SRY MODELLEZŐ FÓRUMA

Modellezés, technika, történelem
Pontos idő: 2024 ápr. 16. - 21:36

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Gerinctelen 1.2 építése
HozzászólásElküldve: 2013 dec. 02. - 17:01 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 14
Az idei öbölkerülőre készítettem el a G1 továbbfejlesztett 2 árbócos változatát, amely a G1.2 avagy G12 típusjelet kapta. A bemutatkozás felemásra sikerült, a céltól 50m-re, az első helyről kellett parthoz állnom akkucserére, így csak 2. lett a hajó.

A hajó G1-hez képest kicsit több vitorlafelülettel, cserélhető uszonnyal és dönthető árbóccal készült. Az árbócok eleve kaptek egy hátradőlést. Egyébként a hajótest teljesen azonos G1-el.

A képek az egyik első tesztúszáson készültek, ezért itt még az árbócdöntő szerkezet nincs a hajón.

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 dec. 02. - 19:53 
Offline
Site Admin

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 5
Ez nagyon szép! Tisztára mint a P-line hajói voltak anno.

Üdv.: SRY


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 dec. 04. - 13:34 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
Jól néz ki, és jól is ment!
Az pech, hogy az akku lemerült, kicsit nagyobbat tegyél bele legközelebb.


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 dec. 04. - 18:28 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 14
tibu írta:
Jól néz ki, és jól is ment!
Az pech, hogy az akku lemerült, kicsit nagyobbat tegyél bele legközelebb.


5-6 órát kellett volna bírnia. G1 ugyanilyen szervókkal, akkuval ment, meg sem kottyant neki ez a terhelés. Valszeg az akkum adat meg magát, ezzel az akkuval vitorlázom 3 éve.


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 dec. 05. - 8:39 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
Űgy emlékszem, te LiPo-t használsz. nekem most a NiMH Eneloop adta meg magát 3 év után, de szerencsére töltéskor vettem észre.


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 dec. 05. - 9:02 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 14
Néhány kép a LÖK-ről.

Itt még lemaradva a 2. helyen. Háttérben több hajó még a forduló bója felé tart!

Kép

Ez pedig befutó után, háttérben a célvonal bója:

Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 dec. 05. - 10:41 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 14
A hajó dönthető árbóccal készült. Ezt a funkciót erősszeles szakaszokra szántam. Azonban az Öbölben az utolsó szélcsendes szakaszon láttam hasznát! Az árbóc lee oldalra döntésével a vitorlákat szépen a helyes oldalra tudtam állítani. Ez különösen szél(csend)irányváltásoknál volt előnyös, és ezzel sikerült utolérnem a 3 árbocost, amelynek vitorlái a szélcsend miatt időnként rossz oldalon maradtak.


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség