SRY MODELLEZŐ FÓRUMA http://users.atw.hu/sryforum/ |
|
CSIBOR TT-65 kategóriájó vitorláshajó modell. http://users.atw.hu/sryforum/viewtopic.php?f=19&t=773 |
Oldal: 97 / 100 |
Szerző: | sry [ 2012 nov. 21. - 17:35 ] |
Hozzászólás témája: | |
Erre már én is ráfáztam (szó szerint) az akkupakk hozzáért a hajó palánkozásához, ráadásul a vízvonal alatti részen. Úgy megfagyasztotta, hogy 20 perc hajókázás után beállt a se-kép se-hang effektus. Sodródás-sodródás majd felakadás lett a vége. Még jó , hogy volt csónakos segítség, mert még mindíg ott lenne a kötelek között a víz közepén. Egyébként ha betekered egy réteg polifoam-da, vagy pufis fóliába, máris nem fagy le, és kitart rendesen. Erre később jöttem csak rá, azóta nem halt le vitorlásom aku kifagyás miatt. A motorosokon meg ügyebár a nagy áramfelvétel miatt melegszik az akku , ott ilyen gond nincs. Üdv.: SRY |
Szerző: | user_540 [ 2012 nov. 21. - 18:04 ] |
Hozzászólás témája: | |
Ez jó ötlet, SRY! Hővédelem- az bizony télen kellhet! ... persze ötletekkel én is rendelkezem: 1) iszom egy "felest" és az akkut a verseny indulásáig zsebre teszem... 2) a BELO-al itatom meg a "felesemet", hogy ne tiltsa, hogy verseny közben akkut cseréljek........... 3) a hajómat teszem zsebre és a távot futva így teljesítem........ 4) félve a felsüléstől, a már jól bevált akkuval teszem hajómat a vízre......... ............nos, még elmélkedem, s az ellen (fél!) még reménykedhet. |
Szerző: | sry [ 2012 nov. 21. - 20:13 ] |
Hozzászólás témája: | |
Szerintem nyugodtan cserélhetsz akkut verseny közben. Ezek a fiúk már annyira jól mennek, hogy amíg kijössz a partra, kiemeled a hajót, megbontod, kicseréled az akkut, visszateszed a hajót, és visszaevickélsz a jó szeles sávba, addigra úgy ott felejtenek mint a pálinkás üveget a buszmegállóban (ha már a feleseket emlegettük). Csak nézhetsz utánnuk, hogy ezek meg hová lettek időközben, mert mindenki eltűnt a környezetedből. Szóval nemhogy előny , de még talán komoly hátrány is egy ilyen akkucserés mutatvány. Üdv.: SRY |
Szerző: | skeleton [ 2012 nov. 21. - 21:08 ] |
Hozzászólás témája: | |
Üdv. Pont ezért fogok lipo aksit használni. Itt is van teljesitmény vesztés, talán nem annyira drámai. Meg ugyis hütőben tárolom öket ahol +4c° van. Lökön sem lesz tálán kevesebb. |
Szerző: | user_1637 [ 2012 nov. 26. - 13:40 ] |
Hozzászólás témája: | |
Én beszereztem pár AAA Turnigy LSD akksit, szerintem elég lesz oda. Tavaly se volt gond az Eneloop-okkal. http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idproduct=25024 |
Szerző: | mamut [ 2012 nov. 27. - 9:17 ] |
Hozzászólás témája: | |
skeleton írta: Üdv. Pont ezért fogok lipo aksit használni. Itt is van teljesitmény vesztés, talán nem annyira drámai. Meg ugyis hütőben tárolom öket ahol +4c° van. Lökön sem lesz tálán kevesebb. Mindig lipot használok. Szerintem hidegben annak is drámai a teljesítmény vesztése. Normálisan 8 órát hajózok egy töltéssel, két éve, a fagyos időben, -3C környékén 2 órát bírt. Majd a motor hűtővizét rávezetem az aksira |
Szerző: | skeleton [ 2012 dec. 14. - 11:16 ] |
Hozzászólás témája: | |
Üdv. Ha valaki igényt tart a Csibor Mv2 borda rajzokra szóljon. |
Szerző: | sry [ 2012 dec. 15. - 11:56 ] |
Hozzászólás témája: | |
skeleton írta: Üdv. Ha valaki igényt tart a Csibor Mv2 borda rajzokra szóljon. Naná És ha nincs ellenedre fel is teszem az "ős" Csibor mellé. lehessen válogatni Üdv.: SRY |
Szerző: | skeleton [ 2012 dec. 19. - 11:47 ] |
Hozzászólás témája: | |
Üdv. Át postázva a rajzok. |
Szerző: | user_214 [ 2013 jan. 24. - 0:41 ] |
Hozzászólás témája: | |
Feltettem én is Skeleton kérésére: https://www.box.com/s/iaf00owmw19vrauc2bo4 |
Szerző: | user_1836 [ 2013 feb. 11. - 22:48 ] |
Hozzászólás témája: | |
Sziasztok! Végre összeállni látszik az én bogaram is. Ma eddig jutottam csak, de már nagyon meg akartam mutatni nektek. http://www.rcpilot.hu/users/3143/18306/ ... 264620.jpg http://www.rcpilot.hu/users/3143/18306/ ... 228454.jpg http://www.rcpilot.hu/users/3143/18306/ ... 294135.jpg http://www.rcpilot.hu/users/3143/18306/ ... 405501.jpg Kész van a vitorlája is, csak még nem sikerült felhúzni. Remélem teljesen összeáll 24-ére, és akkor a vizet is megismeri. Megragadom az alkalmat, és én is köszönetet mondok SRY Mesternek, hogy megtervezte számunkra a Vízibogarat. Eredetileg más típust akartam építeni, de hamar beláttam, hogy ennél egyszerűbben építhető és jobban dokumentált tervet nem találok. Köszönöm. Üdv: Ygor |
Szerző: | user_1637 [ 2013 feb. 12. - 7:59 ] |
Hozzászólás témája: | |
Egyetértek Batalival, a forgókapocs előre nem jó. Túl magasan is van a fock emiatt, amitől dőlni fog a hajó. Sajnos a nagyvitorla is túl magasan van, a baum-ot közelebb kéne csempészni a deckhez. Emellett a nagyvitorla behúzási pont szerintem túl közel van az árbóchoz, így a szervó erősebb szélben nem fogja tudni behúzni a schottot. Látom, hogy a karos szervó miatt csak rövid utat tudsz a schotnak adni, de szerintem így akkor sem lesz jó. Inkább egy csigát kéne a szervo karra feltenni, és hátrább vinni a behúzási pontot. Figyelj, hogy a fock schott bekötési pontot a nagyvitorlával egyforma távolságra kell tenni a forgásponttól, hogy hátszélben egyformán menjen ki a nagyvitorla és a fock. Elsőre nagyjából ennyi. |
Szerző: | user_1637 [ 2013 feb. 12. - 8:12 ] |
Hozzászólás témája: | |
Még valami, a karos szervo és a gumi. Ez nekem nem jött össze, majd egy hónapot kínlódtam vele, utána feladtam és a Vigor csörlő került bele. Ha megnézed, pont akkor feszül a gumi a legjobban, mikor a szervonak a legnagyobb erőt kell kifejtenie, mert a húzás éppen érintő irányú. Ehhez hozzájön a vitorla húzása, és egy kicsit erősebb szélben máris nem tudod behúzni a vitorlát. A gyengébb szervo tönkre is mehet, az erősebb meg leeszi a hajadat. |
Oldal: 97 / 100 | Időzóna: UTC + 1 óra |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |