SRY MODELLEZŐ FÓRUMA http://users.atw.hu/sryforum/ |
|
Élethű távirányítású hajómodellek VB, 2011 Bánk http://users.atw.hu/sryforum/viewtopic.php?f=11&t=1846 |
Oldal: 3 / 3 |
Szerző: | Tamásbá [ 2011 júl. 28. - 14:37 ] |
Hozzászólás témája: | |
http://www.mo-na-ko.net/php/portal/view ... ce-ns-v-maďarsku http://www.mo-na-ko.net/php/portal/_Cla ... index.html |
Szerző: | user_168 [ 2011 aug. 02. - 18:56 ] |
Hozzászólás témája: | |
http://www.google.hu/imgres?imgurl=http ... -gb2wOWhAg |
Szerző: | Tamásbá [ 2011 aug. 04. - 11:14 ] |
Hozzászólás témája: | |
Én voltam olyan jó, hogy végigolvastam! Változatlanúl- és most már megerősítve az előző hozzászólásban a versenyző véleményével- tartom az általam leirtakat. Nem lett volna szabad elvinni a versenyt Budapestről! Ebben a rettenetes kánikulában egyszerűen megunta a versenyzők többsége a " Bánk " adta csekély lehetőséget. A szállodán kivűl kérdezem még hová lehetett volna elmenni? Azt világosan kell látni, hogy ez a versenykategória elsősorban és csak annak izgalmas aki éppen a startját végzi. Más lehetőségekre is számítottak hamár olyan messziről megtiszteltek jelen-létükkel minket. Amikor mi külföldet jártuk a versenyeken mi is igyekeztünk a várost megismerni. Sőt Rosztokban a tengerpart is nagyon érdekelt minket. De ugyanigy jártunk Magdeburgban, Sverinben, Duisburgban,Warsóban, Prágban,Bécsben, az osztrák alpesi tavakon, stb. . Na most ezeket a városokat sziveskedjetek összehasonlítani a Bánk ( ami önmagában egy csodálatosan szép hely!) adta lehetőségekkel. A probléma az, hogy ha megfeszűl a rendezőség a kánikulában végzett dicséretes munkájában, mégse tudja a fenti problémákat ellensúlyozni. Ez pedig a verseny hangulatát, a véleményeket rontja. Tamásbá |
Szerző: | user_1651 [ 2011 aug. 31. - 19:41 ] |
Hozzászólás témája: | |
Kedves Antikos! A VB azért is lett Bánkra szervezve mert ez egy nyugodt hely, és aki körül akart nézni az körülnézett a köryéken. Ha ez nem volt elég... Minden versenyzőnek volt arra lehetősége hogy egy Budapesti kirándulásra is befizessen, ami egy éjszakai fotózással is egybe volt kötve. A 2009-en VB-n Pirnában ugyan ez volt. Nem a fővárosban volt a VB. Ami a a fővárost illeti, elég bonyolult lett volna a hajók mozgatása, a belvárosban. Ebben a kánikulában, még benn ülni a dugóban, és aggódni vajon ott leszek-e a versenyen, Háth nem egy jó dolog. Aki az ittléte alatt meg akarta ismerni Magyarország más pontját, esetleg a környéket, az megtette. Az egyik VB-n sem előírás, hogy ezzel egyidőben az országot/fővárost is be kell mutatniuk a szervezőknek. Aki jött az többnyire a fővároson keresztül jött és megállt ha akart vagy idefele vagy hazafele. A lényeg, hogy ez már mind véget ért, és felesleges beszélni róla. Mindenki leszűrte és remélhetőleg leszűri a megfelelő tanúlságokat, és ezekkel mérlegeli az elkövetkezőket. |
Szerző: | sry [ 2011 szept. 01. - 10:48 ] |
Hozzászólás témája: | |
Azt hiszem Potex Kollégának teljesen igaza van! Tökéletes rendezés nincs. Ami nem lett a legjobb abból lehet tanulni, de ez legyen már egy elméleti probléma azoknak, akik versenyt akarnak rendezni a jövőben. Szerintem térjünk át a "csak a szépre emlékezem" fázisra ebben a történetben. Én speciel láttam egy bitang jó megoldást a csúcsvitorla kezelsére az egyik történelmi vitorláshajón. Ez nem csak vitorlásokon, de bárhol máshol is használható, ahol köteleket, vásznakat, lobogókat kell mozgatni nagyon messziről szervóval. Aztán nagyon tetszett a Francia csapat-hajó bemutaóján ahogy összeállították a dokkot-kikötöt. Maga a kikötő és a dokk űbergagyi volt, de a moduláris rendszer amivel kisebb elemekből gyorsan, és szilárdan összepakolták az zseniálit. Ezt biztosan alkalmazni fogom a tolóhajós versenyfelszerelésen a jövőben. Többször elcsodálkoztam ennek a modellezési kategóriának a kettősségén. Több hajó mesteri módon el volt készítve. Minden a helyén minden gyönyörűen kidolgozva, akár egy szobor ..... és bár maradt volna meg szobornak, mert amikor hajóként kellett volna helytállnia akkor gyalázatos volt. Kattogó tengelyek, nyöszörgő kormányok minden létező irányban dölő borzasztó valós vízvonalak. Szóval a csodás makett külcsin egy bármire alkalmatlan gépészetileg értékelhetetlen roncsot takart. Szerencsére ez sem volt általános és volt néhány olyan darab ami a vizen is azt a színvonalat mutatta amit sólyán. Én ha rajtam múlna ezt is értékelném, Az a hajó ami nem vízvonalon és nem méretarányos sebességgel úszik az lehet akármilyen tökéletes makett 0 pontos kivitelű számomra. A hajó vizen hajó nem az asztalom .... na de ez csak az én véleményem. Írhatnék még sokmindent, de remélem ezt majd meteszik mások (is). Örüljünk neki, hogy egy ilyen jeles rendezvény volt kishazánkban, és profitáljunk belőle minél többet.... Ja és az egyik legfontosabbat majdnek kihagytam: végre nyugodtan egy igazán jót beszélgethettem Rőder Sanyibácsival, egyikünk se rohant úsztatni, eladni, meg egyáltalán sehova. Csak ültünk a stégen néztük a hajókat és diskuráltunk!!!! Na ezért már mindenképpen megérte..... Üdv.: SRY |
Szerző: | Tamásbá [ 2011 szept. 01. - 12:14 ] |
Hozzászólás témája: | |
Milyen versenyről beszéltek? ÉN AUGUSZTUS 4.-ÉN ( 11:14 am) MINDEN TÉMÁT MAGAMBAN ÉS A FÓRUMON LEZÁRTAM A V.B-VEL KAPCSOLATBAN! Tamásbá |
Oldal: 3 / 3 | Időzóna: UTC + 1 óra |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |