SRY MODELLEZŐ FÓRUMA

Modellezés, technika, történelem
Pontos idő: 2019 márc. 21. - 17:33

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Néhány verseny eredményjegyzéke!
HozzászólásElküldve: 2011 aug. 12. - 7:30 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 0
MAGYAR MODELLEZŐ SZÖVETSÉG
HUNGARIAN ASSOCIATION of MODELLERS
H-1149 Budapest, Buzogány u. 7 II. em.6 * T/Fax (36-1)221-4071

Versenyjegyzőkönyv

A verseny megnevezése: Tóth Mihály Emlékverseny
A verseny ideje és színhelye: 20 11. 08. 06. Kecskéd
Rendező intézmény: BPMSe
Főrendező: Gelencsér Kálmán
Főbíró: Gelencsér Kálmán
Sportbírok: Bádovszki László, Brindzik László, Bácskai Nándor, Hegedűs János
Időjárás: 23-25 °C, 2-4 m/sec szél





ARC1b Vitorlázó Antik Repülőmodellek kötetlen fesztávolsággal
Név Klub Csatorna Modell Startok Hely.
1 2 3 Össz. 4 5 Össz.
Lukács László BGYSE 69 Cirrusz 300 261 300 861 861 1.
Török László BPMSE 2,4 Star 13 300 257 278 835 835 2.
Berkó György BPMSE 2,4 Ballestruccio 300 300 224 824 824 3.
Marton József TVMK 82 Uborka 300 136 300 736 736 4.
Járdán József Ózd 2,4 Jaguár 201 193 300 694 694 5.
Gosztola István BPMSE 191 Szittya 239 255 174 668 668 6.
Pásztor Gábor BPMSE 2,4 Jaguár 118 222 300 640 640 7.
Szamaránszki K. V.sellye 90 Táltos 165 112 285 562 562 8.
Chripkó Ernő BPMSE 86 Táltos 115 127 300 542 542 9.
Matáncsi Imre TVMK 89 Gém 139 217 156 512 512 10
Szimán János BPMSE 79 Uborka 132 142 211 485 485 11.
Lukács László BGYSE 69 DG 67 169 143 160 472 472 12.
Németh Róbert TVMK 83 Gém 107 121 192 420 420 13.
Szabó Ferenc TVMK 66 CF 17 150 129 128 407 407 14.
Matáncsi Imre TVMK 89 Uborka 131 181 80 392 392 15.

ARC2a Texaco Motoros Antik Repülőmodellek
Ács József BGYMK 2,4 Nimbus 600 600 590 1790 1790 2.
Gosztola István BPMSE 190 Pajtás 600 600 547 1747 1747 3.
Matáncsi Imre TVMK 89 Playboy 297 242 330 869 869 4.
Lukács László BGYMK 2,4 Wedgy 290 376 193 859 859 5.


ARC2b Elektromotoros Antik Repülőmodellek
Név Klub Csatorna Modell Startok Hely.
1 2 3 Össz. 4 5 Össz.
Szennyei József TVMK 2,4 Playboy 600 600 600 1800 1800 1.
Török László BPMSE 2,4 Stardust 600 522 600 1722 1722 2.
Kornó István BPMSE 2,4 Playboy 600 356 600 1556 1556 3.
Berkó György BPMSE 2,4 Playboy 600 361 544 1505 1505 4.
Szamaránszki K. V.sellye 77 Kerswap 492 600 367 1459 1459 5.
Habány Mihály BME 64 Pelikán 480 353 600 1433 1433 6.
Strigán László Cavalloni 2,4 Pelikán 283 600 318 1201 1201 7.
Wadovich Zoltán BGYMSE 2,4 Folly 304 600 278 1182 1182 8.
Deák Ferenc BME 91 Pelikán 252 204 314 770 770 9.


ARC3 Elektrogumis Antik Repülőmodellek
Név Klub Csatorna Modell Startok Hely.
1 2 3 Össz. 4 5 Össz.
Chripkó Ernő BPMSE 86 Sólyom 255 420 319 994 994 1.
Strigán László Cavalloni 2,4 Lanso 327 302 338 967 967 2.
Kornó István BPMSE 2,4 Csoda 400 301 254 955 955 3.
Balázs Gábor BPMSE 70 Sólyom 291 302 356 949 949 4.
Balogh Bence Cavalloni 2,4 OOMPH 420 233 274 927 927 5.
Balogh Bence Cavalloni 2,4 Szárcsa 268 420 219 907 907 6.
Lukács László BGYMSE 69 Nimbus 300 240 262 802 802 7.
Szamaránszki K. V.sellye 75 Rainbow 264 283 247 794 794 8.
Szűts László BPMSE 407 Sólyom 210 209 209 628 628 9.


Gratulálunk valamennyi résztvevőnek! :!: :!: :!: :!:
Majdnem elfelejtettem :lol: :lol: a bajnokoknak külön gratulálunk! :!: :!:


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 aug. 17. - 9:58 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 0
Körrepülő Európa Bajnokság Lengyelország
« Dátum: 2011-08-10, 14:00:14 »

---------------------------------------------------------------------------
A kezdő oldal:
http://www.controlline-ech2011.pl/

Valamint a többi "részlet"


F2A INDIVIDUAL RESULTS
Place: St.No. Competitor Country License No 1. Flight 2. Flight 3. Flight 4. Flight RESULT
1 A11 MORRISSEY Ken GBR GBR002525 304,3 304,4 305,9 307,4 307,4
2 A16 KALMÁR Sándor HUN HUN0594 303,8 297,4 0,0 292,3 303,8
3 A09 EISNER Paul GBR GBR057093 300,3 302,2 301,5 300,1 302,2
4 A04 PARRAMON Luis ESP ESP0312 0,0 302,1 0,0 300,7 302,1
5 A17 SZVACSEK Ferenc HUN HUN1941 297,8 300,1 300,4 298,9 300,4
6 A32 FEDOTOV Konstantin RUS 0571 0,0 299,3 300,4 295,3 300,4
7 A34 OSOVYK Oleksandr UKR UKR156 299,6 0,0 0,0 0,0 299,6
8 A10 HALMAN Peter GBR GBR050198 272,4 293,5 295,4 297,9 297,9
9 A07 CAPO Francis FRA FRA5014 293,7 296,6 0,0 291,2 296,6
10 A06 AUBE Jean Marc FRA FRA592 295,1 0,0 0,0 296,3 296,3
11 A15 ELEKES Imre HUN HUN1035 296,0 290,6 0,0 0,0 296,0
12 A05 VALO Jari FIN FIN1654 294,7 0,0 291,0 0,0

Naplózva






Re:Körrepülő Európa Bajnokság Lengyelország
« Válasz #5 Dátum: 2011-08-16, 22:11:50 »

--------------------------------------------------------------------------------




Néhány gondolat a műrepülő EB-ről:

A csapat úonca Ludescher Norbi több versenyt megjárt, sok-sok leszállást
megélt A modellje élete első EB startjában, a háromszög manővert követő
vízszintes körben vezethetetlenné vált, egyenletes süllyedéssel eltalálta
a pályát, enyhén megsérült, helyszinen javíthatatlan volt. Egy M3-as csavar
elfáradt, nem bírta a feszültséget, amivel egy EB szereplés jár!
Továbbiakban a B modelljével volt kénytelen repülni. Szereplése bíztató,
41. helyen zárta az EB-t.

Mórotz Attila szó szerint küzdött! Indulás előtt két nappal eltört a
főtengelye tréningstart közben. A vasárnapi hívatalos tréningünk egybeesett
a ünnepélyes megyitóval, így több órán át, igaz esőben, de miénk volt a két
versenypálya a repülőtéren. Kihasználtuk a lehetőséget, de Attila motorja
nem, üzemelt jól. Hétfőn kihagyta az első versenystartját, a napot
beállítással töltötte. Maradék három startjában Szépen repült, bár motorja
időnként továbbra is tökéletlenül viselkedett. 24. helyen végzett.

Négy startom rendben teljesítettem, 27. helyre volt elég. Csapatunk 10.
lett.

Tökéletesen megérdemelten lett Európa Bajnok Igor Burger szlovák pilóta
elektromos megajtású új modelljével. Véleményem szerint kiemelkedett a
mezőnyből, rendkívül szabályosan, elegánsan, és precízen repült. Új MAX BEE
nevű modellje a korábbi MAX II továbbfejlesztése. Motorja Scorpion,
szabájozója JETI SPIN 66, akkumulátora 6S 2600 lipo, aktív kontrollere
saját fejlesztésű, G szenzoros, légcsavarja Mejzlik 11x5,5 háromágú karbon.
Richard Kornmeier a korábbi címvédő, és világbajnok második lett.
Véleményem szerint voltak még nála jobbak a mezőnyben, akik jobban
betartották a 45 fokot, és keményebb szögletes manővereket repülnek.

Bíráskodás : Szokásjog alapján megy. Ha valaki egyszer bekerül a bírói
karba, nem kerül ki onnan, dacára annak, hogy senki nem ellenőrizte
tudását, képességét. Nincs képzés, felkészítés.

Pontozási rendszer: Tizedpontokkal is értékelhetnek, így egy százas skálán
értékelnek. Ez igazán nagy lehetőséget biztosít az eltévedésre. Az előző
EB-n volt olyan pontozólapom, melyen kizárólag 8 és 9 kzötti pontszámot
kaptam. Százfokú skálán, minben manőverem legalább 80, de legfeljebb 90
%-os volt . Ilyen nincs. Egy másik bíró ugyanott 6,5 és 8 között értékelt.
Marhaság! Az első manőver az elindulás. 10 pontot kapunk, ha egy percen
belül felszállunk. Egyrészt ez nem műrepülő manőver, másrészt pedig a
terjedő elektromos modellek korában, ahol mikrokontroller indítja, és
állítja le a mort, badarság. Ideje lenne felülvizsgálni a szabályzatot.


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség