Ultrafly T-45 / Bae Hawk

Képek

 

Video (az elsõ reptetés)

 

 

Ez is az csak nagyban ! Fesztáv : 2m + sugárhajtómû !!

 

Haladó modellezõknek ajánlott jet. A Red Arrows bemutató kötelékből jól ismert Hawk gyakorló vadászgép valódihoz közeli RC modell másolata. Figyelemre méltó a sebessége, siklása is igen stabil köszönhetõ a hátsó v szárnynak. A modell EPP?? habból készült, igényes kidolgozású és a mellékelt leírás alapján pár óra alatt repülési állapotba hozható. A törzs belsejében a irányításhoz szükséges elektromos alkatrészek helyeit gyárilag már kialakították. A két fél törzset össze kell ragasztani, majd az elektromos alkatrészeket beépíteni.

Adatok: Szárnyfesztáv: 720 mm Hossz: 730 mm

Szárny felület: 9,8 dm^(2) Felületi terhelés: 58 g/dm^(2)

Motor : Permax 400 ; 1.93: 1 áttétel ( a csomag nem tartalmazza )

Súly: 550g

Ajánlott elektronika: 7-8 cella NiCd/NiMH 1000-1600 mAh vagy Li-Poly 3 cella 1200-2000 mAh. 3 csatornás vevõ.

 

A készlet tartalmazza az összeállitáshoz szükséges anyagokat és a leírást.Saját tapasztalat szerint érdemes az irányító lapokat müanyag zsanérral elkészíteni mert a gyári szettben csupán karton papír található.Ez a megoldás többlet munkával jár (kb 20 perc) .

 

A csomag az össze állításhoz mindent tartalmaz

-BAE Hawk repülő

-Alkatrészek

-Összeszerelési útmutató

-Ragasztó

-Matrica.

 

A szárnyrögzitése csavaros igy szállításkor bontható.

 

A gyári leírásban szereplõ szénkefés motort még belehet szerezni a modellboltokban de a problémát az áttétel jelenti ez már nehézkes (nekem sehonnan sem sikerült 1.93:1 áttételt vennem) igy maradt a Brushless megoldás.A képen látható az egyszerü ugynevezett csengõ motor (TowerPro 2409-12) ehhez egy szintén TowerPro15A/18A (ESC,G2) szabályzó került.Ezt a szettet saját magam állítottam össze ettõl természetessen erössebb motor nagyobb sebességet eredményez..Igy a repülési sebesség max. gázon Waveoscoope programmal 98 km/h +-8km/h. De ezzel a szettel fél gázon is tökéletessen is repülhetõ a gép.( a képen látható motor tartó járt a motorhoz)

 

Az akkumlátor helye az igyényessen kidolgozott mágneses rögzítésü kabin alatt került elhelyezésre.

 

A gyári müanyag (nehézkessen állítható) bowden bekötõket kapásból lecseréltem imbusz csavaros fém rögzitõre mind a vezérlõ lapoknál mind a szervónál.

 

Így könnyebben beállítható a farok szárnynál a jobb és bal oldali összetartás.