batali írta:
A "zerge" létszám pedig - talán már az idén - eléri a 20 fő indulót. Akkor pedig az RG65-ösöket is csoportokra kell majd osztani. Addig ki kell találni milyen rendszert volna jó bevezetni.
I.
A HMS rendszer: az A csoport végén befutók "leesnek" a B csoportba, a B csoport élen végzői pedig "felkerülnek" az A csoportba. És újra ugyan ez.
II. Páros páratlan rendszer: Az A csoport páros helyezettjei maradnak az A csoportban a páratlanok átkerülnek a B csoportba. A B csoport páros helyezettjei pedig átmennek az A csoportba és a páratlanok maradnak. És újra ugyan ez.
Az tény, hogy ekkor ( 20 fő feletti létszám esetén) egy versenyző elméletileg csak a fele futamokon indulhat. Viszont ez előírás. Nem is véletlen, hiszen képtelenség lenne elbírálni a szabálytalanságokat és káoszba fulladhat az egész verseny.
Nagyobb létszám esetén a "saját magunk bíráskodunk és jegyzőkönyvezünk" nem biztos, hogy működni fog. Szükségessé válhat egy bírói csapat.
Van még egy borzalmas rossz de megemlítendő megoldás a "létszámstop"
Egy másik megoldás a regisztrációs díj megállapítása és egy-két hozzáértő bíró megbízása.
Az ingyenes versenyrendszernél lehetőség a hozzátartozók, barátok bevonása legalább az adminisztrációs munkába.
......azért nem rossz, hogy már ezzel a dologgal is kell foglalkozni!