2000. május első hétvégéjén
két lelkes amatőr fiatalember találkozott. Ami közös
volt bennük; mindketten olthatatlan elhivatottságot
éreztek a Shuli üzem egyik végterméke
iránt, melynek neve: SIMSON.
Egyiküknek már régóta (11
hónapja) tulajdonát képezte egy ütött-kopott
piros 1982-es Simson S51-B példány. Másikuk
újdonsült tulajdonos. Szerzeménye egy kék
1979-es Simson S50-N szerkezet.
A két jóbarát ha akart se tudott
volna különbözo motorokat venni. Más volt
a motorblokk, a karburátor, az elektromos rendszer, a kormány,
a sárvédok.
Az elso közös motorostalálkozónk
a jó hangulat és a hozzá nem értés
jegyében telt el. 8 órai szerelés után
végre eljött a jól kiérdemelt motorozás,
melynek idotartama 10 perc volt. (1/2 10 felé járt
már ekkor az ido).
Node a lelkesedés ragadós. És
itt jön a képbe Mad, szerzeményével egy
sárga 1983-as Simson S50-N (?) túramasinériával.
A motorblokk még az átvétel pillanatában
ki lett cserélve egy 4 sebességesre. Endúró
kipufogó, az elso felniben hátulra való fékdob
van, a borzasztó kókány már messzirol
látszik. A kipufogócsonk is házi hegesztésu.
Az eredeti menet valószínuleg vagy elnyíródott,
vagy eltörött.
Emígyen történhetett, hogy 2000
július elején három lelkes amator fiatalember
találkozott. A túra idotartama most már két
óra volt. Ezalatt kb. 15 kilómétert sikerült
megtenni a Ferihegyi kifutópálya körül.
Ekkor már nevük is volt: 'Simson Satans'...
Jámbor
világa
|