SRY MODELLEZŐ FÓRUMA http://users.atw.hu/sryforum/ |
|
Szén! http://users.atw.hu/sryforum/viewtopic.php?f=19&t=2302 |
Oldal: 1 / 3 |
Szerző: | jj [ 2013 ápr. 05. - 17:02 ] |
Hozzászólás témája: | Szén! |
Kép, szöveg nélkül, a jeges Omszki tó partjáról, ma délután: jj |
Szerző: | jj [ 2013 ápr. 05. - 18:31 ] |
Hozzászólás témája: | |
JIF2-Puma, RG65. Szóval egy kicsivel gyorsabb hajó, ami ha befúj a szél, kiemeli az orrát a vízből.... Tiszta szénszál-epoxi test, negatív formában készítve. Komolyabb karos szervó húzogatja a vitorlákat, sokkalta gyorsabban, mint a csigás-megoldás. A vitorlák szabása, úgy érzem jól sikerült. jj |
Szerző: | Manópapa [ 2013 ápr. 05. - 20:09 ] |
Hozzászólás témája: | |
Szép hajó lett Jenő Sok sikert hozzá. Üdv Manópapa |
Szerző: | user_540 [ 2013 ápr. 06. - 6:55 ] |
Hozzászólás témája: | |
Szia JJ! Gratulálok a hajódhoz! Szerintem gyönyörű lett! Az alakjából ítélve biztosan jól is hasítja majd a vizet. Talán érdemes lenne még egy kb. 20%-al kisebb "B" riget is készíteni hozzá, akkor tényleg komplett a versenyhajód. Az D/R menüben pedig be lehetne állítani, hogy éles menetben finoman lehessen állítani a vitorlákat. persze ez már belekotyogás. Sok sikert a hajódhoz Jenő!!!! Fel is tettem a galériába. |
Szerző: | Feco1 [ 2013 ápr. 06. - 8:34 ] |
Hozzászólás témája: | |
Szia Jenő! Én is gratulálok, nagyon szép lett. Látom a vitorla készítés technikáját is fejlesztetted. Ha nem titok mennyi lett a súlya? Üdv. feco 1. |
Szerző: | öregbarta [ 2013 ápr. 06. - 8:51 ] |
Hozzászólás témája: | |
Üdv JJ! Gratulálok az új hajódhoz és sok sikert hozzá. Gondolom látni fogjuk Kisújszálláson,május 25.n igaz most nincs kiírva vitorlás verseny az idő hiány miatt, mert a Főtámogatónk jó voltából kapunk díjmentes fürdőjegyet és hogy legyen idő egy kis lubickolásra is. A létszámtól függően legfeljebb csinálunk betét futamokat. Bővebben még majd még írok a rendezvényről , de a Versenykiírás már fent van a motoros oldalon. Tisztelettel, öregbarta. |
Szerző: | jj [ 2013 ápr. 06. - 10:57 ] |
Hozzászólás témája: | |
Köszi! Feco1-nek külön köszönet a negatív sablonért, prímán bevált. Az össz felszállótömeg 1090 gramm lett, soha rosszabbat.... Az üres test nem volt túl könnyű, úgy 100 gramm körüli, mivel az elérhető szénszövet 160g/m2-es volt. Ebből került bele 2 réteg, ami elég vastag lett, így bőven felvette az epoxit. A test viszont így olyan merev lett, hogy nem volt szükség egyetlen merevítő borda beépítésére sem. Az uszony 2X1.5mm vastag nyomtatott áramköri (üvegszövet) lemez összeragasztva, a kormány ugyanebből 1 réteg. Viszont a hajótest felületet nem kellett glettelni, festeni. (Azért 2 réteg színtelen lakkot kapott) jj |
Szerző: | jj [ 2013 ápr. 06. - 16:32 ] |
Hozzászólás témája: | |
Szia Batali! A D/R beállítás alatt a dual rate funkciót érted, ahol egy kapcsolóra programozód a kétféle üzemmód kiválasztását. Itt "éles" menetben csak korlátozott vitorlaszervó kitéréshez rendeled a teljes botkormány mozgástartományt? jj |
Szerző: | jj [ 2013 ápr. 06. - 17:32 ] |
Hozzászólás témája: | |
Valahogy így úszik: http://www.youtube.com/watch?v=CSMwrT1wvY0 jj |
Szerző: | user_214 [ 2013 ápr. 06. - 21:05 ] |
Hozzászólás témája: | |
Gratulálok, szép munka. |
Szerző: | user_331 [ 2013 ápr. 07. - 5:31 ] |
Hozzászólás témája: | |
Szia JJ! Gratula, ez nagyon jól néz ki, és jól is megy. Üdv, Frenky |
Szerző: | user_540 [ 2013 ápr. 07. - 7:14 ] |
Hozzászólás témája: | |
debug mode...volt |
Szerző: | user_540 [ 2013 ápr. 07. - 7:15 ] |
Hozzászólás témája: | |
jj írta: Szia Batali! A D/R beállítás alatt a dual rate funkciót érted, ahol egy kapcsolóra programozód a kétféle üzemmód kiválasztását. Itt "éles" menetben csak korlátozott vitorlaszervó kitéréshez rendeled a teljes botkormány mozgástartományt? jj Szia JJ! Igazán arra gondoltam, hogy a Dual/Rate menüben nem csak a kitérést (pld. a kormányét) lehet állítani, hanem egy függvény szerint, a joystick mozdításához lehet eltérő méretű szervó kitérést rendelni. .....A kapcsoló bekapcsolásával például megoldhatod, hogy a kormány középső helyzetében a mozgatást finomítsd és persze a kitérést is kisebbre veheted. A kapcsoló visszakapcsolásával pedig a startoláskor lehet gyors és nagy kormány kitéréssel operálni. A Vitorla szervóra is ez vonatkozik de ott a kormányéval ellenkezőleg a két szélső helyzet mozgását lehet finomabbá tenni. Így megoldható, hogy viszonylag nagy joystick kitérésre is csak keveset mozduljon a vitorla. Még a csörlős megoldásnál is szükséges ez, hiszen az is túl gyors alap esetben. |
Szerző: | jj [ 2013 ápr. 07. - 8:02 ] |
Hozzászólás témája: | |
Igen, ez nálam az exponenciális szervo vezérlési görbe, a kormányra eddig is alkalmaztam. Eleinte nagyon pici kitérés enged meg, amit később növel és "behozza" a lemaradást. Gátolja a hirtelen nagy kormánykitéréseket, amik lassítják a hajó mozgását. jj |
Szerző: | mamut [ 2013 ápr. 08. - 7:55 ] |
Hozzászólás témája: | |
Építési képek lesznek? |
Oldal: 1 / 3 | Időzóna: UTC + 1 óra |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |