|
|
TÍPUS
|
Ford Fiesta MK3 XR2i
|
SZÍN
|
|
|
0-100 KM/H
|
9.1 mp
|
MAX. SEBESSÉG
|
185 km/h
|
LE
|
110
|
TÖMEG
|
895 kg
|
NYOMATÉK
|
140 Nm
|
|
MOTOR
|
XR2i 1.6 szívó átalakítás alatt
|
HAJTÁS
|
elsőkerék
|
ELEKTRONIKA
|
Motorcraft (ez is cserére érett)
|
LÉGSZŰRŐ
|
Simota Direkt
|
KIPUFOGÓ
|
Motorcraft 50-es rendszer, Simoni Racing dob
|
GYÚJTÁS
|
Bosch (ez is cserélve lesz)
|
EGYÉB
|
motorátalakítás következő lépései:
hengerfej átalakítás+gépműhely, alu szíjtárcsák, fokolt vezérműtengely+fokolótárcsa,
blokk síkolás+maró, dugó megmunkálás, főtengely könnyítés+centírozás, blokk hónolás,
acél lendkerék, 2 DB Weber versenyporlasztó+tűke, egyedi szívócsonk, hajtókar átalakítás
Köszönet a Gabura motorsportnak!
|
|
GUMIK
|
Yokohama A520 195/45 R15
|
FELNIK
|
MIM polírozott peremes (terv: krómozás)
|
RUGÓK
|
FK (-30 mm)
|
GÁTLÓK
|
Monroe (Kárászy féle ,"igazán kemény"-re cserés)
|
FÉKEK
|
gyári
|
MEREVÍTŐK
|
-
|
EGYÉB
|
-
|
|
KAROSSZÉRIA
|
gyári (terv: Xela átalakítás)
|
LÉGTERELŐK
|
lesznek
|
KIEGÉSZÍTŐK
|
gyárilag körpespoilerezve
|
FÉNYTECHNIKA
|
világítás :D
|
DEKOR
|
kék csík körbe a kasztnin (ez lesz még leszedve)
POZRACERS matrica a szélvédőn
|
EGYÉB
|
Köszönet a Xela Tuningnak!
|
|
FESTÉS, DEKOR
|
-
|
ÜLÉSEK
|
gyári kagylószerű (már 1 db homológ Racing márkájú kagyló megvan)
|
KORMÁNY
|
gyári sport (Momo lesz, ha minden igaz)
|
KIEGÉSZÍTŐK
|
kék Type-R váltógomb (ez is Momo akar majd lenni)
|
FÉNYTECHNIKA
|
Hi-Fi környékén neon terv
|
EGYÉB
|
majd lehet...
|
|
FEJEGYSÉG
|
Alpine CDA 9853R
|
ERŐSÍTŐ
|
Phoenix Gold Sapphire 1.0X
|
HANGFALAK
|
mélyközép: Phonocar PRO-TECH
csipogó: PHD 1.3"
Massive DMX 38cm-es nyomó reflex ládába (ez már nincs meg - terv: Vibe Audio Black Air)
|
EGYÉB
|
jövőre Hi-Fi versenyre akarok menni, remélem össze fog jönni
|