SRY MODELLEZŐ FÓRUMA

Modellezés, technika, történelem
Pontos idő: 2024 ápr. 20. - 2:59

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 40 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2012 ápr. 02. - 7:41 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
:D Nehogy azt higyje valaki hogy ez Áprilisi tréfa.
Ez nem az igazi repülö hanem csak tanulmány.
Karton papirból vágtam ki hogy a kamera, szárny, motor, légcsavar, törzs, csillapitó elhelyezését tudjam kikisérletezni.

KépKép
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 ápr. 03. - 3:37 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
Pár kép az épités alatt.
A kamerát késöbb másféleképpen szereltem be.
Kép
Kép

Ez a Razor 400 lett a motor
Kép
Kisérleteztem különbözö légcsavarokkal, választottam eggyet amivel 623 gramm húzóeröt mutatott a mérleg.

A szárnyhoz meg ezt a szép Benedek profilt választottam.
Minden profil különbözö, kompjuterrel rajzoltattam meg öket.
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 ápr. 04. - 7:37 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
Kép

Kép

Kép

Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 ápr. 04. - 10:32 
Offline
Site Admin

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 5
T. Artur!

Nem láthatóak a képek :cry: :cry: :cry: :cry:

Üdv.: SRY


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 ápr. 04. - 13:35 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
Épp kicseréltem a harddrájvot a kompjuterembe és Microsoft Expression Web azthiszi hogy a website nincs szinkronizálva. Az egész website-om lenn van, de dolgozok rajta.


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 ápr. 06. - 6:10 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
Ahogy az én idömben mondtuk a kompjuterem átment hülyébe, mondják azt még manapság?
Oké, na hol is voltunk :)
Épp azt akartam mondani hogy szeretek karbont használni, sok helyen nem is látszik hogy van karbonszál.

Kép
Nagyon akartam hogy a fökerekek rugózzanak.
Elöször kisérleteztem hogy a habszivacs legyen a rugó, ezen a változaton még az van.
Késöbb máshogy csináltam.
Kép
1375mm a szárnyfessztávolság.
Motorral, akkuval, mindennel 564 gramm a bevonás elött.


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 ápr. 07. - 4:23 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
Azért kellett neki tolómotorosnak lenni hogy a légcsavar ne legyen a kamera elött.
Mérlegelni kellett hogy mekkora legyen a légcsavar.
Kissebb légcsavar könnyebben elfért volna, viszont annak gyorsabban kell peregni, az meg akkor hatékony ha a repülö gyorsabb.
Nem akartam túl gyorsat, fényképezésre akarom elsösorban használni, nagyobb légcsavart kerestem és ahhoz kellett kiszámolnom az áttételt.
Van müszerem amivel megtudom mérni a fogyasztást (Ampert) sokat kisérleteztem rajta. Mert ha a motort nagyon megeröltetem akkor leég.
Ugyanakkor kell hogy kihuzzon szorult helyzetböl mert nem szeretném hogy a szél elfujná valakinek a háza tetejére.


KépKép

KépKép


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 ápr. 07. - 12:17 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
Szia Artur.
Figyelemmel kisérem a fotozo géped épitését.Kevesen hasznalnak manapsag B tipusu profilt
de én nagyon szerettem ,és sok szarnyat épitettem vele.Manapsag is van egy B profilu motoros
vitorlazo gépem.Latom csurot nem tettél ,de nemis lehet ere a profilra tenni.Nagyon szépen alakul
a géped,az attételes motor a 4 agu csavarral nagyon jo otlet.Ha jol latom a szarnyvég kapott egy
kis elcsavarast is.A magassagi kormany nagysaga mindtha egy kicsit tulzott lenne,de te tudod.
Kivok jo repulést a géppel és szép fotok készitését a magasbaol.Aoropo nagyon irigylem a kornyezo
zoldet,mert nallunk még csak fehéret latok tobbet, peddig egy kontinensen élunk.
Én Kanadaban.
Udv.ahajt


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 ápr. 07. - 18:26 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
Szervusz Márton,
Annyira esztétikusnak látom ezt a Benedek 8346b profilt hogy kivágtam egy extrát csak hogy lehessem még a kezemben :)

Mivel konkáv az alja a monokot állandóan elpattant, ezért minden eggyes bordához odakellett ragasztanom. Szerencsére ez nem látható.

Igazad van a magassági kormány tényleg nagyra sikerült.

Felénk észak kaliforniába két évszak van Októbertöl-Májusig jó az idö és minden zöld.
A másik évszak Juniustól-Szeptemberig tart mikor még jobb az idö 8) Akkor meg a domboldalak sárga aranyszinüek lesznek.
Merrefelé laksz Kanadában?

KépKép


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 ápr. 08. - 12:57 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
Szervusz Artur.
Én Montrealtol kb 70km-re lakok észak keletre,egy kis-helységben,ahol a lakosag szama
28 ezer korul van télen,nyaron meg duplajanal is tobb. Ez mar hegyvidék( én Erdélyi vagyok)
és csak domboknak nézem de midenhol az erdo és a fak dominalnak.Turista paradicsom
tele sok vikkendhazzal.Emiatt repiteni is nehézségeim vannak.Egy fotbalpalyan tudok repiteni
amit végellathatatlan erdo vesz korul 30 métres fenyo és juhar fakkal.Ez azt jelenti,hogy mindig
ovatosnak kell lenni,mert barmilyen hiba milyatt ha a gépem az erdoben szalna le az
elveszetnek szamit,nembeszélve arol,hogy isten neadja,hogy begyujtsam az erdot,mert a lipo azt
konnyen megteszi. A vitorlazom is ittvan ezen a forumon valahol,gondolom megtalalod. Ez is
Benedek profillal van,a gép mar szinte 20 éves, és szabadon repulo volt. A reptér miatt atalakitottam
motorosra.Ennek is alol ivelt profilja van,de a szarny még papirral van bevonva,és ezeket csak szaradas
utan feszitettuk,festettuk,majd lakkoztuk. Altalaban a gépparkom 10 -12 gép korul mozog,de csak
elektromotorral foglalkozok,és a gépek mérete nemhaladja meg az 1600mm fesztavot a reptér miatt,
kivéve a fentebb targyalt vitorlazot ami 2000mm fesztavu. Az idén még nem repitettem a ho, meg az
allando itteni eros szelek miatt,talan e honap végefele mar sikerul repiteni.
Udv .Marton.


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 ápr. 09. - 6:26 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
Én is azért kedvelem a parkrepülöket mert azzal könnyebb helyet találni repiteni.
Ezt a tolómorost is a kamerához épitettem, kellett valami olyan ami a 124 grammos kamerát elbirja.
A lányom mögötti kis parkba szoktam repiteni
http://www.arturhernadi.com/MyAirforce/MyAirForcePico-J3-S_M.htm

KépKép


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 ápr. 10. - 5:55 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
A motor műszaki adatai

Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 ápr. 10. - 8:49 
Offline
Site Admin

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 5
Üdvözlet!

Érdekes masina lett, jól néz ki, ilyen biztos nem fog "szembejönni" a kínai web-shop-ból :roll: :roll: :roll: És amúgy hogy repül?

Üdv.:SRY


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 ápr. 11. - 5:42 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
nemsokára :D


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 ápr. 11. - 11:44 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
Szervusz Arthur.
Nagyon szép lett a géped,hogy vagy megelégedve a repulésével.
Gondolom nagyon stabil, mert a szarnyfekvése olyan mintha paraszolos lenne.
Valamint a B profil is nyugodt, lassu repulést okoz, amit vitorlazoba nagyon szeretek.
Nagyon régen volt egy paraszolos vitorlazom,ami még rossz kioldasoknal is
szinte rogton stabilizalta onmagat.Ezt akkor épitettem volt amikor a szabadon
repulo motorosok idoszaka volt.De ha minden jol megy még szeretnék épiteni
egy paraszolos gépet.Most szaritom a deszkat,amit aztan én vagok fel,mert itt
nekem a léc és a réteges lemez beszerzése elég nagy probléma sajnos.
Udv .ahajt


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 40 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség