Globális változások:
- A maximális elérhetõ szint: 126.
- Minden karakter 85 ponttal kezd. Minden induló karakter kap 2 db Kitartás italt. A Nekromanta és a Varázslónõ 2 élet és 2 mana itallal kezd. A Nekromanta induló képessége a Fogak és nem a Csontváz idézés. A Nekromanta mana regenerációja 20%-kal növelve.
- Az elsõ 16 szint meglépése különbözõ mennyiségû TP-t igényel a különbözõ kasztoktól: Barbár = 100%, Paladin, Nekromanta 95%, Orgyilkos, Varázslónõ 90%, Amazon 85%, Druida 80%.
- A kísérõk sebzése, élete, védelmük és képességeik szintje növelve. Sajnos a szintjüket nem lehet felírni (én legalábbis nem találtam ilyet), így maradt a maximális 98, de ezt sokkal gyorsabban lépik.
- A fegyverek és páncélok tartóssága 2×-re növelve.
- A fegyverek maximális sebzése 15%-kal növelve.
- A páncélok maximális védelme 15%-kal növelve.
- Az árusok a nehézségi szintnek megfelelõ tárgyakat adnak el, ezen kívül árulnak ékköveket és 9 rúnát nehézségenként. (Az utolós 6 rúnát továbbra is csak találni lehet.) Az árusok által tárgyakért fizetett maximális összeg növelve.
- Normál fokozatos szörnyek szintje 1.1×-re, Rémálom és Pokol fokozatosoké 1.25×-re növelve.
- A tárgyak dobási százaléka növelve, az egyedi tárgyaké drasztikusan! A Super Boss és Unique ellenfelek dobási százaléka növelve.
- Tüske sebzés, mágikus és normál sebzés csökkenése és elemi sebzés elnyelése a 3×-ra nõtt.
Képességek változása:
A képességek szintkövetelménye 6,12,19,27,35-re változott, és sok képesség módosítva lett.
Amazon:
Valkûr sebzése növelve.
Barbár:
Tárgykeresés maximális esélye növelve. Ugró támadás sebzése csökkentve. Õrjöngésnél a futás/járás sebessége csökkentve.
Druida:
A megidézhetõ lények sebzése, védelme és élete növelve. A szellemek élete, védelme és hatásfoka növelve. A kúszónövények élete és védelme növelve, méreg inda sebzése növelve.
Nekromanta:
Csont fal Ép-je növelve. Gólemek sebzése és élete növelve.
Orgyilkos:
Penge képességek sebzése növelve. Fegyver blokkolás esélye növelve. Lélekrobbanás sebzése növelve. Sápasztás maximum ellenállása növelve. Árnyékmester Ép-je növelve.
Paladin:
Megtérítés maximális esélye növelve.
Varázslónõ:
Fagy páncél, dermesztõ páncél és fagyasztó páncél bonuszai növelve.
Ékkövek, rúnák változása:
Ékkövek és rúnák ritkasága csökkentve (gyakrabban lesznek dobva). A koponyák értékei növelve: manaszívás:1,2,3,4,5; életszívás: 2,3,4,5,6; élet feltöltése: 2,4,6,8,10; mana regeneráció: 8,10,12,15,19.
Tir rúna: +5 mana leölt szörnyenként.
Amn rúna páncélban: tüske sebzés: 30; pajzsban: tüske sebzés: 35.
Sol rúna páncélban: sebzés csökkenése: 15.
Dol rúna páncélban: élet feltötlése: 15.
Mal rúna páncélban: mágikus sebzés csökkenése: 20.
A ladderes rúnaszavak engedélyezve. A Pestis rúnaszó aktiválva, 2 foglalatos nekromanta fejekbe illeszthetõ Lum + Eth rúnákkal.
Bonuszai: +4 mérgezett tõr, +4 méreggyûrû, +4 méreg robbanás, +200-300 méreg sebzés 4 másodpercen keresztül, +15 a maximális méreg ellenálláshoz, +90 méreg ellenállás, +30-90% (változó) esély mágikus tárgyakat találni; +10 Energia (Lum), +15% mana regeneráció (Eth).
FIGYELEM!
Ha többen szeretnétek játszani, akkor MINDEN gépre fel kell tenni ezt a mod-ot hozzá. Minden további észrevételt szívesen fogadok, írj!
(Ha úgy érzed, túl könnyû lett a játék, akkor várj csak míg elérsz a Pokol fokozathoz! Addig meg ott a players 8. :)
donselmo@gmail.com