvernek a literrel
Chippes
Nem belevaló a porlasztócsúcs
Állófűtés van benne???

Zsolt78 írta:
Sziasztok!
Segítségetek kérném!
Adott egy 2005-ös Seat Altea 1,9pdtdi 105 ló, BKC motorkóddal. Pár hónapja vettem, Németből érkezett. Szervízkönyves, 240.000 km.
Az első két tankolásnál kiderült, hogy nem annyit fogyaszt mint amennyit a comp. ír. Kb. 1,5 literrel több mint amennyit ír. Már három diagnosztánál jártam, mind a három azt, mondta, hogy minden érték tökéletes, a turbó, a befecskendezők, stb. A harmadik állított a kijelzőn, most már jól mutat. Viszont elkeserítő a fogyasztás: autópálya 140 tempomat 8,3 liter, hosszú út 90-el 6 liter, átlag 7,5 liter. Mikor megvettem 5,8 liter volt a nagyátlag.
Voltam szoftver frissítésen, az sem használt. Jól megy, szépen jár, nem füstöl, pöcre indul hidegen-melegen.
Volt egy elméletem, hogy esetleg nem az eredeti, hanem nagyobb befecskendező van benne. Levettem a szelepfedelet, és a gyári van benne. Szép, újszerű a vezérműtengely, nem láttam semmi kopást.
Mi okozhatja a magas fogyasztást?
Miért mutatott rosszul, illetve jól, és miért fogyaszt többet?
Volt már valakinek ilyen?
Várom válaszotokat!
Előre is köszönöm!
Zsolt

_________________
M.A.Team. Clubvezető.
Seat-szervíz-tuning.
06209277309
www.seat-szervíz.hu


2015.12.22. 18:00
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2015.12.21. 15:46
Hozzászólások: 3
Hozzászólás Re: Technikai gondok, problémák
Több kutat is próbáltam, mindig tele tankolom 1 kattanásig.

Ezért vittem szoftver frissítésre, tuti gyári van fent.

Volt egy elméletem, hogy esetleg nem az eredeti, hanem nagyobb befecskendező van benne. Levettem a szelepfedelet, és a gyári van benne. Szám szerint.

Nincs állófűtés.

Biztos, hogy valami ki hülyeség, itt van a szemem előtt, de a fátol nem látom az erdőt. :)
Mi lehet az a dolog, amit nem nem figyel a comp. és fogyasztásnövekedést okoz. Azt gondolom, hogyha valamelyik érzékelő(légmennyiség, szívócsőnyomás, üzemanyag hőmérséklet, hűtővízhőmérséklet) adna fars jelet, akkor mutatná a több üzemanyag felhasználást. Tehát, nem tudatosan emeli meg a befecskendezési mennyiséget. A PD-elemek korrekciója 0,1-0,5 között van.
Mi lehet...?




M.A.Team írta:
3rom dolog lehet!
A kuton átvernek a literrel
Chippes
Nem belevaló a porlasztócsúcs
Állófűtés van benne???

Zsolt78 írta:
Sziasztok!
Segítségetek kérném!
Adott egy 2005-ös Seat Altea 1,9pdtdi 105 ló, BKC motorkóddal. Pár hónapja vettem, Németből érkezett. Szervízkönyves, 240.000 km.
Az első két tankolásnál kiderült, hogy nem annyit fogyaszt mint amennyit a comp. ír. Kb. 1,5 literrel több mint amennyit ír. Már három diagnosztánál jártam, mind a három azt, mondta, hogy minden érték tökéletes, a turbó, a befecskendezők, stb. A harmadik állított a kijelzőn, most már jól mutat. Viszont elkeserítő a fogyasztás: autópálya 140 tempomat 8,3 liter, hosszú út 90-el 6 liter, átlag 7,5 liter. Mikor megvettem 5,8 liter volt a nagyátlag.
Voltam szoftver frissítésen, az sem használt. Jól megy, szépen jár, nem füstöl, pöcre indul hidegen-melegen.
Volt egy elméletem, hogy esetleg nem az eredeti, hanem nagyobb befecskendező van benne. Levettem a szelepfedelet, és a gyári van benne. Szép, újszerű a vezérműtengely, nem láttam semmi kopást.
Mi okozhatja a magas fogyasztást?
Miért mutatott rosszul, illetve jól, és miért fogyaszt többet?
Volt már valakinek ilyen?
Várom válaszotokat!
Előre is köszönöm!
Zsolt


2015.12.22. 20:36
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2015.12.21. 15:46
Hozzászólások: 3
Hozzászólás Re: Technikai gondok, problémák
barnazolee írta:
Zsolt78 írta:
Sziasztok!
Segítségetek kérném!
Adott egy 2005-ös Seat Altea 1,9pdtdi 105 ló, BKC motorkóddal. Pár hónapja vettem, Németből érkezett. Szervízkönyves, 240.000 km.
Az első két tankolásnál kiderült, hogy nem annyit fogyaszt mint amennyit a comp. ír. Kb. 1,5 literrel több mint amennyit ír. Már három diagnosztánál jártam, mind a három azt, mondta, hogy minden érték tökéletes, a turbó, a befecskendezők, stb. A harmadik állított a kijelzőn, most már jól mutat. Viszont elkeserítő a fogyasztás: autópálya 140 tempomat 8,3 liter, hosszú út 90-el 6 liter, átlag 7,5 liter. Mikor megvettem 5,8 liter volt a nagyátlag.
Voltam szoftver frissítésen, az sem használt. Jól megy, szépen jár, nem füstöl, pöcre indul hidegen-melegen.
Volt egy elméletem, hogy esetleg nem az eredeti, hanem nagyobb befecskendező van benne. Levettem a szelepfedelet, és a gyári van benne. Szép, újszerű a vezérműtengely, nem láttam semmi kopást.
Mi okozhatja a magas fogyasztást?
Miért mutatott rosszul, illetve jól, és miért fogyaszt többet?
Volt már valakinek ilyen?
Várom válaszotokat
Előre is köszönöm!

Zsolt

Egyik autó sem fogyaszt annyit amennyit computer kiír.Ez nagy átbaszás.Mondjuk egyes kutakon borzasztó az üzemanyagok minőség,nem mindegy hol tankolunk


Neked melyik kút, üzemanyag vált be? Leginkább OMV tankolok, de próbáltam a SHELL, és a MOL, és az AUCHAN-t is. Nem vettem észre különbséget.


2015.12.22. 21:32
Profil
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 5801 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215 ... 233  Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  

Powered by phpBB © phpBB Group.
Original design by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Customized by Moha

Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség