AND NOW

GALÉRIA

Utolsó módosítás 2007.05.23.

 

 

Az AND NOW galériában bárkinek az ilyen típusú repülőgépmodellje bekerülhet. Küld el az AND NOW-d minimum 1, maximum 3 fotóját, és a gép főbb adatait az SRY@FREEMAIL.HU vagy SRY@ATW.HU címre, és egy-két napon belül a gép képei és adatai felkerülne a galériába. A géped egyedi azonosíthatóságához (ami a képek felett jelenik meg) választhatod, hogy a neved, beceneved jelenjen meg, vagy a gép neve.

  Az AND NOW galéria célja, hogy minél többféle megoldását gyűjtsük össze ennek a modellnek. Aki először akarja megépíteni tájékozódhat a szükséges meghajtás, akkumulátor stb.. ügyében. Aki meg már boldog tulajdonosa ennek a típusnak talán talál valami olyat, amivel szebbé, jobbá teheti modelljét.

 

TAGOK

AND HOLONOW

BANDNOW 1. 

BANDNOW 2. és FLAPPNOW. 

DWARF AND NOW 01  

DWARF AND NOW 02  

FUHUR (úszótalpas változat is)

GABOOOKA

KÁCSOR KORNÉL, AND-NOW EVO

LACZA-FIRST

MD_Pepe 

MUTATVÁNYOS 

N-DRE 

OPTIMISTA 

PPETER

SRY (1.)    

SRY (2.)

Szepesi Gábor (SZEPI)

WHITE DRAGON  új tag !!

Zseta

 


AND HOLONOW

Építette: DHGU

 

Repkész súly: 295 gramm

Anyaga: 3 mm-es egyik oldalán bordázott halványzöld depron.

Motor: Art-Tech Power System 40D-05-10, tömeg: 52,4 gramm.

Szabályzó: Jeti ECO 18 A.

Légcsavar: Graupner 10x5.

Szervók: Már nem emlékszem a típusra, de olyan 6 gramm körüliek.

Vevő: Blue Arrow 5 csatornás micro vevő.

Törzs: 8 mm-es széncső.

Akku: 2 cellás Li-Po 1000 mAh

RC funkciók: motor, csűrők, magassági, oldalkormány.

Én is a Fuhur féle építési leírást használtam. Ez az első saját "gyártású" 

gépem.

Vissza az elejére>>>


BANDNOW 1.

Építette: BOLDIVI

(Az építő web-oldala)

 

 

Repképes tömeg: 240g, 3S, 1500mAh LiPo akkupakkal
Anyaga: 7mm-es hungarocell
Hajtómű: átalakított CD-ROM motor (2x0,2mm, 35menet áganként, 5x5x1,5
N35 mágnesek, 24mm stator)
Szabályzó: Jeti Advance 08-3P, 12g
Szervók: 2db SuperTec Pico, 6-9g
Vevő: 6 csatornás R136F, 28g
Légcsavar: 9x4,7
RC funkciók: motor, csűrők, magassági
A gép Fuhur leírása alapján készült, látszik rajta, hogy nem fordítottam
nagy gondot az elkészítésre, cask repüljön már.
Le is zuhantam vele a
szélben
pár méter után. Próbálgattam a siklást vele, míg ketté nem tört
a
szárny. Alig lehetett irányítani.

Vissza az elejére>>>


BANDNOW 2.

És

FLAPPNOW

Építette: BOLDIVI

(Az építő web-oldala)

 

A gép később át lett alakítva kettős csűrő-szervósra, így a csűrőlapok ívelőként is használhatóak. Az átalakítás után a gép új nevet is kapott. Ez lett a FLAPPNOW.

Repképes tömeg: 255g 3S, 1500mAh LiPo akkupakkal
Anyaga: 4mm-es hab, egyik oldalán fa mintával. A szárnyat a mélységhez
meg
kellett toldani egy darabbal.

Hajtómű: átalakított CD-ROM motor (2x0,2mm, 30menet áganként, 5x5x1,5
N35 mágnesek, 24mm stator)
Szabályzó: Jeti Advance 08-3P, 12g
Szervók: 2db SuperTec Pico, 6-9g
Vevő: 6 csatornás R136F, 28g
Légcsavar: 9x4,7
RC funkciók: motor, csűrők, magassági
Fuhur leírása alapján készült, ezúton köszönet neki!
Szépen repül, jól irányítható gép. A szárnytartót szélesebbre csináltam
és két oldalán lefelé felragasztottam 1-1db 2,5cm hab lapot (nagyobbat
érdemes!). Erre fel lehet gumizni egy hajlított hab lapot, ami védi az
elektronikát
és az akkupakkot..

Vissza az elejére>>>


AND NOW 01.

Építette: DWARF

 

Repkészen 197 g

Jamara XT-3 vevő

Jamara Piper alap szabályzó, motor és prop

(180-as motor 110-es légcsavarral, rendelési szám: 17 1179) 

300 MAh NiCd akku

1 db Tower Pro szervó 6 g

1 db Piper tartozék szervó 9 g

Szárny és vezérsíkok 4 mm bordázott Obis Climapor

Törzs 5x3-as széncső

Vissza az elejére>>>


AND NOW 02.

Építette: DWARF

 

Repkészen 238 g

Feigao 8 csatornás vevő

Francii féle csengőmotor és szabályzó

8x4.3-as GWS prop propsaverrel

2 db 6 g Tower Pro szervó

2 cellás 1100 MAh Li-Po aksi

Szárny és vezérsíkok 4 mm bordázott Obis Climapor

Törzs 5x3-as széncső

Vissza az elejére>>>


Építette: FUHUR

(Az építő web-oldala)

 

Fesztáv: 700 mm

Hajtómű : 300-as motor áttétellel

Akkumulátor: 8 cella AAA 750 mAh  NiMh

Vevő: Jeti REX 7.

RC funkciók: motor/ magassági kormány / csűrők.

 Vissza az elejére>>>


Építette: GABOOOKA

(Az építő web-oldala)

 

Súly : 260 gramm
Hajtómű: 370-s "C"-s GWS áttétellel
Légcsavar: GWS 10x4,7
Szabályzó: Tower Pro 25A (18 gramm)
Vevő: Hitec RCD9500
Szervók: Tower Pro 9 grammos
Akkumulátor: 7x400 mAh NiMh GWS
5mmx10mm-es fenyőléc törzs, 5mmX4mm-es fenyő szárnymerevítés, 2 db. plusz borda
Anyaga OBI-s bordázott 4mm-es stiropor.

Vissza az elejére>>>


Tulajdonos: Kácsor Kornél

AND-NOW EVO

(Építette: SRY )

 

Fesztáv: 700 mm

Húrhossz a tőben: 195 mm (csűrőknél: 260 mm)

Szárnyfelület: 18,2 dm2

Súlypont a belépőéltől: 65 mm

Teljes hossz: 566 mm

Repképes tömeg: 270 gramm (2 cella 1200 mAh LiPo akkumulátorral)

Felületi terhelés: 14,8 gramm/dm2

Motor : Tower-Pro 2410-12 „bicajcsengő”-motor

Légcsavar: GWS 9x4,7

Akkumulátor: 2 cella 1200 mAh LiPo

Vevő: Jeti REX 4. (4. ch.)

Szabályzó: 15 A 3 fázisú

Szervók: 2x Tower-pro 5 grammos

RC funkciók: motor/ magassági kormány / csűrők

Karboncső törzs, rétegelt lemez szárnyfelfekvő felület, és motortartó.

  VIDEO a gép berepüléséről

Vissza az elejére>>>


FIRST

Építette: LACZA

(Az építő web-oldala)


Fesztáv: 700 mm

Törzs: 6x4 mm-es széncső és 3mm-es balsa

Szárny: 3mm-es depron, 3mm-es balsa bordák, 2mm-es szénrúd

Repkész tömeg: 320 gramm

Motor: TowerPro 2410-12Star

Szabályzó: Dynam Brushless 18A

Légcsavar: Himodell 11x4,7 + 30mm-es orrkúp "dögöspiros"

Aksi: 850 mAh LiPo (így 20-30 perc az üzemidő)

Vevő: BlueBird 4csatornás

Szervó: 3db 7g-os

Megjegyzés: Nekem ez az első RC gépem és már a második napon komoly kis figurákat tudtam vele csinálni. Ajánlott azért a kicsit gyakorolni szimulátorban előtte. Az FMS egy erre a feladatra tökéletesen alkalmas és FREE program! Az építés nekem


3 estébe telt. Ajánlom mindenkinek!

  Vissza az elejére>>>


Építette: MD_Pepe

 

Fesztáv: 700 mm

Szárny: menyezeti lap

Törzs: szénszálas erősítésű műanyag cső, 3 mm belső és 5 mm külső átmérő

Repképes tömeg: 360 gramm

Akkumulátor: E-Tech 3S 1700 mAh 11.1V 10C LiPo

Motor: dupla statorú CD-ROM motor

Légcsavar: GWS EP1060

Vevő: Graupner SMC 20 DS

Szabályzó: Castle Creations Phoenix 10 (10A, 3 fázis)

Szervók: 3x Hitec HS55

 

A gép Fuhur leírása és külön e-mail-ek sokasága alapján készült, köszönöm a segítségét.

Vissza az elejére>>>


Építette: MUTATVÁNYOS

 

Motor: 33g-os Kínai

Légcsavar: 9*4.7 GWS, (elfogyott egy kazallal)

Szabályzó: 12A kínai Noname 9g

Akku       :  650mAh 2-cellás 50g

Szervók   : 2db 6g-os

Vevő        : Blue Arrow 3g

Repkész tömeg: 310g

Anyaga    : 8mm széncső, 3-as depron, 2mm-es szénrúd a szárny belépőjén, balza bordák szénrúddal, rétegelt lemez felfekvő felület, függöleges vezérsík 6-os depronból.

Szereti a szélcsendes időt…Ez a kicsi gép mindent kibír! Muszáj is volt minden lehetséges helyen megerősítenem, mert a vevőm enyhén szólva is megbízhatatlan, és elég sűrűn találkoztam miatta a talajjal, nádassal, csipkebogyóbokor tüskéivel….

Vissza az elejére>>>


Építette: N-DRE

 

Repképes tömeg: 340 gramm (8 cella 850 mAh NiMh akupakkal)

Hajtómű : GWS 370-es elektromos motor 1:4,43 áttétellel

Légcsavar: GWS 10x4,7

Akkumulátor: 8 cella 850 mAh NiMh (9,6 V)

Vevő: Jeti REX 5.

Szabályzó: GWS ICS-300

Szervók: 1x Tower Pro 5 grammos, és 1x ismeretlen típusú 8 grammos szervo

RC funkciók: motor/ magassági kormány / csűrők.

5 mm-es széncső törzs, 2,5 mm átmérőjű szárnymerevítő szénrúd, fenyő motortartó, 3 és 6 mm vastagságú depron. Vízfestékkel díszítve, valamint a szárnyakon széles cellux borítás.

Vissza az elejére>>>


Építette: OPTIMISTA

(Az építő web-oldala)

 

Az elektronika:
- Motor: GWS 300, 1:4.43 attetellel
- Legcsavar: 10x4.7
- Akkumulator: Li-Polymer 1500mAh 2 cellas akku
- Szabalyzo: GWS ICS 480
- Szervok: 2 db SuperTec Pico
- Vevo: GWS naro

A sárkány:
- 4mm Saarpor parketta-alátét (praktikeres 165x1000 mm lapok);
- 4mm karbon cső törzs (a következő minimum 6-osból lesz, a 4 mindig eltört);
- 2mm-es karbon rudak a szárny merevítéséhez;

Vissza az elejére>>>


Építette: PPETER

(Az építő web-oldala)

Szárny méret: 280x800 mm

Súlypont a belépő éltől: 70 mm

Anyaga: 3 mm depron

Törzs: 8x1-es széncső 500 mm hosszú (hosszabb jobb lenne)

Motor: JP Outrunner brushless

Rádióadó:  Hitec Laser4

Vevő: Hitec HFS-05MJ

Szabályzó: 18 A

Szervo: 3 db TowerPro SG90 (9 gramm)

RC funkciók: motor/ magassági kormány/ csűrők/ oldalkormány

A két vezérsík 1 mm-es szénrudakra van feltolva, felragasztva, így nem törik el olyan könnyen

Kétféle akkuval repülök:

-2s 900 mAh LiPo akkuval nyugodt, lassú, szinte nem esik át

 légcsavar: GWS EP-1147

 repképes tömeg: 351 gramm

-3s 1300 mAh LiPo akkuval függőlegesen emelkedik, nem teljesen stabil (időnként a vezérsík átesik), vadulni is lehet vele

 légcsavar: GWS EP-1047

 Repképes tömeg: 400 gramm

 

KÖSZÖNET Fuhurnak az építési leírásért, Mmormotának a CD-ROM motor átalakítás leírásáért.

Vissza az elejére>>>


Építette: SRY (1.)

Fesztáv: 700 mm

Húrhossz a tőben: 195 mm (csűrőknél: 260 mm)

Szárnyfelület: 17,61 dm2

Súlypont a belépőéltől: 65 mm (+5…10 mm)

Teljes hossz: 566 mm

Üres tömeg: 183 gramm

Repképes tömeg: 266 gramm (7 cella 400 mAh NiCd akupakkal)

Felületi terhelés: 15,1 gramm/dm2

Hajtómű : GWS GW/EPS-300C-2S hajtómű 1:2,8 áttétellel

Légcsavar: GWS Ep8043 légcsavar (203x109)

Akkumulátor: 7 cella 400 mAh NiCd(8,4 V)

Vevő: Jeti REX 4.

Szabályzó: GWS ICS-300

Szervók: 2x GWS PICO szervo

RC funkciók: motor/ magassági kormány / csűrők.

Karboncső törzs, rétegelt lemez szárnyfelfekvő felület.

Vissza az elejére>>>


Építette: SRY (2.)

 

Fesztáv: 700 mm

Húrhossz a tőben: 195 mm (csűrőknél: 260 mm)

Szárnyfelület: 18,2 dm2

Súlypont a belépőéltől: 65 mm (+5…10 mm) tervrajzon megadott adat

Teljes hossz: 566 mm

Üres tömeg: 208 gramm

Repképes tömeg: 291 gramm (7 cella 400 mAh NiCd akupakkal)

 Felületi terhelés: 15,9 gramm/dm2

Hajtómű : GWS GW/EPS-300C-2S hajtómű 1:2,8 áttétellel

Légcsavar: GWS Ep8043 légcsavar (203x109)

Akkumulátor: 7 cella 400 mAh NiCd (8,4 V)

Vevő: Jeti REX 4. (4. ch.)

Szabályzó: GWS ICS-300

Szervók: 1 GWS PICO + 2 x NARO szervo

RC funkciók: motor/ magassági kormány / csűrők / oldalkormány

Karboncső törzs, rétegelt lemez szárnyfelfekvő felület, „V” farokrész.

Vissza az elejére>>>


Építette: Szepesi Gábor (SZEPI)

(Az építő web-oldala)

 

Súly : kb. 175 gramm (akkumulátor nélkül)

Hajtómű: 280-as méretű 3,22 : 1 áttétellel

Légcsavar: APC 9x4,7

Szabályzó: GWS ICS 300

Vevő: Jeti REX5

Szervók: Tower Pro 5 grammos

Akkumulátor: 1400 mAh LiIon (kb. 80 gramm)

Fenyőléc törzs, hurkapálcika szárnymerevítés, 2 db. Plusz borda a szárny ív kezdeténél.

Anyaga OBI-s bordázott stiropor.

Vissza az elejére>>>


WHITE DRAGON

Építette: RICK

 

 

Motor:Tower Pro 2110-12

Szabályzó: Tower Pro 30/40A

Szervó: Tower Pro 90-es 3db /oldal, magasság, csűrő/

Akku: Li-Po 2100Mah-11.1V

Vevő: Futaba R114F

Karbon cső törzs/5mm-es/,karbon rúd merevítés/2mm-es/, depron szárny/3mm-es/,

Balsa: szárnytartó, bordák, merevítések a vezérsíkon /3mm-es/

Rétegelt lemez: szervótartók /1,5mm-es/

Légcsavar: GWS 10x4.7 /finomabb repüléshez/, GWS 11x4.7 /gyors/

Külön köszönet Fuhurnak a leírásért és tapasztalatért.

 

Vissza az elejére>>>


Építette: Zseta

 

 

Fesztáv: 700 mm

Repképes tömeg: 280 gramm

Hajtómű : 2410-12 csengőmotor

Légcsavar: 10x4,7

Akkumulátor: 2 cella 1000 mAh LiPo

Vevő: Futaba R156F

Szabályzó: HobbyWing Pentium 12/16A

Szervók: 2xTower Pro SG50 és 1x Tower Pro SG90

RC funkciók: motor/ magassági kormány / csűrők / oldalkormány

Szárny 3 mm depron, a törzs 5 mm vastag széncső.

Vissza az elejére>>>


 

FŐOLDAL >>>

 

SRY MODELL 2005

SRY MODELL 2006

SRY MODELL 2007