SRY MODELLEZŐ FÓRUMA

Modellezés, technika, történelem
Pontos idő: 2024 szept. 22. - 13:52

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 55 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 20. - 13:17 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 14
Néhány elmaradt kép a "fittingekről":


Kép


Kép

Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 nov. 28. - 9:52 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 14
A hajó új riget kapott:

Kép

Amivel a VASÁRNAPI BUDAPESTI REGATTÁK indulója volt. Menettulajdonságaival nem volt gond, viszont az MM-ek döfőorra két alkalommal is majdnem elsüllyesztette a gyantás balsa testet.


Elért helyezések (néhány alkalommal annyi víz tört be, hogy befutóra a fedélzetet érte a vízvonal, a léket csak a 6. futamra sikerült tömíteni): 1 7 3 9 8 1 3 1 1 1

Az egyik vízvonal alatti(!) döfés beszakadt darabja:

Kép

Két döfésnyom starboardon, egyik mélyen, vízvonal alatt...

Kép


A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára mamut 2012 jan. 25. - 20:36-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 nov. 28. - 10:32 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
Ez csúnya. Én ragasztom a gumiorrot, és Jenőnek is ezt javasoltam, nem tudom, megcsinálta-e. Az RG-65 nehezebb, nagyobb lukat tud ütni.
Üdv, Tibu


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 nov. 28. - 11:28 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
tibu írta:
Ez csúnya. Én ragasztom a gumiorrot, és Jenőnek is ezt javasoltam, nem tudom, megcsinálta-e. Az RG-65 nehezebb, nagyobb lukat tud ütni.
Üdv, Tibu


Az RG-65-nél előírja az osztály szabályzat is az ütközőt, célszerű ettől függetlenül minden vitorlásra tenni.


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 nov. 28. - 14:03 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 14
Rg és társai nem tudnak olyan veszélyesek lenni a közel függőleges orruk miatt. MM-nél a fedélzeti lemez túlnyúlik az orron, és így egy nagyon éles, vízszintes késhegyet képez.


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 nov. 29. - 10:06 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 14
Az új rigről még egy kép:

Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 dec. 07. - 11:18 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 14
A G1 hajó a 3. Lágymányosi Öböl Kékszalagon is jól ment.

Elért helyezés: 1.

Néhány kép Mag Anditól:

Kép

Kép


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára mamut 2012 jan. 11. - 9:36-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 dec. 07. - 13:30 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 97
Sziasztok!

Ha a fentebbi bejegyzésben emlegetett Jenő én volnék, a Laerke65 eleje nem döfős, hanem függőleges lap, természetesen RG65 szerint 5mm gumival borítva. Sérülést más hajóban még motorizálva sem lenne képes tenni...

Azért kíváncsi lennék egy szelesebb, döntögetősebb időben hogyan viselkedik a G1. A Laerke kezelhetősége eddig minden, viharosabb időben is megmaradt, amikor már a JIF pl. már csak sodródott és a dőlés miatt a kiengedett bum már a vízen pacsált, fordulni már nem lehetett vele. A Laerke inkább nagyszeles, mivel a bum rövid, így nagy szélben/dőlésnél is ki lehet teljesen engedni.

jj


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 dec. 07. - 14:11 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 14
jj írta:
Azért kíváncsi lennék egy szelesebb, döntögetősebb időben hogyan viselkedik a G1.


Reménykedjünk abban, hogy dec 18-án lehetőségünk lesz megtudni!


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 dec. 09. - 17:28 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
Szia Jenö,
Te volnal, egy korabbi kepen ugy lattam, nincs rajta gumi. Most igazan nem kellett, mert nem volt szel. A Laerke a szeles fara miatt kezelheto nagyon jol eros szelben. Ha megdol, a szeles far nyomja lee-be, nem luvol olyan konnyen, mint a tobbi hajo. Kiprobaltam egy harmas-negyes szelben, a Micro Magic sehol sem volt. Remeljuk a telen meg lesz alkalom kiprobalni ilyen korulmenyek kozott is.
Udv, Tibu
u.i.: dolgozom a dec.18.-on!


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 dec. 11. - 21:27 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 97
A dolgozol a 18-on azt jelenti, hogy gőz erővel készülsz rá, vagy nem tudsz jönni? Ha jönnél és Feco1 is, akkor lenne 3 Laerke!!
jj


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 dec. 12. - 8:58 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 22
Sziasztok!
Én készülök 18-ra. Megrendeltem az elromlott távírányitot, igéretem van, hogy a héten megjön.
Az új vitorlát is szabom, azt is ki szeretném probálni.
Üdv. feco 1


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 dec. 12. - 15:54 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
Sziasztok,
Dolgozom rajta, hogy legyen aki elvisz, más minden OK.
üdv, Tibu


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 dec. 20. - 12:47 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 14
dec 18-án is jól ment a hajó :-)

Sőt sikerült a verseny előtt, a nádas melletti síma vizen megsiklatni! Félelmetesen jól nézett ki a szikrázó napsütésben messze méterre spriccelő hajó. A test szinte nem is látszott a csillogó vízpermettől. Kb 4-5m siklott, annyira meglepődtem, hogy nem kormányoztam, pedig talán ment volna tovább.



A tíz futamban elért helyezések: 1.,1.,1.,1.,1.,1.,2.,4.,3.,1.


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 jan. 25. - 20:33 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 14
VASÁRNAPI REGATTA 2012.január 22 városligeti tó napsütés, FORGÓSZÉL, 6 Celsius
Helyezések a 10 futamban: 5 (ráakadtam az egyik táblára), 1, 1, 1, 1, 1, 9(elromlott a rádióm), 1, 6 (ráakadtam a startbójára), 1

A meleg vízben olyan erős páralecsapódás volt a fedélzet belső oldalán, hogy az odaszerelt rádió beázott. Sőt néhány helyen a fedélzet is felhullámosodott.

Hazaérve egyből PC ventillátort kapott a hajó bele, és órákon át járatva a hajó szépen kiszáradt, a fedélzeti hullámok is kisimultak.


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 55 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség