A tapasztalatom szerint ennek a megoldásnak egy baja van. Ha valamilyen okból felnyítod akkor csak a porszáraz felületre lehet újjat ragasztani. Versenyen például gyakran kell a hajót kikapcsolni. Nekem régen volt olyan megoldásom, hogy vékony plexi lapot használtam, és azt körbe ragasztottam ragasztó szallaggal. A lapra furtam egy 5 mm-is lyukat. A plexin jól láttam mi van a hajón belül, és a kapcsolót pedig egy csavarhuzóval elértem. A lukat pedig egy kis ragasztó szallaggal leragasztottam. Azt egyszerübb volt szárítani illetve újjra ragaszatni.
Az is jó megoldás, ha egy orvoságos műanyag üveg felső részét levágjuk és azt építjük valahová a fedélzetbe és ez alá tesszük a kapcsolót. Ez lehet csavaros vagy dugos. De láttam olyan megoldást is, hogy egy nagyobb teljes üveget beépítettek a hajóba, ebbe tették az akumlátort, és nsm használtak kapcsolot. Egyszerüen összedugták a csatlakózot. Teljesen vizmentes volt.
A legjobb megoldás a különböző puha müanyag doboz fedők. Ha legvágjátok a doboz felső szélét a mire a dobozt rá lehet patintani (kávés, kakós, vagy egyszerű élelmiszer tároló doboz) és azt rögzítitek a fedélzetbe, tökételes víz záró fedélnyillást kaptok. Melesleg a Waliczki a mai napig ezt a megoldást alkalmazza, igaz ott már a műanyagból készül a karima. A dobozfedél kávés dobozból származik.
Üdv M10
|