Akkor az építés


Az eredeti rajz.
Sajnos kinyomtatni nem tudtam csak A3 méretben, így jött a hagyományos körző, vonalzó, számológép technika és a szerkesztés.

A szerkesztés, nagyítás menetéről nem klszültek képek, de ez a végeredmény.
Az anyag, 5 x 30 mm fenyőléc, mert a vízvonal pont 30 mm, ami lehetővé tette a sólya nélküli építést.



A 14-es borda magasítása a támasztó könyökökkel.

Az 1. 2. 3. borda teljes méretben készült. Itt a 3-as beépítve, illetve a 14-es.
Az építés következő fázisa a járópadló beépítése.

A padlózat széle szándékosan lóg túl a bordákon, mert utólag körbecsiszolva, hézagmentes palánkolást kapunk.
A bordák kiálló szintje a vízvonal.

Az orr rész, a vitorlaszekrénnyel.

Ugyan ez, némi csiszolás után.

Az orrfedélzet burkolata, igaz, a középső léc még nincs kivágva, illetve a hátsó, ágyúfedélzet burkolásának kezdete. Itt még csak 3 darab léc van lerakva, hogy alatta lakkozható legyen a járópadló.

Az ágyúfedélzet teljes burkolata és a vitorlaszekrény.
Folyt. köv:
Manópapa
