SRY MODELLEZŐ FÓRUMA

Modellezés, technika, történelem
Pontos idő: 2024 ápr. 19. - 18:57

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 167 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: RG65 hajózás itthon
HozzászólásElküldve: 2012 szept. 21. - 13:22 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
Ez az RG65 tájékoztatói oldala

Itt lesznek közzétéve a versenykiírások, eredménylisták, a szabályokban történő változások és változtatások. .... ezért a viták, vitás ügyek, személyes problémák megvitatásának nem ez a megfelelő helye. :!:


Kép


A hozzászólást 8 alkalommal szerkesztették, utoljára user_540 2013 máj. 20. - 13:29-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 szept. 21. - 14:45 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
Nemzetközi RG-65 osztály előírás
fordította: Juhász Jenő (JJ)

RG 65 Osztály

Az RG-65 egytestű, rádió távirányítású, fejlesztési modellhajó osztály, amelynek keretén belül minden egyedi technikai megoldás megengedett, amely az osztályleírásban található
méret-meghatározási szabályok által rögzített paramétereknek megfelel.

1 Általános meghatározások.

1.1 Méretezési szabályok.

1.1.1 A méretezési szabályok teljes szabadságot biztosítanak mind a
tervezésben, mind pedig az építésben, ahol a rádió-távirányítású verseny
vitorlás modell hossza 65+/-0.5 cm, a vitorlázat (rig) fedélzettől mért
maximális magassága 110 cm és a maximális vitorlafelület nem haladja meg a 2250cm2-et.

1.1.2 Az RG 65 osztály fejlesztési osztály, így minden konstrukciós megoldás
megengedett, melyet jelen szabályzat nem korlátoz.

1.2 Mértékegységek.

1.2.1 Minden méret cm-ben kerül meghatározásra, egy tizedes jegy
pontossággal. Felületszámítás esetén az érték cm2-re kerekítéssel értendő.

1.2.2 A maximum és minimum értékek tolerancia nélkül értendő abszolút
értékek.

1.3 Képi leírás, meghatározás.

1.3.1 Az 1,2,3,4. képi mellékletek az osztályszabály leírásának
elválaszthatatlan részét képezik.

2 Adminisztráció.

2.1 Az RG65-ICA szabványaival összhangban.

3 Hajótest.

3.1 Általános tételek.

3.1.1 Az "RG-65" egytestű hajótípus.

3.2 Hajótest.

3.2.1 A hajótest teljes hosszában, a vízvonal alatti részén, 0.3 cm-en belül
található részen nem lehet olyan másik pont azonos metszeten belül, amely a
hajótest hossztengelyéhez közelebb helyezkedik el .

3.2.2 Az orron, (mely a fedélzet síkjától értendő) ütközésvédő elemet kell
elhelyezni, valamilyen lágyabb anyagból készülhet mint a hajótest.(elasztikus
hab, gumi) Hossza 0.5cm, +/- 0.1 cm. Szélessége minimum 0.3 cm.

4 Uszony, Tőkesúly és kormány

4.1 Uszony.

4.1.1 Az uszony a hajótest középvonalában helyezkedik el és helyzete nem változtatható. Mindazonáltal eltávolítható a modell tárolásakor, szállításakor.

4.2 Kormány.

4.2.1 A kormány a hajótest középvonalán helyezkedik el, egy tengely mentén mozgatható, mely középpontja a hajó hossztengelyén helyezkedik el. Hossza nem érhet túl a hajótest teljes hosszán.

5 Vitorlázat (rig).

5.1 Definíció.

5.1.1 A rig magában foglalja az árboczatot az összes szerelvényével együtt, valamint a vitorlákat.

5.1.2 A széljelző nem a rig része.

5.2 Általános szabályok.

5.2.1 A rig-nek egyetlen része sem lehet a fedélzettől mért 110cm-nél
magasabban.

5.2.2 Az a hajó versenyezhet, mely a rig-en nem hordoz összességében
2250cm2-nél nagyobb vitorlafelületet.

5.2.3 A hajó háromféle vitorlázattal szerelhető fel, (A, B, C) melyek egyike sem haladhatja meg a 2250cm2 összfelületet.

5.2.4 Minden vitorla méretét és felületét írásban kell rögzíteni a napi
versenyeket megelőzően. Mellékelendők a vitorlák körvonalrajzai is papíron, 1:1 méretarányban.

5.3 Tartozékok.

5.3.1 Az összes tartozék mérete egyenként nem haladhatja meg átmérőben az 1.2 cm-t.

5.3.2 A tartozék definiáltan helyi kiegészítő szerelvény (pl. az alba és hasonló részegységek nem minősülnek tartozéknak, így ezekre nem vonatkozik a korlátozás)

6 Vitorlák.

6.1 Mérések.

6.1.1 A vitorlázat felületének számításához minden vitorla trapéz és/vagy
háromszög felületekre kerül lebontásra, melyek területének összeadása/kivonása adja az adott vitorla összfelületét.

6.1.2 A trapézok és háromszögek lefedik a vitorla felületét. Amikor a vitorla sarkai lekerekítettek, ívvel határoltak, a sarok az egyenes határoló vonalak meghosszabbításával értelmezendő.

6.1.3 Amennyiben a vitorla éle 0.2 cm-t meghaladó ívet rajzol ki annak
valamely trapezoid, vagy háromszögletű szegmensében, azt körcikk-ként kell figyelembe venni a vitorlafelület számításakor.

6.1.4 A rész-felületek a következő osztásokkal kerülnek kiszámításra:
a) Egyszerű trapézoidok: (B0 + B1) * h / 2
b) Folytatólagos trapezoidok, mind azonos magassággal:: (B0/2 + B1 + . . . +
Bn/2) * h
c) Háromszögek: Bt * Ht /2
d) Körcikkek: C * f / 1.5
Ahol: (B0, B1, . . ., Bn = Trapézoidok szélessége), (h = Trapézoidok
magassága, (Bt = Háromszög alapja), (C = Körcikk húrhossza), (f = Körcikk
sugara)

6.2 Mértetek ellenőrzése.

6.2.1 Minden vitorla kell, hogy tartalmazzon a geometriailag jellemző pontjain állandó jelöléseket, melyek a felületszámítás elvégzését támogatják.

6.2.2 Mértetek mérése/ellenőrzése az anyagon éltől élig történik.

6.2.3 A méretek ellenőrzéséhez minimális feszítést kell alkalmazni, mely
elegendő a vitorla gyűrődés és íveltség-mentes kisimításához.

6.2.4 A deklarált méretek ellenőrzésekor maximálisan 0.5 cm tolerancia vehető figyelembe a teljes mérésben. (vitorla aljának két széle, csúcsa) és 0.2 cm a rész-mérésekben (alap, magasság, sugár a vitorlarészekben).

6.3 Azonosító jelek.

6.3.1 A hajó száma mindkét vitorlán, a vitorla középső harmadán helyezkedjen el. Menetirány szerinti jobb oldalon feljebb, bal oldalon a jobboldali pozíciója alatt. A számok jól láthatóak legyenek, minimum 8 cm magassággal.

6.3.2 Minden vitorla mért felületi értéke a vitorla alján, nem eltávolítható
módon kerüljön feltüntetésre.

6.3.3 Az osztály hajóinak vitorláján feltüntetésre kell kerüljön az osztály
jelzése.

6.3.4 Az osztály jelzés a fővitorla felső harmadán helyezkedjen el. A
menetirány szerinti jobb oldalon felül, bal oldalon a jobboldali alatt, a
melléklet szerinti, minimum 3 cm-es nagyságban.

7 Távirányító berendezés.

7.1 Általános szabályok.

7.1.1 a rádió-távirányító rendszer 2 vezérlőfunkcióval(csatornával)
rendelkezhet. Egy csatorna irányíthatja a kormányt, egy pedig a vitorlázatot

.7.1.2 A versenynap alatt csak a kijelölt vitorlázat használható, egy uszony (egy tőkesúllyal) és egy kormány.

7.2 Alkatrészcsere.

7.2.1 A verseny megkezdését követően, az egyes futamok folyamán a rádióberendezés akkumulátorain kívül semmilyen részegysége a hajónak nem cserélhető, kivéve, ha az eltörött, rongálódott, vagy elveszett a verseny során, amennyiben a verseny rendezősége nyugtázza a sérülést, vagy alkatrész vesztést, melyek balesetből, illetve véletlenül következtek be.

7.2.2 2 A rádió-berendezés akkumulátorainak/elemeinek cseréje nincs
korlátozva a versenynap folyamán.


A hozzászólást 24 alkalommal szerkesztették, utoljára user_540 2013 feb. 20. - 14:41-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 szept. 22. - 9:21 
Offline
Site Admin

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 5
engedelmeddel "kiemelt" topikot csináltam belőle, hogy a tetején maradjon !

Üdv.: SRY


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 szept. 22. - 9:36 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
Az RG65 osztály magyarországi alapszabálya

I. Tagok:

1. Az Rg65-Hu osztálynak tagja lehet az a természetes személy, aki elfogadja és maradéktalanul betartja az osztály előírásait.
2. A tagi viszonynak nem feltétele az osztályelőírásban meghatározott hajó birtoklása.
3. Feltétele a tagi viszonynak és az ezzel járó szavazati jognak, legalább egy regisztrált vitorlaszám jegyzése.
4, A tagok többségi szavazással kizárhatják azt a tagot, aki bizonyítottan a tagok érdekei ellen tesz vagy az alapszabályban előírtakat nem tartja be.

II. Regisztráció:

1. A hivatalos e-mail címre – rg65-hu@gmail.hu - küldött jelentkezés alapján történik. A jelentkezésnek tartalmaznia kell a jelentkező teljes nevét, tartózkodási helységének nevét, a meglévő vagy megigényelt vitorlaszámát.
2. A regisztráció díjmentes.
3. RG65-Hu vitorlaszámot az a tag kaphat, akinek:
- elkészült az RG65 osztályú hajója,
- elkezdte azt építeni,
- egy, már regisztrált tulajdonos szabályos hajójával versenyez.
4. Három egymást követő évben, ha valamely vitorlaszám egyetlen rendezvényen sem vesz részt, az a vitorlaszám újra kiadható.
5. Egy RG65-Hu tag több hajóhoz is igényelhet vitorlaszámot.


III. Szervezeti forma:

1. A tagok egyenrangú érdekközössége

IV. Képviselet:

1. Az RG65-HUN működését 3 tagú és egyenrangú titkárokból álló csapat vezeti.
2. A vezetőséget alkotók egyenrangú szavazata alapján történik a változtatások elfogadása egyszerű többséggel.
3. A vezető tisztségviselők megbízása 2 egymást követő versenyévadra szól.
Első megbízás kezdete 2013. Jónius 01.
Első megbízás vége 2015. November 30.

V. Az osztály célja és feladata:

1. Az RG65 hajóosztály hazai meghonosítása
2. A tagok érdekeinek érvényesítése
3. Versenyek rendezése
4. Mások által szervezett versenyeken a részvétel szervezése
5. A nemzetközi szabályok adaptálása
6. A tagok kapcsolattartásának megszervezése

VI. Az RG65 hajó előírásai:

1. A hajó hossza 650mm +5mm/ -5mm;
2. Az árboc magassága a fedélzettől mérve max. 1100mm;
3. Egy árbocos, egy kormánylapos és egytörzsű hajó lehet;
4. A vitorlafelület max 2250cm2;
5. Rádióval 2 funkció működtetése ( vitorlaállítás, kormány) szabályos;
6. Két szervó használata engedélyezett
7. Minimum 5mm es ütközőt kell szerelni a hajó orrára;

VII. Az RG65 versenyek

1. Az RG65 osztály versenyein, részt vehet az aki rendelkezik szabályos RG65 hajóval és rendelkezik regisztrált vitorlaszámmal.
2. A vitorlaszámot a vitorlára jól láthatóan fel kell festeni.
3. Az RG65 osztály versenye egyéni verseny.
4. A helyezések pontszámait, az eredménylistát a tagok által hozzáférhetően és ellenőrizhetően kell közzétenni.

VIII. Átmeneti rendelkezések

1. 2013. December 31-ig a hajó hossza 650mm +/-25mm.
2. 2013. December 31-ig a vitorla maximális összes felülete 2500cm2.
3. 2013. December 31-ig a vitorlafelület méretének ellenőrzése a hajótulajdonos felelőssége.
4. 2013. December 31-ig az adott verseny szervezője dönt az orrütköző elrendeléséről.


A hozzászólást 21 alkalommal szerkesztették, utoljára user_540 2013 jún. 01. - 6:02-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 szept. 28. - 9:49 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
RG65-Hu Taglista

Vitorlaszám, hajótípus, tulajdonos neve, lakhely

.1 Csibor TT65.......Surman Zsolt ............Gomba
.2 Open 65............Valernovics Zoltán....Törökbálint
.3 JIF 65................Juhász Jenő ..............Szentendre
.4 Szajga RG65.....Tóth Dániel ................Hatvan
.5 Csibor TT65.......Valernovics Attila......Békéscsaba
.6 Open 65............Szolomayer Roland...Szár
.7 JIF 65............... Szalai István .............Szentendre
.8 Laerke65..........Juhász Jenő................Szentendre
.9 Csibor TT65.......Buza Gergely.............Törökbálint

10 Open 65...........Valernovics Attila......Békéscsaba
11 JIF 65...............Sáfár Pál.......................???
12 JIF 2................ Bencs Attila ...............Kaposvár
13 Csibor TT65......Kelemen Csaba..........Etyek
14 privát
15 Csibor TT65......Fegyó János...............???????
16 építés alatt......Szabó László..............Mosonmagyaróvár
17 SRS 65.............Szilágyi Imre..............Budapest

21 ViperFish ..........Pákozdy Mihály..........Százhalombatta
22 építés alatt...... Csóka László ..............Pécs
23 építés alatt...... Ifj. Csóka László.........Pécs
24 építés alatt ......Bodnár Imre................Pécs
25 építés alatt...... Kiss Miklós .................Pécs
27 JIF 65................Ozsvárt Attila.............Budapest
28 SRS 65 .............Szilágyi Zoltán............Budapest
29 építés alatt...... Nagy Ferenc...............Pécs

31 ViperFish ..........Forrai Csaba ..............Százhalombatta
33 Csibor TT65.......Kelemen Tamás ........ Székesfehérvár
34 Csibor TT65.......Kelemen Bence...........Székesfehérvár
35 Viperfish............Sárdi István................Százhalombatta
36 Csibor TT65.......Széll Zsolt...................Kecskemét
37 Csibor TT65.......Bata Zoltán..................Páty
38 Csibor TT65.......Baráth József...............?????

40 Laerke 65.........Decsi Ferenc.............. Hatvan
41 építés alatt.......Eredics István.............Ölbő
41 privát
42 JIF 65................Rodau Viktor...............Budapest
43 Laerke 65..........ifj. Decsi Ferenc.........Hatvan
44 építés alatt.......Kanozsai Zoltán...........Budapest
45 Poroszló............Decsi Tamás...............Hatvan
46 Csibor TT65.......Csepregi Tamás..........Gantham (GB)
47 Csibor TT65...... Balázs Tamás................???
48 Csibor TT65.......Barta Kálmán..............Kisújszállás

58 Csibor TT65.......Almási József .............Püspökladány

61 Gerinctelen 3......Benedek Zoltán ......... Budapest
64 Csibor TT65........Lakatos András...........Budapest
63 privát
65 Csibor TT65....... Simonyi Balázs ...........Budapest
66 Csibor TT65 .......Ferencz Bálint.............Kaposvár
67 Csibor TT65....... Géczi Attila.................Miskolc
69 Csibor TT65....... Kuti Gábor................. Vaskút

70 JIF 65.................Fülöp Norbert ..............Budapest
71 Csibor TT65........Frank Zoltán.................Penc
72 Csibor TT65....... Fekete József................???
74 Csibor TT65........Vaszily László...............Érd
75 JIF 2....................Fecó ?...........................???
76 JIF 65................. Kiss Gyula ..................Veszprém
77 Csibor TT65........Beréti István.................???
78 privát
79 Offset ................Franyó Zoltán...............Budapest

94 Open .................Valernovics Máté.........Törökbálint
97 JIF 65................. Gréczi Klaudia ...........Kaposvár
99 Csibor TT65.........Dávid András ............Balatonboglár

112 építés alatt........Hannos Attila.............Ölbő
113 ViperFish............Forrai István.............Százhalombatta

122 privát
123 építés alatt........Rajnai Gábor.............Pécs
128 Csibor TT65........Buza Bence...............Törökbálint

137 Viperfish.............Kiss Péter.................Páty

147 privát

161 Offset................Kertész Lóránt...........Budapest

177 építés alatt ......Székely Antal .............Pécs

181 ViperFish...........Kertész Lóránt............Budapest

222 építés alatt........Dodek Krisztián...........Vác

307 Apsara 2...........Siklósi Tamás.............Székesfehérvár

513 Csibor TT65.......Nagy Szilárd .............Etyek

611 Gerinctelen3......Benedek Zoltán..........Budapest
612 privát

666 JIF 2..................Zih Dávid .................Budapest

777 Laerke 65.........Országh Tibor ............Siófok

A vitorlaszám igénylés a hivatalos e-mail címre – rg65-hu@gmail.hu - küldött igénylés, vagy itt a fórumon történő jelentkezés alapján történik. A jelentkezésnek tartalmaznia kell a jelentkező teljes nevét, tartózkodási helységének nevét, a meglévő vagy megigényelt vitorlaszámát, és a hajójának típusát.

A taglista és a még szabadon lefoglalható vitorlaszámok itt találhatók:
http://users.atw.hu/sry/frekitabla.htm


A hozzászólást 53 alkalommal szerkesztették, utoljára user_540 2013 márc. 29. - 9:01-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 okt. 04. - 14:23 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
....

Üdv!

Örömmel értesítem az RG65 hazai hajósait, hogy a mai naptól (2013.03.27) kezdődően az RG65-hu ranglista pontszámítását és az ezzel kapcsolatos nyilvántartás vezetését Benedek Zoltán (mamut) elvállalta!

Az ezzel kapcsolatos ügyek intézése az Ő hatásköre!


Az rg65-hu@gmail.hu e-mail címen lesz a versenyek után "letétbe" helyezve az aktuális állapot. Továbbá a versenyeket követően a továbbiakban is közzé lesznek téve az adott versenyen elért eredmények, így biztosítva van az ellenőrizhetőség és hozzáférhetőség.


A hozzászólást 3 alkalommal szerkesztették, utoljára user_540 2013 márc. 30. - 8:18-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 okt. 05. - 16:03 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
Dejóóó!!!

Na hogy a "?" eltünnyön a nevem után (Zih Dávid JIF2 666) Budapesti vagyok :D

D


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 okt. 06. - 8:52 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
Üdv!

Örömmel értesítem az RG65 hazai hajósait, hogy 2013.05.15-el kezdődően az RG65-hu vitorlafelmérését és az ezzel kapcsolatos nyilvántartás vezetését Juhász Jenő (JJ) elvállalta!

Az ezzel kapcsolatos ügyek intézése az Ő hatásköre!


"""Sziasztok!

RG65 felmérésére vállalkozom.

Az 1:1 vitorlarajz mindenképpen segítség, így minden vita kizárható. Ha valaki szabott már vitorlát, akkor biztosan van 1:1 vitorlarajza. Ebben tudok segíteni, mert JIF65, Laerke65 és JIF2 hajókhoz VAN 1:1 vitorlatervem papíron. Ha a felmérendő hajó terve megvan a gyűjteményemben, abból tudunk kreálni 1:1 rajzot, ha nagyon muszáj.

Amúgy van egy képelemző programom, amit anyagszerkezet-vizsgálathoz írtam pár éve, mely alkalmas egy digitális képen, megfelelő kalibrálás után tetszőleges szabálytalan forma felületének nagy pontosságú kiszámítására határozott integrállal. Egy misét megér, akár kontrollnak is elmehet.

A felmérés tehát RG65 esetében (szerintem) az alábbiakból áll:

1 Vitorla felmérése. (Vitán felül, a legmacerásabb ügy) A fock+grósz ne haladja meg a 2250 cm2-et.
2 Hajótest hossza, ütközővel együtt 65 cm.
3 Ütköző vastagsága 5mm, szélessége min. 3mm
4 Árboc magassága a fedélzet vonalától max. 110cm
5 Hajótest egytestű. (nem megy mínuszba, ki/be, blablablaa..)
5 Uszony középvonalban.
6 Kormány középvonalban.
7 Rádió vezérlés max. két csatorna, vitorlavezérlés1, kormány1 csatorna.
8 Vitorlák feliratozásának ellenőrzése a szabályok szerint.

Ha mindezt előre megteszitek, akár magatoknak, akkor a felmérés csak ennek ellenőrzése.

+egy szép, dizájn RG65 matrica, amit dátummal, aláírással jól beleragasztunk a testbe, ami igazolja a felmérést.
+lakkfilc szignó és területjelzés a vitorlán.

Nagyjából ennyi, várom a jelentkezőket, haladjunk, lépjünk az ügyben, ha Nektek is megfelel így!

üdv: jj""""


A hozzászólást 3 alkalommal szerkesztették, utoljára user_540 2013 máj. 16. - 6:14-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 okt. 08. - 15:36 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
Az RG65-Hu flotta hajói:


HUN ..1Kép HUN ..2KépHUN ..8 Kép HUN..8 Kép HUN 10Kép
HUN 13Kép HUN 17Kép HUN 37 Kép HUN 61Kép.HUN 64 Kép
HUN 79Kép HUN 94 Kép HUN137Kép HUN 777 Kép


A hozzászólást 23 alkalommal szerkesztették, utoljára user_540 2013 ápr. 06. - 6:48-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 okt. 13. - 6:32 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
Elkészült az RG65-Hu taglista.

A kiadható vitorlaszámok ellenőrizhetők :!:
http://users.atw.hu/sry/frekitabla.htm


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára user_540 2012 nov. 21. - 19:23-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 okt. 16. - 6:43 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
A vitorlaszám táblázatot én tartom karban, Sry mester hathatós támogatásával. Azt kérném, hogy mivel nem lehet napi szinten frissíteni, ezért ne csak a táblát, hanem a topicot ("Amatőr" vitorlázók, vitorlaszám jegyzéke és számai) is nézzétek meg, a friss bejegyzések miatt. Most. Pl. Franyesz a 79-es számot igényelte.
Üdv, Tibu


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 okt. 17. - 7:10 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
:FS: :)


A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára user_540 2013 máj. 17. - 9:19-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 okt. 17. - 12:08 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
Az email címeteket persze ne itt a fórumon adjátok meg, mert ezt ország-világ láthatja, és a keresőprorgramok vadásznak rá. Batalinak küldjétek a megadott email címre.


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 nov. 01. - 6:34 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
törölve


A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára user_540 2013 máj. 17. - 9:21-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 nov. 18. - 11:14 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
:FS:


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára user_540 2013 máj. 10. - 5:00-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 167 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség