A gépben S-51-es blokk lapul, mely önmagához képest jól megy. Mad is így szereti, a gázmarkolat már szinte magától fullgázon áll. Elöl Riga kerék, az egyenesfutás görbefutás, nomeg a szokásos fulladások szerepelnének a motor önéletrajzában. De minek önéletrajz egy törött motornak? A roncsolódás oka: 40-es tempóval való becsapódás egy mellékútról elénk jövő Fordba. 6 méteres repülés a túlélés érdekében, kigurulás, majd pánik... :). Gyógyulás után pedig lázas kutatás veszi kezdetét. A cél egy használt Simson-váz megvétele... (Az alsó képen érdemes megfigyelni a horpadást az első sárvédőn, amit a hengerfej okozott! Említésre méltó még a jobb tükör fura beállítása, és az olajtócsa a motor alatt. Az első kerékben sem az utcai hepehupák miatt van "nyolcas" :). ) |