indexwritingsown modsmodsgalleryforum

Talpraesett khajitok és argoniaiak - Civilised Beasts by Slof

Oblivion után Morrowindezni kétségtelenül elsőre furcsa volt. Kevésbé pörgő játékmenet, nehézkesebb kezelés és térképhasználat. - Ez persze nem jelenti azt, hogy most lehúznám a nagy elődöt a 2006. - ban kijött 4. résszel szemben, sőt, sok tekintetben inkább RPG a Morrowind mint az utód Oblivion. - Ami viszont tényleg zavart, az az volt, hogy az Oblivionben szereplő khajitok és gyíkemberek már végre normális külsővel és mozgással rendelkeztek, addig az elődben újra hozzákellett szoknom az ídétlen mozgásukhoz és esetlenségükhöz. Ezen végül sikerült változtatnom Slof Civilised Beast moduljának segítségével.

Slof úgy oldotta meg a "szörny származék" karakterek javítását, hogy egy az egyben kicserélte eredeti testrészeiket az "emberi" fajok által használtakéra. Természetesen mind a khajitok, mind az argoniaiak kaptak saját textúrát, tehát nem kell attól félnünk, hogy elvesztik pikkelyeiket, bundáikat. Fontos megjegyeznem, hogy a modulban szereplő textúrák csak nude módban készültek el. Szóval mindenki csak a saját felelősségére töltse. (ezt muszáj volt)

A modul kicseréli a játékban szereplő összes ilyen teremtmény testét és mozgását anélkül, hogy befolyásolná a lények alapvető képességeit. Az arcok is feljavított textúrát kapnak és kapunk két - két új, választható fejet karakterünknek.

Ha mi magunk rendelkezünk efféle karakterrel, annak a teste is automatikusan lecserélődik, új játék indításánál, pedig rögtön a feljavított testi paraméterekkel kezdhetjük a játékot.

Sajnos Slofnak nem sikerült animált farkakat hozzáadni a modulhoz, sőt, ahoz, hogy a karakterek megtartsák saját farkukat, le kell töltenünk egy javítást is!

Civilised Beasts

Tail Patch

Slof leírása

Hozzászólás

SOMESZ - 2008. 02. 24.