JÓ TANÁCSOK

 
Hogy ne tegyük Kruglovot, Andersont és más ökológusokat ellenséggé (idő előtt), ne vállaljuk el Zaharnál ezt a controller vadászatot, csak a játék végén:
Ugyanis itt az történik, hogy egy adott ponton le kell lőnünk egy őrült tudóst, amitől az egész ökológus társaság az ellenségünk lesz, így Kruglov és Anderson is, hacsak nem 100%-os a reputációnk az ökológusok felé (amit elég nehéz elérni). Ez a harag annyira komoly lesz, hogy senki, még Sidorovich se tudja orvosolni, így a későbbiekben problémáink lehetnek a játékmenetben. 
 
********
Minden ritka tárgyból, képződményből és mutáns trófeából tartalékoljunk legalább 5 - 10-et. A játék során rengeteg feladathoz szükség lesz ilyen dolgokra és jó ha kéznél vannak olyankor. Vannak tárgyak, melyekből csak egy található az egész játék alatt, ezeket mindig lakat alatt őrizzük, mert kirabolhatnak! Akim (Mayor) árul lakatot Cordonon.
 
********
Ha a Barlang (Cave) felé tartasz és nálad van a Camera, tedd le mielőtt átlépnél, különben CTD!
 
********
Ha túl sokáig halogattuk ATP-n Kalinin megbízását, hogy számoljuk fel a banditák bázisát és iktassuk ki Shnyrov banditavezért (mondjuk az Agyperzselő leállítása utánig), akkor minden bizonnyal a feladat nem fog teljesedni, mert mielőtt odaérnénk, a bázist erős monolitos támadás éri és Shnyrov vezér is odavesz. A probléma csak az, hogy a vezért ha nem mi nyírjuk ki, akkor a feladat nem teljesül. Ezért ilyenkor az a megoldás, hogy mielőtt Kalininnél elvallanánk a feladatot, támadjuk meg a banditabázist és hagyjuk, hogy a két klán összecsapjon, ugyanis ekkor még Shnyrov nincs a bázison. Miután minden elcsendesedett, vegyük fel a feladatot Kalininnél és ekkor már csak Shnyrov és két társa lesz a bázison, akikkel leszámolhatunk, és így a feladat sikeres lesz.
 
 
 
 
 
 
Vissza: főoldal