|
|
TÍPUS
|
Ford Fiesta MK3 1.8 d
|
SZÍN
|
|
|
0-100 KM/H
|
gyári adat szerint 15-16 mp
|
MAX. SEBESSÉG
|
175 km/h
|
LE
|
60
|
TÖMEG
|
995 kg
|
NYOMATÉK
|
-
|
|
MOTOR
|
1.8 dízel
|
HAJTÁS
|
elsőkerék
|
ELEKTRONIKA
|
-
|
LÉGSZŰRŐ
|
gyári
|
KIPUFOGÓ
|
gyári
|
GYÚJTÁS
|
gyári
|
EGYÉB
|
-
|
|
GUMIK
|
165/70 R13 Michelin
|
FELNIK
|
13" acélfelni télen, 13" alufelni nyáron
|
RUGÓK
|
gyári
|
GÁTLÓK
|
a pesti forgalom :)
|
FÉKEK
|
Ford
|
MEREVÍTŐK
|
-
|
EGYÉB
|
első független McPherson rugóstagok és segédalvázra szerelt 'L' lengőkar, kanyarstabilizátor
|
|
KAROSSZÉRIA
|
morcosított motorháztető, csupasz hátsóajtó, minden színre fújva |
LÉGTERELŐK
|
körbespoilerezve (RS) lent, fent. 2001-es fiesta lökhárító hátul.
|
KIEGÉSZÍTŐK
|
fehér oldalindexek, alurács elöl, kipufogócsonk
|
FÉNYTECHNIKA
|
stroboszkóp
|
DEKOR
|
minden fehér - nekem így tetszik
|
EGYÉB
|
első oldalsó szélvédőn légterelők
körbefóliázva (3M), sötétített hátsó lámpák
|
|
FESTÉS, DEKOR
|
színre fújt középkonzol, légbeömlők, kilincskeretek
|
ÜLÉSEK
|
gyári, ezüst-fekete sport üléshuzattal
|
KORMÁNY
|
gyári lufis
|
KIEGÉSZÍTŐK
|
sport váltógomb, színrefújt középkonzol és légbeömlők
alu pedálok
|
FÉNYTECHNIKA
|
stroboszkóp, kék műszerfal, belső világítás: lehet kék, piros, fehér
|
EGYÉB
|
elektromos ablakok elöl, elektromos első lámpaállítás
elektromos hátsóajtónyitás
szinte (fényezés, karosszéria) mindent én magam alakítottam át rajta
a 2005-ös szeptemberi Carstyling újságban szerepelt
|
|
FEJEGYSÉG
|
-
|
ERŐSÍTŐ
|
-
|
HANGFALAK
|
-
|
EGYÉB
|
-
|