SRY MODELLEZŐ FÓRUMA

Modellezés, technika, történelem
Pontos idő: 2024 ápr. 16. - 7:34

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 167 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 jan. 23. - 11:13 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
Pista, természetesen te már eleve befújva kaptad/kapod!
Úgy csináltam, hogy a csatikat leragasztottam (akár festő szalag is jó), és így nem kaptak gumit. Mivel aranyozottak, viszonylag jól bírják. A vevő érzékeny áramkörei előbb tönkremennek, vagy csak elhangolódnak a víztől. Így cserélhető marad a vevő, de mégis védi valami. A deck alá felragasztva fejjel lefelé kis esély van, hogy a csatikban megáll a víz.


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 jan. 23. - 11:47 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
Tibukám ,utólag is köszönöm.


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 jan. 24. - 13:07 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 14
tibu írta:
A deck alá felragasztva fejjel lefelé kis esély van, hogy a csatikban megáll a víz.


Mert nem olvasod figyelmesen írásaimat:-) A városligeti tavon a hajófenéken meleg víz van, a fedélzet pedig hideg, ezért ott intenzív páralecsapódás van. Nekem már ázott be ott, a fedélzet alatt rádióm (sőt az egész fa fedélzet is felázott, mert alulról nem volt lakkozva). Szóval a Városligeti tónál a futamok közötti törlés, szellőztetés, és a pótrádió a jó megoldás (vagy a tökeletesen vízhatlan hajó).

Ez utóbbit én lakkal való kiöntéssel értem el, így a fedélzett alja is védett, de nem is jut be víz. Döbbenetes volt, amikor a vízhatlannak hitt hajómat híg lakkal feltöltöttem, és bizony 2-3 helyen a külső felüleleten elkezdett kiizzadni a lakk.


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 jan. 24. - 15:21 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
http://www.youtube.com/watch?v=41pOdKMhQWw

ez nagyon jó, itthon is lehet kapni, ráadásul utólag is vizmentesít. (persze akkor van -utolagosan- értelme, ha nem ment még tönkre az elektronika. egyszeri fújás legalább egy évig biztosítja vizmentességet


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 jan. 24. - 15:49 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
Riplak!

köszi. :)

nincsenek szavak.....


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 jan. 24. - 16:22 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
batali írta:



nincsenek szavak.....


Ne a csajt nézd csak :-)... ebben a reklámfilmben nem ő az érdekes...


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 jan. 24. - 16:44 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
riplak írta:
batali írta:



nincsenek szavak.....


Ne a csajt nézd csak :-)... ebben a reklámfilmben nem ő az érdekes...


Hoooopss! Volt ott egy csaj? :D


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 jan. 24. - 17:09 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
Bajusz huzigálás:
Kép Kép

TWN = Taiwan


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 feb. 01. - 18:18 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
mamut írta:
tibu írta:
A deck alá felragasztva fejjel lefelé kis esély van, hogy a csatikban megáll a víz.


Mert nem olvasod figyelmesen írásaimat:-) A városligeti tavon a hajófenéken meleg víz van, a fedélzet pedig hideg, ezért ott intenzív páralecsapódás van. Nekem már ázott be ott, a fedélzet alatt rádióm (sőt az egész fa fedélzet is felázott, mert alulról nem volt lakkozva). Szóval a Városligeti tónál a futamok közötti törlés, szellőztetés, és a pótrádió a jó megoldás (vagy a tökeletesen vízhatlan hajó).

Ez utóbbit én lakkal való kiöntéssel értem el, így a fedélzett alja is védett, de nem is jut be víz. Döbbenetes volt, amikor a vízhatlannak hitt hajómat híg lakkal feltöltöttem, és bizony 2-3 helyen a külső felüleleten elkezdett kiizzadni a lakk.

Kapisgáltam, hogy valami ilyesmi is van a dologban, de szerintem a gumispray is elég. Némi nedvesség az én hajómban is volt, de nem okozott gondot az elektronikának.


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 feb. 17. - 14:16 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 14
VBR 2. után a 2014-es RG65 ranglista.

Pontegyezőség az első helyeken!

Kép


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára mamut 2014 feb. 18. - 11:25-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 feb. 17. - 15:42 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 14
Zoli!
A 48-as és az 55-ös hajó nem indult a VBRI-en. Javítsd a táblázatot.

Hun 147


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 feb. 17. - 17:33 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
HUN147 írta:
Zoli!
A 48-as és az 55-ös hajó nem indult a VBRI-en. Javítsd a táblázatot.

Hun 147


Másik javítandó Kelemen Csaba sporttárs ügye.

Idézem:

Valamint az RG65 ranglista versenyen csak szabályos hajok vesznek rész ha jól tudom. Mivel többször jeleztem, ennek a kitételnek nem felelnek meg a hajóim, és nem is akkarok megfelelni igy kérem a listáról való törlésemet.
A hajóim nem RG65,hanem TT65.

....... erőltetni senkit nem szabad, hogy résztvevő legyen! Ez nagyon fontos!


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 feb. 17. - 17:46 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
utolértem magam.

Az ergések taglistája napra kész:

http://rg65-hun8.webnode.hu/rg65-taglista/

Kérem, hogy a Gergely András HUN 55-re, a Barta Kálmán pedig HUN 48-ra legyen átírva, Ők teljes jogú harcosok! :)

Lendvai Gábor ergés pedig vagy választ egy vitorlaszámot vagy rátukmálunk egyet. (vicc!)

Kelemen Csaba (13) és Nagy Szilárd (513) vitorlaszáma újra kiadható.
(megj. Forrai Pista Bácsinak előjoga van a HUN 13-as vitorlaszámra!!)


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 feb. 18. - 11:27 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 14
HUN147 írta:
A 48-as és az 55-ös hajó nem indult a VBRI-en. Javítsd a táblázatot.


Táblázat javítva (az előző hozzászólásban is).
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: VBR 2014 02 16
HozzászólásElküldve: 2014 feb. 18. - 23:20 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 2
Íme egy video egy onboard kamerával készítve a 64-es rajtszámú hajóról:

http://youtu.be/G-WsAhb7ae8


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 167 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség