A
csomagolás kibontása után meglepõdtem hogy
milyen jó minõségü modellt kaptam.A fóliázás
teljessen hibátlan,látszólag az alkatrészek
is meg vannak..
|
|
![]() |
Kitölti a nagyra nyitott konyha asztalt (és ez csak a mini verzió)!! |
Az
össze szerelés elsõ fázisának a farok
részt gondoltam.Elkezdtem müanyag zsanérral,az elsõ
zsanér az oldalkormány lapáton (a képen látszik
is) elég nehezen sikerült be építenem,a balsát
szét kellett faragni és feszíteni hogy bemenjen,így
maradtam a gyári üvegpapiros zsanérnál..
|
|
![]() |
A belsõ részeket ki kentem vizesbázisu lakkal,ez szép felültetet ad és a réseket is (ahová gyárilag esetleg nem kentek ragasztót) kitölti...De mint utólag meg tudtam epoxy ragasztó sima nitró higítóval felkevere jobb eredményt ad mint a lakkozás,igaz ez utóbbi pár nap mire kiszárad! |
![]() |
.
![]() |
Sajnos a motor tartó bakot el kellett forditanom. A gyári 45'-ban (west .36 motorhoz tervezték) elfordítva van,de az én OS motoromhoz ez a szög sehogysem jön ki Az így felszerelt motor tartón az OS moci pont fejjel lefelé lessz,mivel ugyan ez a motor így már volt használva gondoltam nem lessz vele probléma.
|
![]() |
A
motor elhelyezése a kipufogó miatt csak egy féle
képpen lehet hogy ha nem a gyári West .36-os motor szánjuk
bele
|
![]() |
A
bowden-ek befüzése talán a legnehezebb feladat,ezt
én 0.5 acél szállal füztem be a testbe (celluxal
ráragasztottam a bowden-t )
|
Az
oldalkormányt vezérlõ szervó a kabin kapott
helyet,így igen könnyedén beépithetõ
és késõbb állítható!
|
![]() |
A
gép magassági vezérlõ szervójához
már duplán mennek a bowdenek ezt már kicsit nehézkessebb
volt beállítani.. Hozzá teszem aki már épített
Hype modellt (pl. Zenn modell /Csaba) felhívta a figyelmemet hogy
egy pár repülés után meg kell huzni a bowdeneket
mert meg nyulnak!!
|
![]() |
A
csürõ lapokat mozgató szervó,itt viszonylag
egyszerü feladatunk van.
|
![]() |
![]() |
Többen kérdezték a gép sulyát,ezt a következõ képpen mértem le. Mivel nem áll meg az orrán igy nagyon finoman a farok szárnynál meg tartottam! Lásd a képen : Ebben a mérésben még nincs benne az orr kup,a légcsavar,az orr burkolat és a vevõ akku! |
![]() |
![]() |
Ha a mérleg nem csal (eddig nem csalt) akkor a képen látható az eredmény (1724gramm)! Ádám kollégám szerint ez hihetetlen,itt valami nem kóser (pl. rossz a mérleg)... Tehát az össz sulya 1900gramm körül alakul,a gyári adatok szerint is ennyi!
|
![]() |
A
csürõk kitérése kezdõknek mindkét
irányba 25mm,az EXP. értéke 15%-25% ,haladóknak
a max.kitérést ajánlja a gyári leírás..
|
A magassági mindkét irányba kezdõknek 25mm,szintén expózva,a haladóknak max kitérés .. Az oldal kormány 45' vagy max. kitérés,de ehhez már a kabin alatt lévõ szervó karjait meg kell hosszabítani mert nem lessz elegendõ a mozgás utja! |
![]() |
![]() |
A
sulypont 100-110mm-re adta meg a weston,a 100mm a szárny élétõl
tökéletes,a sulypont mérésekor
legyen teli a tank!
|