Ultrafly T-45 / Bae Hawk
Video (az elsõ reptetés)
|
Haladó modellezõknek ajánlott jet. A Red Arrows bemutató kötelékből jól ismert Hawk gyakorló vadászgép valódihoz közeli RC modell másolata. Figyelemre méltó a sebessége, siklása is igen stabil köszönhetõ a hátsó v szárnynak. A modell EPP?? habból készült, igényes kidolgozású és a mellékelt leírás alapján pár óra alatt repülési állapotba hozható. A törzs belsejében a irányításhoz szükséges elektromos alkatrészek helyeit gyárilag már kialakították. A két fél törzset össze kell ragasztani, majd az elektromos alkatrészeket beépíteni. Adatok: Szárnyfesztáv: 720 mm Hossz: 730 mm Szárny felület: 9,8 dm^(2) Felületi terhelés: 58 g/dm^(2) Motor : Permax 400 ; 1.93: 1 áttétel ( a csomag nem tartalmazza ) Súly: 550g Ajánlott elektronika: 7-8 cella NiCd/NiMH 1000-1600 mAh vagy Li-Poly 3 cella 1200-2000 mAh. 3 csatornás vevõ. |
A készlet tartalmazza az összeállitáshoz szükséges anyagokat és a leírást.Saját tapasztalat szerint érdemes az irányító lapokat müanyag zsanérral elkészíteni mert a gyári szettben csupán karton papír található.Ez a megoldás többlet munkával jár (kb 20 perc) .
|
A csomag az össze állításhoz mindent tartalmaz -BAE Hawk repülő -Alkatrészek -Összeszerelési útmutató -Ragasztó -Matrica. |
|
![]() |
A
szárnyrögzitése csavaros igy szállításkor
bontható.
|
A
gyári leírásban szereplõ szénkefés
motort még belehet szerezni a modellboltokban de a problémát
az áttétel jelenti ez már nehézkes (nekem
sehonnan sem sikerült 1.93:1 áttételt vennem) igy maradt
a Brushless megoldás.A képen látható az egyszerü
ugynevezett csengõ motor (TowerPro 2409-12) ehhez egy szintén
TowerPro15A/18A
(ESC,G2) szabályzó került.Ezt a szettet saját
magam állítottam össze ettõl természetessen
erössebb motor nagyobb sebességet eredményez..Igy a
repülési sebesség max. gázon Waveoscoope programmal
98 km/h +-8km/h. De ezzel a szettel fél gázon is tökéletessen
is repülhetõ a gép.( a képen látható
motor tartó járt a motorhoz)
|
|
![]() |
Az akkumlátor
helye az igyényessen kidolgozott mágneses rögzítésü
kabin alatt került elhelyezésre.
|
![]() |
A gyári müanyag (nehézkessen állítható) bowden bekötõket kapásból lecseréltem imbusz csavaros fém rögzitõre mind a vezérlõ lapoknál mind a szervónál.
|
|
Így
könnyebben beállítható a farok szárnynál
a jobb és bal oldali összetartás.
|