SRY MODELLEZŐ FÓRUMA http://users.atw.hu/sryforum/ |
|
GYR weboldala http://users.atw.hu/sryforum/viewtopic.php?f=15&t=596 |
Oldal: 1 / 2 |
Szerző: | user_18 [ 2008 szept. 03. - 19:36 ] |
Hozzászólás témája: | GYR weboldala |
Kedves Kollégák! A www.gyr.mlap.hu weboldalamon az Események és a Technológiák témáknál a mai nap frissítés történt. Hamarosan újabbak következnek. |
Szerző: | sry [ 2008 szept. 03. - 19:52 ] |
Hozzászólás témája: | |
Hát mit mondjak ez a motorfelújjítás nagyon tetszik, szép munka, gratulálok. Üdv.:SRY |
Szerző: | user_6 [ 2008 szept. 03. - 22:09 ] |
Hozzászólás témája: | légmotor |
Nekem különösen a háromhengeres csillag-légmotor tetszett. NAgyon kellemes hangja van. és igen szépen hajtotta azt a 10*6-os srófot. |
Szerző: | user_18 [ 2008 szept. 04. - 20:14 ] |
Hozzászólás témája: | |
Kedves SRY és Füligjimmy! Köszönöm a jó szavak. Azért készülget a weboldal, hogy némi változatosságot hozzon, és tanítson. Az utóbbi időben több nehéz sorsú motor is megújult a kezem között, egy igen érdekes darab a K-9-es, ezért ezt tettem közkinccsé. Volt durvább munka is, például ahol a törött, és hiányos forgattyús házat kellett szalonképes állapotba hozni. A légmotorra -ahogy az oldalon is írom -sokkal nagyobb légcsavar való. Olyan jó fél méter körüliekkel repültek. Ekkor igen lassú volt a fordulatuk, de igen határozottan vitték a méretes modellt. Itt egy kicsit túlpörög.Én az üdítős palackot csak 2,5 bar nyomásra mertem felpumpálni. Kiderült, hogy 7 bart lazán elbír, és 10 bar körül lelövi a kupakot. Azóta már meghajtottuk nagyobb nyomással is. Télen lehet, hogy készül hozzá egy nagyobb -az eredetivel azonos- légcsavar, és majd ezzel is megjáratjuk. Ha jól sikerül, akkor a videót is cseréljük. De azt hiszem, hogy így is kuriózum. |
Szerző: | Tamásbá [ 2008 szept. 06. - 8:38 ] |
Hozzászólás témája: | |
Csak gratulálni tudok a honlaphoz! Ha nem volna " bitkép" már loptam volna képet a honlapról. Kérlek párhuzamosan tegyél fel képeket ide is! Üdvözlettel antikos. |
Szerző: | user_18 [ 2008 okt. 27. - 13:43 ] |
Hozzászólás témája: | |
Október 24-én pénteken Földesen rendezték meg a 2008. évi F1-KE kis elektromos modellek országos bajnokságát kedvező, bár kicsit hűvös időjárás mellett. A felnőttek versenyében országos bajnok lettem, az ifjúságiaknál Anna lányom lett az első, Pétert fiam a harmadik. Családunk így a csapat versenyt is megnyerte. Turbó kisfia Balázs lett a második, a másik fia Viktor a negyedik. Ez elég volt, a csapat verseny harmadik helyére. Képek, részletek a www.gyr.mlap.hu oldalam "Események "menűpontjában. Részletes eredménylista és képgalária a rendező debreceni klub www.dvmk.hu honlapján. A fentiek magyarázatot adnak, hogy az elmúlt időszakban miért hanyagoltam a fórumot. |
Szerző: | sry [ 2008 okt. 27. - 19:32 ] |
Hozzászólás témája: | |
Nagy-nagy gratuláció GYR Kollégának a szép (családi) eredményekhez. Remélem a jövőhó elején induló gombai modellező klub két-három év múlva méltó ellenfeleletek lehet. Ez az F1-KE kategória egészen szinpatikus, nem túl nagy költséggel, szép modellek építhetőek, és hogy verseny is van belőle az külön emeli értékét. Szerintem ezt fogjuk megcélozni a fiatal kollégákkal, e felé terelgetem őket. üdv.:SRY |
Szerző: | user_18 [ 2008 okt. 27. - 19:57 ] |
Hozzászólás témája: | |
Köszönöm a gratulációt! A sok munka, gyakorlás, új modellek építése, berepítése meghozta a gyümölcsét. Jó lenne, ha a kategóriában minél több induló lenne, hiszen így nem hal ki. A legszomorúbb, hogy a kategória egyik kitalálója a kórházból izgulta végig a versenyt, és a végén első kézből kapott egy telefonos gyors eredményjegyzéket A kis elektromos kategória előszobája a nagy elektromos F1-Q-nak, ahol Turbó kolléga idén a Puszta Kupán egy szép eredményt ért el. Sajnos a költség relatív. Valóban lehet gyújtózsinóros időzítéssel is ütőképes modellt építeni, de a döntőben a rendezők 15 másodperces motorjáratot írtak elő. Ezt elektronika nélkül pontosan teljesíteni nehéz. Ám bár azért is jó lennének új arcok a mezőnyben, mert új ötleteket is hozhatnak, amelyek közül lehet sok hasznos is. |
Szerző: | sry [ 2008 okt. 27. - 20:13 ] |
Hozzászólás témája: | |
T. Gyr! Az én srácaim november 5.-én azzal kezdenek, hogy megtanuljuk megkülönböztetni a zsiráfot a krumplitól (ha ismered a viccet) egy ilyen modell elkészítése legkorábban 2-3 év múlva lesz elvárható feladat. Viszont valamit ki kell tűzni célnak, mert csak úgy a vakvilágba építgetni nem sok értelme van. Normális modellezőgumit már alig lehet szerezni, a CO2 motor is kezd fehér hollóvá válni, viszont az elektromos technika elérhető és olcsó (mármint a modellezés más, főleg R/C ágaihoz képest) így ebben látok fantáziat. üdv.:SRY |
Szerző: | Tamásbá [ 2008 okt. 28. - 15:01 ] |
Hozzászólás témája: | |
Jól eldugtátok ezt a nagy sikert, igy csak most tudok gratulálni! Aki még tud szaladni az tényleg csinálja ezt a kategóriát, főleg a fiatalok, de hát nekik is lett kitalálva! |
Szerző: | user_18 [ 2008 okt. 28. - 21:32 ] |
Hozzászólás témája: | |
Kedves Antikos! Köszönöm a gratulációt! Kedves Sry! A felvetésed jogos, és életszerű. Talán egy F1-H vitorlázón át vezethet ide az út. No és ez azért jó, mert végre nálunk is egyre népszerűbb az F1-H és egyre több verseny van. Ráadásul ami az MHSZ időkben szentségtörés lett volna, az F1-H felnőtt versenyek is szaporodnak. ( Az MHSZ-ben az F1-H-t és az F1-G-t ledegradálták gyerek kategóriának) Ezeken a versenyeken nem feltétlenül nyerni kell, hanem sporttársak közt lenni, jókat beszélgetni, ismerkedni. Ha néha egy jobb eredmény is bejön az pedig csupán jó. Az önbizalom építésének pedig -de ezt Te is tudod- egy jó kis gombai házi verseny, ahol az utolsó is nyer -ha mást nem egy szelet csokoládét- nagy jelentősége van. |
Szerző: | sry [ 2008 okt. 28. - 23:14 ] |
Hozzászólás témája: | |
Bizony-bizony ez így van! Már eleve úgy írtam a "foglalkoztatási terv"-et (hogy ennek milyen hivatalos egy neve van), hogy a modell építése pl. 3 foglalkozás, aztán a 4. foglalkozás a háziverseny. Így is, úgy is be kell álítani a gépeket hát akkor miért ne tegyük így. Meg egyébként is nem a fióknak, meg a szekrénynek építjük a gépeket, hanem reptetni! Ez az F1-H is tetszene. Először amúgy is vitorlázót kell építeni. Még amígy sem döntöttem el, hogy a depron csodák után milyen modellel folytassuk. Sajnos nekem csak F1-A rajzaim vannak az őskorból, ilyen F1-H rajzot hol lehetne beszerezni? üdv.:SRY |
Szerző: | user_18 [ 2008 okt. 29. - 14:10 ] |
Hozzászólás témája: | |
Ha éles lesz a dolog szóljál! Egyébként a régi technika sem utolsó. A másik fórum szabadon repülős topicjában lévő debreceni tervezésű, egy debreceni apuka által a kisfiának megépített Gigoló a serdülő OB-n beidőzítve elrepült, a rekordnak is beillő repülésről a részletek itt elolvashatók. Igen érdekes. Ugyan ez a megkerült modell múlt pénteken az F1-KE OB-val párhuzamosan rendezett Termál Kupán is szerepelt és nem is rosszul. Mi 2002-2003-ban a "csónak" testű egyébként antiknak is számító Szöcske típusú repülőinkkel indultunk a Diákolimpián és a serdülő OB-n. Dobogó közeli helyezéseket értünk el velük. |
Szerző: | sry [ 2008 okt. 29. - 14:14 ] |
Hozzászólás témája: | |
Azt a szöcskét már nézegettem Jászágón is, mert oda is lehoztátok. Az jobban tetszik, mint ezek a bot törzsű masinák, ráadásul kétfunkciós, mert indulhat antikban és F1-H-ban is mint írod. Mivel az utazást a szülőknek kell finanszíroznia, itt nagy világgá menetel nem lesz, viszont Nagykáta, Dunaharaszti esetleg még Pipishegy elérhető közelségben van, így jobb lenne talán egy ilyen kétfunkciós masina, mert több a verseny lehetőség vele. Szerinted? üdv.:SRY |
Szerző: | sry [ 2008 okt. 29. - 14:15 ] |
Hozzászólás témája: | |
Még egy kérdés: Az F1-K CO2 modelleknek mekkora a fesztávja és repülősúlya? üdv.: SRY |
Oldal: 1 / 2 | Időzóna: UTC + 1 óra |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |